Zie! Ik zei het tochquote:Op maandag 22 juni 2009 11:43 schreef Mirjam het volgende:
'Sterrenmeisje' geeft leugen toe
edit; oh, was al gepost
Je kunt ook overdrijven natuurlijkquote:Gisteren gonsde het van de geruchten dat het verhaal van Kimberley een stunt zou zijn van radiozender MNM. Enkele luisteraars gingen wel erg ver in hun complottheorieën.
"De sterretjes vormen samen de letter M. Kimberley wilde er 3, maar kreeg er 56. Als je 3 x 56 doet, kom je op 168, exact het aantal dagen dat MNM bestaat op 19 juni.
Voor een reclamestunt duurt 't nu wel wat lang voordat dat uitkomt...quote:Op maandag 22 juni 2009 13:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven natuurlijk![]()
Een reclamestunt lijkt me desondanks niet eens zo ondenkbaar. Is daar inmiddels al wat meer over bekend?
door mnm alleszins welquote:Op maandag 22 juni 2009 13:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven natuurlijk![]()
Een reclamestunt lijkt me desondanks niet eens zo ondenkbaar. Is daar inmiddels al wat meer over bekend?
Wat bedoel je precies, dat het zeer onwaarschijnlijk is dat de betreffende zender een dergelijke reclamestunt op poten zou zetten?quote:
Tsja, BNN heeft voor de uitzending van de donorshow destijds ook steeds ontkend dat het een hoax zou zijn.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:16 schreef Beregd het volgende:
ik moest schrijven:
mnm heeft het al formeel ontkend
Geen hond verstaat haar, dus dat zal wel goed werken, dat advies van haarquote:Sterrenmeisje krijgt baan in tattooshop
Kimberley Vlaeminck, het meisje dat 56 sterren in haar gezicht getatoeëerd kreeg, krijgt een baan bij een tatoeageshop in het Vlaamse Kortrijk.
Tattoo Mike, de concurrent van de man die Kimberley de tatoeage gaf, pikt zo een graantje mee van alle media-aandacht. Dit meldde de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws dinsdag.
''Kimberley is het levende voorbeeld van hoe het verkeerd kan lopen met een tatoeage. Daarom is ze nuttig in mijn zaak'', aldus haar nieuwe werkgever. Het meisje zal als een soort ervaringsdeskundige aan de slag gaan en klanten adviseren.
Excuses
De tatoeëerder die de sterretjes aanbracht, eist dat het 18-jarige meisje binnen 48 uur publiekelijk haar excuses aanbiedt. ''Anders klaag ik haar aan wegens laster en eerroof'', aldus Rouslan Toumaniantz.
Er loopt al een klacht tegen de oom van Kimberley wegens doodsbedreigingen aan het adres van Toumaniantz.
Beklagen
Kimberley's advocaat verklaart dat het meisje volledig instemde met het zetten van de tatoeage en zich pas achteraf begon te beklagen. ''Ze viel niet in slaap, noch verloor ze haar bewustzijn.''
De advocaat heeft het meisje en haar familie al opgedragen voorlopig uit de publiciteit te blijven en hun mond houden.
LOLquote:Het meisje zal als een soort ervaringsdeskundige aan de slag gaan en klanten adviseren.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:13 schreef Beregd het volgende:
Een oom van Kimberley heeft het voorbije weekend de tattoo-winkel van Toumaniantz kort en klein geslagen. Komt er geen verontschuldiging, dan dient de man een klacht in wegens laster en eerroof.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:33 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]\
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat het er wat krom staat, maar dat hij excuses eist van het meisje, niet van de losgeslagen oom.quote:
quote:"Sterrenmeisje" spant een kort geding aan
wo 24/06/2009 - 16:35
De 18-jarige Kimberley Vlaeminck spant morgen een kort geding aan tegen de man die 56 sterretjes op haar gezicht heeft getatoeëerd. Eerder eiste de man in kwestie binnen de 48 uur een publieke verontschuldiging van haar, maar dat is er dus niet van gekomen.
Het verhaal van het 18-jarige "sterrenmeisje" Kimberley Vlaeminck neemt steeds onwaarschijnlijker proporties aan. Het meisje trok een tijdje geleden naar tatoeëerder Rouslan Toumaniantz, met de vraag om drie sterretjes rond haar oog in te kleuren.
Nadat de tatoeërder haar onder handen had genomen, had ze 56 sterretjes op haar gezicht, weliswaar in de vorm van een drie. Het meisje beweerde zelf dat ze in de tattoostoel in slaap was gevallen. Ook zou er sprake geweest zijn van een communicatiestoornis met de man.
Rouslan Toumaniantz hangt een heel andere versie op van dat verhaal. Hij beweert dat het meisje eerst akkoord ging met het aantal sterren, maar dat ze daarna schrok van de verbaasde reactie van haar vader en de schuld van zich af schoof.
Rouslan Toumaniantz eiste gisteren nog binnen de 48 uur een publieke verontschuldiging van het meisje. In de plaats daarvan moet hij zelf voor de rechter verschijnen. Morgen wordt er een kort geding tegen hem aangespannen.
De advocaat van Vlaeminck, Jan Leysen, wil niet veel kwijt over het dossier. "Ik geef enkel toe dat ze eisende partij is en dat het te maken heeft met het alom gekende dossier."
Dude, lees je in...quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:40 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ja hoor, in slaap vallenDat voel je toch enzo... Beetje vaag verhaal
Als ze wel spoorde had ze er maar 54 laten doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:27 schreef SeLang het volgende:
Ze spoorde natuurlijk daarvoor ook al niet, anders laat je geen 56 sterren op je gezicht tattoeren
ik denk ook dat die handeling niet de oorzaak van haar problemen is, maar hooguit een symptoomquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:27 schreef SeLang het volgende:
Ze spoorde natuurlijk daarvoor ook al niet, anders laat je geen 56 sterren op je gezicht tattoeren
Dat denk ik ook ja. Een noodkreet om aandacht.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:02 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik denk ook dat die handeling niet de oorzaak van haar problemen is, maar hooguit een symptoom
eens.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:02 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik denk ook dat die handeling niet de oorzaak van haar problemen is, maar hooguit een symptoom
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is wel een 56-sterren inrichting, ze zal daar dus goed behandeld kunnen gaan worden
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is wel een 56-sterren inrichting, ze zal daar dus goed behandeld kunnen gaan worden
En hoe zal haar hoofd er na die behandelingen uit zien?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:36 schreef Lyrebird het volgende:
Zo lang die inkt maar goed zwart is, kan een laserbehandeling wonderen doen.
quote:Op zondag 12 juli 2009 00:19 schreef mrcool het volgende:
[..]
En hoe zal haar hoofd er na die behandelingen uit zien?
Zeker niet mooi, je huid is nooit meer hetzelfde na zo'n behandeling dus een mooi gezicht kan ze schudden.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:19 schreef mrcool het volgende:
[..]
En hoe zal haar hoofd er na die behandelingen uit zien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |