klinkt meer na vinger verfquote:
quote:Arnhem-Winterswijk
Woensdag 17 Juni 13:10
Oorzaak Tussen Arnhem en Winterswijk langere reistijd door een sein- en wisselstoring.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 15 min. De verstoring is naar verwachting rond 13:45 uur verholpen.
Reisadvies
luch.. jeweetz.. dat wat je inademt..quote:
en dat zonder een pistool bij je te hebbenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is dit een van de betere dagen op mijn werk sinds ik mijn ontslag te horen heb gekregen. Heb vanmorgen eerlijk aangegeven dat ik de sfeer hier een beetje zat ben, dat ik gek word van dat iedereen tegen elkaar schreeuwt/snauwt enz. Blijkbaar hebben ze me serieus genomen
En volgende keer wel je huisdier beter in de gaten houden, he!quote:DOETINCHEM - De kater Bommel is vijf jaar nadat hij als vermist is opgegeven in Vlaardingen, dinsdagavond teruggevonden in Doetinchem.
is dus met T erachter gewordenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
luch.. jeweetz.. dat wat je inademt..
(de lunch was nl al op)
Dat ze dat godverdomme morgen maar niet in hun hoofd halenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:22 schreef DaMart het volgende:
Muck, mocht je nog met de trein op pad moeten, de dienstregeling wordt weer gevolgd
[..]
Dienstregeling is dienstregeling hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ze dat godverdomme morgen maar niet in hun hoofd halen.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:41 schreef afro het volgende:
Dadelijk klaar met werken lekker vroeg een keertje!!!
heb er nu al zin in!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Nu mag ik een keertje!!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
er zijn hier mensen die nog moeten werken
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:49 schreef afro het volgende:
[..]
Nu mag ik een keertje!!!![]()
Iedereen zit hier een beetje niks te doen altijd vrij of beetje tentames leren.
terwijl ik hier hard in een of ander bloedheet hok zonder airco want das kapot zit te werken.
Dus nu is het mijn beurt
quote:
DIT klinkt pas als vingerverfquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:22 schreef DaMart het volgende:
Muck, mocht je nog met de trein op pad moeten, de dienstregeling wordt weer gevolgd
5 jaar geleden woonde ik nog in Maassluis.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:28 schreef DaMart het volgende:
Goed nieuws voor OA!
http://www.gelderlander.n(...)k/article5126496.ece
[..]
En volgende keer wel je huisdier beter in de gaten houden, he!.
Kun je nagaan hoe erg je kat verdwaald is geraaktquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:53 schreef OA het volgende:
[..]
5 jaar geleden woonde ik nog in Maassluis.
Wie zegt dat ik geen pistool bij me heb?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat zonder een pistool bij je te hebben![]()
maar alle gekheid op een stokje blij om te horen![]()
nou maar hopen dat ze het lang blijven onthouden
Kom maar:)quote:
ik zeg niksquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geen pistool bij me heb?
die heb je nou toch al gehadquote:
Dat zei die Duitser ook: "Befehl ist Befehlquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dienstregeling is dienstregeling hoor.
Mucksken tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |