Open zelf een topicquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:00 schreef Biels het volgende:
Niveau in meervoud is nivia. Latijn. Verbeter het maar even. Graag gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
VMBO
MBOJij genoot na je basischool geen school meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
Dat zijn echte vmbo woorden hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:02 schreef Skylark. het volgende:
"denegerend".
Gebruik dan géén 'moeilijke' woorden, TS.
Ik zou het toch maar vervangen door "denigrerend".quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zijn echte vmbo woorden hoor
Nee jij gunt alleen jezelf een feestje zeker. Maar haal vooral goede cijfertjesquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:01 schreef Skylark. het volgende:
Ik erger me dood aan van die domme VMBO'ers die zo uitbundig doen omdat ze geslaagd zijn.
Verdomme zeg, mijn zwemdiploma B is nog moeilijker te behalen dan het VMBO-diploma.
Dringt het tot je door dat je na de basisschool ook havo of VWO kan volgenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij genoot na je basischool geen school meer?
HBO is verslagen. VMBO zit nog in het zadel, blijkbaarquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:02 schreef zquing het volgende:
Waar zijn de goede tijden dat de WO'ers de HBO'ers bashten
Done, soms leer ik toch nog is wat van de vuilnismannen hier.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou het toch maar vervangen door "denigrerend".
Havo is gewoon HBO hoor. Of is dat ook------)quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dringt het tot je door dat je na de basisschool ook havo of VWO kan volgen
Oh, en het is duidelijk te zien dat je van het VMBO komt
Fok is toe aan een nieuwe lading HBO'ers, ik wil weer lekker iedere week kunnen bashen, nu kan dat maar 1 keer per maandquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:05 schreef Biels het volgende:
[..]
HBO is verslagen. VMBO zit nog in het zadel, blijkbaar.
Nivia. Verbeter het godverdomme even.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Done, soms leer ik toch nog is wat van de vuilnismannen hier.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:00 schreef MASD het volgende:
Af en toe moet je omlaag kijken, om te zien hoe hoog je staat.
Niks, niveau's kan ook hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:07 schreef Biels het volgende:
[..]
Nivia. Verbeter het godverdomme even.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niks, niveau's kan ook hoorDe wijze vandale zeg het
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Done, soms leer ik toch nog is wat van de vuilnismannen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |