Feit blijft dat ik binnen 4 weken ook een cursus loodgieter kan doen en een MBO'er zelden een WO zal halen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:01 schreef phpmystyle het volgende:Een echte WO'r of HBO'r snapt, dat je in de maatschappij alle mensen en handen nodig hebt, om zo goed mogelijk te presteren.
Niet iedereen heeft VMBO gedaan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij ging naar de middelbare aan het werk?![]()
![]()
Blijf vooral in je superioriteits gevoel zitten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, iedereen hier snapt dat die mensen óók nodig zijn voor de samenleving.
Ik kan alleen niet tegen VMBO'ers die zeggen dat er geen verschil is of die het verschil niet respecteren.!
Nee, jij hebt de ulo gedaan.quote:
Wat kunnen VMBO'ers beter dan ik kan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Blijf vooral in je superioriteits gevoel zitten.
Terecht superioriteitsgevoel, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Blijf vooral in je superioriteits gevoel zitten.
lees je post nog een keerquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:07 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet? Ik noem de feiten op. Als je een HBO kerel en een MBO'er naast elkaar zet dan zullen ze in eerste instantie een HBO'er kiezen natuurlijk. Maar als de HBO'er niks van bakt; praktisch gezien en de MBO'er dan wel?
Praktisch gezien, kunnen ze 30 keer meer als jou. Daarbij denken ze veel oplossings gerichter.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat kunnen VMBO'ers beter dan ik kan?
Ik kan ook een band verwisselen. Maar VMBO'ers weten niet wie Maslov is.
Ja je krijgt ook zomaar je HBO diplomaquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:07 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet? Ik noem de feiten op. Als je een HBO kerel en een MBO'er naast elkaar zet dan zullen ze in eerste instantie een HBO'er kiezen natuurlijk. Maar als de HBO'er niks van bakt; praktisch gezien en de MBO'er dan wel?
Noem is een concreet voorbeeld?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Praktisch gezien, kunnen ze 30 keer meer als jou. Daarbij denken ze veel oplossings gerichter.
Dat is echt van die groep 3 onzin die je van juffrouw Marietje aangepraat hebt gekregenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Praktisch gezien, kunnen ze 30 keer meer als jou. Daarbij denken ze veel oplossings gerichter.
Geef ze een probleem buiten hun denkkader en het zal opeens stukken moeilijker wordenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe weet je wat ik kan? Er is bij mij nooit getest wat ik in de praktijk kan. Bij VMBO'ers is daarentegen daadwerkelijk hun intelligentie getest, meerdere malen zelfs. Ik noem een CITO-toets, alle toetsen op school en de examens.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik negeer jou vanaf nu.quote:
Ligt eraan. En als het beide hbo'ers zijn maar de ene met havo en de ander met vmbo -> mbo -> hbo. Dan nemen ze ten alle tijden die ex mbo'er.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:07 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, dat is toch waarquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:11 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat is echt van die groep 3 onzin die je van juffrouw Marietje aangepraat hebt gekregen. "Nee jongens, hij is dan wel slimmer, maar jij kan dan weer beter met je handen werken. Iedereen is helemaal gelijk, lekker eerlijk".
Als je je slim voordoet, gebruik dan tenminste 'eens' in plaats van 'is'.quote:
Had jij een voldoende voor Nederlandsquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij ging naar de middelbare aan het werk?![]()
![]()
Ik weet ook wel dat ik fout zat, had geen zin meer om te editten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:09 schreef zquing het volgende:
[..]
lees je post nog een keerLeer beter formuleren, ik weet ook wel dat je wat anders bedoelde.
De theorie/stof die ze krijgen, zijn veel praktischer gericht. Ze leren met hun ''handen'' werken. Omdat ze kwa intelligentie minder zijn, denken ze makkelijker, en dus oplossingsgerichter.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoe weet je wat ik kan? Er is bij mij nooit getest wat ik praktisch kan. Bij VMBO'ers is daarentegen daadwerkelijk hun intelligentie getest, meerdere malen zelfs. Ik noem een CITO-toets, alle toetsen op school en de examens.
Dat is precies wat ik bedoelde.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ligt eraan. En als het beide hbo'ers zijn maar de ene met havo en de ander met vmbo -> mbo -> hbo. Dan nemen ze ten alle tijden die ex mbo'er.
ervaring ojongen
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De theorie/stof die ze krijgen, zijn veel praktischer gericht. Ze leren met hun ''handen'' werken. Omdat ze kwa intelligentie minder zijn, denken ze makkelijker, en dus oplossingsgerichter.
Een 7. Als ik een echte inspanning lever, krijg ik altijd alles voorelkaar. Zelfs Nederlands.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:13 schreef ZuAndy het volgende:
[..]
Had jij een voldoende voor Nederlands
ik zou hier serieus een keer bronnen over willen zien, lijkt me bijzonder interessant om te lezenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De theorie/stof die ze krijgen, zijn veel praktischer gericht. Ze leren met hun ''handen'' werken. Omdat ze kwa intelligentie minder zijn, denken ze makkelijker, en dus oplossingsgerichter.
Daarentegen, is de stof wat HBO'rs krijgen veel theoretischer, en minder oplossingsgericht. Niet dat ik wat tegen HBO'rs heb, maar zo is het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |