En hoe zie jij een samenleving voor je ZONDER mbo'rs.quote:
Dude, zonder WO'ers kon jij deze post nieteens maken, want dan schreven we nog op papier brieven met postzegels naar elkaarquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:30 schreef phpmystyle het volgende:
Ranzig gewoon. Wo'rs die met dedain praten over mbo'rs. Ze zitten zelf godverdomme te teren op be belastingcenten die de mbo'rs binnen sprokkelen. Zonder een mbo'r was er geen universiteit, en was deze welvaard er niet. Daarbij zijn er blijkbaar veel wo'rs want ze kunnen niet inzien, dat alle mensen die iets willen en kunnen keihard nodig zijn.
Dus je geeft het toe dat MBO'ers WC's schoon horen te maken?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En hoe zie jij een samenleving voor je ZONDER mbo'rs.
De hbo'r maakt zelf de wc potten weer schoon![]()
Niemand hier zegt dat we geen MBO'ers nodig hebben. Alleen jij komt daar steeds op terug. Wij beamen dat we MBO'ers nodig hebben.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat we jullie minachten wil nog niet zeggen dat je niet kunnen gebruiken. Slaven zijn juist heel handig om te hebben, maar dat wil niet zeggen dat ze op gelijke voet met ons staan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb ik nooit ontkentquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:38 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Dus je geeft het toe dat MBO'ers WC's schoon horen te maken?
waar stel ik dat MBO'ers niet nuttig zijn? Ze doen overigens veel meer dan alleen WC's schoonmaken hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben gelukkig niet de enige dombo!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat we jullie minachten wil nog niet zeggen dat je niet kunnen gebruiken. Slaven zijn juist heel handig om te hebben, maar dat wil niet zeggen dat ze op gelijke voet met ons staan.
Nee, kastes zijn achterhaald, ik ben voor wederzijds respect en het kennen van je plaatsquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:40 schreef Biels het volgende:
Terug naar kastes voor het echte leven, dat lijkt me een mooi moment.
Je snapt het echt niet he?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:39 schreef zquing het volgende:
[..]
waar stel ik dat MBO'ers niet nuttig zijn? Ze doen overigens veel meer dan alleen WC's schoonmaken hoor
Gelukkig besef je wel dat je dom bentquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben gelukkig niet de enige dombo!
wow je hebt een typfout bij me ontdekt. Ik snap niet dat ik wel geneeskunde doe en jij nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het huidige systeem lijkt ook wel op het feodale stelsel hoor. Adel (WO), geestelijken (HBO) en het volk (MBO).quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:40 schreef Biels het volgende:
Terug naar kastes voor het echte leven, dat lijkt me een mooi moment.
FF dat je 't weet, eigenlijk een verkapte HBO opleidingquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:41 schreef Seam het volgende:
[..]
wow je hebt een typfout bij me ontdekt. Ik snap niet dat ik wel geneeskunde doe en jij niet
Ik heb nog een tip voor jou.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kastes zijn geil, man. Speciale bioscopen voor kaste 1, speciale kampen voor kaste 5. Ik krijg het er warm van.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:41 schreef zquing het volgende:
[..]
Nee, kastes zijn achterhaald, ik ben voor wederzijds respect en het kennen van je plaats
Ik vind 't wel leuk eigenlijk, kan ik lekker SOG vertonenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:42 schreef CantFazeMe het volgende:
Beetje een zinloze discussie eigenlijk. We kunnen er uren in gaan steken maar het loopt altijd op niets uit. Vicieuze cirkel.
![]()
Geneeskunde.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:41 schreef Seam het volgende:
[..]
wow je hebt een typfout bij me ontdekt. Ik snap niet dat ik wel geneeskunde doe en jij niet
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:43 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik vind 't wel leuk eigenlijk, kan ik lekker SOG vertonen
Je bent erg goed in het omdraaien van dingen. Je lijkt wel familie van wouter boss, die is er ook virtuoos in.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:41 schreef zquing het volgende:
[..]
Gelukkig besef je wel dat je dom bent. Dat is al veel meer zelfkennis dat de meeste MBO'ers hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |