Open zelf een topicquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:00 schreef Biels het volgende:
Niveau in meervoud is nivia. Latijn. Verbeter het maar even. Graag gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
VMBO
MBOJij genoot na je basischool geen school meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
Dat zijn echte vmbo woorden hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:02 schreef Skylark. het volgende:
"denegerend".
Gebruik dan géén 'moeilijke' woorden, TS.
Ik zou het toch maar vervangen door "denigrerend".quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zijn echte vmbo woorden hoor
Nee jij gunt alleen jezelf een feestje zeker. Maar haal vooral goede cijfertjesquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:01 schreef Skylark. het volgende:
Ik erger me dood aan van die domme VMBO'ers die zo uitbundig doen omdat ze geslaagd zijn.
Verdomme zeg, mijn zwemdiploma B is nog moeilijker te behalen dan het VMBO-diploma.
Dringt het tot je door dat je na de basisschool ook havo of VWO kan volgenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij genoot na je basischool geen school meer?
HBO is verslagen. VMBO zit nog in het zadel, blijkbaarquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:02 schreef zquing het volgende:
Waar zijn de goede tijden dat de WO'ers de HBO'ers bashten
Done, soms leer ik toch nog is wat van de vuilnismannen hier.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou het toch maar vervangen door "denigrerend".
Havo is gewoon HBO hoor. Of is dat ook------)quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dringt het tot je door dat je na de basisschool ook havo of VWO kan volgen
Oh, en het is duidelijk te zien dat je van het VMBO komt
Fok is toe aan een nieuwe lading HBO'ers, ik wil weer lekker iedere week kunnen bashen, nu kan dat maar 1 keer per maandquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:05 schreef Biels het volgende:
[..]
HBO is verslagen. VMBO zit nog in het zadel, blijkbaar.
Nivia. Verbeter het godverdomme even.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Done, soms leer ik toch nog is wat van de vuilnismannen hier.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:00 schreef MASD het volgende:
Af en toe moet je omlaag kijken, om te zien hoe hoog je staat.
Niks, niveau's kan ook hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:07 schreef Biels het volgende:
[..]
Nivia. Verbeter het godverdomme even.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niks, niveau's kan ook hoorDe wijze vandale zeg het
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Done, soms leer ik toch nog is wat van de vuilnismannen hier.
Misschien dat het wél kan zonder apostrof. De apostrof is die komma in de lucht.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niks, niveau's kan ook hoorDe wijze vandale zeg het
Yup, want fok is de bakermat voor het pallets stapel gebeuren.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:08 schreef PeZu het volgende:
slaat dat aankomend boegbeeld van fok onder je naam op het feit dat je gelaagd bent voor je diploma pallets sorteren?
Hehe bij denegerend moest ik denken aan:quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:02 schreef Skylark. het volgende:
"denegerend".
Gebruik dan géén 'moeilijke' woorden, TS.
Hierna stopte ik met lezen, gezien de pijnlijke fouten.quote:Waar halen die mensen toch het gore lef vandaan? Iedereen moet toch een niveau doen die bij hem of haar past toch? Anders was er geen citotoets, en waren de opleidingen niet gesplitst op niveau's.
Iedereen is even belangrijk, inderdaad. Iedereen draagt zijn steentje bij aan onze samenleving.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:11 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ja dat snap ik ook niet. Iemand moet toch de toiletten in dit land schoonmaken. Zo heeft elk zijn positie.
Misschien bedoel je "grote denkers".quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:12 schreef phpmystyle het volgende:
Jammer dat er ''inhoudelijk'' niet gediscussieerd kan worden.Het is nu wachten totdat er grootdenkers komen, normalite komen die vaak s'avonds online.
Daar moeten we dan maar op wachten
Wat valt er "inhoudelijk" te discussieren dan ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:12 schreef phpmystyle het volgende:
Jammer dat er ''inhoudelijk'' niet gediscussieerd kan worden.Het is nu wachten totdat er grootdenkers komen, normalite komen die vaak s'avonds online.
Dat is de juiste instelling. IPV mensen die online gaan bashen, maar zelf te beroerd zijn om hun bed uit te komen, en zelfs de voedsel pakketten bij zich thuis laten bezorgen. Kan me ze opwinden over dat soort mensenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:12 schreef Biels het volgende:
[..]
Iedereen is even belangrijk, inderdaad. Iedereen draagt zijn steentje bij aan onze samenleving.
Het moet zijn:quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:12 schreef phpmystyle het volgende:
Precies. Mensen op scooters die mijn chinees bezorgen zijn ook nodig.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is de juiste instelling. IPV mensen die online gaan bashen, maar zelf te beroerd zijn om hun bed uit te komen, en zelfs de voedsel pakketten bij zich thuis laten bezorgen. Kan me ze opwinden over dat soort mensen
Je mag me hele OP corrigeren voor een bedankje.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het moet zijn:
"Jammer dat er niet inhoudelijk gediscussieerd kan worden. Het is wachten totdat de grote denkers online komen, hoewel die normaliter 's avonds pas online komen."
Ik doe dit gratis als preview. Je kunt me inhuren voor 1 euro per gecorrigeerde zin.
Chineesquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:15 schreef Biels het volgende:
[..]
Precies. Mensen op scooters die mijn chinees bezorgen zijn ook nodig.
Of elke zin kopieren naar wordquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:17 schreef Chai het volgende:
phpmystyle: Misschien moet je toch gewoon spellingscontrole gebruiken?Of nog heel even overlezen voordat je iets post?
Ik heb geen vrienden, ik ben een fokker Jeweetochquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:18 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, je kan inderdaad ook wel op de scooter met je matties buiten bij Snackbar Henk hangen.
opleiding: HBOquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:20 schreef de_boswachter het volgende:
Kom op zeg... MBO.
Dat is 2 diploma's hoger dan het strikdiploma.
Hij is toch mod.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
opleiding: HBO
beroep: Gokkert / semi-interessant doenert
Je zit in het leger neem ik aan?
Denken dat Word alle spellingsfouten eruit haaltquote:
Daarom juist. Beetje oefeningen doen, beetje fokken, beetje eten, beetje niksen. Perfect voor onze bowa.quote:
Hij krijgt een vrij riant maandsalaris van fok, hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daarom juist. Beetje oefeningen doen, beetje fokken, beetje eten, beetje niksen. Perfect voor onze bowa.
Dat doen de fokkers welquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Denken dat Word alle spellingsfouten eruit haalt
Heb ik ook een hekel aan, maar dit soort conjo's zijn tenminste eerlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:59 schreef phpmystyle het volgende:
Mensen die op iemand neerkijken, maar zelf geen haar beter zijn![]()
Zo goed zit danny nou ook weer niet in de slappe was.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Hij krijgt een vrij riant maandsalaris van fok, hoor.
Dankje voor de belangstellingquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
Nee, ik zit niet in het leger
* checkt nogmaals FoBo TS: Maar hoe gaat het met jouw vrachtwagenwascarriere ?
quote:
Ach... huishoudster is ook interieurverzorgster tegenwoordig.quote:
Dat wisten we dan wel weer. Dat je een onguur type bent. Maargoed je hebt nu onze nieuwschierigheid gewekt. Wat doe je voor de kost..quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:33 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn aspiraties ? Weinig werken en veel verdienenZoals ik nu doe
En jij geloofd echt alles wat ik type.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach... huishoudster is ook interieurverzorgster tegenwoordig.
En toiletjuffrouw heet ook hoofd sanitair of iets dergelijks.
Ws. is dat een dure benaming van een diploma wat niks voorstelt.
Speciaal een account aangemaakt om dat te vertellen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:37 schreef Karl_Marx het volgende:
Op het VMBO zitten alleen domme mensen.
Dat is geen mening maar een feit.
Gaat je geen zak aan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:35 schreef phpmystyle het volgende:
Wat doe je voor de kost..
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:37 schreef Karl_Marx het volgende:
Op het VMBO zitten alleen domme mensen.
Dat is geen mening maar een feit.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:37 schreef Sj0rs het volgende:
Opleiding is ook maar een papiertje. Zat mensen met geen afgemaakte opleiding die flink verdienen. En daar gaat het om. Dat puisterig FOK!ertje dat zogenaamd elitair probeert te doen met zijn WO is altijd -->:')
Ik heb een life met een dikbetaalde baan die jij nooit zal krijgen met je VMBO diplomaquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Speciaal een account aangemaakt om dat te vertellen.
Get a life.
Kreeg jij op het speciaal onderwijs niet te horen dat je zinnen ter allertijde moet eindigen met een punt?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:40 schreef Karl_Marx het volgende:
[..]
Ik heb een life met een dikbetaalde baan die jij nooit zal krijgen met je VMBO diploma![]()
En mensen die zakken voor een VMBO examenAls je de maatschappij toch wil helpen dan kan je beter zelfmoord plegen
Ik zie geen profiel met je baan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:40 schreef Karl_Marx het volgende:
[..]
Ik heb een life met een dikbetaalde baan die jij nooit zal krijgen met je VMBO diploma![]()
En mensen die zakken voor een VMBO examenAls je de maatschappij toch wil helpen dan kan je beter zelfmoord plegen
Dat zeggen mensen altijdquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:37 schreef Sj0rs het volgende:
Opleiding is ook maar een papiertje. Er zijn zat mensen die het gemaakt hebben zonder maar ook een opleiding af te maken. En daar gaat het om. Dat puisterig FOK!ertje dat zogenaamd elitair probeert te doen met zijn WO is altijd -->
Huh? Ik mis iets?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:39 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ah, je leeft nog bij pappa en mamma dus
Ik ben de bronquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen altijd. Als je dan een bron vraagt blijft het heel lang stil.
quote:
Henri van der Most. Multimiljonair.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Na 9 jaar in de gameindustrie gewerkt te hebben (Guerrilla Games) schrijf ik nu software die geautomatiseerd in opties / futures handelt (Optiver).quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Huh? Ik mis iets?
Ws. heb jij uni gedaan, je denkt een stap verder volgens mij.
Maar nee.
Wat doe jij eigenlijk ?
aaah, dus omdat het 1 persoon is gelukt zijn papieren totaal overbodig?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:47 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Henri van der Most. Multimiljonair.
Negeer gerust alle FOK!ertjes met grootspraak. We weten allemaal hoe dat bij andere FOK!ertjes is afgelopen toen ze werden ontmaskerd.
Henny van der Most. En idd, er zijn een legio aan andere bedrijven maargoed. Ik ben over 10 jaar het levens echte voorbeeld.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:47 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Negeer gerust alle FOK!ertjes met grootspraak. We weten allemaal hoe dat bij andere FOK!ertjes is afgelopen toen ze werden ontmaskerd.
Killzone!quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:47 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Na 9 jaar in de gameindustrie gewerkt te hebben (Guerrilla Games) schrijf ik nu software die geautomatiseerd in opties / futures handelt (Optiver).
Minder leuk maar verdient beter
Zomaar even wat succesvolle ondernemers met hooguit een middelbare school-diploma:quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Je negeert me !quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:49 schreef zquing het volgende:
[..]
aaah, dus omdat het 1 persoon is gelukt zijn papieren totaal overbodig?
Emimich roept je voor het schaken! Dus zet'm op. En als je commentaar hebt op m'n schrijfsel, dan pleur je toch lekker op?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:48 schreef Skylark. het volgende:
Het doet me bijna pijn hoe TS zichzelf steeds voor schut zet door te proberen moeilijke woorden te gebruiken maar die stelselmatig verkeerd schrijft.
Wow, eentje. Weet je hoe ze dat noemen? Een absolute minderheid.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:47 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Inderdaad, helemaal mee eens. Iedereen doet het niveau dat bij hem of haar past.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:59 schreef phpmystyle het volgende:
Waar halen die mensen toch het gore lef vandaan? Iedereen moet toch een niveau doen die bij hem of haar past toch? Anders was er geen citotoets, en waren de opleidingen niet gesplitst op niveau's.
Je begrijpt dat ik als WO'er slechts wetenschappelijke bronnen mag accepteren hequote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kreeg jij op het speciaal onderwijs niet te horen dat je zinnen ter allertijde moet eindigen met een punt?
Je rijd vast in een hele mooie bmw, en je verdiend vast 130k in het jaar. Of wacht, onee dit is een boek.
P.s Om 16:00 begint het schaak toernooi.
Oh snapquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Emimich roept je voor het schaken! Dus zet'm op. En als je commentaar hebt op m'n schrijfsel, dan pleur je toch lekker op?
Je hebt dat lijstje boven je niet gezien ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Wow, eentje. Weet je hoe ze dat noemen? Een absolute minderheid.
D'r zijn genoeg mensen, die met niets zijn begonnen, en met een minimale opleiding. Maar die hebben het toch tot the limit geschopt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Wow, eentje. Weet je hoe ze dat noemen? Een absolute minderheid.
Niet toen ik poste, neequote:Op donderdag 18 juni 2009 15:51 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je hebt dat lijstje boven je niet gezien ?
Neuh, ik denk niet dat je het zo kunt indelen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:51 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Inderdaad, helemaal mee eens. Iedereen doet het niveau dat bij hem of haar past.
Dus domme mensen: VMBO/MBO
Normale en slimme mensen: HBO
Geniale mensen: WO
[ afbeelding ]
Dat zijn er dan 18, laten we zeggen dat er wat 2000x zoveel mensen zonder papieren ver boven hun opleidingsniveau zitten? Heb je er nogsteeds pas 36000quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:51 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je hebt dat lijstje boven je niet gezien ?
En jij hoort dus op het speciaal onderwijs?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:51 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Inderdaad, helemaal mee eens. Iedereen doet het niveau dat bij hem of haar past.
Dus domme mensen: VMBO/MBO
Normale en slimme mensen: HBO
Geniale mensen: WO
[ afbeelding ]
Kijk eens in de Quote 100, het zal je verbazen hoe veel er tussen zitten zonder opleiding.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Niet toen ik poste, nee. Overigens zijn dat er nog steeds maar 15 ofzo.
Ik bedoel het niet verkeerd, jongen. Ik doel gewoon op het feit dat je dat soort woorden niet moet gebruiken, tenzij je zeker weet dat je ze goed schrijft. Dat is slechts mijn mening.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Emimich roept je voor het schaken! Dus zet'm op. En als je commentaar hebt op m'n schrijfsel, dan pleur je toch lekker op?
http://managementscope.nl/top/commissaris-2009quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Kijk eens in de Quote 100, het zal je verbazen hoe veel er tussen zitten zonder opleiding.
Dat zijn de bekende "niet zeiken maar doen" mensen.
Speciaal hoogbegaafd onderwijs, ja die had ik niet genoemd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jij hoort dus op het speciaal onderwijs?
tot the limit hebben geschopt? wat bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
D'r zijn genoeg mensen, die met niets zijn begonnen, en met een minimale opleiding. Maar die hebben het toch tot the limit geschopt.
Maar dan kijk je nogsteeds alleen naar de uitzonderingen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Kijk eens in de Quote 100, het zal je verbazen hoe veel er tussen zitten zonder opleiding.
Dat zijn de bekende "niet zeiken maar doen" mensen.
Het schijnt blijkbaar niet tot mensen door te dringen dat het natuurlijk wél mogelijk is om als laag-opgeleide op te klimmen (zeker in de vorige eeuw), maar dat die kans véél kleiner is.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef Biels het volgende:
[..]
http://managementscope.nl/top/commissaris-2009
De top 10 is allemaal WO-geschoold.
Ja, in die categorie had ik niet anders verwacht.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef Biels het volgende:
[..]
http://managementscope.nl/top/commissaris-2009
De top 10 is allemaal WO-geschoold.
Daarom zijn het ook VMBO'ers.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het schijnt blijkbaar niet tot mensen door te dringen dat het natuurlijk wél mogelijk is om als laag-opgeleide op te klimmen (zeker in de vorige eeuw), maar dat die kans véél kleiner is.
mensen kopen toch ook nogsteeds staatsloten?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het schijnt blijkbaar niet tot mensen door te dringen dat het natuurlijk wél mogelijk is om als laag-opgeleide op te klimmen (zeker in de vorige eeuw), maar dat die kans véél kleiner is.
Nee, Jij zegt tegen mij dat ik geen punctuatie gebruik terwijl je eigen Nederlandse taalkennis nog slechter is.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je ontwijkt me vraagstelling, begrijp ik best hoor.
Oh okquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet verkeerd, jongen. Ik doel gewoon op het feit dat je dat soort woorden niet moet gebruiken, tenzij je zeker weet dat je ze goed schrijft. Dat is slechts mijn mening.
En schaken kan best leuk zijn. Niet dat ik het doe, maar ik weet hoe het spelletje werkt. En ik zie er niet uit als Emimich.
Aha, en van alle mensen die WO doen komt 90% in de Quote terecht ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:55 schreef zquing het volgende:
[..]
Maar dan kijk je nogsteeds alleen naar de uitzonderingen.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh ok![]()
Nogmaals, ik gebruik haast geen moeilijk woorden, en als ik dat doe dan zet ik ze in een juiste context.
En dat je in het bedrijfsleven niet ver komt zonder diploma, tenzij je zelf een zaak opzet. Verder moet ik de eerste advocaat zonder diploma nog tegenkomen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
extra gratis tip: je voert een eindeloze discussie met trollenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:58 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Aha, en van alle mensen die WO doen komt 90% in de Quote terecht ?
Of eindigt het gros daarvan ook gewoon in een normaal huis met een auto en een hond en 3 vakanties per jaar ?
dat zegt meer over jouw fles open capaciteiten dan over het vmnboquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:00 schreef Magistic het volgende:
Ik heb een fles spiritus die moeilijker te openen is, dan het VMBO examen te halen is
Dat komt omdat je voor Advocaat beëindigt moet worden. Om beëdigd te worden gelden specifieke wettelijke eisen, waaronder de eis dat een universitaire juridische opleiding rechtsgeleerdheid met succes is gevolgd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
En dat je in het bedrijfsleven niet ver komt zonder diploma, tenzij je zelf een zaak opzet. Verder moet ik de eerste advocaat zonder diploma nog tegenkomen.
daar eindigt het gros inderdaadquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:58 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Of eindigt het gros daarvan ook gewoon in een normaal huis met een auto en een hond en 3 vakanties per jaar ?
Ik zal beargumenteren waarom jij een zielige mongool bent.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:57 schreef Karl_Marx het volgende:
[..]
Nee, Jij zegt tegen mij dat ik geen punctuatie gebruik terwijl je eigen Nederlandse taalkennis nog slechter is.
En je kan ook niet argumenteren ,,Ik kan niet met een tegenargument komen dus ga ik je maar beledigen door te zeggen dat je op het speciaal onderwijs zit terwijl ik daar zelf op zit''
Ja, alleen een bovengemiddeld vrijstaand huis, vakanties naar verre oorden in plaats van Frankrijk met de caravan en boodschappen doen bij de AH in plaats van de C1000/gratis proberen boodschappen af te troggelen bij de AH.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:58 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat geloofden mensen niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:37 schreef Sj0rs het volgende:
Opleiding is ook maar een papiertje. Er zijn zat mensen die het gemaakt hebben zonder maar ook een opleiding af te maken. En daar gaat het om. Dat puisterig FOK!ertje dat zogenaamd elitair probeert te doen met zijn WO is altijd -->
Ah, zoals ik dus ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, alleen een bovengemiddeld vrijstaand huis, vakanties naar verre oorden in plaats van Frankrijk met de caravan en boodschappen doen bij de AH in plaats van de C1000/gratis proberen boodschappen af te troggelen bij de AH.
Dus in de praktijk kan je beter HBO dan MBO gedaan hebbenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:00 schreef CantFazeMe het volgende:
HBO is theoretisch beter dan MBO. MBO is praktisch beter..
http://www.pcb-derank.nl/lessen/taal/uitleg/stamtuitleg.htmquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zal beargumenteren waarom jij een zielige mongool bent.![]()
Hier komt ie dan.Je registreerd je om te reageren in een topic. Je doet minachtend over mensen, met een mindere opleiding. Terwijl je zelf geen haar beter bent. Een echte WO'r of HBO'r snapt, dat je in de maatschappij alle mensen en handen nodig hebt, om zo goed mogelijk te presteren. Je probeerd gevat te doen, maar het werkt averechts.
tuurlijk "maken" sommige zonder opleiding het ook, alleen de vraag is hoeveel en wat is de kans dat jij dat bent?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:02 schreef _Led_ het volgende:
Voor de mensen die het niet begrijpen en er andere dingen bij halen;
het ging om deze opmerking :
[..]
Dat geloofden mensen niet.
Nu lijkt me redelijk aangetoond dat genoeg mensen het 'gemaakt' hebben zonder een opleiding.
Klaar dus.
Maar ben jij de norm dan?quote:
Ik bel je als mijn CV ketel gerepareerd moet wordenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hier komt ie dan.Je registreerd je om te reageren in een topic. Je doet minachtend over mensen, met een mindere opleiding. Terwijl je zelf geen haar beter bent. Een echte WO'r of HBO'r snapt, dat je in de maatschappij alle mensen en handen nodig hebt, om zo goed mogelijk te presteren. Je probeerd gevat te doen, maar het werkt averechts.
De kans dat ik dat ben ? 100 %quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:04 schreef zquing het volgende:
[..]
tuurlijk "maken" sommige zonder opleiding het ook, alleen de vraag is hoeveel en wat is de kans dat jij dat bent?
In mijn omgeving ? Ja, daar zijn een stuk meer mensen die opgekocht werden door bedrijven voor ze hun studie afgemaakt hadden.quote:Maar ben jij de norm dan?
Ook leuk dat de uitleg over wat jij fout doet te vinden is op een site in vrolijke oranje kleurtjes met onderaan de linkjes: "groep 6, groep 7 en groep 8".quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
http://www.pcb-derank.nl/lessen/taal/uitleg/stamtuitleg.htm
Faalhaas! Stam+t leren ze al op de basisschool!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij ging naar de middelbare aan het werk?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:05 schreef ZuAndy het volgende:
[..]
Faalhaas! Stam+t leren ze al op de basisschool!![]()
Vmbo'ers die geslaagd zijn en volgend jaar gaan "studeren" op het ROC
Ja, iedereen hier snapt dat die mensen óók nodig zijn voor de samenleving.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:05 schreef phpmystyle het volgende:
Maar we zijn het er toch wel overeens dat:
Alle mensen die iets willen en kunnen allemaal nuttig zijn voor de samenleving, ongeacht opleiding/diploma of wat dan ook.
jij in algemene zin hequote:
Goh, je pakt mijn uitspraken afquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:04 schreef Karl_Marx het volgende:
[..]
Ik bel je als mijn CV ketel gerepareerd moet worden
Dat zeg ik niet? Ik noem de feiten op. Als je een HBO kerel en een MBO'er naast elkaar zet dan zullen ze in eerste instantie een HBO'er kiezen natuurlijk. Maar als de HBO'er niks van bakt; praktisch gezien en de MBO'er dan wel?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:03 schreef zquing het volgende:
[..]
Dus in de praktijk kan je beter HBO dan MBO gedaan hebbenJa, met je MBO3 ICT krijg je echt veel sneller werk dan met je HBO ICT(of wat dan ook)
Feit blijft dat ik binnen 4 weken ook een cursus loodgieter kan doen en een MBO'er zelden een WO zal halen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:01 schreef phpmystyle het volgende:Een echte WO'r of HBO'r snapt, dat je in de maatschappij alle mensen en handen nodig hebt, om zo goed mogelijk te presteren.
Niet iedereen heeft VMBO gedaan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij ging naar de middelbare aan het werk?![]()
![]()
Blijf vooral in je superioriteits gevoel zitten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, iedereen hier snapt dat die mensen óók nodig zijn voor de samenleving.
Ik kan alleen niet tegen VMBO'ers die zeggen dat er geen verschil is of die het verschil niet respecteren.!
Wat kunnen VMBO'ers beter dan ik kan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Blijf vooral in je superioriteits gevoel zitten.
Terecht superioriteitsgevoel, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Blijf vooral in je superioriteits gevoel zitten.
lees je post nog een keerquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:07 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet? Ik noem de feiten op. Als je een HBO kerel en een MBO'er naast elkaar zet dan zullen ze in eerste instantie een HBO'er kiezen natuurlijk. Maar als de HBO'er niks van bakt; praktisch gezien en de MBO'er dan wel?
Praktisch gezien, kunnen ze 30 keer meer als jou. Daarbij denken ze veel oplossings gerichter.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat kunnen VMBO'ers beter dan ik kan?
Ik kan ook een band verwisselen. Maar VMBO'ers weten niet wie Maslov is.
Ja je krijgt ook zomaar je HBO diplomaquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:07 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet? Ik noem de feiten op. Als je een HBO kerel en een MBO'er naast elkaar zet dan zullen ze in eerste instantie een HBO'er kiezen natuurlijk. Maar als de HBO'er niks van bakt; praktisch gezien en de MBO'er dan wel?
Noem is een concreet voorbeeld?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Praktisch gezien, kunnen ze 30 keer meer als jou. Daarbij denken ze veel oplossings gerichter.
Dat is echt van die groep 3 onzin die je van juffrouw Marietje aangepraat hebt gekregenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Praktisch gezien, kunnen ze 30 keer meer als jou. Daarbij denken ze veel oplossings gerichter.
Geef ze een probleem buiten hun denkkader en het zal opeens stukken moeilijker wordenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe weet je wat ik kan? Er is bij mij nooit getest wat ik in de praktijk kan. Bij VMBO'ers is daarentegen daadwerkelijk hun intelligentie getest, meerdere malen zelfs. Ik noem een CITO-toets, alle toetsen op school en de examens.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik negeer jou vanaf nu.quote:
Ligt eraan. En als het beide hbo'ers zijn maar de ene met havo en de ander met vmbo -> mbo -> hbo. Dan nemen ze ten alle tijden die ex mbo'er.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:07 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, dat is toch waarquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:11 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat is echt van die groep 3 onzin die je van juffrouw Marietje aangepraat hebt gekregen. "Nee jongens, hij is dan wel slimmer, maar jij kan dan weer beter met je handen werken. Iedereen is helemaal gelijk, lekker eerlijk".
Als je je slim voordoet, gebruik dan tenminste 'eens' in plaats van 'is'.quote:
Had jij een voldoende voor Nederlandsquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij ging naar de middelbare aan het werk?![]()
![]()
Ik weet ook wel dat ik fout zat, had geen zin meer om te editten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:09 schreef zquing het volgende:
[..]
lees je post nog een keerLeer beter formuleren, ik weet ook wel dat je wat anders bedoelde.
De theorie/stof die ze krijgen, zijn veel praktischer gericht. Ze leren met hun ''handen'' werken. Omdat ze kwa intelligentie minder zijn, denken ze makkelijker, en dus oplossingsgerichter.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoe weet je wat ik kan? Er is bij mij nooit getest wat ik praktisch kan. Bij VMBO'ers is daarentegen daadwerkelijk hun intelligentie getest, meerdere malen zelfs. Ik noem een CITO-toets, alle toetsen op school en de examens.
Dat is precies wat ik bedoelde.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ligt eraan. En als het beide hbo'ers zijn maar de ene met havo en de ander met vmbo -> mbo -> hbo. Dan nemen ze ten alle tijden die ex mbo'er.
ervaring ojongen
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De theorie/stof die ze krijgen, zijn veel praktischer gericht. Ze leren met hun ''handen'' werken. Omdat ze kwa intelligentie minder zijn, denken ze makkelijker, en dus oplossingsgerichter.
Een 7. Als ik een echte inspanning lever, krijg ik altijd alles voorelkaar. Zelfs Nederlands.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:13 schreef ZuAndy het volgende:
[..]
Had jij een voldoende voor Nederlands
ik zou hier serieus een keer bronnen over willen zien, lijkt me bijzonder interessant om te lezenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De theorie/stof die ze krijgen, zijn veel praktischer gericht. Ze leren met hun ''handen'' werken. Omdat ze kwa intelligentie minder zijn, denken ze makkelijker, en dus oplossingsgerichter.
Daarentegen, is de stof wat HBO'rs krijgen veel theoretischer, en minder oplossingsgericht. Niet dat ik wat tegen HBO'rs heb, maar zo is het wel.
Je kunt het niet weerleggen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:15 schreef Biels het volgende:
[..]
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!! Serieus, waar haal je dit soort onzin in godesnaam vandaan
.
Hoi emimich.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:15 schreef Galenus het volgende:
Ik wilde hier een quasi-intellectuele opmerking plaatsen, maar dat is nutteloos.
TS. Je bent ondergeschikt, en je weet het. Maar dat is prima. Mensen die goed met hun handen kunnen werken zijn ook nodig in deze maatschappij. Machthebber zijn zonder onderdanen is ook maar saai, dus vmbo'ers zoals jij ontvang ik met open armen.
Waarom zou je makkelijker denken omdat je minder slim bent? Leg dat even uit voordat ik mijn licht erover laat schijnen. Overigens is godesnaam correct.quote:
Ja, dat is het. Grappig om te zien, inderdaad.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:16 schreef Sj0rs het volgende:
Altijd grappig om te zien dat de WO mensen zich "aangevallen" voelen bij dit soort discussies.
Je Duits is ook beroerd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik negeer jou vanaf nu.
Met skylark wil ik met alle plezier in discussie gaan. Maar niet met jou,
Tjuus.
Omdat je minder kennis hebt om te raadplegen mischien?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:17 schreef Biels het volgende:
[..]
Waarom zou je makkelijker denken omdat je minder slim bent? Leg dat even uit voordat ik mijn licht erover laat schijnen. Overigens is godesnaam correct.
Bij deze.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:15 schreef zquing het volgende:
[..]
ik zou hier serieus een keer bronnen over willen zien, lijkt me bijzonder interessant om te lezen
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daarentegen, is de stof wat HBO'rs krijgen veel theoretischer, en minder oplossingsgericht. Niet dat ik wat tegen HBO'rs heb, maar zo is het wel.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je doet generaliserende aannames die gebakken zijn uit lucht. Daar ga ik niet tegenin. Bewijs het maar eens, dat dat waar is. Want denk jij dat je automatisch door slim zijn niet geschikt bent voor praktijkgericht werk?quote:
Het brein werkt inderdaad op de manier dat het eerst alle kennis langsloopt voordat het met een oplossing komt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:17 schreef zquing het volgende:
[..]
Omdat je minder kennis hebt om te raadplegen mischien?
Dus vmbo'ers kunnen makkelijk chirurg wordenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar zie je dat staan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Dus vmbo'ers kunnen makkelijk chirurg worden?
Help me even, waar staat dat WO'ers geen VMBO aankunnen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij deze.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vmbo
Wel echt doorlezen he!
even doorscrollen naar hun bronvermeldig geeft mijquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij deze.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vmbo
Wel echt doorlezen he!
Je dwaalt van het onderwerp af.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Duh. Maag kapot -> Repareren. Oplossingsgericht en met de handen werken!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:19 schreef Seam het volgende:
[..]
MBO 1, 2 en 3 is alleen praktijk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:19 schreef kurk_droog het volgende:
over welke mbo hebben we het?
mbo4 is namelijk ook erg theoretisch en bijna iedereen gaat van mbo4 naar hbo.. mbo 1, 2, 3 geen idee wat ze daar doen, leren.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:20 schreef Nee het volgende:
Omdat veel mensen last hebben van een minderwaardigheidscomplex. Een universitaire opleiding is dus een manier om aan anderen te laten zien hoe interessant en intelligent je wel niet bent. In de meeste gevallen kiezen dit soort personen specifieke individuen uit die een mogelijke bedreiging vormen voor hun ego. Minachting komt altijd voor uit een vorm van jaloezie en afgunst.
Echter hebben veel mensen met zulke instelling een sociale achterstand en onvoldoende fantasie en creativiteit ontwikkeld. Dit soort mensen leven in een verschrikkelijke sleur met de illusie dat studeren en carriere maken hun minderwaardigheidscomplex en emotionele vervlakking zal oplossen.
Als je deze (automatische) psychologische processen begrijpt, zul je zien dat je evenveel begrip krijgt voor een afgunstig iemand van de universiteit en voor iemand die zwakbegaafd is: ze kunnen er allebei niks aan doen. Iedereen is opzoek naar geluk, alleen zitten sommige mensen psychologisch ontzettend vast met zichzelf. Deze drie pagina's van dit topic bevestigen dit, no offence.
Dat heb ik geen eenkeer gezegt. Wat ik telkens zeg is: dat iedereen een plek in de maatschappij heeft.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Help me even, waar staat dat WO'ers geen VMBO aankunnen?
http://forum.fok.nl/user/history/133669quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:20 schreef Nee het volgende:
Omdat veel mensen last hebben van een minderwaardigheidscomplex. Een universitaire opleiding is dus een manier om aan anderen te laten zien hoe interessant en intelligent je wel niet bent. In de meeste gevallen kiezen dit soort personen specifieke individuen uit die een mogelijke bedreiging vormen voor hun ego. Minachting komt altijd voor uit een vorm van jaloezie en afgunst.
Echter hebben veel mensen met zulke instelling een sociale achterstand en onvoldoende fantasie en creativiteit ontwikkeld. Dit soort mensen leven in een verschrikkelijke sleur met de illusie dat studeren en carriere maken hun minderwaardigheidscomplex en emotionele vervlakking zal oplossen.
Als je deze (automatische) psychologische processen begrijpt, zul je zien dat je evenveel begrip krijgt voor een afgunstig iemand van de universiteit en voor iemand die zwakbegaafd is: ze kunnen er allebei niks aan doen. Iedereen is opzoek naar geluk, alleen zitten sommige mensen psychologisch ontzettend vast met zichzelf. Deze drie pagina's van dit topic bevestigen dit, no offence.
Grutjes, ik ben 2x hieraan begonnen en ik heb hem geen enkele keer uitgelezen. Zo'n saaie lap tekst ga ik in mijn vrije tijd niet lezen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:20 schreef Nee het volgende:
Goed gezien, psycholoogje van mequote:Op donderdag 18 juni 2009 16:23 schreef Nee het volgende:
De TS maakt een punt en raakt een gevoelige snaar bij mensen, meteen schakelen de meeste over op automatische piloot en beginnen goedkope afgunstige grapjes te maken. Grappig om te observeren hoe onbewust mensen leven, maar wel ontzettend bedroevend.
Óf we bashen uit verveling gewoon iemand die daarom vraagt, dat kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:20 schreef Nee het volgende:
Grappig en helemaal waarquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:20 schreef Nee het volgende:
Precies.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:23 schreef Seam het volgende:
WO'ers staan gewoon boven HBO wat weer boven MBO staat.
Ik heb per definitie geen hekel aan MBO'ers, hoewel ik de meeste wel triest vind. Ik heb wel echter een hekel aan mensen die denken dat ze makkelijk een niveau hoger aankunnen
ik wil deze post ook quoten en iets zeggenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:20 schreef Nee het volgende:
Jij zit hier wel mensen belachelijk te maken. Maar je was eerst nog dikke ''moaten''met Emimich.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:21 schreef Biels het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/133669
Nog steeds, hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij zit hier wel mensen belachelijk te maken. Maar je was eerst nog dikke ''moaten''met Emimich.
HBO theoretisch noemenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Zie jij een HBO'er een opleiding als vuilnisman doen? > MBO > Praktisch
Zie jij een MBO'er een opleiding als banking & accountacy doen? > HBO > Theoretisch
Straatvegers? > MBO > Praktisch
Logistiek > MBO > Praktisch (Calculeren: HBO > Theoretisch)
Zo kijk ik tenminste naar.
Om hier even op in te gaan, als we het dan omkeren, is het dan ook zo dat iedereen die naar de sportschool gaat met zijn lichaam op zoek is naar erkenning? Iedereen die goed is in dans, sport, kunst of verkopen zoekt hierin erkenning?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:20 schreef Nee het volgende:
Wo misschien wel maar hbo staat echt niet veel boven mbo4quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:23 schreef Seam het volgende:
WO'ers staan gewoon boven HBO wat weer boven MBO staat.
Ik heb per definitie geen hekel aan MBO'ers, hoewel ik de meeste wel triest vind. Ik heb wel echter een hekel aan mensen die denken dat ze makkelijk een niveau hoger aankunnen
Absoluut. Maar ik snap niet wat dit er mee te maken heeft. Leg dat eens uit?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe gaat het momenteel met hem? Komt hij erover heen
Ze hebben weliswaar praktijk , maar dat is minder gericht dan het MBO..quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:26 schreef zquing het volgende:
[..]
HBO theoretisch noemenHet is nogsteeds praktisch maar dan op een ander niveau dan MBO
Ongeleid praktijkprojectiel. Nog erger.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:27 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ze hebben weliswaar praktijk , maar dat is minder gericht dan het MBO..
Trollspray.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Ongeleid praktijkprojectiel. Nog erger.
Het zal wel theoretischer zijn, maar niet theoretisch genoeg om theoretisch genoemd te mogen worden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:27 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ze hebben weliswaar praktijk , maar dat is minder gericht dan het MBO..
En edit: HBO is echt veel meer theoretisch hoor. Neem anders een kijkje op het MBO.
dit heeft toegevoegde waarde want................................quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:29 schreef Nee het volgende:
Stelletje internethelden hier.
Goede one-liner. Ik voel mij op mijn plek gezet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:29 schreef Nee het volgende:
Stelletje internethelden hier.
Internetgangsters. Jeweet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:29 schreef Nee het volgende:
Stelletje internethelden hier. Als jullie zoveel commentaar hebben, waarom gaan jullie dan geen marokkaanse VMBO gangsters opzoeken?
TS vroeg er om en wat is dit trouwens voor een idiote stellingquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:29 schreef Nee het volgende:
Stelletje internethelden hier. Als jullie zoveel commentaar hebben, waarom gaan jullie dan geen marokkaanse VMBO gangsters opzoeken?
. . . . .quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:30 schreef phpmystyle het volgende:
Ranzig gewoon. Wo'rs die met dedain praten over mbo'rs. Ze zitten zelf godverdomme te teren op be belastingcenten die de mbo'rs binnen sprokkelen. Zonder een mbo'r was er geen universiteit, en was deze welvaard er niet. Daarbij zijn er blijkbaar veel wo'rs want ze kunnen niet inzien, dat alle mensen die iets willen en kunne keihard nodig zijn.
leer nederlandsquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:30 schreef phpmystyle het volgende:
Ranzig gewoon. Wo'rs die met dedain praten over mbo'rs. Ze zitten zelf godverdomme te teren op be belastingcenten die de mbo'rs binnen sprokkelen. Zonder een mbo'r was er geen universiteit, en was deze welvaard er niet. Daarbij zijn er blijkbaar veel wo'rs want ze kunnen niet inzien, dat alle mensen die iets willen en kunne keihard nodig zijn.
Hoe kan ik het nog makkelijker uit leggen? We zijn allebei mee eens dat een HBO'er als éérste keus wordt gezien. Achteraf dan pas de MBO'er. Maar als de MBO'er meer ervaring heeft dan de HBO'er (en dát laat zien) Dan wordt weliswaar de MBO'er aangenomen m.b.t. zijn ervaring.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:29 schreef zquing het volgende:
[..]
Het zal wel theoretischer zijn, maar niet theoretisch genoeg om theoretisch genoemd te mogen worden.
Nee, ik stel gevoelige/controversiele dingen aan de kaak, en dat is imo alleen maar goed. Daarbij wordt er wel gediscussieert, weliswaar zijn we het niet met elkaar eens maartoch.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:29 schreef EdAtTheBar het volgende:
TS, jij faalt echt, letterlijk op elk vlak![]()
Met zo'n slecht topic, zo'n slecht verhaal en zo'n slechte argumentatie teken je je fokdoodvonnis![]()
Omdat die niet zulke onzin roepenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:29 schreef Nee het volgende:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik stel gevoelige/controversiele dingen aan de kaak, en dat is imo alleen maar goed. Daarbij wordt er wel gediscussieert, weliswaar zijn we het niet met elkaar eens maartoch.
Ik ga het even voor je uitleggen. Sowieso ga je hier weinig steun krijgen want de gemiddelde FoK!-user is hoogopgeleid (geen grapje).quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:30 schreef phpmystyle het volgende:
Als je daadwerkelijk een discussie wil houden begin dan met nuancerenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik stel gevoelige/controversiele dingen aan de kaak, en dat is imo alleen maar goed. Daarbij wordt er wel gediscussieert, weliswaar zijn we het niet met elkaar eens maartoch.
Php. R. de Vries.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat heb ik genoeg gedaan. Maar die verstokte HBO'rs staan nergens voor over. En dat maakt ze kortzichtig.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:34 schreef zquing het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk een discussie wil houden begin dan met nuanceren
Gelukkig ben jij beter.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:36 schreef Galenus het volgende:
Ik heb oprecht medelijden met het onkunnen van phpmystyle. Alle zeilen zet hij bij om taal- en stijlfouten te voorkomen.
Helaas wil het niet echt vlotten.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat heb ik genoeg gedaan. Maar die verstokte HBO'rs staan nergens voor over. En dat maakt ze kortzichtig.
prachtig stukje nuancequote:Op donderdag 18 juni 2009 16:30 schreef phpmystyle het volgende:
Ranzig gewoon. Wo'rs die met dedain praten over mbo'rs. Ze zitten zelf godverdomme te teren op be belastingcenten die de mbo'rs binnen sprokkelen. Zonder een mbo'r was er geen universiteit, en was deze welvaard er niet. Daarbij zijn er blijkbaar veel wo'rs want ze kunnen niet inzien, dat alle mensen die iets willen en kunnen keihard nodig zijn.
zo slecht dat ik het moet quotenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:30 schreef phpmystyle het volgende:
Ranzig gewoon. Wo'rs die met dedain praten over mbo'rs. Ze zitten zelf godverdomme te teren op be belastingcenten die de mbo'rs binnen sprokkelen. Zonder een mbo'r was er geen universiteit, en was deze welvaard er niet. Daarbij zijn er blijkbaar veel wo'rs want ze kunnen niet inzien, dat alle mensen die iets willen en kunnen keihard nodig zijn.
Ik quote hem nog eens. Gewoon. Voor het geval dat.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ga het even voor je uitleggen. Sowieso ga je hier weinig steun krijgen want de gemiddelde FoK!-user is hoogopgeleid (geen grapje).
Waarom denk jij dat MBO'ers de enigen zijn die belasting betalen? Onze ouders betalen voor het grootste gedeelte onze studie, en we krijgen van de overheid ook een deel. Bekostigd uit belastinggeld van MBO'ers, HBO'ers en WO'ers.
En denk jij dat er zonder WO'ers een samenleving bestond? Nee hoor. MBO'ers hebben WO'ers harder nodig dan andersom, tenzij jij terugwilt naar een feodale samenleving.
En hoe zie jij een samenleving voor je ZONDER mbo'rs.quote:
Dude, zonder WO'ers kon jij deze post nieteens maken, want dan schreven we nog op papier brieven met postzegels naar elkaarquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:30 schreef phpmystyle het volgende:
Dus je geeft het toe dat MBO'ers WC's schoon horen te maken?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En hoe zie jij een samenleving voor je ZONDER mbo'rs.
De hbo'r maakt zelf de wc potten weer schoon![]()
Niemand hier zegt dat we geen MBO'ers nodig hebben. Alleen jij komt daar steeds op terug. Wij beamen dat we MBO'ers nodig hebben.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat we jullie minachten wil nog niet zeggen dat je niet kunnen gebruiken. Slaven zijn juist heel handig om te hebben, maar dat wil niet zeggen dat ze op gelijke voet met ons staan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb ik nooit ontkentquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:38 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Dus je geeft het toe dat MBO'ers WC's schoon horen te maken?
waar stel ik dat MBO'ers niet nuttig zijn? Ze doen overigens veel meer dan alleen WC's schoonmaken hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben gelukkig niet de enige dombo!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat we jullie minachten wil nog niet zeggen dat je niet kunnen gebruiken. Slaven zijn juist heel handig om te hebben, maar dat wil niet zeggen dat ze op gelijke voet met ons staan.
Nee, kastes zijn achterhaald, ik ben voor wederzijds respect en het kennen van je plaatsquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:40 schreef Biels het volgende:
Terug naar kastes voor het echte leven, dat lijkt me een mooi moment.
Je snapt het echt niet he?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:39 schreef zquing het volgende:
[..]
waar stel ik dat MBO'ers niet nuttig zijn? Ze doen overigens veel meer dan alleen WC's schoonmaken hoor
Gelukkig besef je wel dat je dom bentquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben gelukkig niet de enige dombo!
wow je hebt een typfout bij me ontdekt. Ik snap niet dat ik wel geneeskunde doe en jij nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het huidige systeem lijkt ook wel op het feodale stelsel hoor. Adel (WO), geestelijken (HBO) en het volk (MBO).quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:40 schreef Biels het volgende:
Terug naar kastes voor het echte leven, dat lijkt me een mooi moment.
FF dat je 't weet, eigenlijk een verkapte HBO opleidingquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:41 schreef Seam het volgende:
[..]
wow je hebt een typfout bij me ontdekt. Ik snap niet dat ik wel geneeskunde doe en jij niet
Ik heb nog een tip voor jou.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kastes zijn geil, man. Speciale bioscopen voor kaste 1, speciale kampen voor kaste 5. Ik krijg het er warm van.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:41 schreef zquing het volgende:
[..]
Nee, kastes zijn achterhaald, ik ben voor wederzijds respect en het kennen van je plaats
Ik vind 't wel leuk eigenlijk, kan ik lekker SOG vertonenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:42 schreef CantFazeMe het volgende:
Beetje een zinloze discussie eigenlijk. We kunnen er uren in gaan steken maar het loopt altijd op niets uit. Vicieuze cirkel.
![]()
Geneeskunde.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:41 schreef Seam het volgende:
[..]
wow je hebt een typfout bij me ontdekt. Ik snap niet dat ik wel geneeskunde doe en jij niet
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:43 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik vind 't wel leuk eigenlijk, kan ik lekker SOG vertonen
Je bent erg goed in het omdraaien van dingen. Je lijkt wel familie van wouter boss, die is er ook virtuoos in.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:41 schreef zquing het volgende:
[..]
Gelukkig besef je wel dat je dom bent. Dat is al veel meer zelfkennis dat de meeste MBO'ers hebben
Het lijkt mij oprecht fijn om wat minder intelligent te zijn, dat ik gewoon dingen kan accepteren zonder me af te vragen wat er meer is. Heerlijk ontspannend.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:43 schreef PinkCake het volgende:
Ik ga van een HBO naar een MBO en ik vind niet dat de MBO'ers dom zijn. Ik ben straks wel de enige in mijn klas met een havo-diploma. Het is wel een heel anders 'soort' mensen. Ze doen minder moeilijk over dingen, minder arrogant.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geneeskunde.![]()
Sjaak, de automonteur van op de hoek kan dat net zo goed. Laatst was er een kind van een speeltoestel afgevallen en hij stond meteen paraat met een pleister. Dat zie ik de hoge heren van de universiteit niet doen!
Als jij 't zegtquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent erg goed in het omdraaien van dingen. Je lijkt wel familie van wouter boss, die is er ook virtuoos in.
Maar jij bent echt slimmer als mij. Echt hoor, Nee echt.
.....!
Kun je niet even uit het topic tyfen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Het lijkt mij oprecht fijn om wat minder intelligent te zijn, dat ik gewoon dingen kan accepteren zonder me af te vragen wat er meer is. Heerlijk ontspannend.
Jezus wat een foute opmerkingquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:43 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik vind 't wel leuk eigenlijk, kan ik lekker SOG vertonen
ik vind een dubbele g lelijk staanquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:45 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Jezus wat een foute opmerking![]()
Iedere fatsoenlijk student weet dat het soggen is.
Ik ben bloedserieus, hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:45 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Kun je niet even uit het topic tyfen?
Troller, je lijkt mij wel.
Eens, het lijkt mij ook wel eens heerlijk om voor een dagje het paard met oogkleppen te zijn dat niet hoeft na te denken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Het lijkt mij oprecht fijn om wat minder intelligent te zijn, dat ik gewoon dingen kan accepteren zonder me af te vragen wat er meer is. Heerlijk ontspannend.
Die stellingen die ik hier neerzet, zijn gewoon keihard waar. En ik heb geen ad hominems, maar dat jij dat zo ervaart als je tegen gas krijgt. Maar mensen die ook maar een beetje over common sense beschikt weet gewoon dat ik gelijk heb.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:44 schreef EdAtTheBar het volgende:
Ok, TS ik stel het volgende voor:
We vergeten de domme opmerkingen die je hiervoor gemaakt hebt, de ad hominem opmerkingen, de spelfouten etc. mits jij nog een keer duidelijk je verhaal neerzet, zodat we het punt voor punt kunnen bediscussieren.
Ik heb pas geleerd om mijn verstand op nul te zetten. Daarvoor dacht ik aan EEN stuk door, zoals veel van jullie ook wel zullen doen. Ik begreep niet dat er mensen waren die gewoon simpel werk konden doen zonder ondertussen aan van alles te denken. Het is in elk geval een stuk makkelijker.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:44 schreef Biels het volgende:
[..]
wacht ik zal je nog een keer quotenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die stellingen die ik hier neerzet, zijn gewoon keihard waar. En ik heb geen ad hominems, maar dat jij dat zo ervaart als je tegen gas krijgt. Maar mensen die ook maar een beetje over common sense beschikt weet gewoon dat ik gelijk heb.
En idd het is een zinloze discussie met jullie.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:30 schreef phpmystyle het volgende:
Ik weet niet hoevaak ik inhoudelijk op je heb gereageerd vandaag, maar hoewel je geen repliek had ben ik er niet in geslaagd je zeepbel door te prikken. Ik geef de moed op. Desondanks was het een leuk topic.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die stellingen die ik hier neerzet, zijn gewoon keihard waar. En ik heb geen ad hominems, maar dat jij dat zo ervaart als je tegen gas krijgt. Maar mensen die ook maar een beetje over common sense beschikt weet gewoon dat ik gelijk heb.
En idd het is een zinloze discussie met jullie.
Lieve schat, dat doe je nu ook al.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Eens, het lijkt mij ook wel eens heerlijk om voor een dagje het paard met oogkleppen te zijn dat niet hoeft na te denken.
Jij zit alleen niet in kaste 1quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:43 schreef Biels het volgende:
[..]
Kastes zijn geil, man. Speciale bioscopen voor kaste 1, speciale kampen voor kaste 5. Ik krijg het er warm van.
Sukkel, je hebt hem zelf gemaakt en je weet niet wie er in kaste 1 zit.quote:
Kaste 1: Afcajos, Beauregard, , De_Ananas, de_boswachter, Chuck_Norris, BaronPils, Broekpaling, Biels, Skylark, reetveter, Devvie, Gupje, Silentalarm, jitzzzze, kurk_droog, Buffalo-Soldier, bloodysunday, Nikmans, remlof, Acinonyx, padlarfquote:
En waar sla ik de plank mis volgens jou. Wel met bewijzen en argumenten komen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoevaak ik inhoudelijk op je heb gereageerd vandaag, maar hoewel je geen repliek had ben ik er niet in geslaagd je zeepbel door te prikken. Ik geef de moed op. Desondanks was het een leuk topic.
Tip: Probeer eens wat vatbaarder te zijn voor tegenargumenten.
Universiteit is dus jouw definitie van dom. Okay, dan ben ik een dommerik. Wil je me trouwens wel even uitleggen wie Keynes was, bijvoorbeeld? Basiskennis.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lieve schat, dat doe je nu ook al.
Bonus (tip) doe niet nog dommer dan dat je nu al bent.
Hoe kom je op die getallen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:32 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hoe kan ik het nog makkelijker uit leggen? We zijn allebei mee eens dat een HBO'er als éérste keus wordt gezien. Achteraf dan pas de MBO'er. Maar als de MBO'er meer ervaring heeft dan de HBO'er (en dát laat zien) Dan wordt weliswaar de MBO'er aangenomen m.b.t. zijn ervaring.
HBO 4 jaar theorie en 1 jaar praktijk.
MBO 3 jaar praktijk en 1 jaar theorie.
Zo denk ik er dus over..het ligt er echt aan wat voor ervaringen er zijn geweest. Dit is wel heel grofweg geschets, maar het gaat om het idee...
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En waar sla ik de plank mis volgens jou. Wel met bewijzen en argumenten komen.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:48 schreef zquing het volgende:
[..]
wacht ik zal je nog een keer quoten
[..]
Die kan je toch niet serieus noemen ofwel? Remlof erin, fuck of. Die hele kast is nep, net zo nep als jou praatjes.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Kaste 1: Afcajos, Beauregard, , De_Ananas, de_boswachter, Chuck_Norris, BaronPils, Broekpaling, Biels, Skylark, reetveter, Devvie, Gupje, Silentalarm, jitzzzze, kurk_droog, Buffalo-Soldier, bloodysunday, Nikmans, remlof, Acinonyx, padlarf
De meest recente versie. O.a. door jou geschreven.
Generalisaties en stellingen zonder bewijs. Je doet aannames maar als ik je vraag enig bewijs te tonen, dan reageer je niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En waar sla ik de plank mis volgens jou. Wel met bewijzen en argumenten komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |