D'r zijn genoeg mensen, die met niets zijn begonnen, en met een minimale opleiding. Maar die hebben het toch tot the limit geschopt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Wow, eentje. Weet je hoe ze dat noemen? Een absolute minderheid.
Niet toen ik poste, neequote:Op donderdag 18 juni 2009 15:51 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je hebt dat lijstje boven je niet gezien ?
Je ontwijkt me vraagstelling, begrijp ik best hoor.quote:
Neuh, ik denk niet dat je het zo kunt indelen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:51 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Inderdaad, helemaal mee eens. Iedereen doet het niveau dat bij hem of haar past.
Dus domme mensen: VMBO/MBO
Normale en slimme mensen: HBO
Geniale mensen: WO
[ afbeelding ]
Dat zijn er dan 18, laten we zeggen dat er wat 2000x zoveel mensen zonder papieren ver boven hun opleidingsniveau zitten? Heb je er nogsteeds pas 36000quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:51 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je hebt dat lijstje boven je niet gezien ?
En jij hoort dus op het speciaal onderwijs?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:51 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Inderdaad, helemaal mee eens. Iedereen doet het niveau dat bij hem of haar past.
Dus domme mensen: VMBO/MBO
Normale en slimme mensen: HBO
Geniale mensen: WO
[ afbeelding ]
Kijk eens in de Quote 100, het zal je verbazen hoe veel er tussen zitten zonder opleiding.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Niet toen ik poste, nee. Overigens zijn dat er nog steeds maar 15 ofzo.
Ik bedoel het niet verkeerd, jongen. Ik doel gewoon op het feit dat je dat soort woorden niet moet gebruiken, tenzij je zeker weet dat je ze goed schrijft. Dat is slechts mijn mening.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Emimich roept je voor het schaken! Dus zet'm op. En als je commentaar hebt op m'n schrijfsel, dan pleur je toch lekker op?
http://managementscope.nl/top/commissaris-2009quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Kijk eens in de Quote 100, het zal je verbazen hoe veel er tussen zitten zonder opleiding.
Dat zijn de bekende "niet zeiken maar doen" mensen.
Speciaal hoogbegaafd onderwijs, ja die had ik niet genoemd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jij hoort dus op het speciaal onderwijs?
tot the limit hebben geschopt? wat bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
D'r zijn genoeg mensen, die met niets zijn begonnen, en met een minimale opleiding. Maar die hebben het toch tot the limit geschopt.
Maar dan kijk je nogsteeds alleen naar de uitzonderingen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Kijk eens in de Quote 100, het zal je verbazen hoe veel er tussen zitten zonder opleiding.
Dat zijn de bekende "niet zeiken maar doen" mensen.
Het schijnt blijkbaar niet tot mensen door te dringen dat het natuurlijk wél mogelijk is om als laag-opgeleide op te klimmen (zeker in de vorige eeuw), maar dat die kans véél kleiner is.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef Biels het volgende:
[..]
http://managementscope.nl/top/commissaris-2009
De top 10 is allemaal WO-geschoold.
Ja, in die categorie had ik niet anders verwacht.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef Biels het volgende:
[..]
http://managementscope.nl/top/commissaris-2009
De top 10 is allemaal WO-geschoold.
Daarom zijn het ook VMBO'ers.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het schijnt blijkbaar niet tot mensen door te dringen dat het natuurlijk wél mogelijk is om als laag-opgeleide op te klimmen (zeker in de vorige eeuw), maar dat die kans véél kleiner is.
mensen kopen toch ook nogsteeds staatsloten?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het schijnt blijkbaar niet tot mensen door te dringen dat het natuurlijk wél mogelijk is om als laag-opgeleide op te klimmen (zeker in de vorige eeuw), maar dat die kans véél kleiner is.
Nee, Jij zegt tegen mij dat ik geen punctuatie gebruik terwijl je eigen Nederlandse taalkennis nog slechter is.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je ontwijkt me vraagstelling, begrijp ik best hoor.
Oh okquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet verkeerd, jongen. Ik doel gewoon op het feit dat je dat soort woorden niet moet gebruiken, tenzij je zeker weet dat je ze goed schrijft. Dat is slechts mijn mening.
En schaken kan best leuk zijn. Niet dat ik het doe, maar ik weet hoe het spelletje werkt. En ik zie er niet uit als Emimich.
Aha, en van alle mensen die WO doen komt 90% in de Quote terecht ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:55 schreef zquing het volgende:
[..]
Maar dan kijk je nogsteeds alleen naar de uitzonderingen.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh ok![]()
Nogmaals, ik gebruik haast geen moeilijk woorden, en als ik dat doe dan zet ik ze in een juiste context.
En dat je in het bedrijfsleven niet ver komt zonder diploma, tenzij je zelf een zaak opzet. Verder moet ik de eerste advocaat zonder diploma nog tegenkomen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |