quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:41 schreef Ewelina het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GIC2BGSD8
Op het vader verhaal na, ben ik het hiermee eens.quote:'Voor de tatoeëerder heb ik geen goed woord over. Als je bij de beenhouwer drie koteletten bestelt, moet hij er toch ook geen vier geven. Maar ook de vader gaat niet vrijuit, vind ik. En het meisje treft natuurlijk zelf ook schuld. Dat ze zogezegd in slaap gevallen zou zijn tijdens het tatoeëren: zever. Dat doet te veel pijn. Ik denk dat Kimberly schrik had om stop te zeggen. Ik voorspel haar een moeilijke toekomst.'
Wat is dit voor taalquote:Mandy Hogie schreef
om 12:46
HAHA. iik vind die verhaal van die kimberlyy Tog well Zieligg hoor..; Aubb in slaap Vallee tydens Tato Zette ok als u pijn grens nii hoog iss dan zal da nog gaan .. Maar in het gezichtt heb je altyd een Hogepijn Grenss .. Das gewoon echt een zever verhaal van dat meisje .. en zoeizo Wie gaat nu 3 tatoo's in het gezicht laten Zette .. normaal een Tatoeerder die doet da nog ni eens.. ze zeggen meestal alleen wnnr u armen en lichaam vol staat doen we pas handen nek of gezicht.. dus ze zal wel aangedrongen hebben .. en achter Aff woude ze er mee Gelff zeker Trekken van die man + beetje aandacht trekken in de media .. aja want geef toe nu is ze wel bekentt Geworden ze staat overal op internet , in alle boekjess zowel binneLand als buiten lands.. of mss was ze zo lelijkk da ze da woude bedekke door de sterrekes:( Tot papa dat zagg Ging ze Zeggen da de tatoeerder de foutt Was.. Mahja Echt Zieligg verhaal van die meisjes.. ze kon beter iets anderss uitzoeke dan iik was in slaap gevalle HAHA.
ja, natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:43 schreef rishi120 het volgende:
Wat ik niet snap is:
Als je een tattooooo krijgt de tatoeage artist eerst met een fineliner/ marker de tatoeage tekent en na akkoord van de slachtoffer met een naald gaat tekenen, dit gebeurt in Nederland zo, in Miami inkt en de rest van de wereld ook wel, of niet?
rishi
van een dyslectische zuid afrikaan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.facebook.com/group.php?gid=92339175980
[..]
Wat is dit voor taal![]()
![]()
ja, blijf jij maar lekker het verhaal van het neisje geloven dat tot nu toe nogsteeds overtuigd is dat ze in slaap is gevallenquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:43 schreef vanhal het volgende:
[..]
[..]
Op het vader verhaal na, ben ik het hiermee eens.
Wat ik al heb aangegeven, ik geloof niet dat ze in slaap is gevallen, maar dat er een miscommunicatie was tussen het meisje en de tattoeerder. De tattoeerder heeft daarnaast het meisje niet het document moeten laten ondertekenen wat hij haar had moeten laten ondertekenen. De tattoeerdere heeft het meisje niet goed begrepen, wat juist bij tattoees in het gezicht van uiterst belang is. Hij heeft zijn eigen invulling aan het verhaal gegeven en 56 ipv 3 sterren getattoeerd. Net als de collega-tattoeerder in het verhaal (zie link hierboven aangeeft) vind ik dat die tattoeerder verkeerd bezig is. Dat alles staat los van hoe ik over het plaatsen van tattoees waar dan ook denk, dat is haar eigen keuze, en die mag ze wmb prima maken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:55 schreef woid het volgende:
ja, blijf jij maar lekker het verhaal van het neisje geloven dat tot nu toe nogsteeds overtuigd is dat ze in slaap is gevallen
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:03 schreef vanhal het volgende:
[..]
Wat ik al heb aangegeven, ik geloof niet dat ze in slaap is gevallen, maar dat er een miscommunicatie was tussen het meisje en de tattoeerder. De tattoeerder heeft daarnaast het meisje niet het document moeten laten ondertekenen wat hij haar had moeten laten ondertekenen. De tattoeerdere heeft het meisje niet goed begrepen, wat juist bij tattoees in het gezicht van uiterst belang is. Hij heeft zijn eigen invulling aan het verhaal gegeven en 56 ipv 3 sterren getattoeerd. Net als de collega-tattoeerder in het verhaal (zie link hierboven aangeeft) vind ik dat die tattoeerder verkeerd bezig is. Dat alles staat los van hoe ik over het plaatsen van tattoees waar dan ook denk, dat is haar eigen keuze, en die mag ze wmb prima maken.
Nee, heb ik ook al eerder gezegd, ik denk dat ze het in slaap vallen gebruikt om haar domheid (of gebrek aan assertiviteit) te verdoezelen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:07 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dus het feit dat ze liegt(over dat ze in slaap is gevallen), leg je maar gewoon links naast je neer?
en dus de rest van haar verhaal rammelt niet aan alle kanten?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:08 schreef vanhal het volgende:
[..]
Nee, heb ik ook al eerder gezegd, ik denk dat ze het in slaap vallen gebruikt om haar domheid (of gebrek aan assertiviteit) te verdoezelen.
Kijk, nu komen we ergens, ze was dus zo dom om haar halve kop onder te kalken en verzint dus een lulverhaal om de schuld bij de tatoeëerder te leggen..quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:08 schreef vanhal het volgende:
[..]
Nee, heb ik ook al eerder gezegd, ik denk dat ze het in slaap vallen gebruikt om haar domheid (of gebrek aan assertiviteit) te verdoezelen.
Idd, beetje vaag dat ze niks gezegd heeft op het moment dat die kerel bezig was op haar neus of haar kin...terwijl ze alleen iets kleins bij haar oog wou. Dat voel je toch ook echt wel lijkt me. Of doet het zoveel pijn dat je niet eens doorhebt WAAR ergens die tattoeerder bezig is?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:50 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Als ze een ster vlak naast je oog, op je neus of oorlel zetten ga je zo´n beetje door de grond. Een beetje verstandig mens vraagt zich op dat moment af waarom die vent op je neus bezig is en niet waar je gevraagd had.
Ze vind zichzelf toch oh zo lelijk nu met die sterren? waarom draagt ze dan een riem met sexy?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:00 schreef vanhal het volgende:
Maar misschien heeft de man het '3' ook wel vertaald naar de sterren die in een (gespiegelde) 3 formatie op het gezicht zijn getattoeerd. Wellicht had de man van het meisje begrepen dat ze een '3' in sterren op d'r gezicht wilde, terwijl het meisje slechts 3 sterren op d'r gezicht wilde...
[ afbeelding ]
Nee, ik denk dat ze 3 sterren in d'r gezicht getattoeerd wilde hebben, maar dat door miscommunicatie (doordat de tattoeerder frans en engels sprak, het meisje niet) de tattoeerder 56 ipv 3 sterren tattoeerde.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Kijk, nu komen we ergens, ze was dus zo dom om haar halve kop onder te kalken en verzint dus een lulverhaal om de schuld bij de tatoeëerder te leggen..
Lees het bericht in de OT nog eens, ze heeft 3 keer gevraagd of de man wilde stoppen met z'n tattoeer werk, maar de man ging gewoon door. Tot het meisje door kreeg dat de man met het inkleuren van een grote ster bezig was, toen greep het meisje in.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:21 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Idd, beetje vaag dat ze niks gezegd heeft op het moment dat die kerel bezig was op haar neus of haar kin...terwijl ze alleen iets kleins bij haar oog wou. Dat voel je toch ook echt wel lijkt me. Of doet het zoveel pijn dat je niet eens doorhebt WAAR ergens die tattoeerder bezig is?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:21 schreef Jooppiejj het volgende:
Ze vind zichzelf toch oh zo lelijk nu met die sterren? waarom draagt ze dan een riem met sexy?
noemen vrienden en familie je wel eens eigenwijs?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:22 schreef vanhal het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ze 3 sterren in d'r gezicht getattoeerd wilde hebben, maar dat door miscommunicatie (doordat de tattoeerder frans en engels sprak, het meisje niet) de tattoeerder 56 ipv 3 sterren tattoeerde.
Ze was dus niet zo dom dat ze 56 sterren wilde, ze wilde er slechts 3. De tattoeerder vatte het anders op, en ging aan de slag, en ook toen het meisje 3 keer vroeg of hij wilde stoppen, ging hij gewoon door. Hij had het plaatsen van 56 sterren in gedachten, zij had het plaatsen van 3 sterren in gedachten. Fout van de tattoeerder, die -zoals andere tattoeerders al aangeven- beter z'n verantwoording had moeten nemen en daarnaast een document moeten laten ondertekenen door het meisje.
ze heeft zelf aangegeven dat ze nederlands en engels sprak, dus dan klopt het ook al niet wat ze zegt. plus dat erbij komt dat ze de ene keer zegt dat de man alleen engels sprak en de andere keer was het alleen frans.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:22 schreef vanhal het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ze 3 sterren in d'r gezicht getattoeerd wilde hebben, maar dat door miscommunicatie (doordat de tattoeerder frans en engels sprak, het meisje niet) de tattoeerder 56 ipv 3 sterren tattoeerde.
nee.. toen kwam dr vader de toko binnenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:23 schreef vanhal het volgende:
[..]
Lees het bericht in de OT nog eens, ze heeft 3 keer gevraagd of de man wilde stoppen met z'n tattoeer werk, maar de man ging gewoon door. Tot het meisje door kreeg dat de man met het inkleuren van een grote ster bezig was, toen greep het meisje in.
Ze vraagt volgens jou dus wel 3 x om te stoppen en deed verder zelf niets om dat van hem gedaan te krijgen ? Je maakt mij niet wijs dat ze toen nog niet in de gaten had dat er veel meer dan 3 sterren kwamen en dat pas ondekte toen hij een grote ster ging inkleuren.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:23 schreef vanhal het volgende:
[..]
Lees het bericht in de OT nog eens, ze heeft 3 keer gevraagd of de man wilde stoppen met z'n tattoeer werk, maar de man ging gewoon door. Tot het meisje door kreeg dat de man met het inkleuren van een grote ster bezig was, toen greep het meisje in.
stop is in het frans behalve arrête ook stop...quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:22 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ze was dus niet zo dom dat ze 56 sterren wilde, ze wilde er slechts 3. De tattoeerder vatte het anders op, en ging aan de slag, en ook toen het meisje 3 keer vroeg of hij wilde stoppen, ging hij gewoon door. Hij had het plaatsen van 56 sterren in gedachten, zij had het plaatsen van 3 sterren in gedachten. Fout van de tattoeerder, die -zoals andere tattoeerders al aangeven- beter z'n verantwoording had moeten nemen en daarnaast een document moeten laten ondertekenen door het meisje.
Niveau 5 recherche hier, je hebt helemaal gelijk collega.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:27 schreef Jooppiejj het volgende:
@vanhal
als je een riem gaat dragen met sexy, terwijl je heel hard loopt te beweren dat je oh zo lelijk bent en niet meer naar buiten durft, dan kom je voor mij erg ongeloofwaardig over..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |