ze rimpelen wel mooi mee..quote:
En dan ook nog onder je oog, knap hoor als je dan in slaap weet te vallen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:12 schreef Oksel het volgende:
"in slaap vallen", tijdens je eerste tattoo. Heel fucking ongeloofwaardig. Het doet PIJN, je bent gespannen. Echt niet.
nuanceverschil?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:24 schreef Beregd het volgende:
ze is ondertussen op mnm geweest voor het interview, en het is geen stunt, zo blijkt. Geen hoax dus.
Ze spreekt ook niet meer van in slaap gevallen maar van flauwgevallen, wat een belangrijk nuanceverschil is.
hier een verslagje van het radio-interview:
http://www.deredactie.be/(...)ren/090619_Kimberley
Zit je 2 cm diep niet allang op het bot danquote:Normaal gaat de naald zo'n 3 millimeter diep, op haar voorhoofd ging die echter tot 2 centimeter diep. Dat zou meteen ook verklaren waarom het meisje het bewustzijn verloor.
Dus omdat ze een interview op nmn heeft gedaan is het geen hoaxquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:24 schreef Beregd het volgende:
ze is ondertussen op mnm geweest voor het interview, en het is geen stunt, zo blijkt. Geen hoax dus.
nee, er werd gezegd dat het een stunt van de radiozender mnm was in verschillende media (zie ook hoger), dat is nu dus ontkend.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dus omdat ze een interview op nmn heeft gedaan is het geen hoax
ik denk ook dat ze gewoon 56 sterren vroeg, die tattooeerder heeft ze gegeven, ze komt bij haar ouders, die natuurlijk furieus zijn, verzint een jankverhaal, de ouders zijn nog dommer dan het kind en geloven het, en heel de Belgische media erbij.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nuanceverschil?
de volgende keer dat ze erover spreekt, is ze opgestraald door aliens, en hebben zij het gedaan.
flikker nou toch op, die liegt alles aan elkaar.
quote:Het Ministerie van Volksgezondheid in België gaat strengere regels invoeren met betrekking tot het zetten van tatoeages. De minister werd ondervraagd naar aanleiding van het sterrenmeisje. De verantwoordelijke bewindspersoon, Laurette Onkelinx, heeft dat gisteren bekendgemaakt.
De grootte van de tatoeage moet worden opgenomen in het document dat de tatoeëerder en de getatoeëerde vooraf opstellen om hun akkoord over de tattoo vast te leggen. Daarnaast moet er een duidelijke bedenktijd van één of meerdere dagen komen vooraleer de tatoeage mag worden gezet. Mensen kunnen nu nog een bedenktijd vragen, maar dat is niet verplicht. Op deze punten moet de wet worden aangepast. Dat schrijft de Gazet van Antwerpen
http://www.deredactie.be/(...)ren/090619_Kimberleyquote:Kimberley vatte eerst nog eens kort samen wat er die fatale vaderdag allemaal is gebeurd. "Ik wilde bolletjes laten tatoeëeren, maar de tatoeëerder stelde sterretjes voor. Ik heb nog even gedacht of ik dat wel mooi vond. Maar daarna zijn we dan naar achteren gegaan. Ik heb gevraagd of mijn vader bij me mocht blijven omdat het mijn eerste tatoeage was, maar niemand mocht blijven", zegt het meisje.
Niemand gelooft echter dat het meisje effectief in slaap is gevallen tijdens de sessie. "Ik weet het ook niet. We hebben het aan verschillende andere tatoeëerders gevraagd en zij denken allemaal dat ik ben flauwgevallen." Volgens een onderzoek van de dermatoloog werd het meisje ook veel te diep getatoeëerd. Normaal gaat de naald zo'n 3 millimeter diep, op haar voorhoofd ging die echter tot 2 centimeter diep. Dat zou meteen ook verklaren waarom het meisje het bewustzijn verloor.
Intussen heeft Kimberley Vlaeminck het niet makkelijk. Haar verhaal haalde het wereldnieuws, maar niet iedereen reageert even positief. "Soms zijn de reacties goed en soms zijn ze slecht. Vrienden zitten in met mij en zeggen dat ze er zijn voor mij. Maar die moppen,ja...het kwetst vanbinnen. Het is moeilijk uit te leggen."
Het meisje wou het verhaal eigenlijk niet in de media brengen, maar haar oom kon haar overtuigen. "Dit moest in de pers komen. Ik wil dat zoiets nooit meer gebeurt", zegt oom Davy. Een Duitse televisieshow bood Kimberley Vlaeminck al 30.000 euro voor een optreden. "Maar het is niet voor het geld dat ik het doe. Ik wil gewoon dat niemand anders dit meemaakt."
Kimberley geeft intussen toe dat ze zelfmoordneigingen heeft. Ze ging al naar een dokter "en die zegt me dat ik me sterk moet houden. Ik krijg ook wel voldoende steun". Haar profielen op de netwerksites netlog en facebook zijn wel afgesloten. Daar mag ze van haar oom niet meer op.
Drie ziekenhuizen zouden intussen hebben aangeboden om het meisje gratis te behandelen. Die sessies zouden minimaal 2 jaar in beslag nemen. Oom Davy wil er alvast alles aan doen om het meisje in die tijd uit haar isolement te halen. "Ze zal niet binnen blijven zitten. Ze gaat overal mee, met mij. Ik sleur haar mee."
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:16 schreef vanhal het volgende:
[..]
http://www.deredactie.be/(...)ren/090619_Kimberley
Het maakt het verhaal een stuk aannemelijker:
Meisje legt tattoeerder uit wat ze wil: 3 bollen. Tattoeerder begrijpt meisje niet helemaal, ze komen uit op sterren en gaat aan de slag met tattoeren. Tijdens het tattoeren vat het meisej flauw. Uiteindelijk komt meisje bij en ziet dan welke eigen invulling de tattoeerder aan het verhaal heeft gedaan: 56 sterren.
Kortom, tattoeerder is fout.meisje faalt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |