nee, aan het kwijlenquote:
ja.quote:
ik ben niet zo slim als jijquote:
Ik zou aan de leverancier schrijven:quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:59 schreef afro het volgende:
[..]
Kom maar:)
Oja een nieuwe engels vraag komt ie luister en hiuver en geef antwoord aub![]()
bij het controleren van het factuurbedrag bleek inderdaad dat dit was berekent op basis van 60 artikelen, terwijl je er maar 55 geleverd hebt
hier loeit ie al sinds ik terug ben van middagpauzequote:Op woensdag 17 juni 2009 14:40 schreef Sjowhan het volgende:
26 graden hier op de afdeling. Alle airco's maar voluit aangezet, want dit is niet echt een prettige temperatuur
Ga dan studeren ipv jortkachtige baggerpraktijkenquote:
daar heb ik geen tijd voorquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga dan studeren ipv jortkachtige baggerpraktijken
Hier kunnen de ramen niet openquote:
Wat studeer je dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb ik geen tijd voor![]()
en ook geen zin in
Mijquote:
dat doe ik zo op mijn werk ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:42 schreef OA het volgende:
Ik heb gewoon het raam open gedaan!
en ach, als ik een van de cursussen heb afgerond met een 9,5 kan het nooit moeilijk zijnquote:
helemaal niksquote:
quote:
Welke onderzoeken heb je gehad?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:53 schreef Fha het volgende:
LL![]()
Muck![]()
Net terug van het longfunctie onderzoek. En nu weer een week wachten op uitslagecht.. wat een tempo zit daar in.
klote is dat altijd he?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:53 schreef Fha het volgende:
LL![]()
Muck![]()
Net terug van het longfunctie onderzoek. En nu weer een week wachten op uitslagecht.. wat een tempo zit daar in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |