Dat zeggen mensen altijdquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:37 schreef Sj0rs het volgende:
Opleiding is ook maar een papiertje. Er zijn zat mensen die het gemaakt hebben zonder maar ook een opleiding af te maken. En daar gaat het om. Dat puisterig FOK!ertje dat zogenaamd elitair probeert te doen met zijn WO is altijd -->
Huh? Ik mis iets?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:39 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ah, je leeft nog bij pappa en mamma dus
Ik ben de bronquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen altijd. Als je dan een bron vraagt blijft het heel lang stil.
quote:
Henri van der Most. Multimiljonair.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Na 9 jaar in de gameindustrie gewerkt te hebben (Guerrilla Games) schrijf ik nu software die geautomatiseerd in opties / futures handelt (Optiver).quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Huh? Ik mis iets?
Ws. heb jij uni gedaan, je denkt een stap verder volgens mij.
Maar nee.
Wat doe jij eigenlijk ?
aaah, dus omdat het 1 persoon is gelukt zijn papieren totaal overbodig?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:47 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Henri van der Most. Multimiljonair.
Negeer gerust alle FOK!ertjes met grootspraak. We weten allemaal hoe dat bij andere FOK!ertjes is afgelopen toen ze werden ontmaskerd.
Henny van der Most. En idd, er zijn een legio aan andere bedrijven maargoed. Ik ben over 10 jaar het levens echte voorbeeld.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:47 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Negeer gerust alle FOK!ertjes met grootspraak. We weten allemaal hoe dat bij andere FOK!ertjes is afgelopen toen ze werden ontmaskerd.
Killzone!quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:47 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Na 9 jaar in de gameindustrie gewerkt te hebben (Guerrilla Games) schrijf ik nu software die geautomatiseerd in opties / futures handelt (Optiver).
Minder leuk maar verdient beter
Zomaar even wat succesvolle ondernemers met hooguit een middelbare school-diploma:quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Je negeert me !quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:49 schreef zquing het volgende:
[..]
aaah, dus omdat het 1 persoon is gelukt zijn papieren totaal overbodig?
Emimich roept je voor het schaken! Dus zet'm op. En als je commentaar hebt op m'n schrijfsel, dan pleur je toch lekker op?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:48 schreef Skylark. het volgende:
Het doet me bijna pijn hoe TS zichzelf steeds voor schut zet door te proberen moeilijke woorden te gebruiken maar die stelselmatig verkeerd schrijft.
Wow, eentje. Weet je hoe ze dat noemen? Een absolute minderheid.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:47 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Inderdaad, helemaal mee eens. Iedereen doet het niveau dat bij hem of haar past.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:59 schreef phpmystyle het volgende:
Waar halen die mensen toch het gore lef vandaan? Iedereen moet toch een niveau doen die bij hem of haar past toch? Anders was er geen citotoets, en waren de opleidingen niet gesplitst op niveau's.
Je begrijpt dat ik als WO'er slechts wetenschappelijke bronnen mag accepteren hequote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kreeg jij op het speciaal onderwijs niet te horen dat je zinnen ter allertijde moet eindigen met een punt?
Je rijd vast in een hele mooie bmw, en je verdiend vast 130k in het jaar. Of wacht, onee dit is een boek.
P.s Om 16:00 begint het schaak toernooi.
Oh snapquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Emimich roept je voor het schaken! Dus zet'm op. En als je commentaar hebt op m'n schrijfsel, dan pleur je toch lekker op?
Je hebt dat lijstje boven je niet gezien ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Wow, eentje. Weet je hoe ze dat noemen? Een absolute minderheid.
D'r zijn genoeg mensen, die met niets zijn begonnen, en met een minimale opleiding. Maar die hebben het toch tot the limit geschopt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Wow, eentje. Weet je hoe ze dat noemen? Een absolute minderheid.
Niet toen ik poste, neequote:Op donderdag 18 juni 2009 15:51 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je hebt dat lijstje boven je niet gezien ?
Je ontwijkt me vraagstelling, begrijp ik best hoor.quote:
Neuh, ik denk niet dat je het zo kunt indelen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:51 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Inderdaad, helemaal mee eens. Iedereen doet het niveau dat bij hem of haar past.
Dus domme mensen: VMBO/MBO
Normale en slimme mensen: HBO
Geniale mensen: WO
[ afbeelding ]
Dat zijn er dan 18, laten we zeggen dat er wat 2000x zoveel mensen zonder papieren ver boven hun opleidingsniveau zitten? Heb je er nogsteeds pas 36000quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:51 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je hebt dat lijstje boven je niet gezien ?
En jij hoort dus op het speciaal onderwijs?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:51 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Inderdaad, helemaal mee eens. Iedereen doet het niveau dat bij hem of haar past.
Dus domme mensen: VMBO/MBO
Normale en slimme mensen: HBO
Geniale mensen: WO
[ afbeelding ]
Kijk eens in de Quote 100, het zal je verbazen hoe veel er tussen zitten zonder opleiding.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Niet toen ik poste, nee. Overigens zijn dat er nog steeds maar 15 ofzo.
Ik bedoel het niet verkeerd, jongen. Ik doel gewoon op het feit dat je dat soort woorden niet moet gebruiken, tenzij je zeker weet dat je ze goed schrijft. Dat is slechts mijn mening.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Emimich roept je voor het schaken! Dus zet'm op. En als je commentaar hebt op m'n schrijfsel, dan pleur je toch lekker op?
http://managementscope.nl/top/commissaris-2009quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Kijk eens in de Quote 100, het zal je verbazen hoe veel er tussen zitten zonder opleiding.
Dat zijn de bekende "niet zeiken maar doen" mensen.
Speciaal hoogbegaafd onderwijs, ja die had ik niet genoemd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jij hoort dus op het speciaal onderwijs?
tot the limit hebben geschopt? wat bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
D'r zijn genoeg mensen, die met niets zijn begonnen, en met een minimale opleiding. Maar die hebben het toch tot the limit geschopt.
Maar dan kijk je nogsteeds alleen naar de uitzonderingen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Kijk eens in de Quote 100, het zal je verbazen hoe veel er tussen zitten zonder opleiding.
Dat zijn de bekende "niet zeiken maar doen" mensen.
Het schijnt blijkbaar niet tot mensen door te dringen dat het natuurlijk wél mogelijk is om als laag-opgeleide op te klimmen (zeker in de vorige eeuw), maar dat die kans véél kleiner is.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef Biels het volgende:
[..]
http://managementscope.nl/top/commissaris-2009
De top 10 is allemaal WO-geschoold.
Ja, in die categorie had ik niet anders verwacht.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef Biels het volgende:
[..]
http://managementscope.nl/top/commissaris-2009
De top 10 is allemaal WO-geschoold.
Daarom zijn het ook VMBO'ers.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het schijnt blijkbaar niet tot mensen door te dringen dat het natuurlijk wél mogelijk is om als laag-opgeleide op te klimmen (zeker in de vorige eeuw), maar dat die kans véél kleiner is.
mensen kopen toch ook nogsteeds staatsloten?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het schijnt blijkbaar niet tot mensen door te dringen dat het natuurlijk wél mogelijk is om als laag-opgeleide op te klimmen (zeker in de vorige eeuw), maar dat die kans véél kleiner is.
Nee, Jij zegt tegen mij dat ik geen punctuatie gebruik terwijl je eigen Nederlandse taalkennis nog slechter is.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je ontwijkt me vraagstelling, begrijp ik best hoor.
Oh okquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet verkeerd, jongen. Ik doel gewoon op het feit dat je dat soort woorden niet moet gebruiken, tenzij je zeker weet dat je ze goed schrijft. Dat is slechts mijn mening.
En schaken kan best leuk zijn. Niet dat ik het doe, maar ik weet hoe het spelletje werkt. En ik zie er niet uit als Emimich.
Aha, en van alle mensen die WO doen komt 90% in de Quote terecht ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:55 schreef zquing het volgende:
[..]
Maar dan kijk je nogsteeds alleen naar de uitzonderingen.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh ok![]()
Nogmaals, ik gebruik haast geen moeilijk woorden, en als ik dat doe dan zet ik ze in een juiste context.
En dat je in het bedrijfsleven niet ver komt zonder diploma, tenzij je zelf een zaak opzet. Verder moet ik de eerste advocaat zonder diploma nog tegenkomen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
extra gratis tip: je voert een eindeloze discussie met trollenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:58 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Aha, en van alle mensen die WO doen komt 90% in de Quote terecht ?
Of eindigt het gros daarvan ook gewoon in een normaal huis met een auto en een hond en 3 vakanties per jaar ?
dat zegt meer over jouw fles open capaciteiten dan over het vmnboquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:00 schreef Magistic het volgende:
Ik heb een fles spiritus die moeilijker te openen is, dan het VMBO examen te halen is
Dat komt omdat je voor Advocaat beëindigt moet worden. Om beëdigd te worden gelden specifieke wettelijke eisen, waaronder de eis dat een universitaire juridische opleiding rechtsgeleerdheid met succes is gevolgd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
En dat je in het bedrijfsleven niet ver komt zonder diploma, tenzij je zelf een zaak opzet. Verder moet ik de eerste advocaat zonder diploma nog tegenkomen.
daar eindigt het gros inderdaadquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:58 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Of eindigt het gros daarvan ook gewoon in een normaal huis met een auto en een hond en 3 vakanties per jaar ?
Ik zal beargumenteren waarom jij een zielige mongool bent.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:57 schreef Karl_Marx het volgende:
[..]
Nee, Jij zegt tegen mij dat ik geen punctuatie gebruik terwijl je eigen Nederlandse taalkennis nog slechter is.
En je kan ook niet argumenteren ,,Ik kan niet met een tegenargument komen dus ga ik je maar beledigen door te zeggen dat je op het speciaal onderwijs zit terwijl ik daar zelf op zit''
Ja, alleen een bovengemiddeld vrijstaand huis, vakanties naar verre oorden in plaats van Frankrijk met de caravan en boodschappen doen bij de AH in plaats van de C1000/gratis proberen boodschappen af te troggelen bij de AH.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:58 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat geloofden mensen niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:37 schreef Sj0rs het volgende:
Opleiding is ook maar een papiertje. Er zijn zat mensen die het gemaakt hebben zonder maar ook een opleiding af te maken. En daar gaat het om. Dat puisterig FOK!ertje dat zogenaamd elitair probeert te doen met zijn WO is altijd -->
Ah, zoals ik dus ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, alleen een bovengemiddeld vrijstaand huis, vakanties naar verre oorden in plaats van Frankrijk met de caravan en boodschappen doen bij de AH in plaats van de C1000/gratis proberen boodschappen af te troggelen bij de AH.
Dus in de praktijk kan je beter HBO dan MBO gedaan hebbenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:00 schreef CantFazeMe het volgende:
HBO is theoretisch beter dan MBO. MBO is praktisch beter..
http://www.pcb-derank.nl/lessen/taal/uitleg/stamtuitleg.htmquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zal beargumenteren waarom jij een zielige mongool bent.![]()
Hier komt ie dan.Je registreerd je om te reageren in een topic. Je doet minachtend over mensen, met een mindere opleiding. Terwijl je zelf geen haar beter bent. Een echte WO'r of HBO'r snapt, dat je in de maatschappij alle mensen en handen nodig hebt, om zo goed mogelijk te presteren. Je probeerd gevat te doen, maar het werkt averechts.
tuurlijk "maken" sommige zonder opleiding het ook, alleen de vraag is hoeveel en wat is de kans dat jij dat bent?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:02 schreef _Led_ het volgende:
Voor de mensen die het niet begrijpen en er andere dingen bij halen;
het ging om deze opmerking :
[..]
Dat geloofden mensen niet.
Nu lijkt me redelijk aangetoond dat genoeg mensen het 'gemaakt' hebben zonder een opleiding.
Klaar dus.
Maar ben jij de norm dan?quote:
Ik bel je als mijn CV ketel gerepareerd moet wordenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hier komt ie dan.Je registreerd je om te reageren in een topic. Je doet minachtend over mensen, met een mindere opleiding. Terwijl je zelf geen haar beter bent. Een echte WO'r of HBO'r snapt, dat je in de maatschappij alle mensen en handen nodig hebt, om zo goed mogelijk te presteren. Je probeerd gevat te doen, maar het werkt averechts.
De kans dat ik dat ben ? 100 %quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:04 schreef zquing het volgende:
[..]
tuurlijk "maken" sommige zonder opleiding het ook, alleen de vraag is hoeveel en wat is de kans dat jij dat bent?
In mijn omgeving ? Ja, daar zijn een stuk meer mensen die opgekocht werden door bedrijven voor ze hun studie afgemaakt hadden.quote:Maar ben jij de norm dan?
Ook leuk dat de uitleg over wat jij fout doet te vinden is op een site in vrolijke oranje kleurtjes met onderaan de linkjes: "groep 6, groep 7 en groep 8".quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
http://www.pcb-derank.nl/lessen/taal/uitleg/stamtuitleg.htm
Faalhaas! Stam+t leren ze al op de basisschool!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij ging naar de middelbare aan het werk?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:05 schreef ZuAndy het volgende:
[..]
Faalhaas! Stam+t leren ze al op de basisschool!![]()
Vmbo'ers die geslaagd zijn en volgend jaar gaan "studeren" op het ROC
Ja, iedereen hier snapt dat die mensen óók nodig zijn voor de samenleving.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:05 schreef phpmystyle het volgende:
Maar we zijn het er toch wel overeens dat:
Alle mensen die iets willen en kunnen allemaal nuttig zijn voor de samenleving, ongeacht opleiding/diploma of wat dan ook.
jij in algemene zin hequote:
Goh, je pakt mijn uitspraken afquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:04 schreef Karl_Marx het volgende:
[..]
Ik bel je als mijn CV ketel gerepareerd moet worden
Dat zeg ik niet? Ik noem de feiten op. Als je een HBO kerel en een MBO'er naast elkaar zet dan zullen ze in eerste instantie een HBO'er kiezen natuurlijk. Maar als de HBO'er niks van bakt; praktisch gezien en de MBO'er dan wel?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:03 schreef zquing het volgende:
[..]
Dus in de praktijk kan je beter HBO dan MBO gedaan hebbenJa, met je MBO3 ICT krijg je echt veel sneller werk dan met je HBO ICT(of wat dan ook)
Feit blijft dat ik binnen 4 weken ook een cursus loodgieter kan doen en een MBO'er zelden een WO zal halen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:01 schreef phpmystyle het volgende:Een echte WO'r of HBO'r snapt, dat je in de maatschappij alle mensen en handen nodig hebt, om zo goed mogelijk te presteren.
Niet iedereen heeft VMBO gedaan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij ging naar de middelbare aan het werk?![]()
![]()
Blijf vooral in je superioriteits gevoel zitten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, iedereen hier snapt dat die mensen óók nodig zijn voor de samenleving.
Ik kan alleen niet tegen VMBO'ers die zeggen dat er geen verschil is of die het verschil niet respecteren.!
Nee, jij hebt de ulo gedaan.quote:
Wat kunnen VMBO'ers beter dan ik kan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Blijf vooral in je superioriteits gevoel zitten.
Terecht superioriteitsgevoel, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Blijf vooral in je superioriteits gevoel zitten.
lees je post nog een keerquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:07 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet? Ik noem de feiten op. Als je een HBO kerel en een MBO'er naast elkaar zet dan zullen ze in eerste instantie een HBO'er kiezen natuurlijk. Maar als de HBO'er niks van bakt; praktisch gezien en de MBO'er dan wel?
Praktisch gezien, kunnen ze 30 keer meer als jou. Daarbij denken ze veel oplossings gerichter.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat kunnen VMBO'ers beter dan ik kan?
Ik kan ook een band verwisselen. Maar VMBO'ers weten niet wie Maslov is.
Ja je krijgt ook zomaar je HBO diplomaquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:07 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet? Ik noem de feiten op. Als je een HBO kerel en een MBO'er naast elkaar zet dan zullen ze in eerste instantie een HBO'er kiezen natuurlijk. Maar als de HBO'er niks van bakt; praktisch gezien en de MBO'er dan wel?
Noem is een concreet voorbeeld?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Praktisch gezien, kunnen ze 30 keer meer als jou. Daarbij denken ze veel oplossings gerichter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |