quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
acuu mag al niet meer dan 60 piek kosten
2 banden leveren wij je voor nog geen 80 piek (of het moeten wel hele grote maten zijn)
2 koplampen.. lampjes of de complete lamp?
Kleine beurt naaien ze je sowieso
Apk is altijd standaarprijs dus kun je niet genaaid worden ..Je vergeet arbeidsloon, de grootste naaipostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das kutquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
hoere. Druk ik even op Delete in plaats van op de naastgelegen Enter. In plaats van mijn callsysteem te openen is het nu gewoon van de pleiterikFor good and forever.
die reken ik bij de beurtquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je vergeet arbeidsloon, de grootste naaipost
Dan zou je toch shift-delete moeten gebruiken om het volledig te verwijderen? Of gaat 't over een database-row?quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
hoere. Druk ik even op Delete in plaats van op de naastgelegen Enter. In plaats van mijn callsysteem te openen is het nu gewoon van de pleiterikFor good and forever.
Heb je je stageplaats via je vader geregeld? Daar zou ik echt dan niet trots op kunnen zijnquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb er al best veel aan gehad
Pa als kruiwagen voor stageplaats, vent van ABN Amro voor baan bij Hypotheker, stiefma voor zaken bij de Gemeente...
Advocaat voor dingen bij de rechtbank
dat is toch wel mn meest handige kruiwageneen advocaat
ow, geef me dan maar een grote beurtquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die reken ik bij de beurt
Ik vind het echt belachelijk wat mensen voor een kleine beurt in de garage moeten dokken
Ik breng mijn auto naar het APK-station daar laat ik hem keuren (zal wel afkeuren wordenquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die reken ik bij de beurt
Ik vind het echt belachelijk wat mensen voor een kleine beurt in de garage moeten dokken
Nee. gewoon een bestandje vanaf een USB-stick. Dus ook niet in de recycle bin. En ooit natuurlijk hartstikke handig ingesteld dat er niet meer om evestiging gevraagd wordtquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:02 schreef Sjowhan het volgende:
Dan zou je toch shift-delete moeten gebruiken om het volledig te verwijderen? Of gaat 't over een database-row?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
acuu mag al niet meer dan 60 piek kosten
2 banden leveren wij je voor nog geen 80 piek (of het moeten wel hele grote maten zijn)
2 koplampen.. lampjes of de complete lamp?
Kleine beurt naaien ze je sowieso
Apk is altijd standaarprijs dus kun je niet genaaid worden ..Ik ben hier een stuk meer kwijt zeg maar. En dan nog is hij de goedkoopste hier in de omgevingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Mee toooquote:
Die regel ik wel met jou jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow, geef me dan maar een grote beurt
Handig he.. ben ook erg blij met mn vent die alles zelf kan doenquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:12 schreef Muck het volgende:
Mijn vader is APK-keurmeester voor heftrucks, dus die weet wel waar hij op moet letten. Heeft ons denk ik al een hoop geld gescheeld!
Jij doet alles op de fiets?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:18 schreef Pheno het volgende:
Betalen voor je autobeurt![]()
Uberhaupt, betalen voor een vervoersmiddel
bar handigquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die regel ik wel met jou ja
[..]
Handig he.. ben ook erg blij met mn vent die alles zelf kan doen
En ik heb in die 15 jaar nu zo veel geleerd dat ik nu ook geen leek meer benquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:31 schreef Muck het volgende:
[..]
bar handig
als ik vroeger iets aan mijn brommer had, kon ie dat altijd zelf maken
Ga jij nou maar lekker in je leasebak zitten stoer doenquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:18 schreef Pheno het volgende:
Betalen voor je autobeurt![]()
Uberhaupt, betalen voor een vervoersmiddel
Zijn baas betaalt allesquote:
Nee, ik laat het betalenquote:
Zoek jij ook zo'n baas?quote:
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |