een paar posts terug was het je het nog mee eens dat ze gelogen heeft over dat ze sliepquote:
Inderdaad, dit is ongeveer hetzelfde als dat je als man naar het ziekenhuis gaan om onder plaatselijke verdoving gesteriliseerd te worden, wegdutten tijdens de operatie en wakker worden als vrouw terwijl je er helemaal niets van gemerkt hebt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:00 schreef Cheiron het volgende:
Als iemand met een naald in je gezicht aan het prikken is terwijl je dat niet wilt ben je volgens mij heel snel opgestaan hoor. 3 keer vragen of hij wilt stoppen mn neus, dan duw je toch gewoon zn arm weg of sta je op als hij zn ding bij je gezicht weghaalt.
Er klopt echt geen fuck van het verhaal van dat meisje.
Ietwat? nogal wat, zelf geen tatoeages neem ik aan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:12 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ietwat scheve vergelijking omdat in het tattoeer verhaal het meisje niet 100% goed zicht heeft op wat de tattoeerder aan het doen is (vergelijking met de tandarts).
Ze zitten voor haar op de linkerzijde van haar kop. En ooit gehoord van het spiegelen van een fotoquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:11 schreef Samson het volgende:
Vreemd, op de ene foto zitten ze links en op een andere weer rechts. Waar zitten ze nu echt? En waarom zien ze er zo fake uit? Ik geloof het verhaal bijna niet meer.
Allemaal perfect verstaanbaarquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Ben ik dan de enige die het wel mooi kan vinden zo die sterretjes?
Dom natuurlijk om zoiets met je gezicht te laten doen, ook al zijn het er maar drie![]()
Ze spreekt ook amper verstaanbaar Nederlands trouwens![]()
'ik heb wel 57 sterretjes!'quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Sterretje gezocht ! Ze kan zich zo aanmelden
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:30 schreef deedeetee het volgende:
Heeft ze nu al een laserbehandeling gehad ?
Mee eens, daarbij moet de huid ook strak gehouden worden en zo'n hand op je bakkes in combinatie met een naald zou je toch wel ietsiepietsie moeten voelen. Mooi verhaal van die meid, leuk bedacht.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:30 schreef WRH het volgende:
[..]
Ietwat? nogal wat, zelf geen tatoeages neem ik aan?
voelen waar de naald je huid in gaat hoeft echt niet gezien te worden om te weten waar, totale onzin dat ze het niet voelde
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ze zitten voor haar op de linkerzijde van haar kop. En ooit gehoord van het spiegelen van een foto
Ze heeft er ook wil goed over nagedacht. Dat antwoordt als haar pa vraagt of ze 3 sterretjes wil laten tatoeėren (ze had al balletjes ofzo met eyeliner op haar gezicht getekend).quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Ben ik dan de enige die het wel mooi kan vinden zo die sterretjes?
Dom natuurlijk om zoiets met je gezicht te laten doen, ook al zijn het er maar drie![]()
Ze spreekt ook amper verstaanbaar Nederlands trouwens![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |