Je kunt het niet weerleggen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:15 schreef Biels het volgende:
[..]
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!! Serieus, waar haal je dit soort onzin in godesnaam vandaan
.
Hoi emimich.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:15 schreef Galenus het volgende:
Ik wilde hier een quasi-intellectuele opmerking plaatsen, maar dat is nutteloos.
TS. Je bent ondergeschikt, en je weet het. Maar dat is prima. Mensen die goed met hun handen kunnen werken zijn ook nodig in deze maatschappij. Machthebber zijn zonder onderdanen is ook maar saai, dus vmbo'ers zoals jij ontvang ik met open armen.
Waarom zou je makkelijker denken omdat je minder slim bent? Leg dat even uit voordat ik mijn licht erover laat schijnen. Overigens is godesnaam correct.quote:
Ja, dat is het. Grappig om te zien, inderdaad.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:16 schreef Sj0rs het volgende:
Altijd grappig om te zien dat de WO mensen zich "aangevallen" voelen bij dit soort discussies.
Je Duits is ook beroerd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik negeer jou vanaf nu.
Met skylark wil ik met alle plezier in discussie gaan. Maar niet met jou,
Tjuus.
Omdat je minder kennis hebt om te raadplegen mischien?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:17 schreef Biels het volgende:
[..]
Waarom zou je makkelijker denken omdat je minder slim bent? Leg dat even uit voordat ik mijn licht erover laat schijnen. Overigens is godesnaam correct.
Bij deze.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:15 schreef zquing het volgende:
[..]
ik zou hier serieus een keer bronnen over willen zien, lijkt me bijzonder interessant om te lezen
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De theorie/stof die ze krijgen, zijn veel praktischer gericht. Ze leren met hun ''handen'' werken. Omdat ze kwa intelligentie minder zijn, denken ze makkelijker, en dus oplossingsgerichter.
Daarentegen, is de stof wat HBO'rs krijgen veel theoretischer, en minder oplossingsgericht. Niet dat ik wat tegen HBO'rs heb, maar zo is het wel.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Praktisch gezien, kunnen ze 30 keer meer als jou. Daarbij denken ze veel oplossings gerichter.
Je doet generaliserende aannames die gebakken zijn uit lucht. Daar ga ik niet tegenin. Bewijs het maar eens, dat dat waar is. Want denk jij dat je automatisch door slim zijn niet geschikt bent voor praktijkgericht werk?quote:
Het brein werkt inderdaad op de manier dat het eerst alle kennis langsloopt voordat het met een oplossing komt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:17 schreef zquing het volgende:
[..]
Omdat je minder kennis hebt om te raadplegen mischien?
Dus vmbo'ers kunnen makkelijk chirurg wordenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De theorie/stof die ze krijgen, zijn veel praktischer gericht. Ze leren met hun ''handen'' werken. Omdat ze kwa intelligentie minder zijn, denken ze makkelijker, en dus oplossingsgerichter.
Daarentegen, is de stof wat HBO'rs krijgen veel theoretischer, en minder oplossingsgericht. Niet dat ik wat tegen HBO'rs heb, maar zo is het wel.
Waar zie je dat staan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Dus vmbo'ers kunnen makkelijk chirurg worden?
Help me even, waar staat dat WO'ers geen VMBO aankunnen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij deze.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vmbo
Wel echt doorlezen he!
even doorscrollen naar hun bronvermeldig geeft mijquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij deze.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vmbo
Wel echt doorlezen he!
Je dwaalt van het onderwerp af.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Duh. Maag kapot -> Repareren. Oplossingsgericht en met de handen werken!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:19 schreef Seam het volgende:
[..]
MBO 1, 2 en 3 is alleen praktijk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:19 schreef kurk_droog het volgende:
over welke mbo hebben we het?
mbo4 is namelijk ook erg theoretisch en bijna iedereen gaat van mbo4 naar hbo.. mbo 1, 2, 3 geen idee wat ze daar doen, leren.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:20 schreef Nee het volgende:
Omdat veel mensen last hebben van een minderwaardigheidscomplex. Een universitaire opleiding is dus een manier om aan anderen te laten zien hoe interessant en intelligent je wel niet bent. In de meeste gevallen kiezen dit soort personen specifieke individuen uit die een mogelijke bedreiging vormen voor hun ego. Minachting komt altijd voor uit een vorm van jaloezie en afgunst.
Echter hebben veel mensen met zulke instelling een sociale achterstand en onvoldoende fantasie en creativiteit ontwikkeld. Dit soort mensen leven in een verschrikkelijke sleur met de illusie dat studeren en carriere maken hun minderwaardigheidscomplex en emotionele vervlakking zal oplossen.
Als je deze (automatische) psychologische processen begrijpt, zul je zien dat je evenveel begrip krijgt voor een afgunstig iemand van de universiteit en voor iemand die zwakbegaafd is: ze kunnen er allebei niks aan doen. Iedereen is opzoek naar geluk, alleen zitten sommige mensen psychologisch ontzettend vast met zichzelf. Deze drie pagina's van dit topic bevestigen dit, no offence.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |