ehm, over de keuze om sterretjes te doen ipv de bolletjes was helemaal geen verwarring.... dat meisje zegt zelf daarover: "Ik heb nog even gedacht of ik dat wel mooi vond"quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:16 schreef vanhal het volgende:
Meisje legt tattoeerder uit wat ze wil: 3 bollen. Tattoeerder begrijpt meisje niet helemaal, ze komen uit op sterren en gaat aan de slag met tattoeren.
Nee klopt, ik zet het daar wat krom neer, maar ik bedoelde niet dat de keuze voor de sterren een resultaat van de verwarring is.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:47 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ehm, over de keuze om sterretjes te doen ipv de bolletjes was helemaal geen verwarring.... dat meisje zegt zelf daarover: "Ik heb nog even gedacht of ik dat wel mooi vond"
Er was daarover dus geen sprake van communicatie-problemen, integendeel ze had verdomd goed door dat hij dus andere dingen wilde doen dan zij voorhad... waarom ze dan toch zich laat overhalen vind ik twijfelachtig en eerder een teken van een erg zwakke en beinvloedbare personlijkheid... maar op 'communicatie-problemen' kun je het niet gooien.
Dat zou helemaal fail zijn natuurlijk, als het toch echt is maar niemand het gelooftquote:Op zondag 21 juni 2009 15:16 schreef Jabberwocky het volgende:
Vanmorgen was ze te zien in het programma "De Zevende Dag" op België Een, ook hier werd benadrukt dat het helemaal geen reclamestunt was.
quote:Op zondag 21 juni 2009 15:38 schreef JohnDope het volgende:
En bijna iedereen geloofde dit verhaal puur omdat het op de Televisie was geweest. Dit heeft gewoon weer aangetoond hoe simpel en naief de (hoogopgeleide) mensen en zelfbenoemde intellectuelen over het algemeen zijn.
lolquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:16 schreef vanhal het volgende:
[..]
http://www.deredactie.be/(...)ren/090619_Kimberley
Het maakt het verhaal een stuk aannemelijker:
Meisje legt tattoeerder uit wat ze wil: 3 bollen. Tattoeerder begrijpt meisje niet helemaal, ze komen uit op sterren en gaat aan de slag met tattoeren. Tijdens het tattoeren vat het meisej flauw. Uiteindelijk komt meisje bij en ziet dan welke eigen invulling de tattoeerder aan het verhaal heeft gedaan: 56 sterren.
Kortom, tattoeerder is fout.
2 centimeter diep op haar voorhoofd? Dan zit je met je naald zowat je hersenvlies door te prikkenquote:Volgens een onderzoek van de dermatoloog werd het meisje ook veel te diep getatoeëerd. Normaal gaat de naald zo'n 3 millimeter diep, op haar voorhoofd ging die echter tot 2 centimeter diep. Dat zou meteen ook verklaren waarom het meisje het bewustzijn verloor.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:12 schreef vanhal het volgende:
Ik kijk naar de feiten, dat zijn wat mij betreft:
quote:Op maandag 22 juni 2009 10:06 schreef vanhal het volgende:
Zou het ook kunnen dat een naald scheef in de huid wordt gezet? Dan is 2cm aannemelijk.
Ah ze heeft wel meer dan haar 15minuten van faam gehaald op deze manier.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:25 schreef BroesWillems het volgende:
Hoe ga je dit recht lullen vanhal?
'Sterrenmeisje' geeft leugen toe
In principe kun je met een tatoege zelf beter ook niet in de zon komen want dan wordt die ook lichterquote:Op maandag 22 juni 2009 11:21 schreef SeLang het volgende:
Dikke ellende, want na het laseren mag het niet in de zon enzo. Lekker als die dingen op je gezicht zitten...
pick me upquote:Politie komt tussen bij discussie oom Kimberley en tatoeëerder
KORTRIJK - De politie moest zaterdagavond de gemoederen bedaren in de tattooshop van Rouslan Toumaniantz. De oom van Kimberley Vlaeminck sloeg er na een discussie met de tatoeëerder zijn eigen hand tot bloedens toe op de voordeur.
'Rouslan had beloofd dat hij zou opdraaien voor de kosten van het verwijderen van de sterretjes', zegt de betrokken oom, Davy Devalle. 'Maar toen ik hem zaterdagavond de prijsraming wilde laten ondertekenen, weigerde hij: 9.000 euro vond hij te veel. Op dat moment zag ik op zijn pc een gemonteerde foto van Kimberley voor Carglass: sterretjes verwijderen? Bel Carglass . Toen ben ik ontploft. Maar ik heb daar geen schade aangericht', zegt hij. De politie, die in de buurt was voor een braderie, kwam de verklaring van beide mannen noteren. Rouslant Toumaniantz liet weten dat hij bij de politie een klacht indient en een advocaat in de arm neemt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |