Die riem van d'r doet t ook wel hèquote:
Nee, ik vind niet dat ik haar tot in het extreme aan het verdedigen ben. Ook vind ik niet dat ik vanalles invul. Ik kijk naar de feiten, dat zijn wat mij betreft:quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:22 schreef puzziepie het volgende:
interessante discussie,
...btw,...vanhal,...je bent dat belgische gevallen sterretje wel tot in het extreme aan het verdedigen,
..je hebt het over anderen die invullen hoelang zo'n tattoo zetten duurt,.of hoe lang vader weg was om een ijsje te halen,..en ondertussen vul je zelf tot in het extreme in dat dat sterremokkel vooral de onschuld herself is,...omdat,..omdat ,..omdat,....maar het ligt niet aan dat meisje,....
ze is volgens jou niet dom,..maar je gebruikt zelf ook het woord dom,....(en tussen haakjes naief,...)
als je zoveel van die sterren op je kop krijgt,...dan zit je er echt wel langer als 10 minuutjes,...
daarnaast,...ik vond het al een pijnlijke aangelegenheid toen ik een aantal flinke bloemen op en rond mijn sleutelbeen liet zetten,....laat staan hoe pijnlijk dit moet voelen in je gezicht,....
hoe dom ben je als je dan ook nog eens niet de ander kan verstaan,
dan zoek je toch een andere tattoo shop,...der zijn der zat,....dom dom dom,
....en jouw uitspraken hierover ook,...
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:27 schreef Jooppiejj het volgende:
@vanhal
als je een riem gaat dragen met sexy, terwijl je heel hard loopt te beweren dat je oh zo lelijk bent en niet meer naar buiten durft, dan kom je voor mij erg ongeloofwaardig over..
Tuurlijk is ze op bepaalde punten dom bezig, maar dat hoeft echt geen 56 sterren tot het gevolg te hebben. Dat kun je de tattoeerder aanrekenen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:27 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ze vraagt volgens jou dus wel 3 x om te stoppen en deed verder zelf niets om dat van hem gedaan te krijgen ? Je maakt mij niet wijs dat ze toen nog niet in de gaten had dat er veel meer dan 3 sterren kwamen en dat pas ondekte toen hij een grote ster ging inkleuren.
Dat meisje zegt maar wat om te verbloemen dat ze dom is geweest. Nou je geweest..... ze is nog steeds gewoon dóm
mooi dat we het eens zijnquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:48 schreef eleusis het volgende:
[..]
Niveau 5 recherche hier, je hebt helemaal gelijk collega.
sorry hoor... 2 uur (of meer) lang?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:14 schreef vanhal het volgende:
[..]
Tuurlijk is ze op bepaalde punten dom bezig, maar dat hoeft echt geen 56 sterren tot het gevolg te hebben. Dat kun je de tattoeerder aanrekenen.
Ik zie het gewoon anders dan jij. Het lijkt er wel op alsof dat niet eens mag zeg. Rare toestand.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:20 schreef woid het volgende:
sorry hoor... 2 uur (of meer) lang?
je bent niet een beetje eigenwijs
tuurlijk mag datquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:27 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon anders dan jij. Het lijkt er wel op alsof dat niet eens mag zeg. Rare toestand.
Dan maar eigenwijs. Dat de meesten elkaar napapagaaien is niet mijn probleem.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:31 schreef woid het volgende:
tuurlijk mag dat
maar in dit geval ben je het niet eens met de meesten en houdt voet bij stuk.. dat heet "eigenwijs"
of iedereen heeft dezelfde meningquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:34 schreef vanhal het volgende:
[..]
Dan maar eigenwijs. Dat de meesten elkaar napapagaaien is niet mijn probleem.
Iedereen is opeens de expert op het gebied van het zetten van een tatoo. Dat vind ik altijd zo opmerkelijk aan een forum. Je ziet een onderwerp, en opeens is iedereen vanuit z'n luie stoel achter de computer DE expert op het gebied van dat onderwerp.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:34 schreef vanhal het volgende:
[..]
Dan maar eigenwijs. Dat de meesten elkaar napapagaaien is niet mijn probleem.
als dat it managertje zelf een tattoo heeft..quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:43 schreef vanhal het volgende:
[..]
Iedereen is opeens de expert op het gebied van het zetten van een tatoo. Dat vind ik altijd zo opmerkelijk aan een forum. Je ziet een onderwerp, en opeens is iedereen vanuit z'n luie stoel achter de computer DE expert op het gebied van dat onderwerp.
Alsof een IT managertje precies weet hoe lang het duurt om 3 sterren op een gezicht te plaatsen, laat me niet lachen.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:12 schreef vanhal het volgende:
[..]
Nee, ik vind niet dat ik haar tot in het extreme aan het verdedigen ben. Ook vind ik niet dat ik vanalles invul. Ik kijk naar de feiten, dat zijn wat mij betreft:
- een meisje wat 3 sterren in haar gezicht wil geen feit, ze zegt achteraf dat ze 3 sterren wou. Maar ze liegt wel meer..
- een tattoeerder die het meisje niet goed begrijpt Klopt, hoewel dat ook rammelt, eerst verstaat hij alleen frans volgens haar, vervolgens alleen engels
- een tattoeerder die 56 sterren plaatst Klopt
- een meisje wat tijdens het tattoeren meerdere malen de tattoeerder verzoekt te stoppen geen feit, ze liegt wel meer..
- een andere tattoeerder die als reactie op dit verhaal aangeeft dat de tattoeerder in kwestie een document had moeten opstellen met daarin beschreven de tattoe + laten ondertekenen van het document door het meisjeTja, dan had je naar een "erkende" tatoeageshop moeten gaan.
- een tattoeerder welke het document niet heeft opgesteld Zie boven
- een vader die gedurende de gehele tattoeer sessie weg isOm een ijsje te halen..ook dit rammelt, blijkbaar was hij een paar uur weg, voor een tatoeage die normaal minder dan een half uur duurt.
- een meisje wat spijt heeft van hetgeen ze heeft gekregen (maar let wel, waar ze NIET om heeft gevraagd) Dat is dus maar de vraag en geen feit
- een tattoeerder wat de schade gaat vergoeden Klopt, omdat hij volgens hem liever geen ontevreden klanten heeft, niet omdat hij fout zat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |