abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70306234
Wat zou het toch chill zijn als ik morgen mijn DealExtreme spy cam pen 4 gb (90 minuten opnemen) kreeg. Alles filmen, alles youtube
pi_70306316
Wanneer heb je m besteld dan? Levertijd van een maand he

Waar zit de lens dan, in een knoop ofzo?
pi_70306393
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:27 schreef Steno het volgende:
Die dubbele verpakking geldt inderdaad ook, maar sommige AH's hebben al verlaagd naar 4,47.
Als je nu 100% goed wilt zitten en veel tandenborstels wilt scoren, dan kies je 2x de Flex Duo (2,82 stuk) en 1x de Flex enkel (2,29) je hebt dan 5 borstels voor 5 euries, maar opgeteld bij Kruidvat ben je goedkoper uit.
2x 1,49 + 1,15 = 4,13

EDIT: Ze kunnen wel moeilijk gaan doen omdat je ze in de mix koopt natuurlijk, Nee mijnheer afgeprijsd zijn die duo 1,49 per stuk en die Flex enkel is dan inderdaad duurder, dus die krijgt u retour..... maar dat is wel weer een lastig verhaal. Mooiste is als ze gewoon 4,50 zouden zijn
Je zit dan toch sowieso goed als je de flex & control neemt? Die kost slechts 1,15!

Stel je neemt dan nog twee keer 1,49 dan kom je op ook een totaal van 4,13!

Kortom; met de flex & control zit je altijd goed!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:34:12 #254
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70306395
Jongens wat maken jullie het moeilijk.

Bij het kruidvat is de tandenborstel 1,49 bijvoorbeeld, maar ik zou zeggen neem de duurste van 1,79 weet je waarom? 3x 1,79 =5.37 maar je krijt er 6 want bij de advertentie van de kruidvat staat 1 + 1 gratis over alle aktieverpakkingen enkel en duo en 6x 1.49 (als ze hem aanpassen is dus 8,94 dus ben je altijd goedkoper uit!!!!!

Wat betreft de persil denk ik ook dat het kan, want wij kwamen vanaaf bij een winkel voor de andrelon, wa ar ze al niet moeilijk over deden en zij die griet achter de balie jullie waren hier toch van fe week voor de persil. Waarom neem je die aanbieding niet die is beter. Lol
pi_70306415
Knoop in een pen? Aan de bovenkant. Hij is een week geleden geshipped, dus zou morgen kunnen binnenkomen, aantal orders waren erg snel las ik op het forum de laatste dagen. Anders kan ik het altijd volgende week nog gebruiken
pi_70306489
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:34 schreef Marjojotje het volgende:

Bij het kruidvat is de tandenborstel 1,49 bijvoorbeeld, maar ik zou zeggen neem de duurste van 1,79 weet je waarom? 3x 1,79 =5.37 maar je krijt er 6 want bij de advertentie van de kruidvat staat 1 + 1 gratis over alle aktieverpakkingen enkel en duo en 6x 1.49 (als ze hem aanpassen is dus 8,94 dus ben je altijd goedkoper uit!!!!!

Wat betreft de persil denk ik ook dat het kan, want wij kwamen vanaaf bij een winkel voor de andrelon, wa ar ze al niet moeilijk over deden en zij die griet achter de balie jullie waren hier toch van fe week voor de persil. Waarom neem je die aanbieding niet die is beter. Lol
Ja maar volgens mij is de advertentie een beetje dubbelop, 1+1 gratis EN de helft van de prijs.... Ik ben niet bij Kruidvat geweest , waarom zou ik, AH is veel goedkoper
maar goed, hoe je het ook wendt of keert, appeltaarten scoren kan altijd
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:37:16 #257
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70306507
AH plukken is koning!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_70306512
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:29 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Ja Hier de man des huizes nog effe.

Ik had vanmiddag al effe uitgevogeld of vanavond het management aanwezig zou zijn bij de ene AH. Reden: zoals jullie gister al lazen was het personeel daar echt ongeevenaard lomp, dus ik had al wel het idee dat de plv. leidinggevenden mee zouden werken. Dat bleek ook, ze waren nog dommer dan Melissa van gister. Drie personen bemoeiden zich ermee, en geen van allen wisten wat te doen. We hadden eerst drie flessen, om voorzichtig te beginnen, maar toen er 1 door de winkel brulde dat ze het geld maar terug moesten geven hebben we er snel nog 3 gepakt. Ze hebben daar niet eens in de folder gekeken

Omdat het zo IZI ging ook de Dam nog maar effe gecheckt, en daar ook zonder probleem. Ze wilde alleen effe de datum zien. Dat mocht uiteraard
Hm, wel heel leuk dat gratis wasmiddel, maar niet terecht, dus om die reden ga ik het dan ook niet proberen. Het is een goede actie, maar ik vind wel dat je eerlijk moet blijven en de Hoogvliet is gewoon niet goedkoper... omgerekend een stuk duurder zelfs!
pi_70306561
Folders van Supercoop en Kruidvat binnen, dus als ik het goed begrijp, gratis tandenborstels??
pi_70306580
Yup
pi_70306644
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:34 schreef Marjojotje het volgende:

Nee ik denk dat je dat verkeerd opvat. Inderdaad er staat 1+1 gratis. Maar de prijs is ook door de helft, ik denk dat ze er mee bedoelen voor dezelfde prijs dat je normaal betaald krijg je er nu 2.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:41:09 #262
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70306681
[img][/img]
pi_70306694
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:40 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Nee ik denk dat je dat verkeerd opvat. Inderdaad er staat 1+1 gratis. Maar de prijs is ook door de helft, ik denk dat ze er mee bedoelen voor dezelfde prijs dat je normaal betaald krijg je er nu 2.
Jij hebt gelijk
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:41:48 #264
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70306706
klopt dan toch heb je er daar gewoon 6 voor veel minder dan bij ah
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:42:49 #265
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70306744
Bij ons werkte due gewoon hoor lol
pi_70306764
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:41 schreef Marjojotje het volgende:
klopt dan toch heb je er daar gewoon 6 voor veel minder dan bij ah
Hangt er vanaf welke je koopt, als je die van 1.79 of 1.49 koopt is AH goedkoper. Als je die van 1.15 koopt is KV goedkoper.
pi_70306817
Jongens wat jullie moeten doen is dit:

1. Neem 2 keer de flex duo (
2. Neem 1 keer de flex&control

Je betaalt nu bij Albert heijn een prijs van 4,47 maar bij de kruidvat kost de flex duo 1,19 en de flex&control 1,15 wat neerkomt op een totaalprijs van 4,13 en dus goedkoper bij de kruidvat uit bent!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:45:39 #268
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70306862
nee sam argument is ik koop er 1 voor 1,79 en krijg er 1 gratis bij.
dus 3 x dat is 5,37 en bij ah is 6 borstels 8,94 en dat namen ze zooooo aan.

BTW voor degene die dove morgen gaan doen heb op het schap gekeken, maar de handzeep is niet in de bonus
pi_70306971
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:45 schreef Marjojotje het volgende:

BTW voor degene die dove morgen gaan doen heb op het schap gekeken, maar de handzeep is niet in de bonus
Welke AH?
Echt hier in Den Haag deden de meeste vrij lastig! Nu is het niveau ook niet altijd zo hoog, maarja...
pi_70307037
quote:

Het gaat mij er niet om wat de mutsen van AH aannemen, maar wat de actie is (en dus de spelregels)
Ik ben helemaal voor AH bashen met deze actie, maar wel volgens de regels, ook al stellen zij ze telkens bij.
Dus als jij bij de Kruidvat voor elkaar krijgt om 6 duo packs mee te nemen voor die 5,37 dan doe je het goed hehe
pi_70307138
quote:

Volgens mij staat er toch echt op de folder dat ze normaal per stuk 3,59 maar nu 1,79 per stuk.
Want als je er 2 koopt dan krijg je gewoon volgens mij 50% kassa-korting .
pi_70307234

[ Bericht 100% gewijzigd door anoniem17 op 23-06-2009 23:46:45 ]
pi_70307321
Jongens ik herriner me opeens iets je moet die allemaal van flex&control nemen (bij kruidvat 1,15) per stuk.

Want het gaat toch om laagste prijs? DIe flex duo's zijn bij kruidvat ook 1,49 en bij albert heijn dus ook en dan krijg je geld niet terug toch?

Die flex en control zijn niet een 2-pak als het goed is pak de Kruidvat folder er maar bij, die van flex en interdentaal zijn 2-pak(staat boven de prijs) dat staat bij die flex en control niet
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:57:01 #274
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70307349
het is een kwestie van interpretatie. Als ik die folder lees (en niet omdat het dan in mijn voordeel is) zou ik zeggen je krijgt hem gratis. Bij AH hebben ze ook vaak 1 + 1 gratis en dan staat dat er ook zo bij en krijg je er echt 2. Als ze echt niet willen houdt het op. Echter neem ik netjes hun voorwaarden mee (heb ik uitgeprint van AH.nl) dus hou me gewoon aan de regels. het is niet dat ik iets verzin ofzow. moet wel eerlijk. Daarbij zeggen ze op het HK als je die belt ook verschillende dingen. Tevens ook in de winkel.

en music ik kom ok uit Den haag e.o. en ik heb toch echt gescoord de afgelopen dagen. Kan 2 a 3 jaar mijn haar wassen, mijn tanden poetsen en mijn kleding wassen. Daar tegenover staat dat ik niet kan afvegen en cola drinken omdat we daar net een dag te laat mee waren dus ja zo ben ik er op gekomen. en de sport alleen al is leuk.
pi_70307355
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:51 schreef R-dry het volgende:

[..]

Volgens mij staat er toch echt op de folder dat ze normaal per stuk 3,59 maar nu 1,79 per stuk.
Want als je er 2 koopt dan krijg je gewoon volgens mij 50% kassa-korting .
Dat klopt inderdaad!

Maar bijvoorbeeld die van 1,79 + 2x 1,15 kan weer wel!

Dan zit je aan slechts 4,09!

Maar vooral wat Steno zegt, volgens de regels. Ik ga niet doelbewust een product gratis vragen terwijl ik weet dat het ergens anders helemaal niet goedkoper is, ook al doet de desbetreffende folder dat wel vermoeden!
pi_70307431
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:44 schreef R-dry het volgende:
Jongens wat jullie moeten doen is dit:

1. Neem 2 keer de flex duo (
2. Neem 1 keer de flex&control

Je betaalt nu bij Albert heijn een prijs van 4,47 maar bij de kruidvat kost de flex duo 1,19 en de flex&control 1,15 wat neerkomt op een totaalprijs van 4,13 en dus goedkoper bij de kruidvat uit bent!
Ja en nee... de individuele prijs is dan gemixt en dus lastig (Ja ik weet het ik denk er veeeeel te veel over na, maar zoals gezegd, gaat het er niet om die mutsen van AH te overtuigen, maar wat de aktie is)
In principe kan AH zeggen: klopt mijnheer, 4,47 is meer dan 4,13 maar die duopacks kosten bij ons ook 1,49 in de bonus en die enkele ook. U krijgt van ons dus 1,49 terug voor de enkele tandenborstel........
pi_70307543
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:57 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad!

Maar bijvoorbeeld die van 1,79 + 2x 1,15 kan weer wel!

Dan zit je aan slechts 4,09!

Maar vooral wat Steno zegt, volgens de regels. Ik ga niet doelbewust een product gratis vragen terwijl ik weet dat het ergens anders helemaal niet goedkoper is, ook al doet de desbetreffende folder dat wel vermoeden!
Volgens mij maakt de eindprijs niet uit want het gaat toch om de prijs PER artikel?

Als je dan die van 1,79 neemt kost het dus bij de kruidvat 1,79 maar bij AH 1,49 en zo zijn ze dus toch de goedkoopste.

Daarom moet je denk flex en control nemen dat is geen 2-pak (ook al staat er duo) kijk maar boven de prijzen anders zou er 2-pak staan. Die zijn slechts 1,15 = 3,45
  dinsdag 23 juni 2009 @ 23:02:40 #278
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70307589
Voorbeeld: we hadden vanavond ook persil meekunnen nemen, want het managerverhaal klopt.
Sterker nog de dame achter de servicebalie wees ons nog op de persilaanbieding!!! Maar omdat daar een mail van het HK naar de winkel was gestuurd, durfde wij hem niet mee te nemen. Vind dat dan toch oneerlijk. De prijs van de tandenborstels was op onze bon vanavond nog 4,50 dus i 1,49 goedkoper.
pi_70307670
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 23:02 schreef Marjojotje het volgende:
De prijs van de tandenborstels was op onze bon vanavond nog 4,50 dus i 1,49 goedkoper.
Dan zit je zeker goed idd, was hier ook zo (rond 6-en)
pi_70307815
Dan was je om 18 uur net op tijd!

Blijft lastig met die tandenborstel van 1.15, dan pak ik liever de folder van de supermarkt van drie letters!
pi_70307846
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:54 schreef anoniem17 het volgende:
Zo, vandaag erg fijn winkelen bij albert heijn . Totale buit van deze week: 36 Silan en 56 flesjes Persil (kleine van 750 ml niet die van 3 liter), dus schone kleren krijg ik wel!
Wat de hell moet je met 56 flessen. Als ik dat naar mijn persoonlijke situatie zou vertalen:
56*.75=42 liter
Ik gebruik 50 ml per wasbeurt waardoor je komt op 840 wasbeurten.
Ik draai 3 wasjes per week... kom je op 5 jaar ruim uit.
pi_70307868
Heb je hem ook weer met zijn 3 letters..... ABC
Zijn dat ook de tandenborstel, of wat heb je voor moois?? PMetje? thnx
  dinsdag 23 juni 2009 @ 23:09:54 #283
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70307909
Kijk mijn zus een vriendin en ik zijn van mening dat je bij de volgende aanbieding ook je gezicht weer moet kunnen laten zien. Dus oneerlijk handelen heeft gewoon geen zin. Echter ben ik wel van mening dat de Ah er gewoon om vraagt om mensen gebruik te laten maken van de aktie en dat mensen meerdere winkels langsgaan. Gratis is gratis, dus waarom niet
pi_70308076
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 23:09 schreef Marjojotje het volgende:
...en dat mensen meerdere winkels langsgaan. Gratis is gratis, dus waarom niet
Uh ze vragen er niet om, om meerdere vestigingen af te gaan. Prima dat je 6 artikelen gratis wil meeslepen, maar meerdere vestigingen afgaan is echt wel een stap verder naar het onbetamelijke.
pi_70308306
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 23:13 schreef snabbi het volgende:

[..]

Uh ze vragen er niet om, om meerdere vestigingen af te gaan. Prima dat je 6 artikelen gratis wil meeslepen, maar meerdere vestigingen afgaan is echt wel een stap verder naar het onbetamelijke.
Nee maar ze bedanken ons wel met een appeltaart voor het "speurwerk", zodat ze de prijzen kunnen aanpassen... dat was het hele idee van de reclame, Laagste Aktie Prijs Garantie Als ze dat dan gewoon doen, dan heeft het geen zin meer om tig AH's af te gaan, maar ze doen het niet, duzzzzzzz
pi_70308336
Ik ga slapen en die Flex control soft zijn de goede voor een gratis appeltaart NIET DE MEDIUM die doet niet mee.

http://webwinkel.ah.nl/pr(...)tel+flexcontrol+soft

Als ze zeuren over dat 'duo' bij kruidvat moet je zeggen dat bij die andere 2 tandenborstels er duidelijk 2-pak boven staat en bij de flex en control niet suc6.
pi_70308621
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 23:19 schreef R-dry het volgende:
Ik ga slapen en die Flex control soft zijn de goede voor een gratis appeltaart NIET DE MEDIUM die doet niet mee.

http://webwinkel.ah.nl/pr(...)tel+flexcontrol+soft

Als ze zeuren over dat 'duo' bij kruidvat moet je zeggen dat bij die andere 2 tandenborstels er duidelijk 2-pak boven staat en bij de flex en control niet suc6.
Eens! Je hebt het nu juist samengevat!
pi_70308755
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 23:18 schreef Steno het volgende:
Nee maar ze bedanken ons wel met een appeltaart voor het "speurwerk", zodat ze de prijzen kunnen aanpassen... dat was het hele idee van de reclame, Laagste Aktie Prijs Garantie Als ze dat dan gewoon doen, dan heeft het geen zin meer om tig AH's af te gaan, maar ze doen het niet, duzzzzzzz
Klopt het hele idee is de prijs die de Albert Heijn rekent voor een aantal producten gegarandeerd de laagste is, en feitelijk wanneer je dus meer hebt betaald, dat je daarvoor gecompenseerd wordt. Het idee is niet wat wij ervan maken, om met voorbedachte rade een product te kopen waarmee je belazerd wordt, om het dan feitelijk gratis te verkrijgen.

Je reactie kan voor mij op 2 manieren worden uitgelegd. Het is:
a) Omdat er geen controlemaatregelen zijn, die misbruik voorkomen, is het voor mij gerechtvaardigd oneigenlijk gebruik te maken.
b) Omdat AH zich niet aan haar bewering houdt, zie ik mij genoodzaakt haar een motief te geven om haar wel aan deze bewering te houden.

ad a) Het feit dat het mogelijk is, rechtvaardigt niet het misbruik. Er zijn immers zat dingen die je kunt doen om de regels te overtreden, zonder dat dit wordt opgemerkt met een controle. Waarom houdt het je wel tegen andere dingen te laten en dit niet.

ad b) Je zou je ideologisch kunnen opstellen in de trant van. AH verlaagt de prijs niet omdat 1 miljoen keer 1 cent niet opweegt tegen 20.000 gratis producten. Ik geloof niet dat je nastreeft deze kosten zo te laten stijgen dat jij heel nederland kan helpen aan de eerlijke prijs.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 23:32:12 #289
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70308820
ik ga off. laters all. begin nu een beetje een nare smaak te krijgen
pi_70308983
Poets je tanden met je nieuwe tandenborstel
pi_70309021
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 23:13 schreef snabbi het volgende:

[..]

Aan de andere kant vragen wij er ook niet om om afgesnauwd te worden bij de servicebalie als we weer iets goedkopers vinden.

* Scorpie mompelt iets over onbetamelijk.
  FOK!fotograaf dinsdag 23 juni 2009 @ 23:42:34 #292
235287 Rowinvd
pi_70309174
Zo, na een middag en avond weg te zijn geweest is er veel gebeurd zo te zien.

Heeft het nog nut om de Schlecker folder te halen? Het is voor mij wel een eindje rijden, maar als ik er hier ook nog mensen blij mee kan maken heb ik het er graag voor over
pi_70309175
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 23:30 schreef snabbi het volgende:

[..]

Klopt het hele idee is de prijs die de Albert Heijn rekent voor een aantal producten gegarandeerd de laagste is, en feitelijk wanneer je dus meer hebt betaald, dat je daarvoor gecompenseerd wordt. Het idee is niet <KNIP>
ad a) Het feit dat het mogelijk is, rechtvaardigt niet het misbruik. Er zijn immers zat dingen die je kunt doen om de regels te overtreden, zonder dat dit wordt opgemerkt met een controle. Waarom houdt het je wel tegen andere dingen te laten en dit niet.

ad b) Je zou je ideologisch kunnen opstellen in de trant van. AH verlaagt de prijs niet omdat 1 miljoen keer 1 cent niet opweegt tegen 20.000 gratis producten. Ik geloof niet dat je nastreeft deze kosten zo te laten stijgen dat jij heel nederland kan helpen aan de eerlijke prijs.

Laten we 1 ding voor op stellen, ik zelf wandel niet tig AH's af voor deze actie en als ik wat haal, gaat het me om het heeeeerlijke appeltaartj en omdat ik toch boodschappen moet doen.Zo heb ik ook maar 3 tandenborstels meegenomen en geen 6.

Voor mij zijn beide beweringen dus niet waar, maar wat mij vooral steekt is dat ze beweringen doen die niet waar zijn, die ze niet waar willen (of kunnen maken) en zelfs (moet ik gelijk bij zeggen, dat ik dat niet zelf heb ervaren) de "gewone" klanten oplichten door dubbel eprijzen te hanteren. VOrige week, met de cola zouden er AH's zijn geewest die 3,99 aans,oegen als je met 6 pakken aan kwam en 4,39, als er 1 pak tussen je gewone boodschappen lag.
Ik werk zelf veel met consumenten en als er 1 ding is wat me irriteert, is het niet na komen van afspraken, dat probeer ik dan ook zoveel mogelijk te doen en de consument is voor mij nr. 1.

Overigens ga ik nu ook slapen... trustuh :p
pi_70309224
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 23:38 schreef Scorpie het volgende:
Aan de andere kant vragen wij er ook niet om om afgesnauwd te worden bij de servicebalie als we weer iets goedkopers vinden.

* Scorpie mompelt iets over onbetamelijk.
Klopt slecht voor het service imago, maar dat is ook omdat je voorbij gaat aan het doel.
De appeltaart is de beloning voor het spotten van de lagere prijs, dat is wat je mag verdienen.
Het geld terug is de compensatie voor het "leed" wat je had.

En het met voorbedachte rade kopen van een te duur product kan je moeilijk als leed omschrijven en wordt door het personeel als misbruik ervaren. Dat geeft een naar gevoel en daarom zijn er veel 'niet-meewerkend'.

(Dan kom je op normbesef. Mijn normbesef zegt 6 producten gratis proberen te verkrijgen is redelijk en binnen de spelregels die ah schetst (en probeer ik dus zelf ook). Het bezoeken van meerdere winkels om boven de 6 uit te kunnen komen is doelbewust misbruik maken van een falende controle. Dat is in mijn ogen meer misbruik en valt niet binnen mijn normbesef. Al is dat natuurlijk subjectief.)
pi_70309360
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 23:42 schreef Steno het volgende:
Laten we 1 ding voor op stellen, ik zelf wandel niet tig AH's af voor deze actie en als ik wat haal, gaat het me om het heeeeerlijke appeltaartj en omdat ik toch boodschappen moet doen.Zo heb ik ook maar 3 tandenborstels meegenomen en geen 6.
zie het ook niet als een aanval op jou, maar meer op de excessen.
quote:
Voor mij zijn beide beweringen dus niet waar, maar wat mij vooral steekt is dat ze beweringen doen die niet waar zijn, die ze niet waar willen (of kunnen maken) en zelfs (moet ik gelijk bij zeggen, dat ik dat niet zelf heb ervaren) de "gewone" klanten oplichten door dubbel eprijzen te hanteren. VOrige week, met de cola zouden er AH's zijn geewest die 3,99 aans,oegen als je met 6 pakken aan kwam en 4,39, als er 1 pak tussen je gewone boodschappen lag.
Ik werk zelf veel met consumenten en als er 1 ding is wat me irriteert, is het niet na komen van afspraken, dat probeer ik dan ook zoveel mogelijk te doen en de consument is voor mij nr. 1.
True. Die situatie is voor mij ook totaal onacceptabel. Sterker nog ik als semi-accountant begrijp totaal niet hoe het mogelijk kan zijn dat medewerkers daar in staat zijn om hun eigen prijzen te hanteren. Dat gaat elke vorm van registratie van juiste prijzen te buiten. De hele handel rondom het controleren op kasverschillen is zo ook overbodig geworden, want als iemand gewoon in staat is zijn eigen prijzen aan te slaan, dan hoef je ook niet meer te kijken of wat hij/zijn int, gelijk is aan wat hij/zij aanslaat.

Absoluut belachelijk als het gebeurt.
pi_70309479
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 23:48 schreef snabbi het volgende:
zie het ook niet als een aanval op jou, maar meer op de excessen.
THX! Dan kan ik nu in ieder geval rustig slapen
tot morgen allen.
  woensdag 24 juni 2009 @ 00:27:50 #297
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70310517
Aan de moraalridders onder ons: eigenlijk hebben jullie ergens wel gelijk. Ik wist dat ik geen recht had op Persil, en toch ben ik ervoor gegaan. Tegen mijn principes eigenlijk. Reden dat ik het toch gedaan heb is dat ik vond dat sommige AH's en vooral hun personeel de regels van fairplay toch al verlaten hadden. Al die chagrijnige, haast onbeschofte wijven kunnen me het rambam krijgen.
  woensdag 24 juni 2009 @ 00:31:00 #298
210905 PatatFriet
Goudgeel en knapperig
pi_70310590
Dan moet die 27 liter Persil die Andrelon maar compenseren
Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
pi_70311026
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 00:27 schreef Omnifacer het volgende:
Aan de moraalridders onder ons: eigenlijk hebben jullie ergens wel gelijk. Ik wist dat ik geen recht had op Persil, en toch ben ik ervoor gegaan. Tegen mijn principes eigenlijk. Reden dat ik het toch gedaan heb is dat ik vond dat sommige AH's en vooral hun personeel de regels van fairplay toch al verlaten hadden. Al die chagrijnige, haast onbeschofte wijven kunnen me het rambam krijgen.
Hm, tja, zij veranderen het ook steeds inderdaad, dus enerzijds heb je wel een punt, maar anderzijds is het hun actie en dien je je in dat geval ook aan hun (irritante) regels te houden!

We hebben al weinig te klagen met deze actie, best leuke sport! Als je het op zo'n manier uitbuit houdt het ook snel op vrees ik...
  woensdag 24 juni 2009 @ 02:03:27 #300
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_70311469
Plunderen
I have no rival, no man can be my equal. ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')