D'r zijn genoeg mensen, die met niets zijn begonnen, en met een minimale opleiding. Maar die hebben het toch tot the limit geschopt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Wow, eentje. Weet je hoe ze dat noemen? Een absolute minderheid.
Niet toen ik poste, neequote:Op donderdag 18 juni 2009 15:51 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je hebt dat lijstje boven je niet gezien ?
Je ontwijkt me vraagstelling, begrijp ik best hoor.quote:
Neuh, ik denk niet dat je het zo kunt indelen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:51 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Inderdaad, helemaal mee eens. Iedereen doet het niveau dat bij hem of haar past.
Dus domme mensen: VMBO/MBO
Normale en slimme mensen: HBO
Geniale mensen: WO
[ afbeelding ]
Dat zijn er dan 18, laten we zeggen dat er wat 2000x zoveel mensen zonder papieren ver boven hun opleidingsniveau zitten? Heb je er nogsteeds pas 36000quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:51 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je hebt dat lijstje boven je niet gezien ?
En jij hoort dus op het speciaal onderwijs?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:51 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Inderdaad, helemaal mee eens. Iedereen doet het niveau dat bij hem of haar past.
Dus domme mensen: VMBO/MBO
Normale en slimme mensen: HBO
Geniale mensen: WO
[ afbeelding ]
Kijk eens in de Quote 100, het zal je verbazen hoe veel er tussen zitten zonder opleiding.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Niet toen ik poste, nee. Overigens zijn dat er nog steeds maar 15 ofzo.
Ik bedoel het niet verkeerd, jongen. Ik doel gewoon op het feit dat je dat soort woorden niet moet gebruiken, tenzij je zeker weet dat je ze goed schrijft. Dat is slechts mijn mening.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Emimich roept je voor het schaken! Dus zet'm op. En als je commentaar hebt op m'n schrijfsel, dan pleur je toch lekker op?
http://managementscope.nl/top/commissaris-2009quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Kijk eens in de Quote 100, het zal je verbazen hoe veel er tussen zitten zonder opleiding.
Dat zijn de bekende "niet zeiken maar doen" mensen.
Speciaal hoogbegaafd onderwijs, ja die had ik niet genoemd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jij hoort dus op het speciaal onderwijs?
tot the limit hebben geschopt? wat bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
D'r zijn genoeg mensen, die met niets zijn begonnen, en met een minimale opleiding. Maar die hebben het toch tot the limit geschopt.
Maar dan kijk je nogsteeds alleen naar de uitzonderingen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Kijk eens in de Quote 100, het zal je verbazen hoe veel er tussen zitten zonder opleiding.
Dat zijn de bekende "niet zeiken maar doen" mensen.
Het schijnt blijkbaar niet tot mensen door te dringen dat het natuurlijk wél mogelijk is om als laag-opgeleide op te klimmen (zeker in de vorige eeuw), maar dat die kans véél kleiner is.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef Biels het volgende:
[..]
http://managementscope.nl/top/commissaris-2009
De top 10 is allemaal WO-geschoold.
Ja, in die categorie had ik niet anders verwacht.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef Biels het volgende:
[..]
http://managementscope.nl/top/commissaris-2009
De top 10 is allemaal WO-geschoold.
Daarom zijn het ook VMBO'ers.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het schijnt blijkbaar niet tot mensen door te dringen dat het natuurlijk wél mogelijk is om als laag-opgeleide op te klimmen (zeker in de vorige eeuw), maar dat die kans véél kleiner is.
mensen kopen toch ook nogsteeds staatsloten?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het schijnt blijkbaar niet tot mensen door te dringen dat het natuurlijk wél mogelijk is om als laag-opgeleide op te klimmen (zeker in de vorige eeuw), maar dat die kans véél kleiner is.
Nee, Jij zegt tegen mij dat ik geen punctuatie gebruik terwijl je eigen Nederlandse taalkennis nog slechter is.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je ontwijkt me vraagstelling, begrijp ik best hoor.
Oh okquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet verkeerd, jongen. Ik doel gewoon op het feit dat je dat soort woorden niet moet gebruiken, tenzij je zeker weet dat je ze goed schrijft. Dat is slechts mijn mening.
En schaken kan best leuk zijn. Niet dat ik het doe, maar ik weet hoe het spelletje werkt. En ik zie er niet uit als Emimich.
Aha, en van alle mensen die WO doen komt 90% in de Quote terecht ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:55 schreef zquing het volgende:
[..]
Maar dan kijk je nogsteeds alleen naar de uitzonderingen.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh ok![]()
Nogmaals, ik gebruik haast geen moeilijk woorden, en als ik dat doe dan zet ik ze in een juiste context.
En dat je in het bedrijfsleven niet ver komt zonder diploma, tenzij je zelf een zaak opzet. Verder moet ik de eerste advocaat zonder diploma nog tegenkomen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
extra gratis tip: je voert een eindeloze discussie met trollenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:58 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Aha, en van alle mensen die WO doen komt 90% in de Quote terecht ?
Of eindigt het gros daarvan ook gewoon in een normaal huis met een auto en een hond en 3 vakanties per jaar ?
dat zegt meer over jouw fles open capaciteiten dan over het vmnboquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:00 schreef Magistic het volgende:
Ik heb een fles spiritus die moeilijker te openen is, dan het VMBO examen te halen is
Dat komt omdat je voor Advocaat beëindigt moet worden. Om beëdigd te worden gelden specifieke wettelijke eisen, waaronder de eis dat een universitaire juridische opleiding rechtsgeleerdheid met succes is gevolgd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
En dat je in het bedrijfsleven niet ver komt zonder diploma, tenzij je zelf een zaak opzet. Verder moet ik de eerste advocaat zonder diploma nog tegenkomen.
daar eindigt het gros inderdaadquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:58 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Of eindigt het gros daarvan ook gewoon in een normaal huis met een auto en een hond en 3 vakanties per jaar ?
Ik zal beargumenteren waarom jij een zielige mongool bent.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:57 schreef Karl_Marx het volgende:
[..]
Nee, Jij zegt tegen mij dat ik geen punctuatie gebruik terwijl je eigen Nederlandse taalkennis nog slechter is.
En je kan ook niet argumenteren ,,Ik kan niet met een tegenargument komen dus ga ik je maar beledigen door te zeggen dat je op het speciaal onderwijs zit terwijl ik daar zelf op zit''
Ja, alleen een bovengemiddeld vrijstaand huis, vakanties naar verre oorden in plaats van Frankrijk met de caravan en boodschappen doen bij de AH in plaats van de C1000/gratis proberen boodschappen af te troggelen bij de AH.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:58 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat geloofden mensen niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:37 schreef Sj0rs het volgende:
Opleiding is ook maar een papiertje. Er zijn zat mensen die het gemaakt hebben zonder maar ook een opleiding af te maken. En daar gaat het om. Dat puisterig FOK!ertje dat zogenaamd elitair probeert te doen met zijn WO is altijd -->
Ah, zoals ik dus ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, alleen een bovengemiddeld vrijstaand huis, vakanties naar verre oorden in plaats van Frankrijk met de caravan en boodschappen doen bij de AH in plaats van de C1000/gratis proberen boodschappen af te troggelen bij de AH.
Dus in de praktijk kan je beter HBO dan MBO gedaan hebbenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:00 schreef CantFazeMe het volgende:
HBO is theoretisch beter dan MBO. MBO is praktisch beter..
http://www.pcb-derank.nl/lessen/taal/uitleg/stamtuitleg.htmquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zal beargumenteren waarom jij een zielige mongool bent.![]()
Hier komt ie dan.Je registreerd je om te reageren in een topic. Je doet minachtend over mensen, met een mindere opleiding. Terwijl je zelf geen haar beter bent. Een echte WO'r of HBO'r snapt, dat je in de maatschappij alle mensen en handen nodig hebt, om zo goed mogelijk te presteren. Je probeerd gevat te doen, maar het werkt averechts.
tuurlijk "maken" sommige zonder opleiding het ook, alleen de vraag is hoeveel en wat is de kans dat jij dat bent?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:02 schreef _Led_ het volgende:
Voor de mensen die het niet begrijpen en er andere dingen bij halen;
het ging om deze opmerking :
[..]
Dat geloofden mensen niet.
Nu lijkt me redelijk aangetoond dat genoeg mensen het 'gemaakt' hebben zonder een opleiding.
Klaar dus.
Maar ben jij de norm dan?quote:
Ik bel je als mijn CV ketel gerepareerd moet wordenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hier komt ie dan.Je registreerd je om te reageren in een topic. Je doet minachtend over mensen, met een mindere opleiding. Terwijl je zelf geen haar beter bent. Een echte WO'r of HBO'r snapt, dat je in de maatschappij alle mensen en handen nodig hebt, om zo goed mogelijk te presteren. Je probeerd gevat te doen, maar het werkt averechts.
De kans dat ik dat ben ? 100 %quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:04 schreef zquing het volgende:
[..]
tuurlijk "maken" sommige zonder opleiding het ook, alleen de vraag is hoeveel en wat is de kans dat jij dat bent?
In mijn omgeving ? Ja, daar zijn een stuk meer mensen die opgekocht werden door bedrijven voor ze hun studie afgemaakt hadden.quote:Maar ben jij de norm dan?
Ook leuk dat de uitleg over wat jij fout doet te vinden is op een site in vrolijke oranje kleurtjes met onderaan de linkjes: "groep 6, groep 7 en groep 8".quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
http://www.pcb-derank.nl/lessen/taal/uitleg/stamtuitleg.htm
Faalhaas! Stam+t leren ze al op de basisschool!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij ging naar de middelbare aan het werk?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:05 schreef ZuAndy het volgende:
[..]
Faalhaas! Stam+t leren ze al op de basisschool!![]()
Vmbo'ers die geslaagd zijn en volgend jaar gaan "studeren" op het ROC
Ja, iedereen hier snapt dat die mensen óók nodig zijn voor de samenleving.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:05 schreef phpmystyle het volgende:
Maar we zijn het er toch wel overeens dat:
Alle mensen die iets willen en kunnen allemaal nuttig zijn voor de samenleving, ongeacht opleiding/diploma of wat dan ook.
jij in algemene zin hequote:
Goh, je pakt mijn uitspraken afquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:04 schreef Karl_Marx het volgende:
[..]
Ik bel je als mijn CV ketel gerepareerd moet worden
Dat zeg ik niet? Ik noem de feiten op. Als je een HBO kerel en een MBO'er naast elkaar zet dan zullen ze in eerste instantie een HBO'er kiezen natuurlijk. Maar als de HBO'er niks van bakt; praktisch gezien en de MBO'er dan wel?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:03 schreef zquing het volgende:
[..]
Dus in de praktijk kan je beter HBO dan MBO gedaan hebbenJa, met je MBO3 ICT krijg je echt veel sneller werk dan met je HBO ICT(of wat dan ook)
Feit blijft dat ik binnen 4 weken ook een cursus loodgieter kan doen en een MBO'er zelden een WO zal halen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:01 schreef phpmystyle het volgende:Een echte WO'r of HBO'r snapt, dat je in de maatschappij alle mensen en handen nodig hebt, om zo goed mogelijk te presteren.
Niet iedereen heeft VMBO gedaan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij ging naar de middelbare aan het werk?![]()
![]()
Blijf vooral in je superioriteits gevoel zitten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, iedereen hier snapt dat die mensen óók nodig zijn voor de samenleving.
Ik kan alleen niet tegen VMBO'ers die zeggen dat er geen verschil is of die het verschil niet respecteren.!
Nee, jij hebt de ulo gedaan.quote:
Wat kunnen VMBO'ers beter dan ik kan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Blijf vooral in je superioriteits gevoel zitten.
Terecht superioriteitsgevoel, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Blijf vooral in je superioriteits gevoel zitten.
lees je post nog een keerquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:07 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet? Ik noem de feiten op. Als je een HBO kerel en een MBO'er naast elkaar zet dan zullen ze in eerste instantie een HBO'er kiezen natuurlijk. Maar als de HBO'er niks van bakt; praktisch gezien en de MBO'er dan wel?
Praktisch gezien, kunnen ze 30 keer meer als jou. Daarbij denken ze veel oplossings gerichter.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat kunnen VMBO'ers beter dan ik kan?
Ik kan ook een band verwisselen. Maar VMBO'ers weten niet wie Maslov is.
Ja je krijgt ook zomaar je HBO diplomaquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:07 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet? Ik noem de feiten op. Als je een HBO kerel en een MBO'er naast elkaar zet dan zullen ze in eerste instantie een HBO'er kiezen natuurlijk. Maar als de HBO'er niks van bakt; praktisch gezien en de MBO'er dan wel?
Noem is een concreet voorbeeld?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Praktisch gezien, kunnen ze 30 keer meer als jou. Daarbij denken ze veel oplossings gerichter.
Dat is echt van die groep 3 onzin die je van juffrouw Marietje aangepraat hebt gekregenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Praktisch gezien, kunnen ze 30 keer meer als jou. Daarbij denken ze veel oplossings gerichter.
Geef ze een probleem buiten hun denkkader en het zal opeens stukken moeilijker wordenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe weet je wat ik kan? Er is bij mij nooit getest wat ik in de praktijk kan. Bij VMBO'ers is daarentegen daadwerkelijk hun intelligentie getest, meerdere malen zelfs. Ik noem een CITO-toets, alle toetsen op school en de examens.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik negeer jou vanaf nu.quote:
Ligt eraan. En als het beide hbo'ers zijn maar de ene met havo en de ander met vmbo -> mbo -> hbo. Dan nemen ze ten alle tijden die ex mbo'er.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:07 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, dat is toch waarquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:11 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat is echt van die groep 3 onzin die je van juffrouw Marietje aangepraat hebt gekregen. "Nee jongens, hij is dan wel slimmer, maar jij kan dan weer beter met je handen werken. Iedereen is helemaal gelijk, lekker eerlijk".
Als je je slim voordoet, gebruik dan tenminste 'eens' in plaats van 'is'.quote:
Had jij een voldoende voor Nederlandsquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij ging naar de middelbare aan het werk?![]()
![]()
Ik weet ook wel dat ik fout zat, had geen zin meer om te editten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:09 schreef zquing het volgende:
[..]
lees je post nog een keerLeer beter formuleren, ik weet ook wel dat je wat anders bedoelde.
De theorie/stof die ze krijgen, zijn veel praktischer gericht. Ze leren met hun ''handen'' werken. Omdat ze kwa intelligentie minder zijn, denken ze makkelijker, en dus oplossingsgerichter.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoe weet je wat ik kan? Er is bij mij nooit getest wat ik praktisch kan. Bij VMBO'ers is daarentegen daadwerkelijk hun intelligentie getest, meerdere malen zelfs. Ik noem een CITO-toets, alle toetsen op school en de examens.
Dat is precies wat ik bedoelde.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ligt eraan. En als het beide hbo'ers zijn maar de ene met havo en de ander met vmbo -> mbo -> hbo. Dan nemen ze ten alle tijden die ex mbo'er.
ervaring ojongen
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De theorie/stof die ze krijgen, zijn veel praktischer gericht. Ze leren met hun ''handen'' werken. Omdat ze kwa intelligentie minder zijn, denken ze makkelijker, en dus oplossingsgerichter.
Een 7. Als ik een echte inspanning lever, krijg ik altijd alles voorelkaar. Zelfs Nederlands.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:13 schreef ZuAndy het volgende:
[..]
Had jij een voldoende voor Nederlands
ik zou hier serieus een keer bronnen over willen zien, lijkt me bijzonder interessant om te lezenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De theorie/stof die ze krijgen, zijn veel praktischer gericht. Ze leren met hun ''handen'' werken. Omdat ze kwa intelligentie minder zijn, denken ze makkelijker, en dus oplossingsgerichter.
Daarentegen, is de stof wat HBO'rs krijgen veel theoretischer, en minder oplossingsgericht. Niet dat ik wat tegen HBO'rs heb, maar zo is het wel.
Je kunt het niet weerleggen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:15 schreef Biels het volgende:
[..]
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!! Serieus, waar haal je dit soort onzin in godesnaam vandaan
.
Hoi emimich.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:15 schreef Galenus het volgende:
Ik wilde hier een quasi-intellectuele opmerking plaatsen, maar dat is nutteloos.
TS. Je bent ondergeschikt, en je weet het. Maar dat is prima. Mensen die goed met hun handen kunnen werken zijn ook nodig in deze maatschappij. Machthebber zijn zonder onderdanen is ook maar saai, dus vmbo'ers zoals jij ontvang ik met open armen.
Waarom zou je makkelijker denken omdat je minder slim bent? Leg dat even uit voordat ik mijn licht erover laat schijnen. Overigens is godesnaam correct.quote:
Ja, dat is het. Grappig om te zien, inderdaad.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:16 schreef Sj0rs het volgende:
Altijd grappig om te zien dat de WO mensen zich "aangevallen" voelen bij dit soort discussies.
Je Duits is ook beroerd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik negeer jou vanaf nu.
Met skylark wil ik met alle plezier in discussie gaan. Maar niet met jou,
Tjuus.
Omdat je minder kennis hebt om te raadplegen mischien?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:17 schreef Biels het volgende:
[..]
Waarom zou je makkelijker denken omdat je minder slim bent? Leg dat even uit voordat ik mijn licht erover laat schijnen. Overigens is godesnaam correct.
Bij deze.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:15 schreef zquing het volgende:
[..]
ik zou hier serieus een keer bronnen over willen zien, lijkt me bijzonder interessant om te lezen
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daarentegen, is de stof wat HBO'rs krijgen veel theoretischer, en minder oplossingsgericht. Niet dat ik wat tegen HBO'rs heb, maar zo is het wel.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je doet generaliserende aannames die gebakken zijn uit lucht. Daar ga ik niet tegenin. Bewijs het maar eens, dat dat waar is. Want denk jij dat je automatisch door slim zijn niet geschikt bent voor praktijkgericht werk?quote:
Het brein werkt inderdaad op de manier dat het eerst alle kennis langsloopt voordat het met een oplossing komt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:17 schreef zquing het volgende:
[..]
Omdat je minder kennis hebt om te raadplegen mischien?
Dus vmbo'ers kunnen makkelijk chirurg wordenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar zie je dat staan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Dus vmbo'ers kunnen makkelijk chirurg worden?
Help me even, waar staat dat WO'ers geen VMBO aankunnen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij deze.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vmbo
Wel echt doorlezen he!
even doorscrollen naar hun bronvermeldig geeft mijquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij deze.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vmbo
Wel echt doorlezen he!
Je dwaalt van het onderwerp af.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Duh. Maag kapot -> Repareren. Oplossingsgericht en met de handen werken!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:19 schreef Seam het volgende:
[..]
MBO 1, 2 en 3 is alleen praktijk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:19 schreef kurk_droog het volgende:
over welke mbo hebben we het?
mbo4 is namelijk ook erg theoretisch en bijna iedereen gaat van mbo4 naar hbo.. mbo 1, 2, 3 geen idee wat ze daar doen, leren.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:20 schreef Nee het volgende:
Omdat veel mensen last hebben van een minderwaardigheidscomplex. Een universitaire opleiding is dus een manier om aan anderen te laten zien hoe interessant en intelligent je wel niet bent. In de meeste gevallen kiezen dit soort personen specifieke individuen uit die een mogelijke bedreiging vormen voor hun ego. Minachting komt altijd voor uit een vorm van jaloezie en afgunst.
Echter hebben veel mensen met zulke instelling een sociale achterstand en onvoldoende fantasie en creativiteit ontwikkeld. Dit soort mensen leven in een verschrikkelijke sleur met de illusie dat studeren en carriere maken hun minderwaardigheidscomplex en emotionele vervlakking zal oplossen.
Als je deze (automatische) psychologische processen begrijpt, zul je zien dat je evenveel begrip krijgt voor een afgunstig iemand van de universiteit en voor iemand die zwakbegaafd is: ze kunnen er allebei niks aan doen. Iedereen is opzoek naar geluk, alleen zitten sommige mensen psychologisch ontzettend vast met zichzelf. Deze drie pagina's van dit topic bevestigen dit, no offence.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |