abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70087419
hierbij dus deel 2, lachen gieren, brullen met domme belgen!
quote:
Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'
Meisje dient klacht in tegen tatoeëerder na 'misverstandje'

KORTRIJK - De 18-jarige Kimberley Vlaeminck uit Kortrijk heeft een klacht ingediend tegen een tatoeëerder uit Kortrijk. 'Ik had drie sterretjes gevraagd, maar die gek zette er zonder mijn toestemming 56 op mijn gezicht!'
'Zie me hier nu zitten: ik ben lelijk. Zelfs verminkt! Zo durf ik alleszins niet te gaan werken.' Kimberley Vlaeminck (18) uit Kortrijk zit er verslagen bij. Ze is in shock. 'Ik heb dit niet gewild. Echt niet', zucht ze. Zondag trok ze samen met haar vader Diego, haar vriend en haar zus naar Tatoo Box in de Steenpoort in Kortrijk. 'Ik heb altijd gekleurde puntjes naast mijn linkeroog gewild. Mijn vader wilde die betalen. Omdat iedereen in onze familie toch een tatoeage heeft.'

Bekijk hier de foto's van de onfortuinlijke Kimberley en tatoeëerder Rouslain Toumanian

Bij de tatoeëerder liet kapster Kimberley Vlaeminck zich overhalen om sterretjes te kiezen in plaats van puntjes. 'Ik zei die man dat ik er drie wilde.'

Volgens Kimberley verliep de communicatie niet bijster vlot. 'Die man sprak enkel Frans. En dat was een probleem: ik spreek enkel Nederlands en een heel klein beetje Engels.'

Toen haar familie en vriend een ijsje gingen halen, bleef Kimberley alleen achter op de tatoeagestoel. 'Die man had een tekening gemaakt met meerdere sterren. Ik had hem gezegd dat ik er maar drie moest hebben. Maar hij bleef maar bezig. Zeker drie keer heb ik hem gevraagd om te stoppen. Maar hij zei telkens dat hij nog een klein beetje werk had met inkleuren. En plots vroeg hij of hij de laatste twee grote sterren ook moest inkleuren. Ik viel uit de lucht, wist niet over welke grote sterren hij het had. En net op dat moment kwam mijn vader terug binnen.'

Vader Diego kon er niet mee lachen. 'Ik vond het zelf ook niet goed. Ik denk dat ik tijdens de hele sessie even ingedut moet zijn. Ik was die ochtend dan ook al om 5 uur gaan werken', zegt Kimberley Vlaeminck.

De geviseerde tatoeëerder Rouslain Toumaniantz (37), een uitgeweken Parijzenaar die nog maar enkele maanden een shop heeft in Kortrijk, wuift dat argument weg. 'Slapen als je in je gezicht wordt getatoeëerd, dat is onmogelijk. Omdat het gewoon te veel pijn doet. Dit is een heel vreemd verhaal. Dat meisje heeft die sterren gevraagd. En ik heb ze haar gegeven. Punt aan de lijn. Ze was er overigens aanvankelijk ook héél blij mee. Alleen: dat veranderde toen ze haar vader zag.'

De tatoeëerder zegt dat hij het foutje niet zelf kan rechtzetten. 'Als ze écht van die sterren af wilt kan ze die met een laser laten weghalen. Maar ik kan het niet. Want ik heb zo'n duur toestel niet. En ik zal die behandeling ook niet betalen. De enige toegeving die ik wil doen, is korting geven. Omdat ze zo ontevreden is, moet ze van mij maar 50 euro betalen. Dat is de kostprijs voor vier sterren.'

Kimberley Vlaeminck diende zondagavond nog een klacht in bij de politie. 'Als die man inderdaad opzettelijk méér sterretjes dan gevraagd op haar gezicht zette, dan valt dat onder opzettelijke slagen en verwondingen', zegt Tom Janssens, woordvoerder van het parket van Kortrijk. 'Maar misschien gaat het om een communicatiestoornis of veranderde het meisje van mening toen haar familie het resultaat afkeurde. Dat moet het onderzoek uitwijzen.'

Het 'sterrenmeisje' heeft weinig zin in een lange procedure. 'Die sterren moéten weg. Hoe sneller, hoe liever. Want iedereen die me ziet, zegt het: zo kun je niet gaan werken. Ik durf zó niet naar buiten. Omdat ik te lelijk ben.'
bron:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=G062BFKCI

update, startroopers to the rescue:
quote:
Tattoeeërder wil sterretjes wegpoetsen

Het 18-jarige Kimberley Vlaeminck uit Kortrijk die "per ongeluk" 56 sterren in haar gezicht liet tatoeëren kan de sterretjes gratis laten weghalen door haar tatoeëerder. Het verwijderen van de tatoeage kost in totaal meer dan 10.000 euro.

Kimberley wil de sterretjes laten verwijderen, maar dat is erg duur en pijnlijk. "Met een speciaal laserapparaat kan de getatoeëerde huid worden weggeschoten", zegt Tattoo Bert, een van de bekendste tatoeëerders van België in Het Laatste Nieuws. "Het is efficiënt, maar 50 keer pijnlijker dan andere behandelingen. Het lijkt alsof je met een hamer van 30 kilogram wordt geslagen."

Het 18-jarige meisje is inmiddels een ware hype op internet. Haar fansite op facebook heeft binnen een dag al meer dan 4500 leden. Op de pagina hebben haar fans al meer dan 100 bewerkingen van de foto's van het meisje geplaatst.
http://www.spitsnieuws.nl(...)l_sterretjes_we.html

topic vorige deel:
Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'
  Redactie Frontpage woensdag 17 juni 2009 @ 10:33:20 #2
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_70087478
Kamperly

Ammenooitniet dat die gast gewoon ff 53 extra sterretjes op haar smakkerd heeft getatoeëerd in een uurtje terwijl ze in slaap viel

Tatoeages op je gezicht doen crisis veel pijn!

Even haar uitspraak verbeteren:
quote:
Zie me hier nu zitten: ik ben nog steeds lelijk [..]
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_70087647
Ik denk dat het meisje de waarheid spreekt en dat de tattoeerder fout zit. Deze laatste had het meisje namelijk het document moeten laten ondertekenen waarin de tattoo precies in staat omschreven. Het meisje hoefde enkel haar paspoort te tonen. De tattoeerder heeft hierin verzaakt, een bijzonder slechte zaak vooral gezien de miscommunicatie vanwege de verschillende talen waarin gesproken werd.
Wellicht dat het meisje niet wist direct wist wat de tattoeerder aan het doen was en daar achteraf van geschrokken is en zegt in slaap te zijn gevallen, maar ik geloof haar wel als ze zegt dat ze slechts 3 sterren wilde en de tattoeerder op eigen houtje als gevolg van de miscommuncatie meerdere sterren heeft getattoeerd.

Ik sta wel te kijken van de algemene reacties (in deel 1) op het meisje. Ingeval ze (gedeeltelijk) de waarheid spreekt ligt alle schuld bij de tattoeerder, niet bij het meisje. Waarom zij dan als dom wordt afgezet, ik vind het te ver gaan. Maar dat is hoe ik het op dit moment zie.
pi_70087670
Ik moest lachen om die plaatjes.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:42:27 #6
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_70087822
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:37 schreef vanhal het volgende:

Ik sta wel te kijken van de algemene reacties (in deel 1) op het meisje. Ingeval ze (gedeeltelijk) de waarheid spreekt ligt alle schuld bij de tattoeerder, niet bij het meisje. Waarom zij dan als dom wordt afgezet, ik vind het te ver gaan. Maar dat is hoe ik het op dit moment zie.
Je bent oerstom als je een tattoo op je gezicht laat zetten als je pas 18 bent en er dus nog héél lang spijt van kunt krijgen
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_70087828
Blijkbaar is de tattoeerder zich nu ook bewust van zijn fout:
quote:
Tattoeeërder wil sterretjes wegpoetsen

Het 18-jarige meisje Kimberley Vlaeminck uit Kortrijk die "per ongeluk" 56 sterren in haar gezicht liet tatoeëren kan de sterretjes gratis laten weghalen door haar tatoeëerder. Het verwijderen van de tatoeage kost normaal in totaal meer dan 10.000 euro.

Kimberley wil de sterretjes laten verwijderen. Die ingreep is erg duur en pijnlijk. "Met een speciaal laserapparaat kan de getatoeëerde huid worden weggeschoten", zegt Tattoo Bert, een van de bekendste tatoeëerders van België in Het Laatste Nieuws. "Het is efficiënt, maar 50 keer pijnlijker dan andere behandelingen. Het lijkt alsof je met een hamer van 30 kilogram wordt geslagen."

Het 18-jarige meisje is inmiddels een ware hype op internet. Haar fansite op facebook heeft binnen een dag al meer dan 4500 leden. Op de pagina hebben haar fans al meer dan 100 bewerkingen van de foto's van het meisje geplaatst.
http://www.spitsnieuws.nl(...)l_sterretjes_we.html

10000 euro betaal je niet als je niet fout zit.
  † In Memoriam † woensdag 17 juni 2009 @ 10:43:29 #8
187254 Giertje
lets all make believe
pi_70087860
ik kan me gewoon niet voorstellen dat je zoiets niet merkt
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_70087900
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:42 schreef deedeetee het volgende:

Je bent oerstom als je een tattoo op je gezicht laat zetten als je pas 18 bent en er dus nog héél lang spijt van kunt krijgen
Dat is jouw mening. Zoals wat zij aangeeft, het tattoeren is in haar familie niet vreemd. En ook helemaal los van wat ik vind van mensen die tatoeages hebben, waar dan ook, als zij 3 sterretjes in haar gezicht wil, dan is dat haar keuze. Maar als de tattoeerder dan de fout in gaat, dan vind ik het te ver om dan het meisje af te vallen voor haar keuze om 3 getatoeerde sterretjes in haar gezicht te hebben.
pi_70087980
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:43 schreef Giertje het volgende:
ik kan me gewoon niet voorstellen dat je zoiets niet merkt
Ik denk niet dat ze in slaap is gevallen maar dat ze dat achteraf roept omdat ze tijdens het tatoeren niet door had wat de tatoeerder aan het doen was. Net als dat je bij de tandarts in de stoel zit om geboort te worden, en je totaal niet kunt zien wat de tandarts aan het doen is. Weet jij veel, je kunt niet meekijken. Achteraf ziet ze wat die malloot van een miscommunicerende tattoeerder heeft gedaan en verzint ze dat ze in slaap is gevallen. Voor mij een plausibelle verklaring, maar ik blijf erbij, nu vooral gezien de tattoeerder de laserkosten van 10.000(!) euro wil vergoeden dat hij verkeerd zit.
pi_70088016
Hoax.
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:48:25 #13
67174 Dos37
Come on Twente
pi_70088055
beste verhaal sinds ooit
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:49:01 #14
215628 woid
let's get Friendly
pi_70088079
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:37 schreef vanhal het volgende:
Ik denk dat het meisje de waarheid spreekt en dat de tattoeerder fout zit. Deze laatste had het meisje namelijk het document moeten laten ondertekenen waarin de tattoo precies in staat omschreven. Het meisje hoefde enkel haar paspoort te tonen. De tattoeerder heeft hierin verzaakt, een bijzonder slechte zaak vooral gezien de miscommunicatie vanwege de verschillende talen waarin gesproken werd.
Wellicht dat het meisje niet wist direct wist wat de tattoeerder aan het doen was en daar achteraf van geschrokken is en zegt in slaap te zijn gevallen, maar ik geloof haar wel als ze zegt dat ze slechts 3 sterren wilde en de tattoeerder op eigen houtje als gevolg van de miscommuncatie meerdere sterren heeft getattoeerd.

totaal niet mee eens, maar stel je hebt gelijk, dan heeft altijd de vader nog schuld.
pi_70088140
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:49 schreef woid het volgende:

totaal niet mee eens, maar stel je hebt gelijk, dan heeft altijd de vader nog schuld.
Waarom heeft de vader schuld?
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:50:53 #16
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_70088151
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:46 schreef vanhal het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze in slaap is gevallen maar dat ze dat achteraf roept omdat ze tijdens het tatoeren niet door had wat de tatoeerder aan het doen was. Net als dat je bij de tandarts in de stoel zit om geboort te worden, en je totaal niet kunt zien wat de tandarts aan het doen is. Weet jij veel, je kunt niet meekijken. Achteraf ziet ze wat die malloot van een miscommunicerende tattoeerder heeft gedaan en verzint ze dat ze in slaap is gevallen. Voor mij een plausibelle verklaring, maar ik blijf erbij, nu vooral gezien de tattoeerder de laserkosten van 10.000(!) euro wil vergoeden dat hij verkeerd zit.
Als ze een ster vlak naast je oog, op je neus of oorlel zetten ga je zo´n beetje door de grond. Een beetje verstandig mens vraagt zich op dat moment af waarom die vent op je neus bezig is en niet waar je gevraagd had.
The remedy is the experience.
pi_70088247
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:50 schreef Klonterpot het volgende:

[..]

Als ze een ster vlak naast je oog, op je neus of oorlel zetten ga je zo´n beetje door de grond. Een beetje verstandig mens vraagt zich op dat moment af waarom die vent op je neus bezig is en niet waar je gevraagd had.
Misschien, maar het kan ook zijn dat ze totaal niet zo assertief is dat ze d'r bek heeft gehouden en achteraf pas gaat klagen en het niet-assertieve wil verdoezelen door te roepen dat ze in slaap is gevallen. Allemaal niet slim, maar blijft dat de tatoeerder in dit geval duidelijkheid had moeten krijgen in wat het meisje precies wilde.

Ze heeft overigens wel degelijk de tattoeerder gevraagd te stoppen, zie het bericht in OT.
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:54:09 #18
215628 woid
let's get Friendly
pi_70088268
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:50 schreef vanhal het volgende:

[..]

Waarom heeft de vader schuld?
omdat hij ervaring heeft met het laten zetten van tattoos en duidelijk meer dan 2 uur in de kroeg gaat zitten, zijn dochter aan haar lot overlatend. iedereen die een tattoo heeft weet dat het laten zetten van 3 stipjes/sterretjes niet meer dan 10 minuten kan duren
pi_70088361
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:54 schreef woid het volgende:

omdat hij ervaring heeft met het laten zetten van tattoos en duidelijk meer dan 2 uur in de kroeg gaat zitten, zijn dochter aan haar lot overlatend. iedereen die een tattoo heeft weet dat het laten zetten van 3 stipjes/sterretjes niet meer dan 10 minuten kan duren
Hoe lang is de tattoeerder bezig geweest dan? Hoe lang is de vader weggeweest? Dat zijn zaken die niet duidelijk naar voren komen, maar we ondertussen toch wel invullen.

Bovendien zegt ze dit:
quote:
Ik had hem gezegd dat ik er maar drie moest hebben. Maar hij bleef maar bezig. Zeker drie keer heb ik hem gevraagd om te stoppen. Maar hij zei telkens dat hij nog een klein beetje werk had met inkleuren.
pi_70088377
Stijn schreef om 1:33
anozele ganze

Belgische Faceboek reacties zijn minstens zo hilarisch
  Redactie Frontpage woensdag 17 juni 2009 @ 11:01:00 #21
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_70088507
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:56 schreef vanhal het volgende:

[..]

Hoe lang is de tattoeerder bezig geweest dan? Hoe lang is de vader weggeweest? Dat zijn zaken die niet duidelijk naar voren komen, maar we ondertussen toch wel invullen.

Bovendien zegt ze dit:
[..]

Je bent gewoon überdom dat je langer dan 5min blijft liggen voor 3 van die lelijke tekeningetjes op je gezicht. Elke sukkel kan zien dat zo'n tatoeage maximaal 5min duurt.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:02:43 #22
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_70088565
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:56 schreef Unrealist- het volgende:
Stijn schreef om 1:33
anozele ganze

Belgische Faceboek reacties zijn minstens zo hilarisch
Dat heet 'dialect'?
Tevens TVP
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_70088570
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:01 schreef JeMoeder het volgende:

Je bent gewoon überdom dat je langer dan 5min blijft liggen voor 3 van die lelijke tekeningetjes op je gezicht. Elke sukkel kan zien dat zo'n tatoeage maximaal 5min duurt.
Ik zou werkelijk waar niet weten hoe lang het zetten van een tatoo duurt. Maar los daarvan, het meisje heeft toch een paar keer gevraagd of de tattoeerder wilde stoppen? Dus wat is dan het probleem?
  Redactie Frontpage woensdag 17 juni 2009 @ 11:04:15 #24
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_70088615
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:02 schreef vanhal het volgende:

[..]

Ik zou werkelijk waar niet weten hoe lang het zetten van een tatoo duurt. Maar los daarvan, het meisje heeft toch een paar keer gevraagd of de tattoeerder wilde stoppen? Dus wat is dan het probleem?
Dat ze waarschijnlijk net een blauwe maandag 18 is, vanaf haar 8e niet meer op school heeft gezeten en in het kamp heeft gehoord dat een tatoeage op je gezicht cool is.

Probleem: mensen met verminderde geestelijke vermogens zouden in beginsel niet eens getatoeëerd mogen worden.

En; ik geloof haar gewoonweg niet.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_70088631
quote:

Bovendien zegt ze dit:
[..]

Dus ze viel niet in slaap?
Extremistisch gematigd.
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:05:57 #26
78780 deedeetee
pi_70088682
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:44 schreef vanhal het volgende:

[..]

Dat is jouw mening. Zoals wat zij aangeeft, het tattoeren is in haar familie niet vreemd. En ook helemaal los van wat ik vind van mensen die tatoeages hebben, waar dan ook, als zij 3 sterretjes in haar gezicht wil, dan is dat haar keuze. Maar als de tattoeerder dan de fout in gaat, dan vind ik het te ver om dan het meisje af te vallen voor haar keuze om 3 getatoeerde sterretjes in haar gezicht te hebben.
ik geloof niet dat ze in slaap is gevallen en niks gemerkt heeft. Ik ga ervan uit dat ze er zelf mee heeft ingestemd om er veel meer te laten zetten.
Maar om te beginnen is het een zeer dom besluit om in je gezicht een tattoo te laten zetten. De rest van haar familie heeft dan mss wel tattoo's maar niet in het gezicht dacht ik gezien te hebben op de foto.
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:07:16 #27
78780 deedeetee
pi_70088732
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:02 schreef vanhal het volgende:

[..]

Dat ze niet opgestaan is om er voor te zorgen dat hij ook daadwerkelijk stopte ? !
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:07:46 #28
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_70088784
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:05 schreef deedeetee het volgende:

[..]

ik geloof niet dat ze in slaap is gevallen en niks gemerkt heeft. Ik ga ervan uit dat ze er zelf mee heeft ingestemd om er veel meer te laten zetten.
Maar om te beginnen is het een zeer dom besluit om in je gezicht een tattoo te laten zetten. De rest van haar familie heeft dan mss wel tattoo's maar niet in het gezicht dacht ik gezien te hebben op de foto.
Ze is ook niet in slaap gevallen. Ze vroeg 3 keer of de tattoeerder wilde stoppen. Waarschijnlijk zegt ze dat ze in slaap is gevallen en ze niks gemerkt heeft om de schuld af te schuiven, hoewel ik vind dat ze hier helemaal geen schuld in heeft. Je kunt roepen dat ze stom is dat ze tattoees in haar gezicht wil, maar dat betekent toch niet dat ze stom is omdat de tattoeerder een fout maakt? Zijn fout is haar toch niet te verwijten, of zie ik dat nou verkeerd?
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:09:03 #30
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_70088801
Ik kan me niet voorstellen dat dit geen hoax is, een stunt, waar over 'n paar dagen/weken een reclame of iets, op aansluit...
Anders is het gewoon echt een raar verhaal...
*Think outside the box*
pi_70088802
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:07 schreef deedeetee het volgende:

Dat ze niet opgestaan is om er voor te zorgen dat hij ook daadwerkelijk stopte ? !
Ja, met zo'n naald in je gezicht, en dan opstaan? Nee, dat is een slimme move! En dan hier roepen dat ze dom is. Right.
pi_70088808
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:46 schreef vanhal het volgende:

[..]

als ik weet dat er links onder geboord moet worden en hij gaat rechts boven aan de gang, dan vraag ik echt wel wat hij aan het doen is...

Het meisje heeft gewoon duidelijk spijt van haar keuze om haar hele kop onder te kalken. Zo'n tatoeage duurt gewoon een paar uur, dat kan niet anders en zeker niet korter dan de tijd die het kost om 'een ijsje te halen'.

Face it, haar verhaal rammelt aan alle kanten. Hij verstond alleen frans, even later weer alleen engels. Ze kon hem niet verstaan, maar ze verstaat even later wel dat hij 'nog even 2 grote sterretjes in wil kleuren'. Ik durf niet naar m'n werk, ik ben bang dat ze me zien. Maar wel met de dikke kop voor de camera.
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:11:57 #33
215628 woid
let's get Friendly
pi_70088903
quote:

[..]

Bovendien zegt ze dit:
[..]
die zaken komen wel duidelijk naar voren. alleen ga jij er van uit dat alleen het meisje niet staat te liegen.

een beetje logica als het mogenlijk is voor je:

hoeveel tjd kost het je om inslaap te vallen in een ruimte die totaal nieuw voor je is.., in een houding die niet een normale slaaphouding is..., terwijl zo'n engnek aan je gezicht knutselt....

zou het jou, als je al inslaap zou willen vallen, lukken binnen 10 minuten?

daarnaast laat je je dochter van 18 niet alleen in een dergelijk geval, zeker niet als je dr zelf die toko in lult.
pi_70088924
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:09 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

als ik weet dat er links onder geboord moet worden en hij gaat rechts boven aan de gang, dan vraag ik echt wel wat hij aan het doen is...
Okay, true, maar als jij de tandarts dan zegt dat ie moet stoppen en hij gaat door omdat 'daar ook wat zit'? jij bent misschien zo assertief dat je gaat opstaan of wat dan ook, maar betekent dat dan dat iedereen maar zo assertief moet zijn? En betekent het dat ingeval iemand die NIET zo assertief als jezelf is dat diegene een dergelijke fout van een ander dan maar verdient en dom is? Vind ik persoonlijk veeel te ver gaan hoor.
quote:
Het meisje heeft gewoon duidelijk spijt van haar keuze om haar hele kop onder te kalken. Zo'n tatoeage duurt gewoon een paar uur, dat kan niet anders en zeker niet korter dan de tijd die het kost om 'een ijsje te halen'.

Face it, haar verhaal rammelt aan alle kanten. Hij verstond alleen frans, even later weer alleen engels. Ze kon hem niet verstaan, maar ze verstaat even later wel dat hij 'nog even 2 grote sterretjes in wil kleuren'. Ik durf niet naar m'n werk, ik ben bang dat ze me zien. Maar wel met de dikke kop voor de camera.
Ik geloof het gedeelte van haar verhaal dat ze slechts 3 sterren wilde en de tattoeerder op eigen houtje daar meerdere sterren van heeft gemaakt. Dat gedeelte geloof ik wel.
  Redactie Frontpage woensdag 17 juni 2009 @ 11:13:58 #35
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_70088976
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:08 schreef vanhal het volgende:

[..]

Ze is ook niet in slaap gevallen. Ze vroeg 3 keer of de tattoeerder wilde stoppen. Waarschijnlijk zegt ze dat ze in slaap is gevallen en ze niks gemerkt heeft om de schuld af te schuiven, hoewel ik vind dat ze hier helemaal geen schuld in heeft. Je kunt roepen dat ze stom is dat ze tattoees in haar gezicht wil, maar dat betekent toch niet dat ze stom is omdat de tattoeerder een fout maakt? Zijn fout is haar toch niet te verwijten, of zie ik dat nou verkeerd?
Maw, het is het woord van het arme kind tegen het woord van de tatoeëerder. Natuurlijk wordt het woord van het meisje altijd geloofd
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_70088987
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:11 schreef woid het volgende:

[..]

die zaken komen wel duidelijk naar voren. alleen ga jij er van uit dat alleen het meisje niet staat te liegen.
Okay, als ze jou zo duidelijk naar voren zijn gekomen, vertel me dan eens hoe lang de tattoeer sessie van het meisje heeft geduurd en hoe lang de vader weg is geweest? Ik vind het namelijk nergens terug in het verhaal. Dus ik ben benieuwd.
quote:
een beetje logica als het mogenlijk is voor je:

hoeveel tjd kost het je om inslaap te vallen in een ruimte die totaal nieuw voor je is.., in een houding die niet een normale slaaphouding is..., terwijl zo'n engnek aan je gezicht knutselt....

zou het jou, als je al inslaap zou willen vallen, lukken binnen 10 minuten?

daarnaast laat je je dochter van 18 niet alleen in een dergelijk geval, zeker niet als je dr zelf die toko in lult.
Als de tattoeerder professioneel is en weet wat hij doet, dan kun je prima iemand alleen laten. Je gaat er toch vanuit dat zo'n man weet wat hij doet en niet op eigen houtje iets erbij verzint?

Het slaapgedeelte geloof ik ook niet hoor.
pi_70088988
Bullshit verhaal, geloof er echt geen reet van.
Whaaaat???? No money?
pi_70089022
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:13 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Maw, het is het woord van het arme kind tegen het woord van de tatoeëerder. Natuurlijk wordt het woord van het meisje altijd geloofd
Het laatste bericht dat de tattoeerder de laser behandelingen twv 10.000 euro gaat vergoeden doet het er verdomd sterk op lijken dat de tattoeerder in dit geval zich realiseert niet helemaal fris bezig geweest te zijn.
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:18:24 #39
78780 deedeetee
pi_70089115
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:09 schreef vanhal het volgende:

[..]

Ja, met zo'n naald in je gezicht, en dan opstaan? Nee, dat is een slimme move! En dan hier roepen dat ze dom is. Right.
Duw je die vent zijn hand toch weg ? Of je schuift eronder uit. Die naald is steeds verplaatst voor wéér een nieuwe ster hoor. Je maakt mij niet wijs dat ze er geen aan had kunnen maken als ze dat had gewild.
pi_70089162
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:18 schreef deedeetee het volgende:

Duw je die vent zijn hand toch weg ? Of je schuift eronder uit. Die naald is steeds verplaatst voor wéér een nieuwe ster hoor. Je maakt mij niet wijs dat ze er geen aan had kunnen maken als ze dat had gewild.
Hoe denk jij dat het hele verhaal dan gegaan zal zijn?
  Redactie Frontpage woensdag 17 juni 2009 @ 11:19:40 #41
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_70089169
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:15 schreef vanhal het volgende:

[..]

Het laatste bericht dat de tattoeerder de laser behandelingen twv 10.000 euro gaat vergoeden doet het er verdomd sterk op lijken dat de tattoeerder in dit geval zich realiseert niet helemaal fris bezig geweest te zijn.
Of misschien beseft hij dat het meisje minder toerekeningsvatbaar is en hij in grondslag eigenlijk geen mensen met een IQ onder de 70 zou moeten tatoeëren en zich daarom schuldig voelt?

Ik noem maar wat hoor, net zo waarschijnlijk als binnen 5 minuten in slaap vallen als je gezicht 10x per seconde met een naald wordt doorboord.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:23:37 #42
78780 deedeetee
pi_70089300
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:15 schreef vanhal het volgende:

[..]

Dat was hij ook niet, hij had er nooit zoveel op mogen zetten ook al wilde het meisje dit zelf.
Hij had moeten zeggen, * eerst deze 3 sterren en denk er dan maar minstens een paar dagen over na of je er echt nog meer bij wilt. *

Iik vind dat die man erg onverantwoordelijk en onethisch bezig is geweest.
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:39:22 #43
215628 woid
let's get Friendly
pi_70089925
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:14 schreef vanhal het volgende:

[..]

Okay, als ze jou zo duidelijk naar voren zijn gekomen, vertel me dan eens hoe lang de tattoeer sessie van het meisje heeft geduurd en hoe lang de vader weg is geweest? Ik vind het namelijk nergens terug in het verhaal. Dus ik ben benieuwd.
[..]

Als de tattoeerder professioneel is en weet wat hij doet, dan kun je prima iemand alleen laten. Je gaat er toch vanuit dat zo'n man weet wat hij doet en niet op eigen houtje iets erbij verzint?

Het slaapgedeelte geloof ik ook niet hoor.

dus de vader treft geen blaam... leuke opinie houd jij er op na

verder, er zijn genoeg aanwijzingen, ga zelf maar lekker spitten, net als in andere toppics, lijkt het er op dat je graag tegen de draad van andere in gaat om te stangen... viel spaß
pi_70090134
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:39 schreef woid het volgende:

[..]

dus de vader treft geen blaam... leuke opinie houd jij er op na

verder, er zijn genoeg aanwijzingen, ga zelf maar lekker spitten, net als in andere toppics, lijkt het er op dat je graag tegen de draad van andere in gaat om te stangen... viel spaß
Jij claimt dat je precies weet hoe lang de tattoeer sessie heeft geduurd en hoe lang de vader weg is gebleven hoor:
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:54 schreef woid het volgende:
pi_70090289
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:23 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dat was hij ook niet, hij had er nooit zoveel op mogen zetten ook al wilde het meisje dit zelf.
Hij had moeten zeggen, * eerst deze 3 sterren en denk er dan maar minstens een paar dagen over na of je er echt nog meer bij wilt. *

Iik vind dat die man erg onverantwoordelijk en onethisch bezig is geweest.
In het filmpje komt een andere tattoeerder in beeld die aangeeft dat een tattoeerder de persoon die een tattoo wil laten plaatsen een document moet ondertekenen waarin precies staat hoe de tattoe eruit moet zien. Sinds wanneer heeft een tattoeerder een opvoedkundige rol? Het meisje is 18 en volgens mij betekent dat dat je dergelijke beslissingen mag nemen. Dat ik never een tattoe op die plaats of op een andere plaats zal gaan zetten betekent niet dat ik vind dat zij stom is dat ze dat WEL wil. Dat bepalen voor een ander wat diegene wel enof niet moet doen en daar meteen een oordeel aan hangen vind ik vreemd. Alsof ik of jij in de positie ben om te bepalen wat een ander wel of niet moet doen, en wanneer die keuze anders is dan mijn keuze die persoon meteen stom is. Heel apart, dergelijke gedachten.
De tattoeerder is fout in deze zaak. Hij heeft het meisje het document niet laten ondertekenen terwijl hij dat het meisje wel had moeten laten doen.
pi_70090303
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:44 schreef vanhal het volgende:

[..]

Jij claimt dat je precies weet hoe lang de tattoeer sessie heeft geduurd en hoe lang de vader weg is gebleven hoor:
[..]
quote:
Toen haar familie en vriend een ijsje gingen halen, bleef Kimberley alleen achter op de tatoeagestoe
Hoe lang denkt je dat een ijsje halen duurt? En hoe lang denk jij dat een tatoeage zetten duurt?

Ik ben geen expert maar ik gok dat het zetten van zo'n grote tatoeage meer dan een paar uur duurt. Als je er echt van uitging dat het om 3 sterretjes ging, had ik de familie zeker binnen een kwartier/30 minuten terug verwacht.
pi_70090358
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:48 schreef BroesWillems het volgende:
Hoe lang denkt je dat een ijsje halen duurt? En hoe lang denk jij dat een tatoeage zetten duurt?
ik weet niet, maar blijlbaar heeft dat ijsje halen langer geduurt dan het plaatsen van al die sterren.....
quote:
Ik ben geen expert maar ik gok dat het zetten van zo'n grote tatoeage meer dan een paar uur duurt. Als je er echt van uitging dat het om 3 sterretjes ging, had ik de familie zeker binnen een kwartier/30 minuten terug verwacht.
Ze heeft toch tijdens het tattoeren de tattoeerder 3 keer gevraagd of hij wilde stoppen?
  Redactie Frontpage woensdag 17 juni 2009 @ 11:50:34 #48
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_70090385
Haar verhaal wordt weer MINDER geloofwaardig:
quote:
Kimberley Vlaeminck, het Belgische meisje dat gisteren in het nieuws was nadat ze 56 in plaats van drie sterretjes in haar gezicht getatoeëerd kreeg, wil de helft van haar tatoeage houden. Dat meldt Het Nieuwsblad.

De tatoeëerder heeft de familie beloofd de kosten om de helft van de extreme tatoeage te verwijderen op zich te nemen. Het meisje gaat daarmee akkoord.

"De sterren boven en naast mijn oog wil ik houden. Maar de rest moét weg", zegt Kimberley. De tatoeëerder wil haar hierin tegemoetkomen. "Ik zal de kostprijs van het weglaseren van de sterren betalen. Toch voor de helft van de sterren. Zoals het meisje zelf wil," belooft hij plechtig.

Hoewel de familie afwachtend reageert, omdat er nog niets op papier is vastgelegd, laat Kimberley vast een offerte maken voor het weglaseren van de gewraakte sterretjes. Tot de laserbehandeling achter de rug is, verlaat ze haar woning niet zonder een ruime capuchon te dragen. Ook blijft ze het liefst uit de buurt van spiegels.

Met dank aan lizardtattoo voor de submit.

Zie ook het item op onze weblog en het topic op ons forum over deze affaire.
Met die hoax actie heeft ze dus gewoon een dikke gratis tatoeage te pakken (weglaseren gratis etc.)

Misschien heeft ze dan toch een IQ van 71, ipv 70. My bad.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:50:49 #49
215628 woid
let's get Friendly
pi_70090397
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:44 schreef vanhal het volgende:

[..]

[..]
(oh mijn god )
zoals je al een keer ergens anders hebt vermeld, ik denk niet logisch, maar ik zal dan toch een poging doen:

totale behandeling van 56 sterretjes kost volgens de meeste mensen die kommentaar leveren een uurtje of 2
de vader heeft haar afgezet en is pas terug gekomen toen alles klaar was.

hoelang is de vader weg geweest..?
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:52:17 #50
215628 woid
let's get Friendly
pi_70090458
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:49 schreef vanhal het volgende:

[..]

ik weet niet, maar blijlbaar heeft dat ijsje halen langer geduurt dan het plaatsen van al die sterren.....
[..]

Ze heeft toch tijdens het tattoeren de tattoeerder 3 keer gevraagd of hij wilde stoppen?
en smurfen gaan door de waterkraan
pi_70090485
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:50 schreef woid het volgende:

[..]

(oh mijn god )
zoals je al een keer ergens anders hebt vermeld, ik denk niet logisch, maar ik zal dan toch een poging doen:

totale behandeling van 56 sterretjes kost volgens de meeste mensen die kommentaar leveren een uurtje of 2
de vader heeft haar afgezet en is pas terug gekomen toen alles klaar was.

hoelang is de vader weg geweest..?
Ja, en dat betekent dat de vader verantwoordelijk is?
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:52:57 #52
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70090488
Een interessant verhaal, met desondanks toch een aantal hoax/viral eigenschappen...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_70090505
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:49 schreef vanhal het volgende:

[..]

[..]

quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:52 schreef woid het volgende:

[..]

en smurfen gaan door de waterkraan
pi_70090606
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:50 schreef JeMoeder het volgende:
Haar verhaal wordt weer MINDER geloofwaardig:
Als haar verhaal niet geloofwaardig is en ze de zaak loopt te flessen, waarom zou de tattoeerder de laserkosten dan willlen vergoeden? Als ik die tattoeerder was en mij geen blaam trof, dan kon ze fluiten naar enige compensatie...
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:55:13 #55
215628 woid
let's get Friendly
pi_70090608
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:52 schreef vanhal het volgende:

[..]

Ja, en dat betekent dat de vader verantwoordelijk is?
nee, eigenlijk vind ik dat jij verantwoordelijk bent
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:55:53 #56
215628 woid
let's get Friendly
pi_70090630
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:55 schreef vanhal het volgende:

[..]

Als haar verhaal niet geloofwaardig is en ze de zaak loopt te flessen, waarom zou de tattoeerder de laserkosten dan willlen vergoeden? Als ik die tattoeerder was en mij geen blaam trof, dan kon ze fluiten naar enige compensatie...
je bent duidelijk ook al geen goede marketeer
pi_70090641
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:55 schreef woid het volgende:

nee, eigenlijk vind ik dat jij verantwoordelijk bent
He, ik vraag je gewoon een simpele vraag hoor. Jij zegt dat de vader verantwoordelijk is in dit geval. Blijkbaar kun je iets wat je roept zelf niet eens goed uitleggen.
  Redactie Frontpage woensdag 17 juni 2009 @ 11:56:51 #58
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_70090664
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:55 schreef vanhal het volgende:

[..]

Reeds eerder uitgelegd: die tatoeerder heeft achteraf door dat hij nooit een dergelijke "tatoeage-wens" van een persoon met zeer beperkte geestelijke vermogens had moeten vervullen.

Trouwens, gisteren op het VRT journaal wou ze maar 3 sterretjes houden, en nu 28. Ze verandert haar mening/verhaal met de seconde lijkt het wel...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_70090685
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:55 schreef woid het volgende:

je bent duidelijk ook al geen goede marketeer
De sterren op zich zijn toch niet lelijk? De tattooes zijn best mooi, DAT is het probleem niet. Dus ingeval de tattoeerde geen blaam treft is er voor hem niks aan de hand. Maar dan toch de laser kosten willen vergoeden, met als reden zijn naam goed houden? Dat gaat er bij mij niet in.
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:58:26 #60
19242 yavanna
Results may vary.
pi_70090738
Ze wil de helft houden. Als ze nog enige geloofwaardigheid had, is deze nu wel verdwenen.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_70090760
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:56 schreef JeMoeder het volgende:

Reeds eerder uitgelegd: die tatoeerder heeft achteraf door dat hij nooit een dergelijke "tatoeage-wens" van een persoon met zeer beperkte geestelijke vermogens had moeten vervullen.
Nee, dat ligt toch wel even wat genuanceerder, de man had het meisje een document moeten laten ondertekenen. Dat heeft hij niet gedaan. En daarom zit hij fout en weet hij dat ook. Hij begreep het meisje niet, heeft z'n eigen invulling aan het geheel gegeven en gaat nu alle kosten verhalen. De tattoeerder is fout.
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:59:24 #62
215628 woid
let's get Friendly
pi_70090773
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:56 schreef vanhal het volgende:

[..]

He, ik vraag je gewoon een simpele vraag hoor. Jij zegt dat de vader verantwoordelijk is in dit geval. Blijkbaar kun je iets wat je roept zelf niet eens goed uitleggen.
je hebt gelijk, ik kan het niet uitleggen
pi_70090826
Maar misschien heeft de man het '3' ook wel vertaald naar de sterren die in een (gespiegelde) 3 formatie op het gezicht zijn getattoeerd. Wellicht had de man van het meisje begrepen dat ze een '3' in sterren op d'r gezicht wilde, terwijl het meisje slechts 3 sterren op d'r gezicht wilde...

woensdag 17 juni 2009 @ 12:01:28 #64
215628 woid
let's get Friendly
pi_70090862
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:57 schreef vanhal het volgende:

[..]

De sterren op zich zijn toch niet lelijk? De tattooes zijn best mooi, DAT is het probleem niet. Dus ingeval de tattoeerde geen blaam treft is er voor hem niks aan de hand. Maar dan toch de laser kosten willen vergoeden, met als reden zijn naam goed houden? Dat gaat er bij mij niet in.
"ik wil niet dat iemand ontevrede is met mijn tattoo" zegt de beste man, dus op zijn kosten wordt het gelaserd...

da's in mijn optiek een goede reclame.

(als dat ook niet duidelijk is voor je.. dan uh... )
pi_70090865
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:59 schreef woid het volgende:
je hebt gelijk, ik kan het niet uitleggen
Ja, dat zie ik vaker bij je.
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:02:17 #66
215628 woid
let's get Friendly
pi_70090900
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:01 schreef vanhal het volgende:

[..]

Ja, dat zie ik vaker bij je.
jij wel ja
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:03:05 #67
215628 woid
let's get Friendly
pi_70090935
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:00 schreef vanhal het volgende:
Maar misschien heeft de man het '3' ook wel vertaald naar de sterren die in een (gespiegelde) 3 formatie op het gezicht zijn getattoeerd. Wellicht had de man van het meisje begrepen dat ze een '3' in sterren op d'r gezicht wilde, terwijl het meisje slechts 3 sterren op d'r gezicht wilde...

[ afbeelding ]
we moeten bij jou ff een baard laten zetten geloof ik...
pi_70090954
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:01 schreef woid het volgende:

[..]

"ik wil niet dat iemand ontevrede is met mijn tattoo" zegt de beste man, dus op zijn kosten wordt het gelaserd...

da's in mijn optiek een goede reclame.

(als dat ook niet duidelijk is voor je.. dan uh... )
Iedereen die jou of 'iets' meteen niet begrijpt is dom? Ben ik meteen dom omdat ik jou niet snap?
Je kunt me jouw verhaal ook uitleggen met als doel dat ik je begrijp hoor, dat is een mogelijkheid ipv dat je met dergelijke smileys loopt te strooien.

Nogmaals, jij zegt dat de vader verantwoordelijk is, maar je hebt nog steeds niet goed uitgelegd WAAROM de vader verantwoordelijk is. Inplaats van dat je het uitlegd moet ik het maar raden, en raad ik het niet, ben ik meteen dom. Apart.
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:08:57 #69
215628 woid
let's get Friendly
pi_70091168
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:03 schreef vanhal het volgende:

[..]

Iedereen die jou of 'iets' meteen niet begrijpt is dom? Ben ik meteen dom omdat ik jou niet snap?
Je kunt me jouw verhaal ook uitleggen met als doel dat ik je begrijp hoor, dat is een mogelijkheid ipv dat je met dergelijke smileys loopt te strooien.

Nogmaals, jij zegt dat de vader verantwoordelijk is, maar je hebt nog steeds niet goed uitgelegd WAAROM de vader verantwoordelijk is. Inplaats van dat je het uitlegd moet ik het maar raden, en raad ik het niet, ben ik meteen dom. Apart.
bij mijn weten heb ik dat al verteld, lees maar terug. hij heeft zn dochter aan dr lot overgelaten.
pi_70091172
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:03 schreef vanhal het volgende:

[..]

nee, niet dom, naïef...
pi_70091381
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:08 schreef woid het volgende:

bij mijn weten heb ik dat al verteld, lees maar terug. hij heeft zn dochter aan dr lot overgelaten.
Stel het gezin gaat de stad in omdat het meisje 3 sterren in d'r gezicht wil laten zetten. De vader heeft ruime ervaring met het plaatsen van tattoees en daar wellicht nooit problemen mee gehad. Het meisje is 18, en is dus (ook voor de wet) volwassen.
De ouders laten het meisje alleen de tattoe shop in gaan met die veronderstelling dat het meisje naar buiten komt met wat ze wil: 3 sterretjes in d'r gezicht.

Maar dan, het blijkt dat de tattooeerder enkel frans en engels spreekt, 2 talen die het meisje niet spreekt. Het meisje ziet er het kwaad niet van in en legt zo goed uit als ze kan dat ze 3 sterren in d'r gezicht getattoeerd wil hebben. De man denkt dat hij snapt wat ze wil en gaat aan de gang. Hij tattoeerd sterren maar het tattoeren duurt en het duurt en het meisje begint zich zorgen te maken en vraagt 3 keer of de man wil stoppen met tattoeren. De man zegt dat hij nog even wat wil afmaken en gaat maar door. Tot het achteraf blijkt dat het getattoeerder niet is wat het meisje wil.

De ouders komen terug, zien haar en de tattoees en schrikken. Het blijkt niet te zijn wat het meisje wilde, de tattoeerder heeft het meisje verkeerd begrepen.

Ik snap dan niet waarom de vader in dit verhaal verantwoordelijk is. Het meisje is per slot van rekening 18, bovendien is het de tattoeerder die het meisje niet heeft begrepen. Iets wat je vooraf niet kunt voorzien.

Ik denk dus dat je het verkeerd ziet en de vader het meisje helemaal niet aan haar lot heeft overgelaten. Ik denk dat de tattoeerder het meisje verkeerd heeft begrepen en zijn eigen invulling aan haar uitleg heeft gegeven en 56 sterren in haar gezicht heeft getekend.
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:21:27 #72
215628 woid
let's get Friendly
pi_70091550
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:09 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

nee, niet dom, naïef...
na het voorgaande relaas.. idd (ik zal geen smillies gebruiken)
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:25:09 #73
215628 woid
let's get Friendly
pi_70091655
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:15 schreef vanhal het volgende:

[..]
..
De vader heeft ruime ervaring met het plaatsen van tattoees
...
.... Ik denk dat de tattoeerder het meisje verkeerd heeft begrepen en zijn eigen invulling aan haar uitleg heeft gegeven en 56 sterren in haar gezicht heeft getekend.

en al die tijd staat de vader buiten te wachten met een ijsje in zn handen... yeah right.
nee
hij heeft het daadwerkelijk in maar een kwartiertje, nee 30 minuten gezet...
pi_70092166
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_70092186
Wie zegt dat de vader buiten stond te wachten met een ijsje in de handen? Misschien zijn ze dat ijsje verder op in de stad gaan halen en zijn ze nog gaan winkelen, weet jij veel. Maar blijkbaar heeft het 'halen van het ijsje' net zo lang geduurt als het zetten van de tattooes.
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:43:41 #76
36342 rishi120
Flavor Aid is Lekker!
pi_70092257
Wat ik niet snap is:
Als je een tattooooo krijgt de tatoeage artist eerst met een fineliner/ marker de tatoeage tekent en na akkoord van de slachtoffer met een naald gaat tekenen, dit gebeurt in Nederland zo, in Miami inkt en de rest van de wereld ook wel, of niet?

rishi
Signature
pi_70092261
quote:
quote:
'Voor de tatoeëerder heb ik geen goed woord over. Als je bij de beenhouwer drie koteletten bestelt, moet hij er toch ook geen vier geven. Maar ook de vader gaat niet vrijuit, vind ik. En het meisje treft natuurlijk zelf ook schuld. Dat ze zogezegd in slaap gevallen zou zijn tijdens het tatoeëren: zever. Dat doet te veel pijn. Ik denk dat Kimberly schrik had om stop te zeggen. Ik voorspel haar een moeilijke toekomst.'
Op het vader verhaal na, ben ik het hiermee eens.
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:48:25 #78
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70092423
http://www.facebook.com/group.php?gid=92339175980
quote:
Mandy Hogie schreef
om 12:46
HAHA. iik vind die verhaal van die kimberlyy Tog well Zieligg hoor..; Aubb in slaap Vallee tydens Tato Zette ok als u pijn grens nii hoog iss dan zal da nog gaan .. Maar in het gezichtt heb je altyd een Hogepijn Grenss .. Das gewoon echt een zever verhaal van dat meisje .. en zoeizo Wie gaat nu 3 tatoo's in het gezicht laten Zette .. normaal een Tatoeerder die doet da nog ni eens.. ze zeggen meestal alleen wnnr u armen en lichaam vol staat doen we pas handen nek of gezicht.. dus ze zal wel aangedrongen hebben .. en achter Aff woude ze er mee Gelff zeker Trekken van die man + beetje aandacht trekken in de media .. aja want geef toe nu is ze wel bekentt Geworden ze staat overal op internet , in alle boekjess zowel binneLand als buiten lands.. of mss was ze zo lelijkk da ze da woude bedekke door de sterrekes:( Tot papa dat zagg Ging ze Zeggen da de tatoeerder de foutt Was.. Mahja Echt Zieligg verhaal van die meisjes.. ze kon beter iets anderss uitzoeke dan iik was in slaap gevalle HAHA.
Wat is dit voor taal
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:50:58 #79
215628 woid
let's get Friendly
pi_70092512
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:43 schreef rishi120 het volgende:
Wat ik niet snap is:
Als je een tattooooo krijgt de tatoeage artist eerst met een fineliner/ marker de tatoeage tekent en na akkoord van de slachtoffer met een naald gaat tekenen, dit gebeurt in Nederland zo, in Miami inkt en de rest van de wereld ook wel, of niet?

rishi
ja, natuurlijk
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:53:42 #80
215628 woid
let's get Friendly
pi_70092593
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.facebook.com/group.php?gid=92339175980
[..]

Wat is dit voor taal
van een dyslectische zuid afrikaan?
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:55:30 #81
215628 woid
let's get Friendly
pi_70092648
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:43 schreef vanhal het volgende:

[..]

[..]

Op het vader verhaal na, ben ik het hiermee eens.
ja, blijf jij maar lekker het verhaal van het neisje geloven dat tot nu toe nogsteeds overtuigd is dat ze in slaap is gevallen
pi_70092938
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:55 schreef woid het volgende:
ja, blijf jij maar lekker het verhaal van het neisje geloven dat tot nu toe nogsteeds overtuigd is dat ze in slaap is gevallen
Wat ik al heb aangegeven, ik geloof niet dat ze in slaap is gevallen, maar dat er een miscommunicatie was tussen het meisje en de tattoeerder. De tattoeerder heeft daarnaast het meisje niet het document moeten laten ondertekenen wat hij haar had moeten laten ondertekenen. De tattoeerdere heeft het meisje niet goed begrepen, wat juist bij tattoees in het gezicht van uiterst belang is. Hij heeft zijn eigen invulling aan het verhaal gegeven en 56 ipv 3 sterren getattoeerd. Net als de collega-tattoeerder in het verhaal (zie link hierboven aangeeft) vind ik dat die tattoeerder verkeerd bezig is. Dat alles staat los van hoe ik over het plaatsen van tattoees waar dan ook denk, dat is haar eigen keuze, en die mag ze wmb prima maken.
pi_70093064
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:03 schreef vanhal het volgende:

[..]

Wat ik al heb aangegeven, ik geloof niet dat ze in slaap is gevallen, maar dat er een miscommunicatie was tussen het meisje en de tattoeerder. De tattoeerder heeft daarnaast het meisje niet het document moeten laten ondertekenen wat hij haar had moeten laten ondertekenen. De tattoeerdere heeft het meisje niet goed begrepen, wat juist bij tattoees in het gezicht van uiterst belang is. Hij heeft zijn eigen invulling aan het verhaal gegeven en 56 ipv 3 sterren getattoeerd. Net als de collega-tattoeerder in het verhaal (zie link hierboven aangeeft) vind ik dat die tattoeerder verkeerd bezig is. Dat alles staat los van hoe ik over het plaatsen van tattoees waar dan ook denk, dat is haar eigen keuze, en die mag ze wmb prima maken.

Dus het feit dat ze liegt(over dat ze in slaap is gevallen), leg je maar gewoon links naast je neer?
pi_70093126
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:07 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Dus het feit dat ze liegt(over dat ze in slaap is gevallen), leg je maar gewoon links naast je neer?
Nee, heb ik ook al eerder gezegd, ik denk dat ze het in slaap vallen gebruikt om haar domheid (of gebrek aan assertiviteit) te verdoezelen.
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:09:57 #85
215628 woid
let's get Friendly
pi_70093168
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:08 schreef vanhal het volgende:

[..]

Nee, heb ik ook al eerder gezegd, ik denk dat ze het in slaap vallen gebruikt om haar domheid (of gebrek aan assertiviteit) te verdoezelen.
en dus de rest van haar verhaal rammelt niet aan alle kanten?
pi_70093244
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:08 schreef vanhal het volgende:

[..]

Kijk, nu komen we ergens, ze was dus zo dom om haar halve kop onder te kalken en verzint dus een lulverhaal om de schuld bij de tatoeëerder te leggen..
pi_70093560
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:50 schreef Klonterpot het volgende:

[..]

Idd, beetje vaag dat ze niks gezegd heeft op het moment dat die kerel bezig was op haar neus of haar kin...terwijl ze alleen iets kleins bij haar oog wou. Dat voel je toch ook echt wel lijkt me. Of doet het zoveel pijn dat je niet eens doorhebt WAAR ergens die tattoeerder bezig is?
pi_70093563
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:00 schreef vanhal het volgende:

[ afbeelding ]
Ze vind zichzelf toch oh zo lelijk nu met die sterren? waarom draagt ze dan een riem met sexy?
'..Live the life you've dreamed..'
pi_70093618
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:12 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Kijk, nu komen we ergens, ze was dus zo dom om haar halve kop onder te kalken en verzint dus een lulverhaal om de schuld bij de tatoeëerder te leggen..
Nee, ik denk dat ze 3 sterren in d'r gezicht getattoeerd wilde hebben, maar dat door miscommunicatie (doordat de tattoeerder frans en engels sprak, het meisje niet) de tattoeerder 56 ipv 3 sterren tattoeerde.
Ze was dus niet zo dom dat ze 56 sterren wilde, ze wilde er slechts 3. De tattoeerder vatte het anders op, en ging aan de slag, en ook toen het meisje 3 keer vroeg of hij wilde stoppen, ging hij gewoon door. Hij had het plaatsen van 56 sterren in gedachten, zij had het plaatsen van 3 sterren in gedachten. Fout van de tattoeerder, die -zoals andere tattoeerders al aangeven- beter z'n verantwoording had moeten nemen en daarnaast een document moeten laten ondertekenen door het meisje.
pi_70093660
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:21 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Idd, beetje vaag dat ze niks gezegd heeft op het moment dat die kerel bezig was op haar neus of haar kin...terwijl ze alleen iets kleins bij haar oog wou. Dat voel je toch ook echt wel lijkt me. Of doet het zoveel pijn dat je niet eens doorhebt WAAR ergens die tattoeerder bezig is?
Lees het bericht in de OT nog eens, ze heeft 3 keer gevraagd of de man wilde stoppen met z'n tattoeer werk, maar de man ging gewoon door. Tot het meisje door kreeg dat de man met het inkleuren van een grote ster bezig was, toen greep het meisje in.
pi_70093677
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:21 schreef Jooppiejj het volgende:

Ze vind zichzelf toch oh zo lelijk nu met die sterren? waarom draagt ze dan een riem met sexy?
Ja dus? Mag dat dan opeens niet ofzo?
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:24:38 #92
215628 woid
let's get Friendly
pi_70093695
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:22 schreef vanhal het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat ze 3 sterren in d'r gezicht getattoeerd wilde hebben, maar dat door miscommunicatie (doordat de tattoeerder frans en engels sprak, het meisje niet) de tattoeerder 56 ipv 3 sterren tattoeerde.
Ze was dus niet zo dom dat ze 56 sterren wilde, ze wilde er slechts 3. De tattoeerder vatte het anders op, en ging aan de slag, en ook toen het meisje 3 keer vroeg of hij wilde stoppen, ging hij gewoon door. Hij had het plaatsen van 56 sterren in gedachten, zij had het plaatsen van 3 sterren in gedachten. Fout van de tattoeerder, die -zoals andere tattoeerders al aangeven- beter z'n verantwoording had moeten nemen en daarnaast een document moeten laten ondertekenen door het meisje.
noemen vrienden en familie je wel eens eigenwijs?
pi_70093714
quote:

[..]

ze heeft zelf aangegeven dat ze nederlands en engels sprak, dus dan klopt het ook al niet wat ze zegt. plus dat erbij komt dat ze de ene keer zegt dat de man alleen engels sprak en de andere keer was het alleen frans.
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:25:25 #94
215628 woid
let's get Friendly
pi_70093720
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:23 schreef vanhal het volgende:

[..]

Lees het bericht in de OT nog eens, ze heeft 3 keer gevraagd of de man wilde stoppen met z'n tattoeer werk, maar de man ging gewoon door. Tot het meisje door kreeg dat de man met het inkleuren van een grote ster bezig was, toen greep het meisje in.
nee.. toen kwam dr vader de toko binnen
pi_70093737
dus alles wat het meisje zegt is gelogen, maar dat ze zegt dat ze maar 3 sterretjes wou daar geloof je haar in?

En je vergeet ook heel makkelijk dat ze al heeft aangegeven om de helft van de sterren te houden?
pi_70093786
@vanhal

als je een riem gaat dragen met sexy, terwijl je heel hard loopt te beweren dat je oh zo lelijk bent en niet meer naar buiten durft, dan kom je voor mij erg ongeloofwaardig over..
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:27:07 #97
78780 deedeetee
pi_70093790
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:23 schreef vanhal het volgende:

[..]

Ze vraagt volgens jou dus wel 3 x om te stoppen en deed verder zelf niets om dat van hem gedaan te krijgen ? Je maakt mij niet wijs dat ze toen nog niet in de gaten had dat er veel meer dan 3 sterren kwamen en dat pas ondekte toen hij een grote ster ging inkleuren.
Dat meisje zegt maar wat om te verbloemen dat ze dom is geweest. Nou je geweest..... ze is nog steeds gewoon dóm
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:30:30 #98
215628 woid
let's get Friendly
pi_70093919
quote:

[..]

stop is in het frans behalve arrête ook stop...
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:48:44 #99
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70094581
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:27 schreef Jooppiejj het volgende:
@vanhal

als je een riem gaat dragen met sexy, terwijl je heel hard loopt te beweren dat je oh zo lelijk bent en niet meer naar buiten durft, dan kom je voor mij erg ongeloofwaardig over..
Niveau 5 recherche hier, je hebt helemaal gelijk collega.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 17 juni 2009 @ 14:22:05 #100
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_70095929
interessante discussie,
...btw,...vanhal,...je bent dat belgische gevallen sterretje wel tot in het extreme aan het verdedigen,
..je hebt het over anderen die invullen hoelang zo'n tattoo zetten duurt,.of hoe lang vader weg was om een ijsje te halen,..en ondertussen vul je zelf tot in het extreme in dat dat sterremokkel vooral de onschuld herself is,...omdat,..omdat ,..omdat,....maar het ligt niet aan dat meisje,....
ze is volgens jou niet dom,..maar je gebruikt zelf ook het woord dom,....(en tussen haakjes naief,...)
als je zoveel van die sterren op je kop krijgt,...dan zit je er echt wel langer als 10 minuutjes,...
daarnaast,...ik vond het al een pijnlijke aangelegenheid toen ik een aantal flinke bloemen op en rond mijn sleutelbeen liet zetten,....laat staan hoe pijnlijk dit moet voelen in je gezicht,....
hoe dom ben je als je dan ook nog eens niet de ander kan verstaan,
dan zoek je toch een andere tattoo shop,...der zijn der zat,....dom dom dom,
....en jouw uitspraken hierover ook,...
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 17 juni 2009 @ 14:27:33 #101
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
  woensdag 17 juni 2009 @ 14:27:59 #102
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70096391
Van een ander forum
pi_70096455
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die riem van d'r doet t ook wel hè
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_70096499
Domme dude, dom wijf, dikke pret voor de rest.
pi_70096971
Ik zie haar al voor me, over 70 jaar, als ze achter de rollator loopt met zo'n verneukt gezicht..
Er gaat niets boven Groningen
pi_70097634
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:22 schreef puzziepie het volgende:
interessante discussie,
...btw,...vanhal,...je bent dat belgische gevallen sterretje wel tot in het extreme aan het verdedigen,
..je hebt het over anderen die invullen hoelang zo'n tattoo zetten duurt,.of hoe lang vader weg was om een ijsje te halen,..en ondertussen vul je zelf tot in het extreme in dat dat sterremokkel vooral de onschuld herself is,...omdat,..omdat ,..omdat,....maar het ligt niet aan dat meisje,....
ze is volgens jou niet dom,..maar je gebruikt zelf ook het woord dom,....(en tussen haakjes naief,...)
als je zoveel van die sterren op je kop krijgt,...dan zit je er echt wel langer als 10 minuutjes,...
daarnaast,...ik vond het al een pijnlijke aangelegenheid toen ik een aantal flinke bloemen op en rond mijn sleutelbeen liet zetten,....laat staan hoe pijnlijk dit moet voelen in je gezicht,....
hoe dom ben je als je dan ook nog eens niet de ander kan verstaan,
dan zoek je toch een andere tattoo shop,...der zijn der zat,....dom dom dom,
....en jouw uitspraken hierover ook,...
Nee, ik vind niet dat ik haar tot in het extreme aan het verdedigen ben. Ook vind ik niet dat ik vanalles invul. Ik kijk naar de feiten, dat zijn wat mij betreft:
- een meisje wat 3 sterren in haar gezicht wil
- een tattoeerder die het meisje niet goed begrijpt
- een tattoeerder die 56 sterren plaatst
- een meisje wat tijdens het tattoeren meerdere malen de tattoeerder verzoekt te stoppen
- een andere tattoeerder die als reactie op dit verhaal aangeeft dat de tattoeerder in kwestie een document had moeten opstellen met daarin beschreven de tattoe + laten ondertekenen van het document door het meisje
- een tattoeerder welke het document niet heeft opgesteld
- een vader die gedurende de gehele tattoeer sessie weg is
- een meisje wat spijt heeft van hetgeen ze heeft gekregen (maar let wel, waar ze NIET om heeft gevraagd)
- een tattoeerder wat de schade gaat vergoeden

Als jij bij een piercingzetter binnenstapt met de vraag of hij een piercing in je navel wil zetten, dan wil je toch niet dat ie ook een piercing in je klit gaat zetten? Ietwat scheve vergelijking omdat in het tattoeer verhaal het meisje niet 100% goed zicht heeft op wat de tattoeerder aan het doen is (vergelijking met de tandarts).

Ik vind dat men te het meisje te snel dom noemt, terwijl er meer aspecten zijn. Zoals een andere tattoeerder die aangeeft dat de tattoeerder in kwestie verkeerd bezig is (zie link naar nieuwsbericht pagina terug).

Toegegeven, ze heeft een aantal zaken totaal niet slim aangepakt, daarnaast zou ik never een tattoe in m'n gezicht willen zetten, maar het feit dat het meisje 3 sterren in d'r gezicht wil en dat er tussen haar en de tattoeerder een scheve communicatie ontstaat, hoeft toch niet 56 sterren tot het gevolg te hebben? Ze hoeft toch niet gestraft te worden?
pi_70097658
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:27 schreef Jooppiejj het volgende:
@vanhal

Misschien is het de enige riem die ze op dat moment heeft?
pi_70097716
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:27 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ze vraagt volgens jou dus wel 3 x om te stoppen en deed verder zelf niets om dat van hem gedaan te krijgen ? Je maakt mij niet wijs dat ze toen nog niet in de gaten had dat er veel meer dan 3 sterren kwamen en dat pas ondekte toen hij een grote ster ging inkleuren.
Dat meisje zegt maar wat om te verbloemen dat ze dom is geweest. Nou je geweest..... ze is nog steeds gewoon dóm
Tuurlijk is ze op bepaalde punten dom bezig, maar dat hoeft echt geen 56 sterren tot het gevolg te hebben. Dat kun je de tattoeerder aanrekenen.
pi_70097808
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:48 schreef eleusis het volgende:

[..]

Niveau 5 recherche hier, je hebt helemaal gelijk collega.
mooi dat we het eens zijn
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:19:44 #111
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_70097884
Dom wijf, vraag dan eerst om een stencil zodat je kan zien hoe het staat.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:20:38 #112
215628 woid
let's get Friendly
pi_70097914
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:14 schreef vanhal het volgende:

[..]

Tuurlijk is ze op bepaalde punten dom bezig, maar dat hoeft echt geen 56 sterren tot het gevolg te hebben. Dat kun je de tattoeerder aanrekenen.
sorry hoor... 2 uur (of meer) lang?

je bent niet een beetje eigenwijs
pi_70098086
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:20 schreef woid het volgende:
sorry hoor... 2 uur (of meer) lang?

je bent niet een beetje eigenwijs
Ik zie het gewoon anders dan jij. Het lijkt er wel op alsof dat niet eens mag zeg. Rare toestand.
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:29:42 #114
3415 Webby
1 omhoog!
pi_70098176
Jammer is alleen dat ze nu al 3 verhalen naar buiten heeft gebracht en je dus niet weet wat de feiten zijn. In haar eerste verhaal gisteren werd allen gesproken over in slaap vallen en wakker worden bij de laatste 2 niet ingekleurde. Dit verhaal werd ontkracht door tatoeëerders, waarna het verhaal veranderde in hij tekende er 56, ik zei dat ik dat niet wou en heb hem meerdere keren gevraagd te stoppen. Was dat terwijl ze sliep, of heeft ze voor het gemak ineens niet meer geslapen?

Dat er door een tatoeëerder geroepen word dat een tekening vooraf verplicht is welke ondertekend dient te worden is me vreemd. Wat nou als ik een freestyle Maori wil welke gezet word aan de hand van een verhaal onder het zetten?

En de tijd kan je hooguit gokken, dit verschilt per tatoeëerder.
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:31:55 #115
215628 woid
let's get Friendly
pi_70098250
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:27 schreef vanhal het volgende:

[..]

Ik zie het gewoon anders dan jij. Het lijkt er wel op alsof dat niet eens mag zeg. Rare toestand.
tuurlijk mag dat

maar in dit geval ben je het niet eens met de meesten en houdt voet bij stuk.. dat heet "eigenwijs"
pi_70098304
ja maar in de tijd dat die vader even een ijsje ging eten kan er nooit 56 sterretjes worden gezet. zoals ik al in het vorige topic had gezegd toen mijn vriend zn tattoo liet zetten, was de tatoeerder 3 kwartier bezig met 2 sterren (1 dezelfde formaat als de grootste op haar gezicht en nog 1 grotere) dus als je klein beetje kan berekenen klopt haar tijdlijn voor geen meter
pi_70098327
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:31 schreef woid het volgende:
tuurlijk mag dat

maar in dit geval ben je het niet eens met de meesten en houdt voet bij stuk.. dat heet "eigenwijs"
Dan maar eigenwijs. Dat de meesten elkaar napapagaaien is niet mijn probleem.
pi_70098494
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:34 schreef vanhal het volgende:

[..]

of iedereen heeft dezelfde mening
pi_70098634
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:39 schreef Jooppiejj het volgende:

[..]

of iedereen heeft dezelfde mening
Iedereen is opeens de expert op het gebied van het zetten van een tatoo. Dat vind ik altijd zo opmerkelijk aan een forum. Je ziet een onderwerp, en opeens is iedereen vanuit z'n luie stoel achter de computer DE expert op het gebied van dat onderwerp.

Alsof een IT managertje precies weet hoe lang het duurt om 3 sterren op een gezicht te plaatsen, laat me niet lachen.
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:43:59 #120
215628 woid
let's get Friendly
pi_70098642
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:34 schreef vanhal het volgende:

[..]

je zou het goed doen als advocaat denk ik.... of politica
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:44:51 #121
215628 woid
let's get Friendly
pi_70098673
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:43 schreef vanhal het volgende:

[..]

Iedereen is opeens de expert op het gebied van het zetten van een tatoo. Dat vind ik altijd zo opmerkelijk aan een forum. Je ziet een onderwerp, en opeens is iedereen vanuit z'n luie stoel achter de computer DE expert op het gebied van dat onderwerp.

Alsof een IT managertje precies weet hoe lang het duurt om 3 sterren op een gezicht te plaatsen, laat me niet lachen.
als dat it managertje zelf een tattoo heeft..
pi_70098843
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:12 schreef vanhal het volgende:

[..]

Nee, ik vind niet dat ik haar tot in het extreme aan het verdedigen ben. Ook vind ik niet dat ik vanalles invul. Ik kijk naar de feiten, dat zijn wat mij betreft:
- een meisje wat 3 sterren in haar gezicht wil geen feit, ze zegt achteraf dat ze 3 sterren wou. Maar ze liegt wel meer..
- een tattoeerder die het meisje niet goed begrijpt Klopt, hoewel dat ook rammelt, eerst verstaat hij alleen frans volgens haar, vervolgens alleen engels
- een tattoeerder die 56 sterren plaatst Klopt
- een meisje wat tijdens het tattoeren meerdere malen de tattoeerder verzoekt te stoppen geen feit, ze liegt wel meer..
- een andere tattoeerder die als reactie op dit verhaal aangeeft dat de tattoeerder in kwestie een document had moeten opstellen met daarin beschreven de tattoe + laten ondertekenen van het document door het meisjeTja, dan had je naar een "erkende" tatoeageshop moeten gaan.
- een tattoeerder welke het document niet heeft opgesteld Zie boven
- een vader die gedurende de gehele tattoeer sessie weg isOm een ijsje te halen.. ook dit rammelt, blijkbaar was hij een paar uur weg, voor een tatoeage die normaal minder dan een half uur duurt.
- een meisje wat spijt heeft van hetgeen ze heeft gekregen (maar let wel, waar ze NIET om heeft gevraagd) Dat is dus maar de vraag en geen feit
- een tattoeerder wat de schade gaat vergoeden Klopt, omdat hij volgens hem liever geen ontevreden klanten heeft, niet omdat hij fout zat.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2009 15:49:38 ]
pi_70098976
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:49 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

't is een aanname dat ze liegt.
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:56:22 #125
215628 woid
let's get Friendly
pi_70099139
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:52 schreef vanhal het volgende:

[..]

pi_70099198
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:52 schreef vanhal het volgende:

[..]

een paar posts terug was het je het nog mee eens dat ze gelogen heeft over dat ze sliep

maar goed... ik hou er maar over op... dit heeft geen zin...
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:00:44 #127
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_70099334
Als iemand met een naald in je gezicht aan het prikken is terwijl je dat niet wilt ben je volgens mij heel snel opgestaan hoor. 3 keer vragen of hij wilt stoppen mn neus, dan duw je toch gewoon zn arm weg of sta je op als hij zn ding bij je gezicht weghaalt.

Er klopt echt geen fuck van het verhaal van dat meisje.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_70099603
Slim is anders:P
pi_70102741
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:00 schreef Cheiron het volgende:
Als iemand met een naald in je gezicht aan het prikken is terwijl je dat niet wilt ben je volgens mij heel snel opgestaan hoor. 3 keer vragen of hij wilt stoppen mn neus, dan duw je toch gewoon zn arm weg of sta je op als hij zn ding bij je gezicht weghaalt.

Er klopt echt geen fuck van het verhaal van dat meisje.
Inderdaad, dit is ongeveer hetzelfde als dat je als man naar het ziekenhuis gaan om onder plaatselijke verdoving gesteriliseerd te worden, wegdutten tijdens de operatie en wakker worden als vrouw terwijl je er helemaal niets van gemerkt hebt.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_70102841
quote:

[..]

Ietwat scheve vergelijking omdat in het tattoeer verhaal het meisje niet 100% goed zicht heeft op wat de tattoeerder aan het doen is (vergelijking met de tandarts).

Ietwat? nogal wat, zelf geen tatoeages neem ik aan?
voelen waar de naald je huid in gaat hoeft echt niet gezien te worden om te weten waar, totale onzin dat ze het niet voelde, probeer het zelf zou ik zeggen voor het vergeleken wordt met het 'geen zicht op zoals bij een tandarts'.

en gestraft, ik weet niet of dit meisje gestraft wordt, hoe is het verhaal in de eerste plaats naar buiten gekomen?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_70103524
Met het risico dat ie al "oud" is:

en Kimberlize Yourself!

[ Bericht 26% gewijzigd door Tourniquet op 17-06-2009 18:03:14 ]
pi_70104064
Vreemd, op de ene foto zitten ze links en op een andere weer rechts. Waar zitten ze nu echt? En waarom zien ze er zo fake uit? Ik geloof het verhaal bijna niet meer.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_70105623
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:11 schreef Samson het volgende:
Vreemd, op de ene foto zitten ze links en op een andere weer rechts. Waar zitten ze nu echt? En waarom zien ze er zo fake uit? Ik geloof het verhaal bijna niet meer.
Ze zitten voor haar op de linkerzijde van haar kop. En ooit gehoord van het spiegelen van een foto
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_70106049
Ben ik dan de enige die het wel mooi kan vinden zo die sterretjes?
Dom natuurlijk om zoiets met je gezicht te laten doen, ook al zijn het er maar drie

Ze spreekt ook amper verstaanbaar Nederlands trouwens

Lieve Belg woensdag 17 juni 2009 @ 20:03:18 #135
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_70107919
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Dom natuurlijk om zoiets met je gezicht te laten doen, ook al zijn het er maar drie

Allemaal perfect verstaanbaar
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  Lieve Belg woensdag 17 juni 2009 @ 20:09:10 #136
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_70108138

woensdag 17 juni 2009 @ 20:30:42 #137
78780 deedeetee
pi_70109093
Heeft ze nu al een laserbehandeling gehad ?
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:39:09 #139
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70109480
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Sterretje gezocht ! Ze kan zich zo aanmelden
'ik heb wel 57 sterretjes!'

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:39:34 #140
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_70109501
Sowieso al 3 sterren op je kop willen hebben.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:44:15 #141
215628 woid
let's get Friendly
pi_70109684
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:30 schreef deedeetee het volgende:
Heeft ze nu al een laserbehandeling gehad ?
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:45:24 #142
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70109732
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:09 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]

.
pi_70110122
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:30 schreef WRH het volgende:

[..]

Ietwat? nogal wat, zelf geen tatoeages neem ik aan?
voelen waar de naald je huid in gaat hoeft echt niet gezien te worden om te weten waar, totale onzin dat ze het niet voelde

Mee eens, daarbij moet de huid ook strak gehouden worden en zo'n hand op je bakkes in combinatie met een naald zou je toch wel ietsiepietsie moeten voelen. Mooi verhaal van die meid, leuk bedacht.
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:03:20 #144
215628 woid
let's get Friendly
pi_70110448
dat ze met zo'n engnek rustig in die stoel is blijven zitten... 56 sterretjes lang....
pi_70110913
ik ben zo lekker normaal gebleven
pi_70110958

Eaubama
ik ben zo lekker normaal gebleven
pi_70111003
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:00 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Ze zitten voor haar op de linkerzijde van haar kop. En ooit gehoord van het spiegelen van een foto
  woensdag 17 juni 2009 @ 22:20:46 #148
215628 woid
let's get Friendly
pi_70113772

woensdag 17 juni 2009 @ 23:00:32 #149
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_70115356
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:13 schreef WammesWaggel het volgende:

Ze heeft er ook wil goed over nagedacht. Dat antwoordt als haar pa vraagt of ze 3 sterretjes wil laten tatoeëren (ze had al balletjes ofzo met eyeliner op haar gezicht getekend).
Kimberley: "Jaja, dat kan geen kwaad"

Dat zeg ik ook weleens als ik twee frikandellen bestel ipv 1 .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 17 juni 2009 @ 23:07:23 #150
58560 Oksel
Gezellig.
pi_70115587
Bizar verhaal.
  Trouwste user 2022 woensdag 17 juni 2009 @ 23:08:54 #151
7889 tong80
Spleenheup
pi_70115648
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 17 juni 2009 @ 23:12:18 #152
58560 Oksel
Gezellig.
pi_70115769
"in slaap vallen", tijdens je eerste tattoo. Heel fucking ongeloofwaardig. Het doet PIJN, je bent gespannen. Echt niet.
  donderdag 18 juni 2009 @ 02:53:15 #153
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_70119421

Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:45:50 #154
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_70121829
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 02:53 schreef RodeNek het volgende:

Geweldig
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_70126961
http://www.telegraaf.nl/b(...)lf_sterretjes__.html
quote:
Geef jezelf sterretjes met de 'Kimberlizer' KORTRIJK - Voor mensen die net als de Belgische Kimberley hun gezicht vol willen laten 'tatoeëren' met sterretjes is er nu de 'Kimberlizer'.

Met behulp van de 'Kimberlizer' is het mogelijk om te kijken hoe je eigen gezicht eruit ziet met de bizarre sterretjes-tattoo van Kimberley. Het enige dat je ervoor nodig hebt, is een webcam.

De 18-jarige Kimberley Vlaeminck wilde graag drie sterretjes op haar gezicht laten aanbrengen. Ze viel naar eigen zeggen tijdens de behandeling in slaap en toen ze wakker werd, had ze 56 sterretjes.

De website van de 'Kimberlizer' speelt handig op het tattoo-drama in. Zogenaamd als steunbetuiging voor Kimberley, maar enig leedvermaak valt niet te ontkennen...
http://www.toputourworkon.com/kimberlizer/

wheeheh
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:34:08 #156
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70128506
quote:
Vlaams tattoo-meisje is mediahype
KORTRIJK - Het Vlaamse meisje dat 56 sterretjes in haar gezicht kreeg getatoeëerd, wordt bedolven onder de media-aandacht vanuit de hele wereld. Ze kan tot 30.000 euro krijgen voor een optreden in Britse talkshows.
Kimberley Vlaeminck weigert echter alle aanvragen. ,,Ik kan het niet meer aan. En wat zou ik moeten zeggen? Ik ken geen enkele vreemde taal'', zegt ze donderdag in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws. Ze wil snel af van de aandacht en de sterren. ,,Ik wil weer de Kimberley van vroeger zijn en normaal over straat lopen.''
Op internet circuleren al veel fotocollages die de spot drijven met het meisje. Zo is ze gemonteerd op een poster van Star Wars en in een nepadvertentie van Carglass over sterretjes in de voorruit.
Het 18-jarige meisje uit Kortrijk kreeg zondag 56 sterretjes in haar gezicht aangebracht. Ze zegt dat ze slechts om drie sterretjes had gevraagd en tijdens de behandeling in slaap is gevallen. De tatoeëerder heeft aangeboden om de verwijderkosten te betalen.
Krijgen ze in Belgie geen engelse les
Get it and Bet it
  donderdag 18 juni 2009 @ 13:23:02 #158
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_70128687
Geniale soeps
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  donderdag 18 juni 2009 @ 13:25:21 #159
78780 deedeetee
pi_70128774
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:17 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Krijgen ze in Belgie geen engelse les
Vast wel, maar toen sliep ze natuurlijk óók
  donderdag 18 juni 2009 @ 13:35:36 #160
215628 woid
let's get Friendly
pi_70129169
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:25 schreef deedeetee het volgende:

[..]

pi_70129478
pi_70130840
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:25 schreef deedeetee het volgende:

[..]

En over negen maanden krijgt ze een kind, toen ze sliep heeft dat geverfde monster haar vast ook een vrucht gegeven
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:18:43 #163
78918 SeLang
Black swans matter
pi_70138339
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:16 schreef jevader het volgende:
[ afbeelding ]
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  donderdag 18 juni 2009 @ 18:39:14 #164
pi_70140794
Ik snap niet waarom dat laseren geen succes is, volgens dat bericht; op de foto kun je toch zien dat de tattoo's (op de 3 bedoelde..) weg zijn? Duh dat het nog ontstoken is....

Overigens wel apart dat er (geloof ik?) nog niemand echt is ingegaan op het feit dat het een hoax is...
*Think outside the box*
pi_70140906
Het is een hoax volgens gs.
  donderdag 18 juni 2009 @ 18:56:53 #166
16715 Mylene
*schatje*
pi_70141350
quote:

Zo trok Kimberley Vlaeminck gisteren de straat op.

HLN update Terwijl de hype rond sterrenmeisje Kimberley oncontroleerbaar groot wordt, beginnen geruchten te circuleren dat het verhaal een mediastunt zou zijn, geregisseerd door radiozender MNM.

Showbizzsite.be stelde deze voormiddag al dat ze sterk de indruk kregen dat MNM aan de touwtjes van dit verhaal trok. Ondertussen pikte ook de website van De Standaard, clint.be en de facebookgroep 'Fansite voor Kimberley '56 sterretjes' Vlaeminck' het bericht op.

Verdacht
Toegegeven, de verspreiding van het verhaal ging verdacht snel. In geen tijd hadden buitenlandse (en anderstalige!) media het bericht (inclusief foto's) opgepikt. Ook de fotograpjes en parodieën kwamen massaal en op zeer korte tijd binnen. Dat lijkt voorbereid en/of strak geregisseerd.

Een lopend vuurtje
Maar dat hoeft niet zo te zijn. Een verhaal verspreidt zich wel vaker als een lopend vuurtje, zeker als het enkele straffe en/of domme stoten bevat, zoals bij het sterrenmeisje onbetwistbaar het geval is. Als het bovendien op een nieuwsluwe dag de media haalt, heb je sowieso een grotere kans op verspreiding. En dan mogen we de nieuwe technologieën niet vergeten, zoals internet en facebook, die nieuws (en hypes) sneller helpen verspreiden.

Andere bewijzen
Clint.be en Showbizzsite.be zien echter nog andere 'bewijzen' voor het complot van MNM. De sterren op het gezicht van het meisje zouden zo verdacht veel lijken op de sterren in het logo van de zender. De fameuze 'Kimberlizer', waarbij iedereen een foto kan voorzien van 56 sterretjes, is dan weer gemaakt door reclamebureau Famous, dat eerder de lancering van MNM verzorgde. Showbizzsite.be stelt zich hardop de vraag of dat wel toeval is.

Geld afwijzen
De site gaat nog een stapje verder. "Je krijgt het aanbod om voor de Duitse tv je verhaal te doen en krijgt er zelfs veel geld voor maar je weigert. En op een donderdag besluit je dan toch maar om je vrijdag op te offeren en aan Peter Van de Veire je verhaal te gaan doen, op MNM", schrijft de site.

Maar in Het Laatste Nieuws van vandaag staat duidelijk te lezen dat het meisje zelf toegeeft geen enkele vreemd taal te spreken. Een aanbod van een Britse zender om voor 30.000 euro het verhaal te komen doen werd ook afgewezen. Dat is drie keer het bedrag dat nodig is om de sterretjes te verwijderen. Bovendien is het meisje ook al geïnterviewd door Q-music.

Het verhaal zelf
En dan zijn er nog de vragen bij het verhaal zelf. Wie valt er nu in slaap bij het tatoeëren? Kan dat wel? Experts (en ervaringsdeskundigen) menen van niet. Wat boze tongen doet denken dat Kimberley misschien (gedeeltelijk) liegt.

Maar als het een leugen is, is het er dan een is van een meisje dat haar verantwoordelijkheid ontloopt, of van reclamemakers die een ongeloofwaardig element hebben toegevoegd om het verhaal 'echt straf' te maken?

"Het is wel waar"
De Standaard wijst ook op de redenen om te geloven dat het verhaal wel klopt. Tot nu toe heeft geen enkele tatoeage-expert de bedenking geopperd dat de tattoos vals zouden kunnen zijn, terwijl velen de foto's al onder ogen hebben gekregen.

56 échte tattoeages bij wijze van stunt is niet echt slim, gezien de moeite om ze verwijderd te krijgen. Bovendien wil toch geen enkele tatoeëerder zijn naam op het spel zetten, merkt de krant nog op.

Volgens Clint.be worden tatoeage meestal uitgetekend met een gewone stift. "Dus het kan bijna niet anders dan dat Kimberley de tekening al op voorhand had gezien" luidt het daar.

Winst
Clint.be belde zelf naar Peter Van de Veire voor meer uitleg. Toen we hem het verhaal voorlegden reageerde hij al lachend dat hij hier geen commentaar kon op geven. Maar wat heeft MNM te winnen bij een stunt als deze? Een tijdelijke piek in de dramatische luistercijfers? En tegelijk de klacht dat ze het leven van een 18-jarig meisje overhoop hebben gegooid.

Vele mensen vinden nu al dat er te veel aandacht naar de zaak gaat en dat het leven van het meisje verpest wordt. "Laat haar gerust" wordt steeds vaker door jullie, onze surfers, onder de artikels gezet. Als MNM hier extra luisteraars en een positief imago door probeert te halen, dan zijn ze vér van een goede afloop. (edp)

bron

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 18-06-2009 19:46:18 ]
  Lieve Belg donderdag 18 juni 2009 @ 18:57:00 #167
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_70141356
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 18:43 schreef tralalala het volgende:
Het is een hoax volgens gs.
http://hln.be/hln/nl/959/(...)-stunt-van-MNM.dhtml

Een stukje uit artikel:
quote:
Verdacht
Toegegeven, de verspreiding van het verhaal ging verdacht snel. In geen tijd hadden buitenlandse (en anderstalige!) media het bericht (inclusief foto's) opgepikt. Ook de fotograpjes en parodieën kwamen massaal en op zeer korte tijd binnen. Dat lijkt voorbereid en/of strak geregisseerd.
De fotograpjes komen altijd snel, daar hoeft geen voorbereiding
  donderdag 18 juni 2009 @ 19:43:01 #168
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_70142860
Nu bij DZDD Jakhalzen.
  donderdag 18 juni 2009 @ 19:47:29 #169
16715 Mylene
*schatje*
pi_70142991
quote:
"Sterrenmeisje Kimberley is géén stunt van MNM!"

De openbare omroep ontkent donderdag formeel dat het "sterrenmeisje", Kimberley Vlaeminck, een stunt is van radiostation MNM. De website Clint.be legde eerder op de dag de link tussen het meisje met de tattoo's en de populaire VRT-zender.

Kimberley Vlaeminck domineert al enkele dagen de binnen- en buitenlandse media met haar opmerkelijke verhaal. Het 18-jarige meisje uit Kortrijk beweert dat een tatoeëerder 56 sterren op haar gezicht aanbracht, terwijl ze er maar drie had gevraagd.

'Kimberlizen' via website marketingbureau Famous
Intussen beginnen er vragen te rijzen over het waarheidsgehalte van de story. "Is het niet opmerkelijk dat marketingbureau Famous al na een dag een website klaar heeft waarop iedereen zijn eigen foto kan 'kimberlizen'? ", vraagt Clint.be zich af. "Is het niet verdacht dat de site in kwestie in april al werd geregistreerd en dat Famous bovendien de lancering van MNM in goede banen leidde, een zender die bovendien een ster in zijn logo heeft? "

Zelfmoordneigingen
"Puur toeval", luidt het donderdagavond bij de openbare omroep. "Kimberley is vrijdagochtend te gast bij Peter Van de Veire en zal daar hopelijk de waarheid vertellen. Wat ik wel formeel kan bevestigen is dat het verhaal géén stunt is van de VRT", aldus woordvoerder Björn Verdoodt.

De oom van het meisje was donderdag al even te horen op MNM en verklaarde dat Kimberley aan het hele verhaal zelfmoordneigingen heeft overgehouden.De Grote Peter Van de Veire Ochtendshow start vrijdag om 6 uur. (belga/mvdb)
bron
pi_70144005
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 19:47 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
GeenStijl beweerd van wel
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:40:04 #171
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70146909
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 19:47 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Alsof mensen hierdoor ineens naar die radiozender zouden gaan luisteren .
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:46:39 #172
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
  Lieve Belg donderdag 18 juni 2009 @ 21:59:57 #173
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_70147744
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]

Ze veranderen wel snel van kleur

http://www.clint.be/nieuws/is-sterrenmeisje-stunt-van-mnm
Photoshop kan veel doen hoor
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:15:29 #174
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_70148467
Lijken wel dikke klodders henna nu.
pi_70149060
Inderdaad, het ligt er echt op als het ware. Dikke klodders henna dus. Waarschijnlijk gewoon bijgewerkt, maar niet eens zo netjes gedaan.

Hoax.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  donderdag 18 juni 2009 @ 23:40:51 #176
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_70151806
Het kan me met de dag steeds minder boeien. Alle tegenstrijdigheden en verdraaiingen hebben het zo ongeloofwaardig gemaakt
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_70152000
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:47 schreef byah het volgende:
Hoax.
dit dus
  † In Memoriam † vrijdag 19 juni 2009 @ 00:16:40 #178
7074 moussy
kuttekop
pi_70152812
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:15 schreef MadGuy het volgende:
Lijken wel dikke klodders henna nu.
ze rimpelen wel mooi mee..

Ik ga morgens eens proberen hoe ver ik kom met schmink en dan vloeibare latex er over, volgens mij kom ik wel tot zoiets

Lijkt trouwens bij die gekleurde sterretjes-foto alsof er al 2 van haar wangen gevallen zijn
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_70154176
Altijd goed om een meid sterretjes te laten zien, maar zo...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_70155191
Ik blijf het een raar verhaal vinden dat dat wijf tijdens het prikken in slaap is gevallen. Als je t mij vraagt is dat haast niet mogelijk maar goed...Of misschien was ze wel kei stoned.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  vrijdag 19 juni 2009 @ 07:13:02 #182
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_70155262
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_70155264
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:12 schreef Oksel het volgende:
"in slaap vallen", tijdens je eerste tattoo. Heel fucking ongeloofwaardig. Het doet PIJN, je bent gespannen. Echt niet.
En dan ook nog onder je oog, knap hoor als je dan in slaap weet te vallen.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_70155962
hoax dus, kon ook niet anders
pi_70156160
De beste hoax sinds tijden. En goed nieuws dat het een broodje-aap verhaal blijkt te zijn
  vrijdag 19 juni 2009 @ 09:24:04 #186
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_70156973
ze is ondertussen op mnm geweest voor het interview, en het is geen stunt, zo blijkt. Geen hoax dus.
Ze spreekt ook niet meer van in slaap gevallen maar van flauwgevallen, wat een belangrijk nuanceverschil is.

hier een verslagje van het radio-interview:
http://www.deredactie.be/(...)ren/090619_Kimberley
  vrijdag 19 juni 2009 @ 09:27:21 #187
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_70157040
je kunt de interviews er ook beluisteren, als je niet op je werk zit tenminste.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 09:39:36 #188
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70157321
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 09:24 schreef Beregd het volgende:
ze is ondertussen op mnm geweest voor het interview, en het is geen stunt, zo blijkt. Geen hoax dus.
Ze spreekt ook niet meer van in slaap gevallen maar van flauwgevallen, wat een belangrijk nuanceverschil is.

hier een verslagje van het radio-interview:
nuanceverschil?
de volgende keer dat ze erover spreekt, is ze opgestraald door aliens, en hebben zij het gedaan.
flikker nou toch op, die liegt alles aan elkaar.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 09:39:46 #189
78780 deedeetee
pi_70157325
quote:
Normaal gaat de naald zo'n 3 millimeter diep, op haar voorhoofd ging die echter tot 2 centimeter diep. Dat zou meteen ook verklaren waarom het meisje het bewustzijn verloor.
Zit je 2 cm diep niet allang op het bot dan
  vrijdag 19 juni 2009 @ 09:42:06 #190
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70157371
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 09:24 schreef Beregd het volgende:
Dus omdat ze een interview op nmn heeft gedaan is het geen hoax
  vrijdag 19 juni 2009 @ 09:43:37 #191
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_70157410
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 09:42 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Dus omdat ze een interview op nmn heeft gedaan is het geen hoax
nee, er werd gezegd dat het een stunt van de radiozender mnm was in verschillende media (zie ook hoger), dat is nu dus ontkend.

Over andere complottheorieën spreek ik me niet uit.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 09:46:30 #192
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_70157494
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 09:39 schreef Mirjam het volgende:

[..]

nuanceverschil?
de volgende keer dat ze erover spreekt, is ze opgestraald door aliens, en hebben zij het gedaan.
flikker nou toch op, die liegt alles aan elkaar.
ik denk ook dat ze gewoon 56 sterren vroeg, die tattooeerder heeft ze gegeven, ze komt bij haar ouders, die natuurlijk furieus zijn, verzint een jankverhaal, de ouders zijn nog dommer dan het kind en geloven het, en heel de Belgische media erbij.
pi_70158916
Okay, nu wilde ze ineens eerst bolletjes hebben. En blijkbaar heeft ze dat wel kunnen communiceren, want ze zegt in dat interview niet dat ze verrast was met het feit dat ze sterretjes had ipv bolletjs.
Nu mocht ineens niemand mee naar achter, waar ze de tattoos kreeg. Als dat echt zo zou zijn, zouden ze dat wel in het eerste interview hebben verteld.
Wordt steeds ongeloofwaardiger, fucking hoax.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 11:53:59 #194
78918 SeLang
Black swans matter
pi_70161200
quote:
Het Ministerie van Volksgezondheid in België gaat strengere regels invoeren met betrekking tot het zetten van tatoeages. De minister werd ondervraagd naar aanleiding van het sterrenmeisje. De verantwoordelijke bewindspersoon, Laurette Onkelinx, heeft dat gisteren bekendgemaakt.

De grootte van de tatoeage moet worden opgenomen in het document dat de tatoeëerder en de getatoeëerde vooraf opstellen om hun akkoord over de tattoo vast te leggen. Daarnaast moet er een duidelijke bedenktijd van één of meerdere dagen komen vooraleer de tatoeage mag worden gezet. Mensen kunnen nu nog een bedenktijd vragen, maar dat is niet verplicht. Op deze punten moet de wet worden aangepast. Dat schrijft de Gazet van Antwerpen
Mijn reisverslagen
  vrijdag 19 juni 2009 @ 11:57:27 #195
13913 Salah-al-Din
Righteousness of the faith
pi_70161313
Poll: Zou jij het sterrenmeisje doen?
  • JA
  • NEE
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • Wanneer een vrouw tegen u praat, glimlach haar dan toe maar luistert niet.
    pi_70161363
    Ik geloof haar nog steeds.
    pi_70162814
    Ik snap niet dat ze al die media aandacht en het grote geld wat op dit moemnt geboden wordt afslaat.
    pi_70163878
    quote:
    Kimberley vatte eerst nog eens kort samen wat er die fatale vaderdag allemaal is gebeurd. "Ik wilde bolletjes laten tatoeëeren, maar de tatoeëerder stelde sterretjes voor. Ik heb nog even gedacht of ik dat wel mooi vond. Maar daarna zijn we dan naar achteren gegaan. Ik heb gevraagd of mijn vader bij me mocht blijven omdat het mijn eerste tatoeage was, maar niemand mocht blijven", zegt het meisje.

Niemand gelooft echter dat het meisje effectief in slaap is gevallen tijdens de sessie. "Ik weet het ook niet. We hebben het aan verschillende andere tatoeëerders gevraagd en zij denken allemaal dat ik ben flauwgevallen." Volgens een onderzoek van de dermatoloog werd het meisje ook veel te diep getatoeëerd. Normaal gaat de naald zo'n 3 millimeter diep, op haar voorhoofd ging die echter tot 2 centimeter diep. Dat zou meteen ook verklaren waarom het meisje het bewustzijn verloor.

Intussen heeft Kimberley Vlaeminck het niet makkelijk. Haar verhaal haalde het wereldnieuws, maar niet iedereen reageert even positief. "Soms zijn de reacties goed en soms zijn ze slecht. Vrienden zitten in met mij en zeggen dat ze er zijn voor mij. Maar die moppen,ja...het kwetst vanbinnen. Het is moeilijk uit te leggen."

Het meisje wou het verhaal eigenlijk niet in de media brengen, maar haar oom kon haar overtuigen. "Dit moest in de pers komen. Ik wil dat zoiets nooit meer gebeurt", zegt oom Davy. Een Duitse televisieshow bood Kimberley Vlaeminck al 30.000 euro voor een optreden. "Maar het is niet voor het geld dat ik het doe. Ik wil gewoon dat niemand anders dit meemaakt."

Kimberley geeft intussen toe dat ze zelfmoordneigingen heeft. Ze ging al naar een dokter "en die zegt me dat ik me sterk moet houden. Ik krijg ook wel voldoende steun". Haar profielen op de netwerksites netlog en facebook zijn wel afgesloten. Daar mag ze van haar oom niet meer op.

Drie ziekenhuizen zouden intussen hebben aangeboden om het meisje gratis te behandelen. Die sessies zouden minimaal 2 jaar in beslag nemen. Oom Davy wil er alvast alles aan doen om het meisje in die tijd uit haar isolement te halen. "Ze zal niet binnen blijven zitten. Ze gaat overal mee, met mij. Ik sleur haar mee."

Het maakt het verhaal een stuk aannemelijker:
    Meisje legt tattoeerder uit wat ze wil: 3 bollen. Tattoeerder begrijpt meisje niet helemaal, ze komen uit op sterren en gaat aan de slag met tattoeren. Tijdens het tattoeren vat het meisej flauw. Uiteindelijk komt meisje bij en ziet dan welke eigen invulling de tattoeerder aan het verhaal heeft gedaan: 56 sterren.
    Kortom, tattoeerder is fout.
    pi_70164284
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 13:16 schreef vanhal het volgende:

[..]

Meisje legt tattoeerder uit wat ze wil: 3 bollen. Tattoeerder begrijpt meisje niet helemaal, ze komen uit op sterren en gaat aan de slag met tattoeren. Tijdens het tattoeren vat het meisej flauw. Uiteindelijk komt meisje bij en ziet dan welke eigen invulling de tattoeerder aan het verhaal heeft gedaan: 56 sterren.
    Kortom, tattoeerder is fout. meisje faalt.
    Extremistisch gematigd.
    pi_70164348
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 13:28 schreef P8 het volgende:
    Hoe heeft dat meisje gefaald dan?
      vrijdag 19 juni 2009 @ 13:47:57 #201
    33189 RM-rf
    1/998001
    pi_70165002
    quote:

Meisje legt tattoeerder uit wat ze wil: 3 bollen. Tattoeerder begrijpt meisje niet helemaal, ze komen uit op sterren en gaat aan de slag met tattoeren.
    ehm, over de keuze om sterretjes te doen ipv de bolletjes was helemaal geen verwarring.... dat meisje zegt zelf daarover: "Ik heb nog even gedacht of ik dat wel mooi vond"
    Er was daarover dus geen sprake van communicatie-problemen, integendeel ze had verdomd goed door dat hij dus andere dingen wilde doen dan zij voorhad... waarom ze dan toch zich laat overhalen vind ik twijfelachtig en eerder een teken van een erg zwakke en beinvloedbare personlijkheid... maar op 'communicatie-problemen' kun je het niet gooien.
    "Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
    pi_70165221
    quote:
    Op vrijdag 19 juni 2009 13:47 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ehm, over de keuze om sterretjes te doen ipv de bolletjes was helemaal geen verwarring.... dat meisje zegt zelf daarover: "Ik heb nog even gedacht of ik dat wel mooi vond"
    Er was daarover dus geen sprake van communicatie-problemen, integendeel ze had verdomd goed door dat hij dus andere dingen wilde doen dan zij voorhad... waarom ze dan toch zich laat overhalen vind ik twijfelachtig en eerder een teken van een erg zwakke en beinvloedbare personlijkheid... maar op 'communicatie-problemen' kun je het niet gooien.
    Nee klopt, ik zet het daar wat krom neer, maar ik bedoelde niet dat de keuze voor de sterren een resultaat van de verwarring is.

Maar nog wel ben ik benieuwd waar het meisje precies faalt.
      zondag 21 juni 2009 @ 15:16:53 #203
    217529 Jabberwocky
    Jabberwo)))cky
    pi_70222458
    Vanmorgen was ze te zien in het programma "De Zevende Dag" op België Een, ook hier werd benadrukt dat het helemaal geen reclamestunt was.
    "Beware the Jabberwock, my son!
    The jaws that bite, the claws that catch!
    Beware the Jubjub bird, and shun
    The frumious Bandersnatch!"
      zondag 21 juni 2009 @ 15:29:09 #204
    78918 SeLang
    Black swans matter
    pi_70222865
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 15:16 schreef Jabberwocky het volgende:
    Vanmorgen was ze te zien in het programma "De Zevende Dag" op België Een, ook hier werd benadrukt dat het helemaal geen reclamestunt was.
    Dat zou helemaal fail zijn natuurlijk, als het toch echt is maar niemand het gelooft
    Mijn reisverslagen
    pi_70223132
    Er is gewoon een topic over

En bijna iedereen geloofde dit verhaal puur omdat het op de Televisie was geweest. Dit heeft gewoon weer aangetoond hoe simpel en naief de (hoogopgeleide) mensen en zelfbenoemde intellectuelen over het algemeen zijn.

Die grappen dat Belgen dom zijn, kunnen nu trouwens niet meer gemaakt worden
    "Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
    pi_70228404
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 15:38 schreef JohnDope het volgende:
    En bijna iedereen geloofde dit verhaal puur omdat het op de Televisie was geweest. Dit heeft gewoon weer aangetoond hoe simpel en naief de (hoogopgeleide) mensen en zelfbenoemde intellectuelen over het algemeen zijn.
      zondag 21 juni 2009 @ 19:32:18 #207
    78918 SeLang
    Black swans matter
    pi_70229189
    Is dit verhaal nu eigenlijk al formeel debunked?
    Mijn reisverslagen
    pi_70229797
    quote:

[..]

Kortom, tattoeerder is fout.
    lol
    quote:
    Volgens een onderzoek van de dermatoloog werd het meisje ook veel te diep getatoeëerd. Normaal gaat de naald zo'n 3 millimeter diep, op haar voorhoofd ging die echter tot 2 centimeter diep. Dat zou meteen ook verklaren waarom het meisje het bewustzijn verloor.
    2 centimeter diep op haar voorhoofd? Dan zit je met je naald zowat je hersenvlies door te prikken
    Heel erg geloofwaardig
      zondag 21 juni 2009 @ 22:41:22 #209
    39333 Zelva
    Fortunate observer of time
    pi_70236870
    quote:
    Ik kijk naar de feiten, dat zijn wat mij betreft:
    !
    pi_70238289
    Ja ik las dat ook van die 2cm, het zal wel niet zijn geweest wat die man heeft gezegd. Maar journalisten zijn dom genoeg om zoiets wel op te schrijven.
      zondag 21 juni 2009 @ 23:14:18 #211
    208510 WammesWaggel
    Ciao Matteo
    pi_70238333
    Ze zat er wat stilletjes bij vandaag, en haar vriend is wel een enorme tokkie zeg
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 juni 2009 @ 23:48:55 #212
    163650 Greys
    pi_70239647
    2 Centimeter, dwars door je schedel heen, uhuh....
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_70244862
    Zou het ook kunnen dat een naald scheef in de huid wordt gezet? Dan is 2cm aannemelijk.
    pi_70245281
    quote:
    Op maandag 22 juni 2009 10:06 schreef vanhal het volgende:
    Zou het ook kunnen dat een naald scheef in de huid wordt gezet? Dan is 2cm aannemelijk.

maar dan is het geen 2 cm diep meer...
    pi_70245313
    Hoe ga je dit recht lullen vanhal?

'Sterrenmeisje' geeft leugen toe

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2009 10:26:40 ]
    pi_70245412
    quote:
    Op maandag 22 juni 2009 10:25 schreef BroesWillems het volgende:
    Hoe ga je dit recht lullen vanhal?

Ah ze heeft wel meer dan haar 15minuten van faam gehaald op deze manier.
    pi_70245446
    Kimberley gaat alle tatoeages laten weghalen, maar ze zal pas na 1 jaar haar oude gezicht terug hebben.

>> http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=GEB2BMIPJ
      maandag 22 juni 2009 @ 10:57:59 #218
    78780 deedeetee
    pi_70246076
    de kosten gaan mss nog een probleem worden : discussie oom Kimberley en tatoeëerder
      Redactie Frontpage maandag 22 juni 2009 @ 11:00:15 #219
    21273 JeMoeder
    MijnMoeder
    pi_70246144
    Wat een pauperkind. Iedereen wist wat haar vader blijkbaar niet wist
    Ta mère
    El Coño
    ウイスキー
      maandag 22 juni 2009 @ 11:03:32 #220
    78780 deedeetee
    pi_70246244
    De domme kop op de foto bij dit artikel

Gezicht van Kimberley pas over een jaar weer als nieuw
      maandag 22 juni 2009 @ 11:21:41 #221
    78918 SeLang
    Black swans matter
    pi_70246803
    Het was dus geen hoax?

Maar dat weglaseren dat kan nog weleens gaan tegenvallen. Hier op Fok loopt er een ergens een hele topicreeks over met mensen die al jarenlang bezig zijn om allerlei wanstaltig lelijke tattoos weg te krijgen. Dikke ellende, want na het laseren mag het niet in de zon enzo. Lekker als die dingen op je gezicht zitten...

Edit: Hier liep trouwens die reeks: Tatoeage verwijderen (the sequel)
    Mijn reisverslagen
    pi_70246912
    quote:
    Op maandag 22 juni 2009 11:21 schreef SeLang het volgende:

Dikke ellende, want na het laseren mag het niet in de zon enzo. Lekker als die dingen op je gezicht zitten...
    In principe kun je met een tatoege zelf beter ook niet in de zon komen want dan wordt die ook lichter
    pi_70247046
    quote:
    Politie komt tussen bij discussie oom Kimberley en tatoeëerder

KORTRIJK - De politie moest zaterdagavond de gemoederen bedaren in de tattooshop van Rouslan Toumaniantz. De oom van Kimberley Vlaeminck sloeg er na een discussie met de tatoeëerder zijn eigen hand tot bloedens toe op de voordeur.
    'Rouslan had beloofd dat hij zou opdraaien voor de kosten van het verwijderen van de sterretjes', zegt de betrokken oom, Davy Devalle. 'Maar toen ik hem zaterdagavond de prijsraming wilde laten ondertekenen, weigerde hij: 9.000 euro vond hij te veel. Op dat moment zag ik op zijn pc een gemonteerde foto van Kimberley voor Carglass: sterretjes verwijderen? Bel Carglass . Toen ben ik ontploft. Maar ik heb daar geen schade aangericht', zegt hij. De politie, die in de buurt was voor een braderie, kwam de verklaring van beide mannen noteren. Rouslant Toumaniantz liet weten dat hij bij de politie een klacht indient en een advocaat in de arm neemt.
    pick me up
      maandag 22 juni 2009 @ 11:43:49 #224
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_70247373

edit; oh, was al gepost
      maandag 22 juni 2009 @ 11:59:35 #225
    78918 SeLang
    Black swans matter
    pi_70247837
    Even de poll van Salah-a-Dinh omhoogschoppen

Poll: Zou jij het sterrenmeisje doen?
  • JA
  • NEE
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • "If you want to make God laugh, tell him about your plans"
    Mijn reisverslagen
    pi_70248226
    quote:
    Op maandag 22 juni 2009 11:43 schreef Mirjam het volgende:

edit; oh, was al gepost
    Zie! Ik zei het toch
      maandag 22 juni 2009 @ 12:36:43 #227
    23267 Roel_Jewel
    Gobbledigook
    pi_70248827
    quote:
    Op maandag 22 juni 2009 11:30 schreef melovechai het volgende:

[..]

pick me up
    .
      maandag 22 juni 2009 @ 12:49:36 #228
    78918 SeLang
    Black swans matter
    pi_70249190
    Dat was deze

Mijn reisverslagen
      maandag 22 juni 2009 @ 13:07:27 #229
    215628 woid
    let's get Friendly
    pi_70249843
    quote:
    Op maandag 22 juni 2009 12:13 schreef vanhal het volgende:

[..]

Zie! Ik zei het toch
    is dit jouw verkapte manier van: "sorry jongens, ik was eigenwijs"
    pi_70250282
    quote:
    Gisteren gonsde het van de geruchten dat het verhaal van Kimberley een stunt zou zijn van radiozender MNM. Enkele luisteraars gingen wel erg ver in hun complottheorieën.

"De sterretjes vormen samen de letter M. Kimberley wilde er 3, maar kreeg er 56. Als je 3 x 56 doet, kom je op 168, exact het aantal dagen dat MNM bestaat op 19 juni.
    Je kunt ook overdrijven natuurlijk
    Een reclamestunt lijkt me desondanks niet eens zo ondenkbaar. Is daar inmiddels al wat meer over bekend?
    Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
      maandag 22 juni 2009 @ 13:41:17 #231
    23267 Roel_Jewel
    Gobbledigook
    pi_70250926
    quote:
    Op maandag 22 juni 2009 13:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Een reclamestunt lijkt me desondanks niet eens zo ondenkbaar. Is daar inmiddels al wat meer over bekend?
    Voor een reclamestunt duurt 't nu wel wat lang voordat dat uitkomt...
      maandag 22 juni 2009 @ 13:52:58 #232
    43584 Beregd
    absolutely inch perfect
    pi_70251332
    quote:
    Op maandag 22 juni 2009 13:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

door mnm alleszins wel
    pi_70251925
    quote:
    Op maandag 22 juni 2009 13:52 schreef Beregd het volgende:

[..]

door mnm alleszins wel
    Wat bedoel je precies, dat het zeer onwaarschijnlijk is dat de betreffende zender een dergelijke reclamestunt op poten zou zetten?
      maandag 22 juni 2009 @ 14:16:28 #234
    43584 Beregd
    absolutely inch perfect
    pi_70252151
    ik moest schrijven:
    mnm heeft het al formeel ontkend
    pi_70252649
    quote:
    Op maandag 22 juni 2009 14:16 schreef Beregd het volgende:
    ik moest schrijven:
    mnm heeft het al formeel ontkend
    Tsja, BNN heeft voor de uitzending van de donorshow destijds ook steeds ontkend dat het een hoax zou zijn.
      dinsdag 23 juni 2009 @ 11:33:33 #236
    23267 Roel_Jewel
    Gobbledigook
    pi_70283916
    http://www.nu.nl/opmerkel(...)n-in-tattooshop.html .
    quote:
    Sterrenmeisje krijgt baan in tattooshop

Kimberley Vlaeminck, het meisje dat 56 sterren in haar gezicht getatoeëerd kreeg, krijgt een baan bij een tatoeageshop in het Vlaamse Kortrijk.

Tattoo Mike, de concurrent van de man die Kimberley de tatoeage gaf, pikt zo een graantje mee van alle media-aandacht. Dit meldde de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws dinsdag.
    ''Kimberley is het levende voorbeeld van hoe het verkeerd kan lopen met een tatoeage. Daarom is ze nuttig in mijn zaak'', aldus haar nieuwe werkgever. Het meisje zal als een soort ervaringsdeskundige aan de slag gaan en klanten adviseren.

Excuses
    De tatoeëerder die de sterretjes aanbracht, eist dat het 18-jarige meisje binnen 48 uur publiekelijk haar excuses aanbiedt. ''Anders klaag ik haar aan wegens laster en eerroof'', aldus Rouslan Toumaniantz.
    Er loopt al een klacht tegen de oom van Kimberley wegens doodsbedreigingen aan het adres van Toumaniantz.

Beklagen
    Kimberley's advocaat verklaart dat het meisje volledig instemde met het zetten van de tatoeage en zich pas achteraf begon te beklagen. ''Ze viel niet in slaap, noch verloor ze haar bewustzijn.''
    De advocaat heeft het meisje en haar familie al opgedragen voorlopig uit de publiciteit te blijven en hun mond houden.
    Geen hond verstaat haar, dus dat zal wel goed werken, dat advies van haar .
    pi_70284347
    quote:
    Op maandag 22 juni 2009 12:49 schreef SeLang het volgende:
    Dat was deze

[ afbeelding ]
      dinsdag 23 juni 2009 @ 13:05:45 #238
    78780 deedeetee
    pi_70286711
    quote:
    Het meisje zal als een soort ervaringsdeskundige aan de slag gaan en klanten adviseren.
    LOL
      dinsdag 23 juni 2009 @ 14:13:13 #239
    43584 Beregd
    absolutely inch perfect
    pi_70288899
    "Sterrenmeisje" werkt nu zelf in tattooshop
    VRT di 23/06/2009 - 12:49
    "Sterrenmeisje" Kimberley Vlaeminck (18) uit Kortrijk krijgt een job bij Tattoo Mike, de concurrent van tatoeëerder Rouslan Toumaniantz, die haar 56 in plaats van de 3 gevraagde sterretjes gaf. Overigens eist Rouslan Toumaniantz publieke verontschuldigingen en zegt hij dat het meisje uiterst labiel is.

Over werk hoeft Kimberley Vlaeminck, het meisje van 18 dat vorige week heel even de wereldpers haalde, zich alvast geen zorgen meer te maken. Vanaf vrijdag gaat ze aan de slag bij de concurrent van Toumaniantz, Tattoo Mike. Ze zal er de klanten ontvangen en advies verlenen over het plaatsen van tatoeages. De geschikte persoon voor de job, vindt Tattoo Mike. "Ze er is een ervaringsdeskundige en weet hoe het verkeerd kan lopen", klinkt het.
    "Larie, apekool en leugens"
    Over Kimberley Vlaeminck deden heel wat wilde geruchten de ronde. Dat het een stunt van MNM zou zijn bijvoorbeeld (wat door de VRT formeel ontkend werd). Dat het meisje wél 56 sterren vroeg, maar terugdeinsde voor de boze reactie van haar vader. Tattoo-artiest Rouslan Toumaniantz nam daarom de advocaten Sven Mary en Marijn Van Nooten in de arm. Zij eisen publieke verontschuldigingen van Vlaeminck, liefst zo snel mogelijk.

"Als ik haar verklaringen bekijk, lijken we hier te maken te hebben met een labiele persoonlijkheid want ze verandert haar verklaringen over wat er precies is gebeurd in de shop om de haverklap," zegt Sven Mary. "Eerst verklaarde Kimberley in de pers dat ze in slaap was gevallen, dan dat ze was flauwgevallen, en de laatste verklaring was dat ze de sterren toch mooi vond", zegt Mary.

Een oom van Kimberley heeft het voorbije weekend de tattoo-winkel van Toumaniantz kort en klein geslagen. Komt er geen verontschuldiging, dan dient de man een klacht in wegens laster en eerroof.
      dinsdag 23 juni 2009 @ 15:26:24 #240
    43497 Afunados
    Get Therapy
    pi_70291497
    Hier staan wel wat aardige foto's tussen:
    http://www.humo.be/tws/hu(...)ecial-kimberley.html
      dinsdag 23 juni 2009 @ 16:30:44 #241
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_70293601
    quote:
    Op dinsdag 23 juni 2009 14:13 schreef Beregd het volgende:
    Een oom van Kimberley heeft het voorbije weekend de tattoo-winkel van Toumaniantz kort en klein geslagen. Komt er geen verontschuldiging, dan dient de man een klacht in wegens laster en eerroof.
    Wut
      dinsdag 23 juni 2009 @ 17:14:58 #242
    43584 Beregd
    absolutely inch perfect
    pi_70294930
    zo weten we direct uit wat voor milieu kimberley komt
      dinsdag 23 juni 2009 @ 18:33:37 #243
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_70297353
    \

dinsdag 23 juni 2009 @ 18:46:38 #244
    78918 SeLang
    Black swans matter
    pi_70297643
    Volgens de poll zou 52% van de Fok!-ers haar doen
    Mijn reisverslagen
      dinsdag 23 juni 2009 @ 18:55:49 #245
    23267 Roel_Jewel
    Gobbledigook
    pi_70297872
    quote:
    Op dinsdag 23 juni 2009 18:33 schreef Ewelina het volgende:
    [ afbeelding ]\

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

pi_70298928
    quote:
    Op dinsdag 23 juni 2009 16:30 schreef eleusis het volgende:

[..]

Wut
    Ik denk dat het er wat krom staat, maar dat hij excuses eist van het meisje, niet van de losgeslagen oom. Ik neem aan dat de schade die hij aan heeft gericht wel verhaald gaat worden.
      woensdag 24 juni 2009 @ 17:30:04 #247
    23267 Roel_Jewel
    Gobbledigook
    pi_70330990
    http://deredactie.be/cm/v(...)_Geding_Kimberley%2B
    quote:
    "Sterrenmeisje" spant een kort geding aan

wo 24/06/2009 - 16:35
    De 18-jarige Kimberley Vlaeminck spant morgen een kort geding aan tegen de man die 56 sterretjes op haar gezicht heeft getatoeëerd. Eerder eiste de man in kwestie binnen de 48 uur een publieke verontschuldiging van haar, maar dat is er dus niet van gekomen.
    Het verhaal van het 18-jarige "sterrenmeisje" Kimberley Vlaeminck neemt steeds onwaarschijnlijker proporties aan. Het meisje trok een tijdje geleden naar tatoeëerder Rouslan Toumaniantz, met de vraag om drie sterretjes rond haar oog in te kleuren.

Nadat de tatoeërder haar onder handen had genomen, had ze 56 sterretjes op haar gezicht, weliswaar in de vorm van een drie. Het meisje beweerde zelf dat ze in de tattoostoel in slaap was gevallen. Ook zou er sprake geweest zijn van een communicatiestoornis met de man.

Rouslan Toumaniantz hangt een heel andere versie op van dat verhaal. Hij beweert dat het meisje eerst akkoord ging met het aantal sterren, maar dat ze daarna schrok van de verbaasde reactie van haar vader en de schuld van zich af schoof.

Rouslan Toumaniantz eiste gisteren nog binnen de 48 uur een publieke verontschuldiging van het meisje. In de plaats daarvan moet hij zelf voor de rechter verschijnen. Morgen wordt er een kort geding tegen hem aangespannen.

De advocaat van Vlaeminck, Jan Leysen, wil niet veel kwijt over het dossier. "Ik geef enkel toe dat ze eisende partij is en dat het te maken heeft met het alom gekende dossier."
      woensdag 24 juni 2009 @ 17:34:50 #248
    212634 Ron.Burgundy
    Milk was a bad choice
    pi_70331133
    Wat een soap
    You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
    pi_70331334
    je kan toch wle tellen als je daar op die bank liugt. 1 2 3 .. en 56 godverdomme dan ben je een domme koe ook als je denkt dat hij nog de derde niet gedaan heeft. En geen gezeik over dutten dat is een slap excuus.
      woensdag 24 juni 2009 @ 18:45:07 #250
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_70332967
    WTF. Ze had toch al bekend dat ze zelf om die tattoo gevraagd heeft?
    pi_70339201
    Ja hoor, in slaap vallen Dat voel je toch enzo... Beetje vaag verhaal
    pi_70352632
    quote:
    Op woensdag 24 juni 2009 21:40 schreef HeaRt_woRm het volgende:
    Ja hoor, in slaap vallen Dat voel je toch enzo... Beetje vaag verhaal
    Dude, lees je in...
    pi_70841609
    Het betreffende meisje is volgens het AD opgenomen in een gesloten inrichting: http://www.ad.nl/buitenla(...)omen_in_kliniek.html

Ik kan me het op zich wel voorstellen dat e.e.a. je even teveel wordt.
      vrijdag 10 juli 2009 @ 11:27:51 #254
    78918 SeLang
    Black swans matter
    pi_70842503
    Ze spoorde natuurlijk daarvoor ook al niet, anders laat je geen 56 sterren op je gezicht tattoeren
    Mijn reisverslagen
    pi_70842788
    Zo lang die inkt maar goed zwart is, kan een laserbehandeling wonderen doen.
    Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
    pi_70843194
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 11:27 schreef SeLang het volgende:
    Ze spoorde natuurlijk daarvoor ook al niet, anders laat je geen 56 sterren op je gezicht tattoeren
    Als ze wel spoorde had ze er maar 54 laten doen.

Vreemd verhaal ook, vooral nu ook weer dat ze bij haar oom andy woont . Heeft pa haar uit huis gezet vanwege de 56 sterren.
      vrijdag 10 juli 2009 @ 12:02:09 #257
    33189 RM-rf
    1/998001
    pi_70843728
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 11:27 schreef SeLang het volgende:
    ik denk ook dat die handeling niet de oorzaak van haar problemen is, maar hooguit een symptoom
    "Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
      vrijdag 10 juli 2009 @ 12:05:16 #258
    78918 SeLang
    Black swans matter
    pi_70843844
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 12:02 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ik denk ook dat die handeling niet de oorzaak van haar problemen is, maar hooguit een symptoom
    Dat denk ik ook ja. Een noodkreet om aandacht.
    Mijn reisverslagen
      Donald Duck held vrijdag 10 juli 2009 @ 12:07:50 #259
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_70843926
    Het is wel een 56-sterren inrichting, ze zal daar dus goed behandeld kunnen gaan worden
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
      vrijdag 10 juli 2009 @ 13:10:06 #260
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_70845956
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 12:02 schreef RM-rf het volgende:

[..]

eens.
      zaterdag 11 juli 2009 @ 15:22:58 #261
    pi_70877022
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 12:07 schreef __Saviour__ het volgende:
    Het is wel een 56-sterren inrichting, ze zal daar dus goed behandeld kunnen gaan worden
    *Think outside the box*
      † In Memoriam † zaterdag 11 juli 2009 @ 15:28:42 #262
    187254 Giertje
    lets all make believe
    pi_70877137
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 12:07 schreef __Saviour__ het volgende:
    lol
    Life is what happens when youre busy making other plans
    Det Som En Gang Var
    I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
    pi_70891140
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 11:36 schreef Lyrebird het volgende:
    Zo lang die inkt maar goed zwart is, kan een laserbehandeling wonderen doen.
    En hoe zal haar hoofd er na die behandelingen uit zien?
      zondag 12 juli 2009 @ 00:22:52 #264
    78918 SeLang
    Black swans matter
    pi_70891213
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 00:19 schreef mrcool het volgende:

[..]

Mijn reisverslagen
    pi_70891260
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 00:22 schreef SeLang het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    pi_70893064
    Heeft ze nog geen overdosis pillen gehad voor de behandeling van die overdosis sterren van d'r?
    pi_70895623
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 00:19 schreef mrcool het volgende:

[..]

Zeker niet mooi, je huid is nooit meer hetzelfde na zo'n behandeling dus een mooi gezicht kan ze schudden.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')