We have ordered, de rest is goed ...quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:02 schreef afro het volgende:
Kan iemand me helpen met deze zin.
-je schrijft dat je, hoewel je 85 tshirts hebt bestelt, toch graaag korting wilt hebben.
ik heb:
We ordered only 85 T-shirts but is it possible that we get a discount?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon de aanval kiezen:
Since we are talking about a huge order of a massive 85 T-shirts, I assume we will get a significant quantum discount
WHAHHAHAHAHAquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon de aanval kiezen:
Since we are talking about a huge order of a massive 85 T-shirts, I assume we will get a significant quantum discount
hoewel = Althoughquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:02 schreef afro het volgende:
Kan iemand me helpen met deze zin.
-je schrijft dat je, hoewel je 85 tshirts hebt bestelt, toch graaag korting wilt hebben.
ik heb:
We ordered only 85 T-shirts but is it possible that we get a discount?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon de aanval kiezen:
ja 100. en ik vind mijn zin niet echt kloppen en niet echt logischquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hoewel = Although
"Although we only ordered 85 T-shirts, we would like to ask you if it is possible that we get a discount"
zoiets? Moet je d'r 100 bestellen om voor korting in aanmerking te komen ofzo?
Check even of 100 MET korting toevallig goedkoper zijn dan 85 zonderquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:09 schreef afro het volgende:
[..]
ja 100. en ik vind mijn zin niet echt kloppen en niet echt logisch
en dat... dan bestel je er gewoon 15 bij..quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Check even of 100 MET korting toevallig goedkoper zijn dan 85 zonder
luch?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:29 schreef Ladylike het volgende:
Hmm dan zou ik het met een van onze zinnen proberen
Nu voor mij luch
Ja. Een boodje tonijn.quote:
of een T erachter of een N ertussenquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:29 schreef Ladylike het volgende:
Hmm dan zou ik het met een van onze zinnen proberen
Nu voor mij luch
Eerlijk gezegd is dit een van de betere dagen op mijn werk sinds ik mijn ontslag te horen heb gekregen. Heb vanmorgen eerlijk aangegeven dat ik de sfeer hier een beetje zat ben, dat ik gek word van dat iedereen tegen elkaar schreeuwt/snauwt enz. Blijkbaar hebben ze me serieus genomenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nijns![]()
skatje van me![]()
alles goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |