Je zit dan toch sowieso goed als je de flex & control neemt? Die kost slechts 1,15!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:27 schreef Steno het volgende:
Die dubbele verpakking geldt inderdaad ook, maar sommige AH's hebben al verlaagd naar 4,47.
Als je nu 100% goed wilt zitten en veel tandenborstels wilt scoren, dan kies je 2x de Flex Duo (2,82 stuk) en 1x de Flex enkel (2,29) je hebt dan 5 borstels voor 5 euries, maar opgeteld bij Kruidvat ben je goedkoper uit.
2x 1,49 + 1,15 = 4,13
EDIT: Ze kunnen wel moeilijk gaan doen omdat je ze in de mix koopt natuurlijk, Nee mijnheer afgeprijsd zijn die duo 1,49 per stuk en die Flex enkel is dan inderdaad duurder, dus die krijgt u retour..... maar dat is wel weer een lastig verhaal. Mooiste is als ze gewoon 4,50 zouden zijn
Ja maar volgens mij is de advertentie een beetje dubbelop, 1+1 gratis EN de helft van de prijs.... Ik ben niet bij Kruidvat geweest , waarom zou ik, AH is veel goedkoperquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:34 schreef Marjojotje het volgende:
Jongens wat maken jullie het moeilijk.
Bij het kruidvat is de tandenborstel 1,49 bijvoorbeeld, maar ik zou zeggen neem de duurste van 1,79 weet je waarom? 3x 1,79 =5.37 maar je krijt er 6 want bij de advertentie van de kruidvat staat 1 + 1 gratis over alle aktieverpakkingen enkel en duo en 6x 1.49 (als ze hem aanpassen is dus 8,94 dus ben je altijd goedkoper uit!!!!!
Wat betreft de persil denk ik ook dat het kan, want wij kwamen vanaaf bij een winkel voor de andrelon, wa ar ze al niet moeilijk over deden en zij die griet achter de balie jullie waren hier toch van fe week voor de persil. Waarom neem je die aanbieding niet die is beter. Lol
Hm, wel heel leuk dat gratis wasmiddel, maar niet terecht, dus om die reden ga ik het dan ook niet proberen. Het is een goede actie, maar ik vind wel dat je eerlijk moet blijven en de Hoogvliet is gewoon niet goedkoper... omgerekend een stuk duurder zelfs!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:29 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
JaHier de man des huizes nog effe.
Ik had vanmiddag al effe uitgevogeld of vanavond het management aanwezig zou zijn bij de ene AH. Reden: zoals jullie gister al lazen was het personeel daar echt ongeevenaard lomp, dus ik had al wel het idee dat de plv. leidinggevenden mee zouden werken. Dat bleek ook, ze waren nog dommer dan Melissa van gister. Drie personen bemoeiden zich ermee, en geen van allen wisten wat te doen. We hadden eerst drie flessen, om voorzichtig te beginnen, maar toen er 1 door de winkel brulde dat ze het geld maar terug moesten geven hebben we er snel nog 3 gepakt. Ze hebben daar niet eens in de folder gekeken
Omdat het zo IZI ging ook de Dam nog maar effe gecheckt, en daar ook zonder probleem. Ze wilde alleen effe de datum zien. Dat mocht uiteraard![]()
Nee ik denk dat je dat verkeerd opvat. Inderdaad er staat 1+1 gratis. Maar de prijs is ook door de helft, ik denk dat ze er mee bedoelen voor dezelfde prijs dat je normaal betaald krijg je er nu 2.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:34 schreef Marjojotje het volgende:
Jongens wat maken jullie het moeilijk.
Bij het kruidvat is de tandenborstel 1,49 bijvoorbeeld, maar ik zou zeggen neem de duurste van 1,79 weet je waarom? 3x 1,79 =5.37 maar je krijt er 6 want bij de advertentie van de kruidvat staat 1 + 1 gratis over alle aktieverpakkingen enkel en duo en 6x 1.49 (als ze hem aanpassen is dus 8,94 dus ben je altijd goedkoper uit!!!!!
Jij hebt gelijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:40 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Nee ik denk dat je dat verkeerd opvat. Inderdaad er staat 1+1 gratis. Maar de prijs is ook door de helft, ik denk dat ze er mee bedoelen voor dezelfde prijs dat je normaal betaald krijg je er nu 2.
Hangt er vanaf welke je koopt, als je die van 1.79 of 1.49 koopt is AH goedkoper. Als je die van 1.15 koopt is KV goedkoper.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:41 schreef Marjojotje het volgende:
klopt dan toch heb je er daar gewoon 6 voor veel minder dan bij ah
Welke AH?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:45 schreef Marjojotje het volgende:
nee sam argument is ik koop er 1 voor 1,79 en krijg er 1 gratis bij.
dus 3 x dat is 5,37 en bij ah is 6 borstels 8,94 en dat namen ze zooooo aan.
BTW voor degene die dove morgen gaan doen heb op het schap gekeken, maar de handzeep is niet in de bonus
Het gaat mij er niet om wat de mutsen van AH aannemen, maar wat de actie is (en dus de spelregels)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:45 schreef Marjojotje het volgende:
BTW voor degene die dove morgen gaan doen heb op het schap gekeken, maar de handzeep is niet in de bonus
Volgens mij staat er toch echt op de folder dat ze normaal per stuk 3,59 maar nu 1,79 per stuk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:45 schreef Marjojotje het volgende:
Dat klopt inderdaad!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:51 schreef R-dry het volgende:
[..]
Volgens mij staat er toch echt op de folder dat ze normaal per stuk 3,59 maar nu 1,79 per stuk.
Want als je er 2 koopt dan krijg je gewoon volgens mij 50% kassa-korting.
Ja en nee... de individuele prijs is dan gemixt en dus lastig (Ja ik weet het ik denk er veeeeel te veel over na, maar zoals gezegd, gaat het er niet om die mutsen van AH te overtuigen, maar wat de aktie is)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:44 schreef R-dry het volgende:
Jongens wat jullie moeten doen is dit:
1. Neem 2 keer de flex duo (
2. Neem 1 keer de flex&control
Je betaalt nu bij Albert heijn een prijs van 4,47 maar bij de kruidvat kost de flex duo 1,19 en de flex&control 1,15 wat neerkomt op een totaalprijs van 4,13 en dus goedkoper bij de kruidvat uit bent!
Volgens mij maakt de eindprijs niet uit want het gaat toch om de prijs PER artikel?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:57 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad!
Maar bijvoorbeeld die van 1,79 + 2x 1,15 kan weer wel!
Dan zit je aan slechts 4,09!
Maar vooral wat Steno zegt, volgens de regels. Ik ga niet doelbewust een product gratis vragen terwijl ik weet dat het ergens anders helemaal niet goedkoper is, ook al doet de desbetreffende folder dat wel vermoeden!
Dan zit je zeker goed idd, was hier ook zo (rond 6-en)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:02 schreef Marjojotje het volgende:
De prijs van de tandenborstels was op onze bon vanavond nog 4,50 dus i 1,49 goedkoper.
Wat de hell moet je met 56 flessen. Als ik dat naar mijn persoonlijke situatie zou vertalen:quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:54 schreef anoniem17 het volgende:
Zo, vandaag erg fijn winkelen bij albert heijn. Totale buit van deze week: 36 Silan en 56 flesjes Persil (kleine van 750 ml niet die van 3 liter), dus schone kleren krijg ik wel!
![]()
Uh ze vragen er niet om, om meerdere vestigingen af te gaan. Prima dat je 6 artikelen gratis wil meeslepen, maar meerdere vestigingen afgaan is echt wel een stap verder naar het onbetamelijke.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:09 schreef Marjojotje het volgende:
...en dat mensen meerdere winkels langsgaan. Gratis is gratis, dus waarom niet
Nee maar ze bedanken ons wel met een appeltaart voor het "speurwerk", zodat ze de prijzen kunnen aanpassen... dat was het hele idee van de reclame, Laagste Aktie Prijs Garantie Als ze dat dan gewoon doen, dan heeft het geen zin meer om tig AH's af te gaan, maar ze doen het niet, duzzzzzzzquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:13 schreef snabbi het volgende:
[..]
Uh ze vragen er niet om, om meerdere vestigingen af te gaan. Prima dat je 6 artikelen gratis wil meeslepen, maar meerdere vestigingen afgaan is echt wel een stap verder naar het onbetamelijke.
Eens! Je hebt het nu juist samengevat!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:19 schreef R-dry het volgende:
Ik ga slapen en die Flex control soft zijn de goede voor een gratis appeltaart NIET DE MEDIUM die doet niet mee.
http://webwinkel.ah.nl/pr(...)tel+flexcontrol+soft
Als ze zeuren over dat 'duo' bij kruidvat moet je zeggen dat bij die andere 2 tandenborstels er duidelijk 2-pak boven staat en bij de flex en control niet suc6.
Klopt het hele idee is de prijs die de Albert Heijn rekent voor een aantal producten gegarandeerd de laagste is, en feitelijk wanneer je dus meer hebt betaald, dat je daarvoor gecompenseerd wordt. Het idee is niet wat wij ervan maken, om met voorbedachte rade een product te kopen waarmee je belazerd wordt, om het dan feitelijk gratis te verkrijgen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:18 schreef Steno het volgende:
Nee maar ze bedanken ons wel met een appeltaart voor het "speurwerk", zodat ze de prijzen kunnen aanpassen... dat was het hele idee van de reclame, Laagste Aktie Prijs Garantie Als ze dat dan gewoon doen, dan heeft het geen zin meer om tig AH's af te gaan, maar ze doen het niet, duzzzzzzz
Aan de andere kant vragen wij er ook niet om om afgesnauwd te worden bij de servicebalie als we weer iets goedkopers vinden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:13 schreef snabbi het volgende:
[..]
Uh ze vragen er niet om, om meerdere vestigingen af te gaan. Prima dat je 6 artikelen gratis wil meeslepen, maar meerdere vestigingen afgaan is echt wel een stap verder naar het onbetamelijke.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:30 schreef snabbi het volgende:
[..]
Klopt het hele idee is de prijs die de Albert Heijn rekent voor een aantal producten gegarandeerd de laagste is, en feitelijk wanneer je dus meer hebt betaald, dat je daarvoor gecompenseerd wordt. Het idee is niet <KNIP>
ad a) Het feit dat het mogelijk is, rechtvaardigt niet het misbruik. Er zijn immers zat dingen die je kunt doen om de regels te overtreden, zonder dat dit wordt opgemerkt met een controle. Waarom houdt het je wel tegen andere dingen te laten en dit niet.
ad b) Je zou je ideologisch kunnen opstellen in de trant van. AH verlaagt de prijs niet omdat 1 miljoen keer 1 cent niet opweegt tegen 20.000 gratis producten. Ik geloof niet dat je nastreeft deze kosten zo te laten stijgen dat jij heel nederland kan helpen aan de eerlijke prijs.
Klopt slecht voor het service imago, maar dat is ook omdat je voorbij gaat aan het doel.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:38 schreef Scorpie het volgende:
Aan de andere kant vragen wij er ook niet om om afgesnauwd te worden bij de servicebalie als we weer iets goedkopers vinden.
* Scorpie mompelt iets over onbetamelijk.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:42 schreef Steno het volgende:
Laten we 1 ding voor op stellen, ik zelf wandel niet tig AH's af voor deze actie en als ik wat haal, gaat het me om het heeeeerlijke appeltaartj en omdat ik toch boodschappen moet doen.Zo heb ik ook maar 3 tandenborstels meegenomen en geen 6.
True. Die situatie is voor mij ook totaal onacceptabel. Sterker nog ik als semi-accountant begrijp totaal niet hoe het mogelijk kan zijn dat medewerkers daar in staat zijn om hun eigen prijzen te hanteren. Dat gaat elke vorm van registratie van juiste prijzen te buiten. De hele handel rondom het controleren op kasverschillen is zo ook overbodig geworden, want als iemand gewoon in staat is zijn eigen prijzen aan te slaan, dan hoef je ook niet meer te kijken of wat hij/zijn int, gelijk is aan wat hij/zij aanslaat.quote:Voor mij zijn beide beweringen dus niet waar, maar wat mij vooral steekt is dat ze beweringen doen die niet waar zijn, die ze niet waar willen (of kunnen maken) en zelfs (moet ik gelijk bij zeggen, dat ik dat niet zelf heb ervaren) de "gewone" klanten oplichten door dubbel eprijzen te hanteren. VOrige week, met de cola zouden er AH's zijn geewest die 3,99 aans,oegen als je met 6 pakken aan kwam en 4,39, als er 1 pak tussen je gewone boodschappen lag.
Ik werk zelf veel met consumenten en als er 1 ding is wat me irriteert, is het niet na komen van afspraken, dat probeer ik dan ook zoveel mogelijk te doen en de consument is voor mij nr. 1.
THX! Dan kan ik nu in ieder geval rustig slapenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:48 schreef snabbi het volgende:
zie het ook niet als een aanval op jou, maar meer op de excessen.
Hm, tja, zij veranderen het ook steeds inderdaad, dus enerzijds heb je wel een punt, maar anderzijds is het hun actie en dien je je in dat geval ook aan hun (irritante) regels te houden!quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:27 schreef Omnifacer het volgende:
Aan de moraalridders onder ons: eigenlijk hebben jullie ergens wel gelijk. Ik wist dat ik geen recht had op Persil, en toch ben ik ervoor gegaan. Tegen mijn principes eigenlijk. Reden dat ik het toch gedaan heb is dat ik vond dat sommige AH's en vooral hun personeel de regels van fairplay toch al verlaten hadden. Al die chagrijnige, haast onbeschofte wijven kunnen me het rambam krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |