Open zelf een topicquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:00 schreef Biels het volgende:
Niveau in meervoud is nivia. Latijn. Verbeter het maar even. Graag gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
VMBO
MBOJij genoot na je basischool geen school meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
Dat zijn echte vmbo woorden hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:02 schreef Skylark. het volgende:
"denegerend".
Gebruik dan géén 'moeilijke' woorden, TS.
Ik zou het toch maar vervangen door "denigrerend".quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zijn echte vmbo woorden hoor
Nee jij gunt alleen jezelf een feestje zeker. Maar haal vooral goede cijfertjesquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:01 schreef Skylark. het volgende:
Ik erger me dood aan van die domme VMBO'ers die zo uitbundig doen omdat ze geslaagd zijn.
Verdomme zeg, mijn zwemdiploma B is nog moeilijker te behalen dan het VMBO-diploma.
Dringt het tot je door dat je na de basisschool ook havo of VWO kan volgenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij genoot na je basischool geen school meer?
HBO is verslagen. VMBO zit nog in het zadel, blijkbaarquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:02 schreef zquing het volgende:
Waar zijn de goede tijden dat de WO'ers de HBO'ers bashten
Done, soms leer ik toch nog is wat van de vuilnismannen hier.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou het toch maar vervangen door "denigrerend".
Havo is gewoon HBO hoor. Of is dat ook------)quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dringt het tot je door dat je na de basisschool ook havo of VWO kan volgen
Oh, en het is duidelijk te zien dat je van het VMBO komt
Fok is toe aan een nieuwe lading HBO'ers, ik wil weer lekker iedere week kunnen bashen, nu kan dat maar 1 keer per maandquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:05 schreef Biels het volgende:
[..]
HBO is verslagen. VMBO zit nog in het zadel, blijkbaar.
Nivia. Verbeter het godverdomme even.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Done, soms leer ik toch nog is wat van de vuilnismannen hier.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:00 schreef MASD het volgende:
Af en toe moet je omlaag kijken, om te zien hoe hoog je staat.
Niks, niveau's kan ook hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:07 schreef Biels het volgende:
[..]
Nivia. Verbeter het godverdomme even.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niks, niveau's kan ook hoorDe wijze vandale zeg het
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Done, soms leer ik toch nog is wat van de vuilnismannen hier.
Misschien dat het wél kan zonder apostrof. De apostrof is die komma in de lucht.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niks, niveau's kan ook hoorDe wijze vandale zeg het
Yup, want fok is de bakermat voor het pallets stapel gebeuren.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:08 schreef PeZu het volgende:
slaat dat aankomend boegbeeld van fok onder je naam op het feit dat je gelaagd bent voor je diploma pallets sorteren?
Hehe bij denegerend moest ik denken aan:quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:02 schreef Skylark. het volgende:
"denegerend".
Gebruik dan géén 'moeilijke' woorden, TS.
Hierna stopte ik met lezen, gezien de pijnlijke fouten.quote:Waar halen die mensen toch het gore lef vandaan? Iedereen moet toch een niveau doen die bij hem of haar past toch? Anders was er geen citotoets, en waren de opleidingen niet gesplitst op niveau's.
Iedereen is even belangrijk, inderdaad. Iedereen draagt zijn steentje bij aan onze samenleving.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:11 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ja dat snap ik ook niet. Iemand moet toch de toiletten in dit land schoonmaken. Zo heeft elk zijn positie.
Misschien bedoel je "grote denkers".quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:12 schreef phpmystyle het volgende:
Jammer dat er ''inhoudelijk'' niet gediscussieerd kan worden.Het is nu wachten totdat er grootdenkers komen, normalite komen die vaak s'avonds online.
Daar moeten we dan maar op wachten
Wat valt er "inhoudelijk" te discussieren dan ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:12 schreef phpmystyle het volgende:
Jammer dat er ''inhoudelijk'' niet gediscussieerd kan worden.Het is nu wachten totdat er grootdenkers komen, normalite komen die vaak s'avonds online.
Dat is de juiste instelling. IPV mensen die online gaan bashen, maar zelf te beroerd zijn om hun bed uit te komen, en zelfs de voedsel pakketten bij zich thuis laten bezorgen. Kan me ze opwinden over dat soort mensenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:12 schreef Biels het volgende:
[..]
Iedereen is even belangrijk, inderdaad. Iedereen draagt zijn steentje bij aan onze samenleving.
Het moet zijn:quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:12 schreef phpmystyle het volgende:
Precies. Mensen op scooters die mijn chinees bezorgen zijn ook nodig.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is de juiste instelling. IPV mensen die online gaan bashen, maar zelf te beroerd zijn om hun bed uit te komen, en zelfs de voedsel pakketten bij zich thuis laten bezorgen. Kan me ze opwinden over dat soort mensen
Je mag me hele OP corrigeren voor een bedankje.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het moet zijn:
"Jammer dat er niet inhoudelijk gediscussieerd kan worden. Het is wachten totdat de grote denkers online komen, hoewel die normaliter 's avonds pas online komen."
Ik doe dit gratis als preview. Je kunt me inhuren voor 1 euro per gecorrigeerde zin.
Chineesquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:15 schreef Biels het volgende:
[..]
Precies. Mensen op scooters die mijn chinees bezorgen zijn ook nodig.
Of elke zin kopieren naar wordquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:17 schreef Chai het volgende:
phpmystyle: Misschien moet je toch gewoon spellingscontrole gebruiken?Of nog heel even overlezen voordat je iets post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |