Ik heb geen vrienden, ik ben een fokker Jeweetochquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:18 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, je kan inderdaad ook wel op de scooter met je matties buiten bij Snackbar Henk hangen.
opleiding: HBOquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:20 schreef de_boswachter het volgende:
Kom op zeg... MBO.
Dat is 2 diploma's hoger dan het strikdiploma.
Hij is toch mod.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
opleiding: HBO
beroep: Gokkert / semi-interessant doenert
Je zit in het leger neem ik aan?
Denken dat Word alle spellingsfouten eruit haaltquote:
Daarom juist. Beetje oefeningen doen, beetje fokken, beetje eten, beetje niksen. Perfect voor onze bowa.quote:
Hij krijgt een vrij riant maandsalaris van fok, hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daarom juist. Beetje oefeningen doen, beetje fokken, beetje eten, beetje niksen. Perfect voor onze bowa.
Dat doen de fokkers welquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Denken dat Word alle spellingsfouten eruit haalt
Heb ik ook een hekel aan, maar dit soort conjo's zijn tenminste eerlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:59 schreef phpmystyle het volgende:
Mensen die op iemand neerkijken, maar zelf geen haar beter zijn![]()
Zo goed zit danny nou ook weer niet in de slappe was.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Hij krijgt een vrij riant maandsalaris van fok, hoor.
Dankje voor de belangstellingquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
Nee, ik zit niet in het leger
* checkt nogmaals FoBo TS: Maar hoe gaat het met jouw vrachtwagenwascarriere ?
quote:
Ach... huishoudster is ook interieurverzorgster tegenwoordig.quote:
Dat wisten we dan wel weer. Dat je een onguur type bent. Maargoed je hebt nu onze nieuwschierigheid gewekt. Wat doe je voor de kost..quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:33 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn aspiraties ? Weinig werken en veel verdienenZoals ik nu doe
En jij geloofd echt alles wat ik type.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach... huishoudster is ook interieurverzorgster tegenwoordig.
En toiletjuffrouw heet ook hoofd sanitair of iets dergelijks.
Ws. is dat een dure benaming van een diploma wat niks voorstelt.
Speciaal een account aangemaakt om dat te vertellen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:37 schreef Karl_Marx het volgende:
Op het VMBO zitten alleen domme mensen.
Dat is geen mening maar een feit.
Gaat je geen zak aan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:35 schreef phpmystyle het volgende:
Wat doe je voor de kost..
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:37 schreef Karl_Marx het volgende:
Op het VMBO zitten alleen domme mensen.
Dat is geen mening maar een feit.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:37 schreef Sj0rs het volgende:
Opleiding is ook maar een papiertje. Zat mensen met geen afgemaakte opleiding die flink verdienen. En daar gaat het om. Dat puisterig FOK!ertje dat zogenaamd elitair probeert te doen met zijn WO is altijd -->:')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |