Ik ga de afgelopen 2 weken ook al met het OV

Dus hier van mij ook een verhaaltje
Vanochtend kwam de trein exact om 6.54 uur station Vlaardingen Centrum binnen gereden. Vervolgens was ik precies op tijd op Rotterdam CS, alwaar ik 7 minuten had om van perron 1 naar 7 te komen.
Ik ben voor de verandering niet door de deprimerende voetgangerstunnel gegaan, maar ik heb de roltrap genomen naar de lopersbrug die over de sporen heen gaat. Lekker rustig wandelen met een warm zonnetje, treintjes kijken. Precies 1 minuut later was in op perron 7. zoals gewoonlijk stond er een lege trein, die nog moest rangeren volgens de spoorwegmedewerker die iedereen van ongevraagd advies voorzag.
De stoptrein naar Dordrecht was aan de vroege kant, waardoor ik geen bakje koffie meer kon halen bij Kiosk

.
Op Zwijndrecht uitgestapt en naar de bushalte gelopen. Volgens het informatiebord had de bus 3 minuten vertraging, maar hij kwam precies op de tijd die de haltetabel aangeeft

.
Ja, boeiend allemaal, maar de leuke jongedame van maandag en dinsdag was nergens te bekennen

. Moest ik weer 10 minuten uit het raam staren en stompzinnige gesprekken van aankomende Br33z4h
hoeredames aanhoren

.
Mja, ik was wel netjes voor 8 uur op kantoor

.
Op
zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.