quote:Top 100 van dinsdag 16 juni 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
Mja, gisteren is er (weer) de bovenleiding stuk getrokken waardoor er weinig/geen treinverkeer mogelijk isquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:49 schreef DaMart het volgende:
Zo, aansluiting op Leiden had ik net gehaald. Normaal heb ik daar zo'n 10 minuten voor, maar omdat er een vertraagde stoptrein en een ivm de problemen bij Sassenhem omgeleide intercity vlak voor mijn trein zaten, had ik ineens nog maar 2 minuten om van spoor 9 naar spoor 1 te komen.
En nu baal ik dat ik die trein weer uit ben. Nadat ik al een tijdje wilde schrijven, maar geen inspiratie had, kwam die inspiratie vanochtend als vanzelf en kwam ik net een beetje in het verhaal, toen ik de trein moest verlaten.
Ik sta er niet inquote:
Ja, net als een paar jaar geleden op ongeveer dezelfde plaats. Ook toen kwam de bovenleiding bij een dubbeldekker naar binnen. En als ik me niet vergis gebeurde het toen twee keer binnen een zeer korte termijn daar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, gisteren is er (weer) de bovenleiding stuk getrokken waardoor er weinig/geen treinverkeer mogelijk is. Het had ook zijn voordelen, aangezien ik hierdoor mijn sneltrein richting Breda nog kon pakken, ondanks dat ik 10 minuten later op het station was (had later bus genomen). Trein had dus 10 minuten vertraging opgelopen
Nee, geen KSC'er in de top 100quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geen gebruiker uit de KSC die in de Top staat?
Er zaten geen vier dames in deze keer?quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:49 schreef DaMart het volgende:
Zo, aansluiting op Leiden had ik net gehaald. Normaal heb ik daar zo'n 10 minuten voor, maar omdat er een vertraagde stoptrein en een ivm de problemen bij Sassenhem omgeleide intercity vlak voor mijn trein zaten, had ik ineens nog maar 2 minuten om van spoor 9 naar spoor 1 te komen.
En nu baal ik dat ik die trein weer uit ben. Nadat ik al een tijdje wilde schrijven, maar geen inspiratie had, kwam die inspiratie vanochtend als vanzelf en kwam ik net een beetje in het verhaal, toen ik de trein moest verlaten.
Ik had een levenquote:
Koffie?quote:
en volgens mij kun jij ook wel een kopje gebruikenquote:
Hihi je zei snoepjequote:
Hihi, jij ook!quote:
Verrek..quote:
Nou, omdat je het zo vriendelijk vraagt! * OA rekt Auw...quote:
Dat is toch wel het meest trieste verhaal dat ik ooit gehoord hebquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:30 schreef OA het volgende:
Ik ga de afgelopen 2 weken ook al met het OV![]()
Dus hier van mij ook een verhaaltje
![]()
Vanochtend kwam de trein exact om 6.54 uur station Vlaardingen Centrum binnen gereden. Vervolgens was ik precies op tijd op Rotterdam CS, alwaar ik 7 minuten had om van perron 1 naar 7 te komen.
Ik ben voor de verandering niet door de deprimerende voetgangerstunnel gegaan, maar ik heb de roltrap genomen naar de lopersbrug die over de sporen heen gaat. Lekker rustig wandelen met een warm zonnetje, treintjes kijken. Precies 1 minuut later was in op perron 7. zoals gewoonlijk stond er een lege trein, die nog moest rangeren volgens de spoorwegmedewerker die iedereen van ongevraagd advies voorzag.
De stoptrein naar Dordrecht was aan de vroege kant, waardoor ik geen bakje koffie meer kon halen bij Kiosk.
Op Zwijndrecht uitgestapt en naar de bushalte gelopen. Volgens het informatiebord had de bus 3 minuten vertraging, maar hij kwam precies op de tijd die de haltetabel aangeeft.
Ja, boeiend allemaal, maar de leuke jongedame van maandag en dinsdag was nergens te bekennen. Moest ik weer 10 minuten uit het raam staren en stompzinnige gesprekken van aankomende Br33z4hhoeredames aanhoren
.
Mja, ik was wel netjes voor 8 uur op kantoor.
Echte liefdequote:Op woensdag 17 juni 2009 09:35 schreef OA het volgende:
[..]
Nou, omdat je het zo vriendelijk vraagt! * OA rekt Auw...Verrekt
Nooit problemen meequote:
Ik anders ook wel.. ik werd er net ff op gewezen dat ik mijn shirt verkeerd om aan hadquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Koffie?
[..]
en volgens mij kun jij ook wel een kopje gebruiken
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is toch wel het meest trieste verhaal dat ik ooit gehoord heb
quote:
Nee, helaas nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er zaten geen vier dames in deze keer?
Nokia 6021quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gewoon een qwerty-toetsenbord op je mobiel hebben.
Mogguh Nijnsquote:
Werd net mijn bed uit gebeld, duur geintje welquote:
ben benieuwd voor hoeveel je opgelicht wordtquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werd net mijn bed uit gebeld, duur geintje wel
yeps...quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:48 schreef Nijns het volgende:
Hai allemaal
Hoe gaat het met jullie?
LL: gisteren nog gelukt met alle regelen?
1 accu, 2 banden, 2 nieuwe koplampen (en reflectoren oid), kleine beurt, apkquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben benieuwd voor hoeveel je opgelicht wordt
Kruiwagensquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
yeps...
Nu alleen nog sociale dienst maar daar heb ik een interne kruiwagen voor
(stiefma heeft hoge functie bij de gemeente Maastricht)
acuu mag al niet meer dan 60 piek kostenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 accu, 2 banden, 2 nieuwe koplampen (en reflectoren oid), kleine beurt, apk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Blijkbaar toch een stuk spoor/leiding wat meer onderhevig is aan slijtage. Maarja, zolang Prorail geen idee heeft of de trein de leiding heeft stukgetrokken, of dat dit door vandalen is gebeurd (actie>reactie) is het natuurlijk gissen wat de exacte oorzaak ervan is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, net als een paar jaar geleden op ongeveer dezelfde plaats. Ook toen kwam de bovenleiding bij een dubbeldekker naar binnen. En als ik me niet vergis gebeurde het toen twee keer binnen een zeer korte termijn daar.
Jij hebt nog geen troubles meegemaakt met het OV dusquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:30 schreef OA het volgende:
Ik ga de afgelopen 2 weken ook al met het OV![]()
Dus hier van mij ook een verhaaltje
![]()
Vanochtend kwam de trein exact om 6.54 uur station Vlaardingen Centrum binnen gereden. Vervolgens was ik precies op tijd op Rotterdam CS, alwaar ik 7 minuten had om van perron 1 naar 7 te komen.
Ik ben voor de verandering niet door de deprimerende voetgangerstunnel gegaan, maar ik heb de roltrap genomen naar de lopersbrug die over de sporen heen gaat. Lekker rustig wandelen met een warm zonnetje, treintjes kijken. Precies 1 minuut later was in op perron 7. zoals gewoonlijk stond er een lege trein, die nog moest rangeren volgens de spoorwegmedewerker die iedereen van ongevraagd advies voorzag.
De stoptrein naar Dordrecht was aan de vroege kant, waardoor ik geen bakje koffie meer kon halen bij Kiosk.
Op Zwijndrecht uitgestapt en naar de bushalte gelopen. Volgens het informatiebord had de bus 3 minuten vertraging, maar hij kwam precies op de tijd die de haltetabel aangeeft.
Ja, boeiend allemaal, maar de leuke jongedame van maandag en dinsdag was nergens te bekennen. Moest ik weer 10 minuten uit het raam staren en stompzinnige gesprekken van aankomende Br33z4hhoeredames aanhoren
.
Mja, ik was wel netjes voor 8 uur op kantoor.
Heb er al best veel aan gehadquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
acuu mag al niet meer dan 60 piek kosten
2 banden leveren wij je voor nog geen 80 piek (of het moeten wel hele grote maten zijn)
2 koplampen.. lampjes of de complete lamp?
Kleine beurt naaien ze je sowieso
Apk is altijd standaarprijs dus kun je niet genaaid worden ..Je vergeet arbeidsloon, de grootste naaipostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das kutquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
hoere. Druk ik even op Delete in plaats van op de naastgelegen Enter. In plaats van mijn callsysteem te openen is het nu gewoon van de pleiterikFor good and forever.
die reken ik bij de beurtquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je vergeet arbeidsloon, de grootste naaipost
Dan zou je toch shift-delete moeten gebruiken om het volledig te verwijderen? Of gaat 't over een database-row?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
hoere. Druk ik even op Delete in plaats van op de naastgelegen Enter. In plaats van mijn callsysteem te openen is het nu gewoon van de pleiterikFor good and forever.
Heb je je stageplaats via je vader geregeld? Daar zou ik echt dan niet trots op kunnen zijnquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb er al best veel aan gehad
Pa als kruiwagen voor stageplaats, vent van ABN Amro voor baan bij Hypotheker, stiefma voor zaken bij de Gemeente...
Advocaat voor dingen bij de rechtbank
dat is toch wel mn meest handige kruiwageneen advocaat
ow, geef me dan maar een grote beurtquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die reken ik bij de beurt
Ik vind het echt belachelijk wat mensen voor een kleine beurt in de garage moeten dokken
Ik breng mijn auto naar het APK-station daar laat ik hem keuren (zal wel afkeuren wordenquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die reken ik bij de beurt
Ik vind het echt belachelijk wat mensen voor een kleine beurt in de garage moeten dokken
Nee. gewoon een bestandje vanaf een USB-stick. Dus ook niet in de recycle bin. En ooit natuurlijk hartstikke handig ingesteld dat er niet meer om evestiging gevraagd wordtquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:02 schreef Sjowhan het volgende:
Dan zou je toch shift-delete moeten gebruiken om het volledig te verwijderen? Of gaat 't over een database-row?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
acuu mag al niet meer dan 60 piek kosten
2 banden leveren wij je voor nog geen 80 piek (of het moeten wel hele grote maten zijn)
2 koplampen.. lampjes of de complete lamp?
Kleine beurt naaien ze je sowieso
Apk is altijd standaarprijs dus kun je niet genaaid worden ..Ik ben hier een stuk meer kwijt zeg maar. En dan nog is hij de goedkoopste hier in de omgevingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Mee toooquote:
Die regel ik wel met jou jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow, geef me dan maar een grote beurt
Handig he.. ben ook erg blij met mn vent die alles zelf kan doenquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:12 schreef Muck het volgende:
Mijn vader is APK-keurmeester voor heftrucks, dus die weet wel waar hij op moet letten. Heeft ons denk ik al een hoop geld gescheeld!
Jij doet alles op de fiets?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:18 schreef Pheno het volgende:
Betalen voor je autobeurt![]()
Uberhaupt, betalen voor een vervoersmiddel
bar handigquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die regel ik wel met jou ja
[..]
Handig he.. ben ook erg blij met mn vent die alles zelf kan doen
En ik heb in die 15 jaar nu zo veel geleerd dat ik nu ook geen leek meer benquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:31 schreef Muck het volgende:
[..]
bar handig
als ik vroeger iets aan mijn brommer had, kon ie dat altijd zelf maken
Ga jij nou maar lekker in je leasebak zitten stoer doenquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:18 schreef Pheno het volgende:
Betalen voor je autobeurt![]()
Uberhaupt, betalen voor een vervoersmiddel
Zijn baas betaalt allesquote:
Nee, ik laat het betalenquote:
Zoek jij ook zo'n baas?quote:
Jaquote:
dus wordt er toch voor betaaldquote:
Ik ben prima tevreden met de seks samen met mijn vrouw. No need for whores.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dus wordt er toch voor betaald
zelfde als dat je naar de hoeren gaat maar je vrouw betaalt en dan toch zeggen: nee hoor, ik betaal niet voor sex..Jah JIJ niet nee...
Oh my god... neem dat dus ff niet letterlijk op schat...quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben prima tevreden met de seks samen met mijn vrouw. No need for whores.
heb ik al, maar toch bedanktquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:47 schreef PeZu het volgende:
een goedemorgen aan alle koffie- en theeliefhebbers
Hee hee, hij had het over "ZIJN BAAS"quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:53 schreef Ladylike het volgende:
zelfde als dat je naar de hoeren gaat maar je vrouw betaalt en dan toch zeggen: nee hoor, ik betaal niet voor sex..Jah JIJ niet nee...
We hebben een gezamenlijke rekening, dus ik betaal die appel alsnog net zo veel als mijn vrouwquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh my god... neem dat dus ff niet letterlijk op schat...
okay zal het anders zeggen: je koopt een appel maar je vrouw pint het...
dus zeg je: hah.. ik betaal niet voor die appel
zelfde verhaal
en ga nou niet miepen dat je geen appels lust
mogguh ex-manquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee hee, hij had het over "ZIJN BAAS"
Dat is iets HEEL anders![]()
ik wist gewoon dat je nog wat te miepen had...quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben een gezamenlijke rekening, dus ik betaal die appel alsnog net zo veel als mijn vrouw
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik wist gewoon dat je nog wat te miepen had...
die kast is godverdomme veel te laag, ik spring er zo bovenopquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:11 schreef Pheno het volgende:
Ik moest dan ook even denken om wat te gaan miepen, maar als je het zo post dan word ik gewdwongen om te miepen
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die kast is godverdomme veel te laag, ik spring er zo bovenop
Die kast is niet te laagquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die kast is godverdomme veel te laag, ik spring er zo bovenop
Any timequote:Op woensdag 17 juni 2009 11:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
![]()
dankje dat jullie mij even hebben laten lachen
Ik zweef er gewoon opquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die kast is niet te laagJij bent gewoon te licht
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:14 schreef Ladylike het volgende:
Any time
dat doet flash altijd voor mij
En dan heeft ie het 99% van de tijd nieteens door
Muck & teh doek of hazzardquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:14 schreef Muck het volgende:
MPG, zoals beloofd: 25 mei: Towel Day! Foto's!
een beetje laat, dat wel
Ik zeg toch dat je het nooit door hebtquote:
Oh, okee. Bijna nooit danquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat je het nooit door hebt![]()
truequote:
Zweefteefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |