dit heeft toegevoegde waarde want................................quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:29 schreef Nee het volgende:
Stelletje internethelden hier.
Goede one-liner. Ik voel mij op mijn plek gezet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:29 schreef Nee het volgende:
Stelletje internethelden hier.
Internetgangsters. Jeweet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:29 schreef Nee het volgende:
Stelletje internethelden hier. Als jullie zoveel commentaar hebben, waarom gaan jullie dan geen marokkaanse VMBO gangsters opzoeken?
TS vroeg er om en wat is dit trouwens voor een idiote stellingquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:29 schreef Nee het volgende:
Stelletje internethelden hier. Als jullie zoveel commentaar hebben, waarom gaan jullie dan geen marokkaanse VMBO gangsters opzoeken?
. . . . .quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:30 schreef phpmystyle het volgende:
Ranzig gewoon. Wo'rs die met dedain praten over mbo'rs. Ze zitten zelf godverdomme te teren op be belastingcenten die de mbo'rs binnen sprokkelen. Zonder een mbo'r was er geen universiteit, en was deze welvaard er niet. Daarbij zijn er blijkbaar veel wo'rs want ze kunnen niet inzien, dat alle mensen die iets willen en kunne keihard nodig zijn.
leer nederlandsquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:30 schreef phpmystyle het volgende:
Ranzig gewoon. Wo'rs die met dedain praten over mbo'rs. Ze zitten zelf godverdomme te teren op be belastingcenten die de mbo'rs binnen sprokkelen. Zonder een mbo'r was er geen universiteit, en was deze welvaard er niet. Daarbij zijn er blijkbaar veel wo'rs want ze kunnen niet inzien, dat alle mensen die iets willen en kunne keihard nodig zijn.
Hoe kan ik het nog makkelijker uit leggen? We zijn allebei mee eens dat een HBO'er als éérste keus wordt gezien. Achteraf dan pas de MBO'er. Maar als de MBO'er meer ervaring heeft dan de HBO'er (en dát laat zien) Dan wordt weliswaar de MBO'er aangenomen m.b.t. zijn ervaring.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:29 schreef zquing het volgende:
[..]
Het zal wel theoretischer zijn, maar niet theoretisch genoeg om theoretisch genoemd te mogen worden.
Nee, ik stel gevoelige/controversiele dingen aan de kaak, en dat is imo alleen maar goed. Daarbij wordt er wel gediscussieert, weliswaar zijn we het niet met elkaar eens maartoch.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:29 schreef EdAtTheBar het volgende:
TS, jij faalt echt, letterlijk op elk vlak![]()
Met zo'n slecht topic, zo'n slecht verhaal en zo'n slechte argumentatie teken je je fokdoodvonnis![]()
Omdat die niet zulke onzin roepenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:29 schreef Nee het volgende:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik stel gevoelige/controversiele dingen aan de kaak, en dat is imo alleen maar goed. Daarbij wordt er wel gediscussieert, weliswaar zijn we het niet met elkaar eens maartoch.
Ik ga het even voor je uitleggen. Sowieso ga je hier weinig steun krijgen want de gemiddelde FoK!-user is hoogopgeleid (geen grapje).quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:30 schreef phpmystyle het volgende:
Hoofdlettersquote:
Als je daadwerkelijk een discussie wil houden begin dan met nuancerenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik stel gevoelige/controversiele dingen aan de kaak, en dat is imo alleen maar goed. Daarbij wordt er wel gediscussieert, weliswaar zijn we het niet met elkaar eens maartoch.
Php. R. de Vries.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat heb ik genoeg gedaan. Maar die verstokte HBO'rs staan nergens voor over. En dat maakt ze kortzichtig.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:34 schreef zquing het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk een discussie wil houden begin dan met nuanceren
Gelukkig ben jij beter.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:36 schreef Galenus het volgende:
Ik heb oprecht medelijden met het onkunnen van phpmystyle. Alle zeilen zet hij bij om taal- en stijlfouten te voorkomen.
Helaas wil het niet echt vlotten.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat heb ik genoeg gedaan. Maar die verstokte HBO'rs staan nergens voor over. En dat maakt ze kortzichtig.
prachtig stukje nuancequote:Op donderdag 18 juni 2009 16:30 schreef phpmystyle het volgende:
Ranzig gewoon. Wo'rs die met dedain praten over mbo'rs. Ze zitten zelf godverdomme te teren op be belastingcenten die de mbo'rs binnen sprokkelen. Zonder een mbo'r was er geen universiteit, en was deze welvaard er niet. Daarbij zijn er blijkbaar veel wo'rs want ze kunnen niet inzien, dat alle mensen die iets willen en kunnen keihard nodig zijn.
zo slecht dat ik het moet quotenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:30 schreef phpmystyle het volgende:
Ranzig gewoon. Wo'rs die met dedain praten over mbo'rs. Ze zitten zelf godverdomme te teren op be belastingcenten die de mbo'rs binnen sprokkelen. Zonder een mbo'r was er geen universiteit, en was deze welvaard er niet. Daarbij zijn er blijkbaar veel wo'rs want ze kunnen niet inzien, dat alle mensen die iets willen en kunnen keihard nodig zijn.
Ik quote hem nog eens. Gewoon. Voor het geval dat.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ga het even voor je uitleggen. Sowieso ga je hier weinig steun krijgen want de gemiddelde FoK!-user is hoogopgeleid (geen grapje).
Waarom denk jij dat MBO'ers de enigen zijn die belasting betalen? Onze ouders betalen voor het grootste gedeelte onze studie, en we krijgen van de overheid ook een deel. Bekostigd uit belastinggeld van MBO'ers, HBO'ers en WO'ers.
En denk jij dat er zonder WO'ers een samenleving bestond? Nee hoor. MBO'ers hebben WO'ers harder nodig dan andersom, tenzij jij terugwilt naar een feodale samenleving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |