Dude, lees je in...quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:40 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ja hoor, in slaap vallenDat voel je toch enzo... Beetje vaag verhaal
Als ze wel spoorde had ze er maar 54 laten doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:27 schreef SeLang het volgende:
Ze spoorde natuurlijk daarvoor ook al niet, anders laat je geen 56 sterren op je gezicht tattoeren
ik denk ook dat die handeling niet de oorzaak van haar problemen is, maar hooguit een symptoomquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:27 schreef SeLang het volgende:
Ze spoorde natuurlijk daarvoor ook al niet, anders laat je geen 56 sterren op je gezicht tattoeren
Dat denk ik ook ja. Een noodkreet om aandacht.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:02 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik denk ook dat die handeling niet de oorzaak van haar problemen is, maar hooguit een symptoom
eens.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:02 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik denk ook dat die handeling niet de oorzaak van haar problemen is, maar hooguit een symptoom
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is wel een 56-sterren inrichting, ze zal daar dus goed behandeld kunnen gaan worden
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is wel een 56-sterren inrichting, ze zal daar dus goed behandeld kunnen gaan worden
En hoe zal haar hoofd er na die behandelingen uit zien?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:36 schreef Lyrebird het volgende:
Zo lang die inkt maar goed zwart is, kan een laserbehandeling wonderen doen.
quote:Op zondag 12 juli 2009 00:19 schreef mrcool het volgende:
[..]
En hoe zal haar hoofd er na die behandelingen uit zien?
Zeker niet mooi, je huid is nooit meer hetzelfde na zo'n behandeling dus een mooi gezicht kan ze schudden.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:19 schreef mrcool het volgende:
[..]
En hoe zal haar hoofd er na die behandelingen uit zien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |