abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:21:31 #201
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_70136101
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:19 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Help me even, waar staat dat WO'ers geen VMBO aankunnen?
Dat heb ik geen eenkeer gezegt. Wat ik telkens zeg is: dat iedereen een plek in de maatschappij heeft.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:21:36 #202
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_70136106
Weet je waarom er meer vraag is naar MBO'ers of HBO'ers?
Die kosten minder
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:21:57 #203
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70136125
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:20 schreef Nee het volgende:
Omdat veel mensen last hebben van een minderwaardigheidscomplex. Een universitaire opleiding is dus een manier om aan anderen te laten zien hoe interessant en intelligent je wel niet bent. In de meeste gevallen kiezen dit soort personen specifieke individuen uit die een mogelijke bedreiging vormen voor hun ego. Minachting komt altijd voor uit een vorm van jaloezie en afgunst.
Echter hebben veel mensen met zulke instelling een sociale achterstand en onvoldoende fantasie en creativiteit ontwikkeld. Dit soort mensen leven in een verschrikkelijke sleur met de illusie dat studeren en carriere maken hun minderwaardigheidscomplex en emotionele vervlakking zal oplossen.

Als je deze (automatische) psychologische processen begrijpt, zul je zien dat je evenveel begrip krijgt voor een afgunstig iemand van de universiteit en voor iemand die zwakbegaafd is: ze kunnen er allebei niks aan doen. Iedereen is opzoek naar geluk, alleen zitten sommige mensen psychologisch ontzettend vast met zichzelf. Deze drie pagina's van dit topic bevestigen dit, no offence.
http://forum.fok.nl/user/history/133669
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:22:53 #204
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_70136157
quote:
Omdat veel mensen last hebben van een minderwaardigheidscomplex. Een universitaire opleiding is dus een manier om aan anderen te laten zien hoe interessant en intelligent je wel niet bent. In de meeste gevallen kiezen dit soort personen specifieke individuen uit die een mogelijke bedreiging vormen voor hun ego. Minachting komt altijd voor uit een vorm van jaloezie en afgunst.
Echter hebben veel mensen met zulke instelling een sociale achterstand en onvoldoende fantasie en creativiteit ontwikkeld. Dit soort mensen leven in een verschrikkelijke sleur met de illusie dat studeren en carriere maken hun minderwaardigheidscomplex en emotionele vervlakking zal oplossen.

Als je deze (automatische) psychologische processen begrijpt, zul je zien dat je evenveel begrip krijgt voor een afgunstig iemand van de universiteit en voor iemand die zwakbegaafd is: ze kunnen er allebei niks aan doen. Iedereen is opzoek naar geluk, alleen zitten sommige mensen psychologisch ontzettend vast met zichzelf. Deze drie pagina's van dit topic bevestigen dit, no offence.
Grutjes, ik ben 2x hieraan begonnen en ik heb hem geen enkele keer uitgelezen. Zo'n saaie lap tekst ga ik in mijn vrije tijd niet lezen.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_70136168
De TS maakt een punt en raakt een gevoelige snaar bij mensen, meteen schakelen de meeste over op automatische piloot en beginnen goedkope afgunstige grapjes te maken. Grappig om te observeren hoe onbewust mensen leven, maar wel ontzettend bedroevend.
pi_70136180
WO'ers staan gewoon boven HBO wat weer boven MBO staat.
Ik heb per definitie geen hekel aan MBO'ers, hoewel ik de meeste wel triest vind. Ik heb wel echter een hekel aan mensen die denken dat ze makkelijk een niveau hoger aankunnen
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:23:55 #207
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70136207
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:23 schreef Nee het volgende:
De TS maakt een punt en raakt een gevoelige snaar bij mensen, meteen schakelen de meeste over op automatische piloot en beginnen goedkope afgunstige grapjes te maken. Grappig om te observeren hoe onbewust mensen leven, maar wel ontzettend bedroevend.
Goed gezien, psycholoogje van me .
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:24:14 #208
239646 Cmonv
Headbanger
pi_70136217
quote:

Óf we bashen uit verveling gewoon iemand die daarom vraagt, dat kan natuurlijk ook.
pi_70136227
quote:

Grappig en helemaal waar
pi_70136242
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:23 schreef Biels het volgende:

[..]

Goed gezien, psycholoogje van me .
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:24:47 #211
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_70136244
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:23 schreef Seam het volgende:
Ik heb per definitie geen hekel aan MBO'ers, hoewel ik de meeste wel triest vind. Ik heb wel echter een hekel aan mensen die denken dat ze makkelijk een niveau hoger aankunnen
Precies.

Ontken het verschil in intelligentie gewoon niet. En ga geen halfwassen smoesjes gebruiken van: "WO'ers zijn theoretisch heel goed maar kunnen geen auto's reparen."
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:25:02 #212
122997 zquing
Drama Junk
pi_70136260
quote:

ik wil deze post ook quoten en iets zeggen

"Those unforgettable days, for them I live"
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:25:07 #213
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_70136263
Zie jij een HBO'er een opleiding als vuilnisman doen? > MBO > Praktisch
Zie jij een MBO'er een opleiding als banking & accountacy doen? > HBO > Theoretisch
Straatvegers? > MBO > Praktisch
Logistiek > MBO > Praktisch (Calculeren: HBO > Theoretisch)

Zo kijk ik tenminste naar.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:25:28 #214
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_70136280
quote:
Jij zit hier wel mensen belachelijk te maken. Maar je was eerst nog dikke ''moaten''met Emimich.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:26:04 #215
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70136306
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:25 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Jij zit hier wel mensen belachelijk te maken. Maar je was eerst nog dikke ''moaten''met Emimich.
Nog steeds, hoor.
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:26:24 #216
122997 zquing
Drama Junk
pi_70136312
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Zie jij een HBO'er een opleiding als vuilnisman doen? > MBO > Praktisch
Zie jij een MBO'er een opleiding als banking & accountacy doen? > HBO > Theoretisch
Straatvegers? > MBO > Praktisch
Logistiek > MBO > Praktisch (Calculeren: HBO > Theoretisch)

Zo kijk ik tenminste naar.
HBO theoretisch noemen Het is nogsteeds praktisch maar dan op een ander niveau dan MBO
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:26:37 #217
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_70136322
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:26 schreef Biels het volgende:

[..]

Nog steeds, hoor.
Hoe gaat het momenteel met hem? Komt hij erover heen
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:27:05 #218
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_70136346
quote:

Om hier even op in te gaan, als we het dan omkeren, is het dan ook zo dat iedereen die naar de sportschool gaat met zijn lichaam op zoek is naar erkenning? Iedereen die goed is in dans, sport, kunst of verkopen zoekt hierin erkenning?

Laten we dat dan even voor waar aan nemen; iedereen heeft een minderwaardigheidscomplex en wilt zich onderscheiden door het invullen van een of meerdere talenten. Als een universitair geschoolde jongen een MBO'er spreekt, die meer tijd heeft om zich naast de "studie" te ontwikkelen, die meer geld verdient door zijn BBL-cursus, is het dan niet logisch dat de universitair geschoolde hieruit concludeert dat de MBO'er minder studeert, maar meer bezig is met andere zaken om zijn talenten te ontplooien?

Waarom kan dan niet gesteld worden dat een universitair geschoold iemand meer intelligentie bevat en wat betreft studievaardigheden verder is en slimmer is?

Net zo goed als dat wanneer ik een portier van 2 bij 3 zie, ik niet tegen hem ga zeggen dat ik sterker ben dan hij is (als ik maar wilde ), verwacht ik als wo'er erkenning en respect van een mbo'er voor mijn intellectuele vaardigheden. Daar zijn we allemaal naar op zoek dus!
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_70136366
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:23 schreef Seam het volgende:
Wo misschien wel maar hbo staat echt niet veel boven mbo4 Hbo stelt namelijk ook niks voor. Het gaat erom hoe hard je je best doet en wat voor opleiding je kiest.
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:27:27 #220
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70136367
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:26 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Hoe gaat het momenteel met hem? Komt hij erover heen
Absoluut. Maar ik snap niet wat dit er mee te maken heeft. Leg dat eens uit?
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:27:35 #221
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_70136371
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:26 schreef zquing het volgende:

[..]

HBO theoretisch noemen Het is nogsteeds praktisch maar dan op een ander niveau dan MBO
Ze hebben weliswaar praktijk , maar dat is minder gericht dan het MBO..

En edit: HBO is echt veel meer theoretisch hoor. Neem anders een kijkje op het MBO.

█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:28:24 #222
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70136398
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:27 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Ongeleid praktijkprojectiel. Nog erger.
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:29:13 #223
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_70136434
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:28 schreef Biels het volgende:

[..]

Ongeleid praktijkprojectiel. Nog erger.
Trollspray.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:29:19 #224
122997 zquing
Drama Junk
pi_70136442
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:27 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

En edit: HBO is echt veel meer theoretisch hoor. Neem anders een kijkje op het MBO.

Het zal wel theoretischer zijn, maar niet theoretisch genoeg om theoretisch genoemd te mogen worden.
pi_70136444
Stelletje internethelden hier. Als jullie zoveel commentaar hebben, waarom gaan jullie dan geen marokkaanse VMBO gangsters opzoeken?
pi_70136447
TS, jij faalt echt, letterlijk op elk vlak
Met zo'n slecht topic, zo'n slecht verhaal en zo'n slechte argumentatie teken je je fokdoodvonnis
- AFCA -
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:30:08 #227
122997 zquing
Drama Junk
pi_70136480
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:29 schreef Nee het volgende:
Stelletje internethelden hier.
dit heeft toegevoegde waarde want................................
pi_70136490
wat een topic Ik wacht op de harde rel!!
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:30:47 #229
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70136510
quote:
Stelletje internethelden hier.
Goede one-liner. Ik voel mij op mijn plek gezet.
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:30:48 #230
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_70136512
Ranzig gewoon. Wo'rs die met dedain praten over mbo'rs. Ze zitten zelf godverdomme te teren op be belastingcenten die de mbo'rs binnen sprokkelen. Zonder een mbo'r was er geen universiteit, en was deze welvaard er niet. Daarbij zijn er blijkbaar veel wo'rs want ze kunnen niet inzien, dat alle mensen die iets willen en kunnen keihard nodig zijn.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:31:00 #231
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_70136520
quote:
Stelletje internethelden hier. Als jullie zoveel commentaar hebben, waarom gaan jullie dan geen marokkaanse VMBO gangsters opzoeken?
Internetgangsters. Jeweet.
pi_70136546
quote:
TS vroeg er om en wat is dit trouwens voor een idiote stelling
Ik kan trouwens van genoeg mensen hier bevestigen dat ze daadwerkelijk WO doen
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:32:06 #233
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70136565
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:30 schreef phpmystyle het volgende:
Ranzig gewoon. Wo'rs die met dedain praten over mbo'rs. Ze zitten zelf godverdomme te teren op be belastingcenten die de mbo'rs binnen sprokkelen. Zonder een mbo'r was er geen universiteit, en was deze welvaard er niet. Daarbij zijn er blijkbaar veel wo'rs want ze kunnen niet inzien, dat alle mensen die iets willen en kunne keihard nodig zijn.
. . . . .

Kanker .
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:32:13 #234
122997 zquing
Drama Junk
pi_70136571
quote:
Ranzig gewoon. Wo'rs die met dedain praten over mbo'rs. Ze zitten zelf godverdomme te teren op be belastingcenten die de mbo'rs binnen sprokkelen. Zonder een mbo'r was er geen universiteit, en was deze welvaard er niet. Daarbij zijn er blijkbaar veel wo'rs want ze kunnen niet inzien, dat alle mensen die iets willen en kunne keihard nodig zijn.
leer nederlands
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:32:31 #235
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_70136586
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:29 schreef zquing het volgende:

[..]

Het zal wel theoretischer zijn, maar niet theoretisch genoeg om theoretisch genoemd te mogen worden.
Hoe kan ik het nog makkelijker uit leggen? We zijn allebei mee eens dat een HBO'er als éérste keus wordt gezien. Achteraf dan pas de MBO'er. Maar als de MBO'er meer ervaring heeft dan de HBO'er (en dát laat zien) Dan wordt weliswaar de MBO'er aangenomen m.b.t. zijn ervaring.

HBO 4 jaar theorie en 1 jaar praktijk.
MBO 3 jaar praktijk en 1 jaar theorie.

Zo denk ik er dus over..het ligt er echt aan wat voor ervaringen er zijn geweest. Dit is wel heel grofweg geschets, maar het gaat om het idee...
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:32:33 #236
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_70136587
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:29 schreef EdAtTheBar het volgende:
TS, jij faalt echt, letterlijk op elk vlak
Met zo'n slecht topic, zo'n slecht verhaal en zo'n slechte argumentatie teken je je fokdoodvonnis
Nee, ik stel gevoelige/controversiele dingen aan de kaak, en dat is imo alleen maar goed. Daarbij wordt er wel gediscussieert, weliswaar zijn we het niet met elkaar eens maartoch.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:32:56 #237
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70136600
quote:
Omdat die niet zulke onzin roepen .
pi_70136638
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:32 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nee, ik stel gevoelige/controversiele dingen aan de kaak, en dat is imo alleen maar goed. Daarbij wordt er wel gediscussieert, weliswaar zijn we het niet met elkaar eens maartoch.
- AFCA -
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:33:53 #239
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_70136645
quote:
Ik ga het even voor je uitleggen. Sowieso ga je hier weinig steun krijgen want de gemiddelde FoK!-user is hoogopgeleid (geen grapje).

Waarom denk jij dat MBO'ers de enigen zijn die belasting betalen? Onze ouders betalen voor het grootste gedeelte onze studie, en we krijgen van de overheid ook een deel. Bekostigd uit belastinggeld van MBO'ers, HBO'ers en WO'ers.

En denk jij dat er zonder WO'ers een samenleving bestond? Nee hoor. MBO'ers hebben WO'ers harder nodig dan andersom, tenzij jij terugwilt naar een feodale samenleving.
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:34:16 #240
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_70136658
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:32 schreef zquing het volgende:

[..]

leer nederlands
Hoofdletters
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:34:17 #241
122997 zquing
Drama Junk
pi_70136660
quote:

[..]

Als je daadwerkelijk een discussie wil houden begin dan met nuanceren
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:34:54 #242
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70136684
Ik denk dat WO'ers gemiddeld zelfs meer belasting betalen. Dat is WO'er, niet WO'r.
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:34:57 #243
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_70136688
quote:

[..]

Php. R. de Vries.
pi_70136737
Ik heb oprecht medelijden met het onkunnen van phpmystyle. Alle zeilen zet hij bij om taal- en stijlfouten te voorkomen.

Helaas wil het niet echt vlotten.
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:36:10 #245
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_70136742
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:34 schreef zquing het volgende:

[..]

Als je daadwerkelijk een discussie wil houden begin dan met nuanceren
Dat heb ik genoeg gedaan. Maar die verstokte HBO'rs staan nergens voor over. En dat maakt ze kortzichtig.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:36:51 #246
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70136766
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:34 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Php. R. de Vries.
Alberto "mystyle" Stegeman.
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:36:59 #247
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_70136775
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:36 schreef Galenus het volgende:
Ik heb oprecht medelijden met het onkunnen van phpmystyle. Alle zeilen zet hij bij om taal- en stijlfouten te voorkomen.

Helaas wil het niet echt vlotten.
Gelukkig ben jij beter.

Ik sta teminste niet voor lul, met m'n dikke puisten bakkes
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:37:09 #248
122997 zquing
Drama Junk
pi_70136780
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:36 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat heb ik genoeg gedaan. Maar die verstokte HBO'rs staan nergens voor over. En dat maakt ze kortzichtig.
quote:
Ranzig gewoon. Wo'rs die met dedain praten over mbo'rs. Ze zitten zelf godverdomme te teren op be belastingcenten die de mbo'rs binnen sprokkelen. Zonder een mbo'r was er geen universiteit, en was deze welvaard er niet. Daarbij zijn er blijkbaar veel wo'rs want ze kunnen niet inzien, dat alle mensen die iets willen en kunnen keihard nodig zijn.
prachtig stukje nuance
pi_70136810
quote:
zo slecht dat ik het moet quoten
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:37:55 #250
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_70136815
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:33 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Ik ga het even voor je uitleggen. Sowieso ga je hier weinig steun krijgen want de gemiddelde FoK!-user is hoogopgeleid (geen grapje).

Waarom denk jij dat MBO'ers de enigen zijn die belasting betalen? Onze ouders betalen voor het grootste gedeelte onze studie, en we krijgen van de overheid ook een deel. Bekostigd uit belastinggeld van MBO'ers, HBO'ers en WO'ers.

En denk jij dat er zonder WO'ers een samenleving bestond? Nee hoor. MBO'ers hebben WO'ers harder nodig dan andersom, tenzij jij terugwilt naar een feodale samenleving.
Ik quote hem nog eens. Gewoon. Voor het geval dat.
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:38:06 #251
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_70136822
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:37 schreef zquing het volgende:

[..]

[..]

prachtig stukje nuance
En hoe zie jij een samenleving voor je ZONDER mbo'rs.

De hbo'r maakt zelf de wc potten weer schoon

Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:38:08 #252
239646 Cmonv
Headbanger
pi_70136823
quote:
Dude, zonder WO'ers kon jij deze post nieteens maken, want dan schreven we nog op papier brieven met postzegels naar elkaar
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:38:20 #253
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_70136832
TS, je doet het expres hè, dat verkeerd gebruiken van d's en t's?

Toch?
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:38:42 #254
239646 Cmonv
Headbanger
pi_70136846
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:38 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dus je geeft het toe dat MBO'ers WC's schoon horen te maken?
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:39:25 #255
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_70136870
quote:

[..]

Niemand hier zegt dat we geen MBO'ers nodig hebben. Alleen jij komt daar steeds op terug. Wij beamen dat we MBO'ers nodig hebben.
pi_70136884
quote:

[..]

Dat we jullie minachten wil nog niet zeggen dat je niet kunnen gebruiken. Slaven zijn juist heel handig om te hebben, maar dat wil niet zeggen dat ze op gelijke voet met ons staan.
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:39:52 #257
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_70136893
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:38 schreef Cmonv het volgende:

[..]

Dus je geeft het toe dat MBO'ers WC's schoon horen te maken?
Heb ik nooit ontkent Niet dat ik later wc's ga borstelen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:39:56 #258
122997 zquing
Drama Junk
pi_70136896
quote:

[..]

waar stel ik dat MBO'ers niet nuttig zijn? Ze doen overigens veel meer dan alleen WC's schoonmaken hoor
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:40:36 #259
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70136917
Terug naar kastes voor het echte leven, dat lijkt me een mooi moment.
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:40:48 #260
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_70136922
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:39 schreef Seam het volgende:

[..]

Dat we jullie minachten wil nog niet zeggen dat je niet kunnen gebruiken. Slaven zijn juist heel handig om te hebben, maar dat wil niet zeggen dat ze op gelijke voet met ons staan.
Ben gelukkig niet de enige dombo!
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:41:16 #261
122997 zquing
Drama Junk
pi_70136943
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:40 schreef Biels het volgende:
Nee, kastes zijn achterhaald, ik ben voor wederzijds respect en het kennen van je plaats
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:41:47 #262
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_70136967
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:39 schreef zquing het volgende:

[..]

waar stel ik dat MBO'ers niet nuttig zijn? Ze doen overigens veel meer dan alleen WC's schoonmaken hoor
Je snapt het echt niet he?

Ik probeer het zoveel mogelijk in jip en janneke taal uit te leggen, en dan snappen bepaalde figuren mij nog niet

Triest
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:41:54 #263
122997 zquing
Drama Junk
pi_70136971
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:40 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Gelukkig besef je wel dat je dom bent . Dat is al veel meer zelfkennis dat de meeste MBO'ers hebben

pi_70136972
quote:

[..]

wow je hebt een typfout bij me ontdekt. Ik snap niet dat ik wel geneeskunde doe en jij niet
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:42:04 #265
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_70136979
Beetje een zinloze discussie eigenlijk. We kunnen er uren in gaan steken maar het loopt altijd op niets uit. Vicieuze cirkel.

█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:42:12 #266
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_70136981
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:40 schreef Biels het volgende:
Het huidige systeem lijkt ook wel op het feodale stelsel hoor. Adel (WO), geestelijken (HBO) en het volk (MBO).
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:42:37 #267
122997 zquing
Drama Junk
pi_70136996
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:41 schreef Seam het volgende:

[..]

wow je hebt een typfout bij me ontdekt. Ik snap niet dat ik wel geneeskunde doe en jij niet
FF dat je 't weet, eigenlijk een verkapte HBO opleiding
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:42:49 #268
239646 Cmonv
Headbanger
pi_70137009
quote:

[..]

Ik heb nog een tip voor jou.

Elke keer dat je denkt dat een werkwoord (weet je wat dat is?) eindigt op een T, maak je er een D van en andersom.
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:43:10 #269
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70137020
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:41 schreef zquing het volgende:

[..]

Nee, kastes zijn achterhaald, ik ben voor wederzijds respect en het kennen van je plaats
Kastes zijn geil, man. Speciale bioscopen voor kaste 1, speciale kampen voor kaste 5. Ik krijg het er warm van.
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:43:15 #270
122997 zquing
Drama Junk
pi_70137024
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:42 schreef CantFazeMe het volgende:
Beetje een zinloze discussie eigenlijk. We kunnen er uren in gaan steken maar het loopt altijd op niets uit. Vicieuze cirkel.

Ik vind 't wel leuk eigenlijk, kan ik lekker SOG vertonen
pi_70137039
Ik ga van een HBO naar een MBO en ik vind niet dat de MBO'ers dom zijn. Ik ben straks wel de enige in mijn klas met een havo-diploma. Het is wel een heel anders 'soort' mensen. Ze doen minder moeilijk over dingen, minder arrogant.
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:43:47 #272
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_70137046
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:41 schreef Seam het volgende:

[..]

Geneeskunde.
Sjaak, de automonteur van op de hoek kan dat net zo goed. Laatst was er een kind van een speeltoestel afgevallen en hij stond meteen paraat met een pleister. Dat zie ik de hoge heren van de universiteit niet doen!
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:43:56 #273
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_70137051
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:43 schreef zquing het volgende:

[..]

█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:44:04 #274
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_70137055
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:41 schreef zquing het volgende:

[..]

Gelukkig besef je wel dat je dom bent . Dat is al veel meer zelfkennis dat de meeste MBO'ers hebben

Je bent erg goed in het omdraaien van dingen. Je lijkt wel familie van wouter boss, die is er ook virtuoos in.

Maar jij bent echt slimmer als mij. Echt hoor, Nee echt.

.....!
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_70137062
Ok, TS ik stel het volgende voor:

We vergeten de domme opmerkingen die je hiervoor gemaakt hebt, de ad hominem opmerkingen, de spelfouten etc. mits jij nog een keer duidelijk je verhaal neerzet, zodat we het punt voor punt kunnen bediscussieren.
- AFCA -
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:44:28 #276
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70137074
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:43 schreef PinkCake het volgende:
Ik ga van een HBO naar een MBO en ik vind niet dat de MBO'ers dom zijn. Ik ben straks wel de enige in mijn klas met een havo-diploma. Het is wel een heel anders 'soort' mensen. Ze doen minder moeilijk over dingen, minder arrogant.
Het lijkt mij oprecht fijn om wat minder intelligent te zijn, dat ik gewoon dingen kan accepteren zonder me af te vragen wat er meer is. Heerlijk ontspannend.
pi_70137082
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:43 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Geneeskunde.
Sjaak, de automonteur van op de hoek kan dat net zo goed. Laatst was er een kind van een speeltoestel afgevallen en hij stond meteen paraat met een pleister. Dat zie ik de hoge heren van de universiteit niet doen!
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:45:01 #278
122997 zquing
Drama Junk
pi_70137093
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:44 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Je bent erg goed in het omdraaien van dingen. Je lijkt wel familie van wouter boss, die is er ook virtuoos in.

Maar jij bent echt slimmer als mij. Echt hoor, Nee echt.

.....!
Als jij 't zegt Ik geloof je meteen. Het is overigens slimmer dan ik
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:45:24 #279
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_70137107
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:44 schreef Biels het volgende:

[..]

Het lijkt mij oprecht fijn om wat minder intelligent te zijn, dat ik gewoon dingen kan accepteren zonder me af te vragen wat er meer is. Heerlijk ontspannend.
Kun je niet even uit het topic tyfen?

Troller, je lijkt mij wel.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_70137119
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:43 schreef zquing het volgende:

[..]

Jezus wat een foute opmerking

Iedere fatsoenlijk student weet dat het soggen is.
- AFCA -
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:46:21 #281
122997 zquing
Drama Junk
pi_70137148
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:45 schreef EdAtTheBar het volgende:

[..]

Jezus wat een foute opmerking

Iedere fatsoenlijk student weet dat het soggen is.
ik vind een dubbele g lelijk staan
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:46:31 #282
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70137153
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:45 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Kun je niet even uit het topic tyfen?

Troller, je lijkt mij wel.
Ik ben bloedserieus, hoor.
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:46:39 #283
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_70137161
quote:

[..]

Eens, het lijkt mij ook wel eens heerlijk om voor een dagje het paard met oogkleppen te zijn dat niet hoeft na te denken.
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:47:03 #284
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_70137175
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:44 schreef EdAtTheBar het volgende:
Ok, TS ik stel het volgende voor:

We vergeten de domme opmerkingen die je hiervoor gemaakt hebt, de ad hominem opmerkingen, de spelfouten etc. mits jij nog een keer duidelijk je verhaal neerzet, zodat we het punt voor punt kunnen bediscussieren.
Die stellingen die ik hier neerzet, zijn gewoon keihard waar. En ik heb geen ad hominems, maar dat jij dat zo ervaart als je tegen gas krijgt. Maar mensen die ook maar een beetje over common sense beschikt weet gewoon dat ik gelijk heb.

En idd het is een zinloze discussie met jullie.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_70137209
quote:

[..]

Ik heb pas geleerd om mijn verstand op nul te zetten. Daarvoor dacht ik aan EEN stuk door, zoals veel van jullie ook wel zullen doen. Ik begreep niet dat er mensen waren die gewoon simpel werk konden doen zonder ondertussen aan van alles te denken. Het is in elk geval een stuk makkelijker.
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:48:06 #286
122997 zquing
Drama Junk
pi_70137212
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:47 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Die stellingen die ik hier neerzet, zijn gewoon keihard waar. En ik heb geen ad hominems, maar dat jij dat zo ervaart als je tegen gas krijgt. Maar mensen die ook maar een beetje over common sense beschikt weet gewoon dat ik gelijk heb.

wacht ik zal je nog een keer quoten
quote:
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:48:23 #287
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_70137228
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:47 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik weet niet hoevaak ik inhoudelijk op je heb gereageerd vandaag, maar hoewel je geen repliek had ben ik er niet in geslaagd je zeepbel door te prikken. Ik geef de moed op. Desondanks was het een leuk topic.

Tip: Probeer eens wat vatbaarder te zijn voor tegenargumenten.
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:48:36 #288
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_70137232
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:46 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Eens, het lijkt mij ook wel eens heerlijk om voor een dagje het paard met oogkleppen te zijn dat niet hoeft na te denken.
Lieve schat, dat doe je nu ook al.

Bonus (tip) doe niet nog dommer dan dat je nu al bent.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_70137251
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:43 schreef Biels het volgende:

[..]

Kastes zijn geil, man. Speciale bioscopen voor kaste 1, speciale kampen voor kaste 5. Ik krijg het er warm van.
Jij zit alleen niet in kaste 1
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:49:29 #290
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_70137270
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:49 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Sukkel, je hebt hem zelf gemaakt en je weet niet wie er in kaste 1 zit.
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:49:43 #291
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70137281
quote:

[..]

Onee?
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:50:23 #292
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70137314
quote:

[..]

Kaste 1: Afcajos, Beauregard, , De_Ananas, de_boswachter, Chuck_Norris, BaronPils, Broekpaling, Biels, Skylark, reetveter, Devvie, Gupje, Silentalarm, jitzzzze, kurk_droog, Buffalo-Soldier, bloodysunday, Nikmans, remlof, Acinonyx, padlarf

De meest recente versie. O.a. door jou geschreven.
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:50:24 #293
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_70137315
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:48 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Ik weet niet hoevaak ik inhoudelijk op je heb gereageerd vandaag, maar hoewel je geen repliek had ben ik er niet in geslaagd je zeepbel door te prikken. Ik geef de moed op. Desondanks was het een leuk topic.

Tip: Probeer eens wat vatbaarder te zijn voor tegenargumenten.
En waar sla ik de plank mis volgens jou. Wel met bewijzen en argumenten komen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:50:48 #294
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_70137328
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:48 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Lieve schat, dat doe je nu ook al.

Bonus (tip) doe niet nog dommer dan dat je nu al bent.
Universiteit is dus jouw definitie van dom. Okay, dan ben ik een dommerik. Wil je me trouwens wel even uitleggen wie Keynes was, bijvoorbeeld? Basiskennis.
pi_70137330
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:32 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Hoe kan ik het nog makkelijker uit leggen? We zijn allebei mee eens dat een HBO'er als éérste keus wordt gezien. Achteraf dan pas de MBO'er. Maar als de MBO'er meer ervaring heeft dan de HBO'er (en dát laat zien) Dan wordt weliswaar de MBO'er aangenomen m.b.t. zijn ervaring.

HBO 4 jaar theorie en 1 jaar praktijk.
MBO 3 jaar praktijk en 1 jaar theorie.

Zo denk ik er dus over..het ligt er echt aan wat voor ervaringen er zijn geweest. Dit is wel heel grofweg geschets, maar het gaat om het idee...
Hoe kom je op die getallen?

MBO4 was 2.5 jaar theorie en 1.5 jaar stage waarvan jaar sowieso kantoor

HBO is 3 jaar theorie en nog 2x half jaar stage. Als je van mbo komt dan 3 jaar theorie.
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:51:02 #296
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_70137339
Wat is daar nou zo "cool" aan Kaste 1?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:51:03 #297
122997 zquing
Drama Junk
pi_70137341
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:48 schreef zquing het volgende:

[..]

wacht ik zal je nog een keer quoten
[..]
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:51:09 #298
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_70137346
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:50 schreef Biels het volgende:

[..]

Kaste 1: Afcajos, Beauregard, , De_Ananas, de_boswachter, Chuck_Norris, BaronPils, Broekpaling, Biels, Skylark, reetveter, Devvie, Gupje, Silentalarm, jitzzzze, kurk_droog, Buffalo-Soldier, bloodysunday, Nikmans, remlof, Acinonyx, padlarf

De meest recente versie. O.a. door jou geschreven.
Die kan je toch niet serieus noemen ofwel? Remlof erin, fuck of. Die hele kast is nep, net zo nep als jou praatjes.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:51:35 #299
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_70137368
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Generalisaties en stellingen zonder bewijs. Je doet aannames maar als ik je vraag enig bewijs te tonen, dan reageer je niet.
pi_70137371
2 mensen die happen.. valt tegen

Ga eens rellen hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')