Wie, wat, waar?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:48 schreef Pheno het volgende:
DaMart heeft de wiki verneukt met het openen van 1375!
Alweer aangepast, spatie was weg. En MPg doet altijd capslock "/URL", ook al zo lelijk tov de restquote:
Oh, gelukkig was het maar een spatie, ik heb ook wel eens een hele pagina laten verdwijnen toen ik voor het eerst een wikipagina bijwerktequote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alweer aangepast, spatie was weg. En MPg doet altijd capslock "/URL", ook al zo lelijk tov de rest
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alweer aangepast, spatie was weg. En MPg doet altijd capslock "/URL", ook al zo lelijk tov de rest
Volgens mij heeft hij Muck nu wel ingehaald.quote:
Ik heb een backupquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, gelukkig was het maar een spatie, ik heb ook wel eens een hele pagina laten verdwijnen toen ik voor het eerst een wikipagina bijwerkte.
Dan houd je de Shift dus gewoon ingedruktquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:52 schreef MPG het volgende:
[..].
Ik doe NOOIT capslock-"/url" . Das veel te veel werk men! Dan moet ik een toets extra indrukken.
Hoi Phenoquote:
Das dus NOG meer werkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan houd je de Shift dus gewoon ingedrukt.
Ik vertrouw online backups nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het knopje in de wiki gevonden om oude versies terug te zetten.
makreelquote:
Gold-garage-opruimerquote:
Goed idee!quote:
quote:
ben klaar met de garage leegmakenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Gold-garage-opruimer
(bakvisje van me!)
Dat maak ik morgenquote:
** GF pakt een vork en prikt in Fha om te kijken hoe gaarquote:
Auquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
** GF pakt een vork en prikt in Fha om te kijken hoe gaar
ik prikte zachtjes hoorquote:
Ohw nou okequote:
Wat was er dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben klaar met de garage leegmaken![]()
kan die volgende week weer vol worden gezet
Oeh, 'maken' ik mengde gewoon de inhoud van het bakjequote:
we gaan volgende week ons huis in eindhoven leeghalen en dan moet het hier zolang in de garagequote:
quote:
Daar ben jequote:
is dat iets om trots over te zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:43 schreef Fha het volgende:
Hij is trots omdat hij vier dagen geen seks heeft gehad
EOquote:
Tss, heidenquote:
Blijkbaar?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is dat iets om trots over te zijn
Vier dagen maar?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:43 schreef Fha het volgende:
Hij is trots omdat hij vier dagen geen seks heeft gehad
Dat bedoel ik!quote:
quote:
daar heb ik 30 zenders voorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
Voor rukken moet je toch ook niet op tv zijn
Duidelijk nog nooit gehoord van spice platinum. Of playboy channel.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
Voor rukken moet je toch ook niet op tv zijn
en dan heb ik er nog een paar meerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Duidelijk nog nooit gehoord van spice platinum. Of playboy channel.
Dat heb ik hier niet hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Duidelijk nog nooit gehoord van spice platinum. Of playboy channel.
ik heb het via satelietquote:
Ik ook niet. Ik kijk toch vrijwel nooit tvquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb het via sateliet![]()
kost 50 euri per 3 maanden
s'nachts is er op de meeste zenders niks op dus vandaarquote:
wij werkenquote:
Doe maar.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Gebeurt hier nog wat? Of zal ik maar vertellen wat ik vanavond gedaan heb?
vertel maarquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Gebeurt hier nog wat? Of zal ik maar vertellen wat ik vanavond gedaan heb?
Uh-huhquote:
En dan spring ik nu op de fiets naar de treinquote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 16-06-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 036 goldfinger1963
02. 035 Nijns
03. 031 Fha
04. 026 DaMart
05. 026 Pheno
06. 024 marcb1974
07. 023 MPG
08. 020 Muck
09. 019 Ladylike
10. 012 Dr_Flash
11. 011 Sjowhan
12. 009 Frutsel
13. 007 afro
14. 005 indahnesia.com
15. 004 Aarti
16. 004 dndiek
17. 004 Papierversnipperaar
18. 003 OA
19. 003 _F.U.B.A.R_
20. 002 Lenny_Leonard
Reeks-statistieken!
Hier stond een mislukte post. Het valt niet mee om mobiel te fokken 's ochtends rond zevenen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 06:50 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hebben elkaar gisteren met koffie en thee warm gehouden?
[..]
En dan spring ik nu op de fiets naar de trein.
4 postsquote:Op woensdag 17 juni 2009 06:50 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hebben elkaar gisteren met koffie en thee warm gehouden?
[..]
En dan spring ik nu op de fiets naar de trein.
Gewoon een qwerty-toetsenbord op je mobiel hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier stond een mislukte post. Het valt niet mee om mobiel te fokken 's ochtends rond zevenen.
Dat heb ik, maar er zitten 2 softkeys in de weg.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gewoon een qwerty-toetsenbord op je mobiel hebben.
Moet je die eraf slopenquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat heb ik, maar er zitten 2 softkeys in de weg.
quote:Top 100 van dinsdag 16 juni 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
Mja, gisteren is er (weer) de bovenleiding stuk getrokken waardoor er weinig/geen treinverkeer mogelijk isquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:49 schreef DaMart het volgende:
Zo, aansluiting op Leiden had ik net gehaald. Normaal heb ik daar zo'n 10 minuten voor, maar omdat er een vertraagde stoptrein en een ivm de problemen bij Sassenhem omgeleide intercity vlak voor mijn trein zaten, had ik ineens nog maar 2 minuten om van spoor 9 naar spoor 1 te komen.
En nu baal ik dat ik die trein weer uit ben. Nadat ik al een tijdje wilde schrijven, maar geen inspiratie had, kwam die inspiratie vanochtend als vanzelf en kwam ik net een beetje in het verhaal, toen ik de trein moest verlaten.
Ik sta er niet inquote:
Ja, net als een paar jaar geleden op ongeveer dezelfde plaats. Ook toen kwam de bovenleiding bij een dubbeldekker naar binnen. En als ik me niet vergis gebeurde het toen twee keer binnen een zeer korte termijn daar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, gisteren is er (weer) de bovenleiding stuk getrokken waardoor er weinig/geen treinverkeer mogelijk is. Het had ook zijn voordelen, aangezien ik hierdoor mijn sneltrein richting Breda nog kon pakken, ondanks dat ik 10 minuten later op het station was (had later bus genomen). Trein had dus 10 minuten vertraging opgelopen
Nee, geen KSC'er in de top 100quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geen gebruiker uit de KSC die in de Top staat?
Er zaten geen vier dames in deze keer?quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:49 schreef DaMart het volgende:
Zo, aansluiting op Leiden had ik net gehaald. Normaal heb ik daar zo'n 10 minuten voor, maar omdat er een vertraagde stoptrein en een ivm de problemen bij Sassenhem omgeleide intercity vlak voor mijn trein zaten, had ik ineens nog maar 2 minuten om van spoor 9 naar spoor 1 te komen.
En nu baal ik dat ik die trein weer uit ben. Nadat ik al een tijdje wilde schrijven, maar geen inspiratie had, kwam die inspiratie vanochtend als vanzelf en kwam ik net een beetje in het verhaal, toen ik de trein moest verlaten.
Ik had een levenquote:
Koffie?quote:
en volgens mij kun jij ook wel een kopje gebruikenquote:
Hihi je zei snoepjequote:
Hihi, jij ook!quote:
Verrek..quote:
Nou, omdat je het zo vriendelijk vraagt! * OA rekt Auw...quote:
Dat is toch wel het meest trieste verhaal dat ik ooit gehoord hebquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:30 schreef OA het volgende:
Ik ga de afgelopen 2 weken ook al met het OV![]()
Dus hier van mij ook een verhaaltje
![]()
Vanochtend kwam de trein exact om 6.54 uur station Vlaardingen Centrum binnen gereden. Vervolgens was ik precies op tijd op Rotterdam CS, alwaar ik 7 minuten had om van perron 1 naar 7 te komen.
Ik ben voor de verandering niet door de deprimerende voetgangerstunnel gegaan, maar ik heb de roltrap genomen naar de lopersbrug die over de sporen heen gaat. Lekker rustig wandelen met een warm zonnetje, treintjes kijken. Precies 1 minuut later was in op perron 7. zoals gewoonlijk stond er een lege trein, die nog moest rangeren volgens de spoorwegmedewerker die iedereen van ongevraagd advies voorzag.
De stoptrein naar Dordrecht was aan de vroege kant, waardoor ik geen bakje koffie meer kon halen bij Kiosk.
Op Zwijndrecht uitgestapt en naar de bushalte gelopen. Volgens het informatiebord had de bus 3 minuten vertraging, maar hij kwam precies op de tijd die de haltetabel aangeeft.
Ja, boeiend allemaal, maar de leuke jongedame van maandag en dinsdag was nergens te bekennen. Moest ik weer 10 minuten uit het raam staren en stompzinnige gesprekken van aankomende Br33z4hhoeredames aanhoren
.
Mja, ik was wel netjes voor 8 uur op kantoor.
Echte liefdequote:Op woensdag 17 juni 2009 09:35 schreef OA het volgende:
[..]
Nou, omdat je het zo vriendelijk vraagt! * OA rekt Auw...Verrekt
Nooit problemen meequote:
Ik anders ook wel.. ik werd er net ff op gewezen dat ik mijn shirt verkeerd om aan hadquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Koffie?
[..]
en volgens mij kun jij ook wel een kopje gebruiken
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is toch wel het meest trieste verhaal dat ik ooit gehoord heb
quote:
Nee, helaas nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er zaten geen vier dames in deze keer?
Nokia 6021quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gewoon een qwerty-toetsenbord op je mobiel hebben.
Mogguh Nijnsquote:
Werd net mijn bed uit gebeld, duur geintje welquote:
ben benieuwd voor hoeveel je opgelicht wordtquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werd net mijn bed uit gebeld, duur geintje wel
yeps...quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:48 schreef Nijns het volgende:
Hai allemaal
Hoe gaat het met jullie?
LL: gisteren nog gelukt met alle regelen?
1 accu, 2 banden, 2 nieuwe koplampen (en reflectoren oid), kleine beurt, apkquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben benieuwd voor hoeveel je opgelicht wordt
Kruiwagensquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
yeps...
Nu alleen nog sociale dienst maar daar heb ik een interne kruiwagen voor
(stiefma heeft hoge functie bij de gemeente Maastricht)
acuu mag al niet meer dan 60 piek kostenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 accu, 2 banden, 2 nieuwe koplampen (en reflectoren oid), kleine beurt, apk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Blijkbaar toch een stuk spoor/leiding wat meer onderhevig is aan slijtage. Maarja, zolang Prorail geen idee heeft of de trein de leiding heeft stukgetrokken, of dat dit door vandalen is gebeurd (actie>reactie) is het natuurlijk gissen wat de exacte oorzaak ervan is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, net als een paar jaar geleden op ongeveer dezelfde plaats. Ook toen kwam de bovenleiding bij een dubbeldekker naar binnen. En als ik me niet vergis gebeurde het toen twee keer binnen een zeer korte termijn daar.
Jij hebt nog geen troubles meegemaakt met het OV dusquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:30 schreef OA het volgende:
Ik ga de afgelopen 2 weken ook al met het OV![]()
Dus hier van mij ook een verhaaltje
![]()
Vanochtend kwam de trein exact om 6.54 uur station Vlaardingen Centrum binnen gereden. Vervolgens was ik precies op tijd op Rotterdam CS, alwaar ik 7 minuten had om van perron 1 naar 7 te komen.
Ik ben voor de verandering niet door de deprimerende voetgangerstunnel gegaan, maar ik heb de roltrap genomen naar de lopersbrug die over de sporen heen gaat. Lekker rustig wandelen met een warm zonnetje, treintjes kijken. Precies 1 minuut later was in op perron 7. zoals gewoonlijk stond er een lege trein, die nog moest rangeren volgens de spoorwegmedewerker die iedereen van ongevraagd advies voorzag.
De stoptrein naar Dordrecht was aan de vroege kant, waardoor ik geen bakje koffie meer kon halen bij Kiosk.
Op Zwijndrecht uitgestapt en naar de bushalte gelopen. Volgens het informatiebord had de bus 3 minuten vertraging, maar hij kwam precies op de tijd die de haltetabel aangeeft.
Ja, boeiend allemaal, maar de leuke jongedame van maandag en dinsdag was nergens te bekennen. Moest ik weer 10 minuten uit het raam staren en stompzinnige gesprekken van aankomende Br33z4hhoeredames aanhoren
.
Mja, ik was wel netjes voor 8 uur op kantoor.
Heb er al best veel aan gehadquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
acuu mag al niet meer dan 60 piek kosten
2 banden leveren wij je voor nog geen 80 piek (of het moeten wel hele grote maten zijn)
2 koplampen.. lampjes of de complete lamp?
Kleine beurt naaien ze je sowieso
Apk is altijd standaarprijs dus kun je niet genaaid worden ..Je vergeet arbeidsloon, de grootste naaipostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das kutquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
hoere. Druk ik even op Delete in plaats van op de naastgelegen Enter. In plaats van mijn callsysteem te openen is het nu gewoon van de pleiterikFor good and forever.
die reken ik bij de beurtquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je vergeet arbeidsloon, de grootste naaipost
Dan zou je toch shift-delete moeten gebruiken om het volledig te verwijderen? Of gaat 't over een database-row?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
hoere. Druk ik even op Delete in plaats van op de naastgelegen Enter. In plaats van mijn callsysteem te openen is het nu gewoon van de pleiterikFor good and forever.
Heb je je stageplaats via je vader geregeld? Daar zou ik echt dan niet trots op kunnen zijnquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb er al best veel aan gehad
Pa als kruiwagen voor stageplaats, vent van ABN Amro voor baan bij Hypotheker, stiefma voor zaken bij de Gemeente...
Advocaat voor dingen bij de rechtbank
dat is toch wel mn meest handige kruiwageneen advocaat
ow, geef me dan maar een grote beurtquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die reken ik bij de beurt
Ik vind het echt belachelijk wat mensen voor een kleine beurt in de garage moeten dokken
Ik breng mijn auto naar het APK-station daar laat ik hem keuren (zal wel afkeuren wordenquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die reken ik bij de beurt
Ik vind het echt belachelijk wat mensen voor een kleine beurt in de garage moeten dokken
Nee. gewoon een bestandje vanaf een USB-stick. Dus ook niet in de recycle bin. En ooit natuurlijk hartstikke handig ingesteld dat er niet meer om evestiging gevraagd wordtquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:02 schreef Sjowhan het volgende:
Dan zou je toch shift-delete moeten gebruiken om het volledig te verwijderen? Of gaat 't over een database-row?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
acuu mag al niet meer dan 60 piek kosten
2 banden leveren wij je voor nog geen 80 piek (of het moeten wel hele grote maten zijn)
2 koplampen.. lampjes of de complete lamp?
Kleine beurt naaien ze je sowieso
Apk is altijd standaarprijs dus kun je niet genaaid worden ..Ik ben hier een stuk meer kwijt zeg maar. En dan nog is hij de goedkoopste hier in de omgevingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Mee toooquote:
Die regel ik wel met jou jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow, geef me dan maar een grote beurt
Handig he.. ben ook erg blij met mn vent die alles zelf kan doenquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:12 schreef Muck het volgende:
Mijn vader is APK-keurmeester voor heftrucks, dus die weet wel waar hij op moet letten. Heeft ons denk ik al een hoop geld gescheeld!
Jij doet alles op de fiets?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:18 schreef Pheno het volgende:
Betalen voor je autobeurt![]()
Uberhaupt, betalen voor een vervoersmiddel
bar handigquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die regel ik wel met jou ja
[..]
Handig he.. ben ook erg blij met mn vent die alles zelf kan doen
En ik heb in die 15 jaar nu zo veel geleerd dat ik nu ook geen leek meer benquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:31 schreef Muck het volgende:
[..]
bar handig
als ik vroeger iets aan mijn brommer had, kon ie dat altijd zelf maken
Ga jij nou maar lekker in je leasebak zitten stoer doenquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:18 schreef Pheno het volgende:
Betalen voor je autobeurt![]()
Uberhaupt, betalen voor een vervoersmiddel
Zijn baas betaalt allesquote:
Nee, ik laat het betalenquote:
Zoek jij ook zo'n baas?quote:
Jaquote:
dus wordt er toch voor betaaldquote:
Ik ben prima tevreden met de seks samen met mijn vrouw. No need for whores.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dus wordt er toch voor betaald
zelfde als dat je naar de hoeren gaat maar je vrouw betaalt en dan toch zeggen: nee hoor, ik betaal niet voor sex..Jah JIJ niet nee...
Oh my god... neem dat dus ff niet letterlijk op schat...quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben prima tevreden met de seks samen met mijn vrouw. No need for whores.
heb ik al, maar toch bedanktquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:47 schreef PeZu het volgende:
een goedemorgen aan alle koffie- en theeliefhebbers
Hee hee, hij had het over "ZIJN BAAS"quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:53 schreef Ladylike het volgende:
zelfde als dat je naar de hoeren gaat maar je vrouw betaalt en dan toch zeggen: nee hoor, ik betaal niet voor sex..Jah JIJ niet nee...
We hebben een gezamenlijke rekening, dus ik betaal die appel alsnog net zo veel als mijn vrouwquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh my god... neem dat dus ff niet letterlijk op schat...
okay zal het anders zeggen: je koopt een appel maar je vrouw pint het...
dus zeg je: hah.. ik betaal niet voor die appel
zelfde verhaal
en ga nou niet miepen dat je geen appels lust
mogguh ex-manquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee hee, hij had het over "ZIJN BAAS"
Dat is iets HEEL anders![]()
ik wist gewoon dat je nog wat te miepen had...quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben een gezamenlijke rekening, dus ik betaal die appel alsnog net zo veel als mijn vrouw
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik wist gewoon dat je nog wat te miepen had...
die kast is godverdomme veel te laag, ik spring er zo bovenopquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:11 schreef Pheno het volgende:
Ik moest dan ook even denken om wat te gaan miepen, maar als je het zo post dan word ik gewdwongen om te miepen
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die kast is godverdomme veel te laag, ik spring er zo bovenop
Die kast is niet te laagquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die kast is godverdomme veel te laag, ik spring er zo bovenop
Any timequote:Op woensdag 17 juni 2009 11:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
![]()
dankje dat jullie mij even hebben laten lachen
Ik zweef er gewoon opquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die kast is niet te laagJij bent gewoon te licht
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:14 schreef Ladylike het volgende:
Any time
dat doet flash altijd voor mij
En dan heeft ie het 99% van de tijd nieteens door
Muck & teh doek of hazzardquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:14 schreef Muck het volgende:
MPG, zoals beloofd: 25 mei: Towel Day! Foto's!
een beetje laat, dat wel
Ik zeg toch dat je het nooit door hebtquote:
Oh, okee. Bijna nooit danquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat je het nooit door hebt![]()
truequote:
Zweefteefquote:
Die is sigwaardigquote:
Goh, de tweede sig in deze maand die een quote van me heeft.quote:
Tonijnquote:
Gaaf. Straks 2 mondjes die naar vis ruikenquote:
|| en = ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaaf. Straks 2 mondjes die naar vis ruiken
Excuses voor de slechte ascii artquote:
Ik twijfel of een Paint beter was geweestquote:
Daarna gaat de kansbelasting er af, de normale beslasting etc etc, en dan houd je een lolly over?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:42 schreef Frutsel het volgende:
53.000 euro voor dat geluid van Q
GRRR... en ik heb geen idee wat het is
volgens mij is het nettoquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarna gaat de kansbelasting er af, de normale beslasting etc etc, en dan houd je een lolly over?
wel 2quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarna gaat de kansbelasting er af, de normale beslasting etc etc, en dan houd je een lolly over?
Zing het eens?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:43 schreef afro het volgende:
niemand vind het koffielied mooi
Uit Indie-uh komt onze koffiequote:
dat lijkt me ook weer zwaar overdrevenquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wel 2
ik weet het geluid trouwens ook niet, maar je maakt nog meer kans om te winnen bij de lotto
ik heb gehoord dat op 1 dag meer dan 100 000 belletjes binnenkomen bij Qquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat lijkt me ook weer zwaar overdreven
naja, als je tevreden bent met 1 euro bij de lotto misschien
Dat soort verhalen hoor je vaker jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
ik heb gehoord dat op 1 dag meer dan 100 000 belletjes binnenkomen bij Q
Of dat waar is weet ik natuurlijk ook niet
Gewoon de aanval kiezen:quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:02 schreef afro het volgende:
Kan iemand me helpen met deze zin.
-je schrijft dat je, hoewel je 85 tshirts hebt bestelt, toch graaag korting wilt hebben.
ik heb:
We ordered only 85 T-shirts but is it possible that we get a discount?
We have ordered, de rest is goed ...quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:02 schreef afro het volgende:
-je schrijft dat je, hoewel je 85 tshirts hebt bestelt, toch graaag korting wilt hebben.
ik heb:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon de aanval kiezen:
Since we are talking about a huge order of a massive 85 T-shirts, I assume we will get a significant quantum discount
WHAHHAHAHAHAquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon de aanval kiezen:
Since we are talking about a huge order of a massive 85 T-shirts, I assume we will get a significant quantum discount
hoewel = Althoughquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:02 schreef afro het volgende:
ik heb:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon de aanval kiezen:
ja 100. en ik vind mijn zin niet echt kloppen en niet echt logischquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hoewel = Although
"Although we only ordered 85 T-shirts, we would like to ask you if it is possible that we get a discount"
zoiets? Moet je d'r 100 bestellen om voor korting in aanmerking te komen ofzo?
Check even of 100 MET korting toevallig goedkoper zijn dan 85 zonderquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:09 schreef afro het volgende:
[..]
ja 100. en ik vind mijn zin niet echt kloppen en niet echt logisch
en dat... dan bestel je er gewoon 15 bij..quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Check even of 100 MET korting toevallig goedkoper zijn dan 85 zonder
luch?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:29 schreef Ladylike het volgende:
Hmm dan zou ik het met een van onze zinnen proberen
Nu voor mij luch
Ja. Een boodje tonijn.quote:
of een T erachter of een N ertussenquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:29 schreef Ladylike het volgende:
Hmm dan zou ik het met een van onze zinnen proberen
Nu voor mij luch
Eerlijk gezegd is dit een van de betere dagen op mijn werk sinds ik mijn ontslag te horen heb gekregen. Heb vanmorgen eerlijk aangegeven dat ik de sfeer hier een beetje zat ben, dat ik gek word van dat iedereen tegen elkaar schreeuwt/snauwt enz. Blijkbaar hebben ze me serieus genomenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nijns![]()
skatje van me![]()
alles goed
klinkt meer na vinger verfquote:
quote:Arnhem-Winterswijk
Woensdag 17 Juni 13:10
Oorzaak Tussen Arnhem en Winterswijk langere reistijd door een sein- en wisselstoring.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 15 min. De verstoring is naar verwachting rond 13:45 uur verholpen.
Reisadvies
luch.. jeweetz.. dat wat je inademt..quote:
en dat zonder een pistool bij je te hebbenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is dit een van de betere dagen op mijn werk sinds ik mijn ontslag te horen heb gekregen. Heb vanmorgen eerlijk aangegeven dat ik de sfeer hier een beetje zat ben, dat ik gek word van dat iedereen tegen elkaar schreeuwt/snauwt enz. Blijkbaar hebben ze me serieus genomen
En volgende keer wel je huisdier beter in de gaten houden, he!quote:DOETINCHEM - De kater Bommel is vijf jaar nadat hij als vermist is opgegeven in Vlaardingen, dinsdagavond teruggevonden in Doetinchem.
is dus met T erachter gewordenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
luch.. jeweetz.. dat wat je inademt..
(de lunch was nl al op)
Dat ze dat godverdomme morgen maar niet in hun hoofd halenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:22 schreef DaMart het volgende:
Muck, mocht je nog met de trein op pad moeten, de dienstregeling wordt weer gevolgd
[..]
Dienstregeling is dienstregeling hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ze dat godverdomme morgen maar niet in hun hoofd halen.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:41 schreef afro het volgende:
Dadelijk klaar met werken lekker vroeg een keertje!!!
heb er nu al zin in!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Nu mag ik een keertje!!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
er zijn hier mensen die nog moeten werken
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:49 schreef afro het volgende:
[..]
Nu mag ik een keertje!!!![]()
Iedereen zit hier een beetje niks te doen altijd vrij of beetje tentames leren.
terwijl ik hier hard in een of ander bloedheet hok zonder airco want das kapot zit te werken.
Dus nu is het mijn beurt
quote:
DIT klinkt pas als vingerverfquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:22 schreef DaMart het volgende:
Muck, mocht je nog met de trein op pad moeten, de dienstregeling wordt weer gevolgd
5 jaar geleden woonde ik nog in Maassluis.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:28 schreef DaMart het volgende:
Goed nieuws voor OA!
http://www.gelderlander.n(...)k/article5126496.ece
[..]
En volgende keer wel je huisdier beter in de gaten houden, he!.
Kun je nagaan hoe erg je kat verdwaald is geraaktquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:53 schreef OA het volgende:
[..]
5 jaar geleden woonde ik nog in Maassluis.
Wie zegt dat ik geen pistool bij me heb?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat zonder een pistool bij je te hebben![]()
maar alle gekheid op een stokje blij om te horen![]()
nou maar hopen dat ze het lang blijven onthouden
Kom maar:)quote:
ik zeg niksquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geen pistool bij me heb?
die heb je nou toch al gehadquote:
Dat zei die Duitser ook: "Befehl ist Befehlquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dienstregeling is dienstregeling hoor.
Mucksken tochquote:
nee, aan het kwijlenquote:
ja.quote:
ik ben niet zo slim als jijquote:
Ik zou aan de leverancier schrijven:quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:59 schreef afro het volgende:
[..]
Kom maar:)
Oja een nieuwe engels vraag komt ie luister en hiuver en geef antwoord aub![]()
bij het controleren van het factuurbedrag bleek inderdaad dat dit was berekent op basis van 60 artikelen, terwijl je er maar 55 geleverd hebt
hier loeit ie al sinds ik terug ben van middagpauzequote:Op woensdag 17 juni 2009 14:40 schreef Sjowhan het volgende:
26 graden hier op de afdeling. Alle airco's maar voluit aangezet, want dit is niet echt een prettige temperatuur
Ga dan studeren ipv jortkachtige baggerpraktijkenquote:
daar heb ik geen tijd voorquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga dan studeren ipv jortkachtige baggerpraktijken
Hier kunnen de ramen niet openquote:
Wat studeer je dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb ik geen tijd voor![]()
en ook geen zin in
Mijquote:
dat doe ik zo op mijn werk ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:42 schreef OA het volgende:
Ik heb gewoon het raam open gedaan!
en ach, als ik een van de cursussen heb afgerond met een 9,5 kan het nooit moeilijk zijnquote:
helemaal niksquote:
quote:
Welke onderzoeken heb je gehad?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:53 schreef Fha het volgende:
LL![]()
Muck![]()
Net terug van het longfunctie onderzoek. En nu weer een week wachten op uitslagecht.. wat een tempo zit daar in.
klote is dat altijd he?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:53 schreef Fha het volgende:
LL![]()
Muck![]()
Net terug van het longfunctie onderzoek. En nu weer een week wachten op uitslagecht.. wat een tempo zit daar in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |