Naja, ik was uitgegaan van vakantie-dagen opbouw t/m 31-12-09 maar nu ik onstalgen word, bouw ik natuurlijk minder op en kom ik nu dus 6.5 uur tekort.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik had ook altijd mijn dagen 'ruim op tijd' op. Even een weekje Indonesie werkt dan ook niet echt.
welkomquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:57 schreef J2ZGTE het volgende:
Mijn persoonlijke ervaring?;
Lekker bakkie hoor.
Daar krijg je gewoon een rekening vanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, ik was uitgegaan van vakantie-dagen opbouw t/m 31-12-09 maar nu ik onstalgen word, bouw ik natuurlijk minder op en kom ik nu dus 6.5 uur tekort.
Ontslagen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, ik was uitgegaan van vakantie-dagen opbouw t/m 31-12-09 maar nu ik onstalgen word, bouw ik natuurlijk minder op en kom ik nu dus 6.5 uur tekort.
Ja maar ze vragen haar wel even te vergeten dat ze het contract al verlengd hadden...quote:
Nou, die 6,5 uur mogen ze me wel kado geven wegens bewezen dienstenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:00 schreef Ladylike het volgende:
Daar krijg je gewoon een rekening van
Heb ik ook gehad omdat mijn baas blijkbaar 1 dag te veel verlof had gegeven
Hij hield de dagen zelf ook bij en dacht dat ik er nog recht op had
Achteraf rekening gekregen (die ik nooit betaald heb overigens)..
Ja.. 2 weken geleden gehoord..quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja maar ze vragen haar wel even te vergeten dat ze het contract al verlengd hadden...
Volledig gelijk!!!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, die 6,5 uur mogen ze me wel kado geven wegens bewezen dienstenof ik neem zo op als zijnde 'overuren' als ze daar nog een punt van ga maken, dan ga ik ECHT uit mijn plaat. (had ik mss al eerder moeten doen)
oeh goed van jou.. dat had ik dus inderdaad gemist...quote:[..]![]()
![]()
jij let goed op!
Maar even een update: dat heb ik dus niet gedaan, loopt nu een ontslagprocedure.
Het doet me goed te zien dat er mensen zijn die ook echt lezenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volledig gelijk!!!
[..]
oeh goed van jou.. dat had ik dus inderdaad gemist...
Maar super dat je er geen genoegen mee neemt
de ontslagprocedure kan ook je ook nog een tijd rekken hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het doet me goed te zien dat er mensen zijn die ook echt lezen(no offense naar de rest)
Ik had het hier ook niet gepost hoorNu maar hopen dat ik een beetje snel een nieuwe baan kan vinden (in principe vanaf 1 september)
Sterkte.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, ik sluit me op in het serverhok. Maar eens kijken welk draadje nou precies van welk naar welk kastje loopt allemaal want ik snap er inmiddels de tering meer van
su6 kerelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, ik sluit me op in het serverhok. Maar eens kijken welk draadje nou precies van welk naar welk kastje loopt allemaal want ik snap er inmiddels de tering meer van
die ligt wrs al lang bij de kantonrechterquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de ontslagprocedure kan ook je ook nog een tijd rekken hoor
overal op tegenwerken
Succes met het zoeken naar een nieuwe baanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het doet me goed te zien dat er mensen zijn die ook echt lezen(no offense naar de rest)
Ik had het hier ook niet gepost hoorNu maar hopen dat ik een beetje snel een nieuwe baan kan vinden (in principe vanaf 1 september)
Whehehe nou jij ook sterktequote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die ligt wrs al lang bij de kantonrechter
joepie, maximaal 4 weken uitstel (mits de tegenpartij accoord gaat anders heb je pech)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal ook wel maar daar kan je weerwoord gaan geven en vragen om uitstel om je verweer te kunnen ondersteunen
zijn toch weer 4 weken extra loonquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
joepie, maximaal 4 weken uitstel (mits de tegenpartij accoord gaat anders heb je pech)
Ah, vervelendquote:
quote:[..]![]()
![]()
jij let goed op!
Maar even een update: dat heb ik dus niet gedaan, loopt nu een ontslagprocedure.
Je hebt in ieder geval nog even. Schrale troost.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Het werkt altijd in je eigen nadeel. Bijvoorbeeld m.b.t. de ontslagvergoeding.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
overal op tegenwerken
Neukzequote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:44 schreef indahnesia.com het volgende:
- Opgestuurde gordijnen, check!
- Nieuwe sofa, check!
- Enkele van de nieuwste DVD's voor minder dan een euro per stuk, check!
- Fles zoete witte wijn, check!
- Vriendin, check!
Dat wordt een leuke avond.
whehehequote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:44 schreef indahnesia.com het volgende:
- Opgestuurde gordijnen, check!
- Nieuwe sofa, check!
- Enkele van de nieuwste DVD's voor minder dan een euro per stuk, check!
- Fles zoete witte wijn, check!
- Vriendin, check!
Dat wordt een leuke avond.
Doe ik ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
overal op tegenwerken
Dankje en nee; het ligt bij het CWIquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die ligt wrs al lang bij de kantonrechter
[..]
Succes met het zoeken naar een nieuwe baan
En dat heb ik al klaarliggen, maar uiteraard reageer ik pas op de 10e dag van de 14daagse reactietermijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal ook wel maar daar kan je weerwoord gaan geven en vragen om uitstel om je verweer te kunnen ondersteunen
Ja, ik heb nog even.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:35 schreef OA het volgende:
Ah, vervelend.
Je hebt in ieder geval nog even. Schrale troost.
Zou ik niet doen. Het werkt altijd in je eigen nadeel. Bijvoorbeeld m.b.t. de ontslagvergoeding.
Als jij wil dwarsliggen, kan een werkgever dat ook.
Vanavond ook? *Nijns naar Guus gaat*quote:
toppie je weet dus precies wat je moet doen om het ontslag te rekkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Doe ik ook![]()
[..]
Dankje en nee; het ligt bij het CWI
[..]
En dat heb ik al klaarliggen, maar uiteraard reageer ik pas op de 10e dag van de 14daagse reactietermijn
[..]
Ja, ik heb nog even.
Juist wel, want een ontslagvergoeding krijg ik hier sowieso niet. Dus ik probeer zo lang mogelijk in dienst te blijven zodat mijn inkomen het langst verzekerd is. Waarschijnlijk krijgen ze in juli akkoord voor mijn ontslag en dan moeten ze wachten tot de eerste dag van de volgende maand en dan pas gaat de opzegtermijn lopen (heb ik een maand) vandaar dat ik er op reken dat ik hier 31 augustus mijn laatste dag heb.
quote:
Dan is het duidelijk een ander verhaal.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog even.
Juist wel, want een ontslagvergoeding krijg ik hier sowieso niet. Dus ik probeer zo lang mogelijk in dienst te blijven zodat mijn inkomen het langst verzekerd is. Waarschijnlijk krijgen ze in juli akkoord voor mijn ontslag en dan moeten ze wachten tot de eerste dag van de volgende maand en dan pas gaat de opzegtermijn lopen (heb ik een maand) vandaar dat ik er op reken dat ik hier 31 augustus mijn laatste dag heb.
die heeft ze alquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:01 schreef OA het volgende:
[..]
Dan is het duidelijk een ander verhaal.
Enig nadeel dat je dan nog hebt, is de verpeste werksfeer.
Jupquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toppie je weet dus precies wat je moet doen om het ontslag te rekken
Woehoe, en ik wou nog wel een poncho kopen.. Niet nodig dusquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]vanaf zondagavond ie er kans op een bui
Ja, en ik moet eerlijk zeggen dat dat wel moeilijk is hoor. Aan de andere kant: er zitten meer mensen in hetzelfde schuitje en er zijn nu ook veel dingen die ik nu juist kan loslaten. Ik loop heel wat tandjes zachter (meer op Fok!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:01 schreef OA het volgende:
[..]
Dan is het duidelijk een ander verhaal.
Enig nadeel dat je dan nog hebt, is de verpeste werksfeer.
quote:
Niet zo vreemd dat je het moeilijk vindt. Wel goed dat je je niet laat kennen! Kan dat in ieder geval niet als reden worden aangevoerd, al is dat natuurlijk niet echt van belang in dit geval.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, en ik moet eerlijk zeggen dat dat wel moeilijk is hoor. Aan de andere kant: er zitten meer mensen in hetzelfde schuitje en er zijn nu ook veel dingen die ik nu juist kan loslaten. Ik loop heel wat tandjes zachter (meer op Fok!) maar blijf het werk dat ik doe nog wel heel goed doen; over mij kunnen ze echt niks zeggen. (in tegenstelling tot wat collega's die het wat minder professioneel opnemen.. en ik ben nog wel zo'n jonkie *arrogant trots is op zichzelf*)
Precies. Om klokslag 1700 uur komt mijn "1700, naar huis, weekendquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoezo moet je overwerken over 4 uur is het kwart over 5
![]()
Hij test de users, voordat Danny ze toelaat op FOK...quote:
Weggooi-poncho?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:07 schreef Nijns het volgende:
Woehoe, en ik wou nog wel een poncho kopen.. Niet nodig dus
[..]
Ja, en ik moet eerlijk zeggen dat dat wel moeilijk is hoor. Aan de andere kant: er zitten meer mensen in hetzelfde schuitje en er zijn nu ook veel dingen die ik nu juist kan loslaten. Ik loop heel wat tandjes zachter (meer op Fok!) maar blijf het werk dat ik doe nog wel heel goed doen; over mij kunnen ze echt niks zeggen. (in tegenstelling tot wat collega's die het wat minder professioneel opnemen.. en ik ben nog wel zo'n jonkie *arrogant trots is op zichzelf*)
nee, variatie ftw.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:16 schreef OA het volgende:
[..]
Hij test de users, voordat Danny ze toelaat op FOK...
Dan gaat er wel wat meer fout dan alleen maar de layoutquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:16 schreef OA het volgende:
[..]
Hij test de users, voordat Danny ze toelaat op FOK...
whehehequote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:16 schreef OA het volgende:
[..]
Precies. Om klokslag 1700 uur komt mijn "1700, naar huis, weekend" post weer.
Ik ga eerder weg dan LL vandaag! Nog maar 2 uur!quote:
Naja, ik wil ze gewoon geen enkele stok geven om mee te slaan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:14 schreef OA het volgende:
[..]
Niet zo vreemd dat je het moeilijk vindt. Wel goed dat je je niet laat kennen! Kan dat in ieder geval niet als reden worden aangevoerd, al is dat natuurlijk niet echt van belang in dit geval.
Ja, leek me wel sexyquote:
Wel als je er niets onder aan hebt.quote:
zo'n vuilniszak vind je sexyquote:
quote:
Ik nok voor die tijd al af.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:16 schreef OA het volgende:
[..]
Precies. Om klokslag 1700 uur komt mijn "1700, naar huis, weekend" post weer.
Ik ook, 17:00 is het veuls te druk op de weg. Om 9:00 oook overigens.quote:
Tja, dat laat ik aan jullie overquote:
Ja, en daarna kom ik in dat ding even naar jouw clubquote:
You little tease!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
Tja, dat laat ik aan jullie over
[..]
Ja, en daarna kom ik in dat ding even naar jouw club
quote:
En vriendlief dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
Je geeft me ideeen voor een nieuwe outfitquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
Dus je bent verstandigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, ik wil ze gewoon geen enkele stok geven om mee te slaan.
Niet iedereen bevindt zich nog in de luxe positie van een luie student!quote:
whehehe ik zie ja al staan in zo'n dingquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je geeft me ideeen voor een nieuwe outfit
De officemanager was toch met vakantie?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:46 schreef OA het volgende:
[..]
Niet iedereen bevindt zich nog in de luxe positie van een luie student!
Ik maakte maar een grapje!!quote:
Tappen in plastic; it is fantastic!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je geeft me ideeen voor een nieuwe outfit
quote:
Whaha, jij vond het toch niet sexy?quote:
Ze zeggen hetquote:
wel als je er niks onder aan hebtquote:
speciaal voor jouw gedaan denk ikquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:10 schreef DaMart het volgende:
Weer een NinjaPG-topic.
Maar vooruit, er staat thee in de TT.
Zanikboks.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:10 schreef DaMart het volgende:
Weer een NinjaPG-topic.
Maar vooruit, er staat thee in de TT.
Ik vrees dat dat hem niet wordquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel als je er niks onder aan hebt
en het hier komt showen![]()
Ah, je had het ook al gezienquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:20 schreef DaMart het volgende:
Zaterdag 13 juni downtime!
Mijn weekendleven, wat doen ze.
Ferme taal, dat mag ik welquote:
quote:
Misschien kan je beter aan je scriptie werken ipv een gat in de dag te slapenquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Misschien kan je beter aan je scriptie werken ipv een gat in de dag te slapen
Ja, ik bedoel het echt niet lullig hoor maar als ik in marc z'n situatie zat (en dat zit ikquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Misschien kan je beter aan je scriptie werken ipv een gat in de dag te slapen
Ik heb toch gezegd dat ik het niet lullig bedoel..?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zal maar niets zeggen, want dat zou wel eens als niet aardig kunnen overkomen
dat dacht ik ook alquote:
Dat mag zekerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat dacht ik ook al
maar ik mag toch wel dromen he
Oh, je geeft eigenlijk toe dat Nijns hierover wel een punt heeft dus?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zal maar niets zeggen, want dat zou wel eens als niet aardig kunnen overkomen
Ik niet, maar kan slechts continu op mezelf blijven reagerenquote:
Nee, maar ik heb net een kans gekregen waar ik toch even van moet bijkomen.quote:
Oeh, morgen even lezen wat het was..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb net een kans gekregen waar ik toch even van moet bijkomen.
En even moet overleggen met mezelf of ik het ga doen
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja. Heb tot één uur in Den Haag gezeten bij een bijeenkomst, en nu moet ik nog even alle telefoonnotities wegwerken...quote:
PWNquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Heb tot één uur in Den Haag gezeten bij een bijeenkomst, en nu moet ik nog even alle telefoonnotities wegwerken....
Dan is dan iets wat groots isquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
vertel...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:38 schreef Ladylike het volgende:
Mn baas is pissed
Op onze IT-ers ..
Mn baas probeert (volgens mij) office op de laptop van de directeur te zetten..
daar is ie gewoon al vanaf 10 uur vanmorgen mee bezig en ik heb de IT-ers al 100 x moeten doorverbinden..
Nou hoor ik hem gooien met papieren enzo
Dat die jongens voor 217 euro per uur niet even langskomen en het voor hem fixen snap ik niet
dat zou te makkelijk zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:38 schreef Ladylike het volgende:
Mn baas is pissed
Op onze IT-ers ..
Mn baas probeert (volgens mij) office op de laptop van de directeur te zetten..
daar is ie gewoon al vanaf 10 uur vanmorgen mee bezig en ik heb de IT-ers al 100 x moeten doorverbinden..
Nou hoor ik hem gooien met papieren enzo
Dat die jongens voor 217 euro per uur niet even langskomen en het voor hem fixen snap ik niet
hij gooit het gelukkig niet naar mijquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zou te makkelijk zijn
als hij met andere dingen dan papier gaat gooien moet je maken dat je weg bent he![]()
met de iTers hoop ik tochquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij gooit het gelukkig niet naar mij
Oeh directeur wil contract ontbinden
Mja, het betekent wel dat ik niet meer overdag op fok kom, dus een win-win voor iedereen.quote:
zou ik anders juichen?quote:
Kan ik je NOG minder zoenenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, het betekent wel dat ik niet meer overdag op fok kom, dus een win-win voor iedereen.
zal ik het doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:56 schreef Ladylike het volgende:
Okay ik pak dadelijk het wapen van mn baas af en dan schiet ik de directeur neer
Wie heeft de borgtocht voor mij?
nja op het wapen van mn baas staat een vergunning geregistreerdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal ik het doen
ik heb geen borgtocht nodig
vergunning heb je niks aan als je iemand neerschietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja op het wapen van mn baas staat een vergunning geregistreerd
wacht tot na het weekend heb je iig een week vrijquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja op het wapen van mn baas staat een vergunning geregistreerd
Go for it Phenoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:08 schreef Pheno het volgende:
Ik ga het ook gewoon in gang zetten ook. Je leeft maar 1x.
Dan kan ik iig zeggen dat ik het heb geprobeerd.
Succes!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:08 schreef Pheno het volgende:
Ik ben ook nieuwsgierigquote:
Manager iets?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, het betekent wel dat ik niet meer overdag op fok kom, dus een win-win voor iedereen.
Go for itquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:08 schreef Pheno het volgende:
echt welquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:19 schreef Ladylike het volgende:
Ph is een grotere tease dan ik ben
ik laat je niet zo lang wachten
alleen bij mensen die het verdienenquote:
quote:
Wait. Whut?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:38 schreef Ladylike het volgende:
mijn advocaat is nog goedkoperquote:
hij kan mijn advocaat wel lenen om dat contract te verbreken is goedkoper dan hun betalenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:29 schreef Ladylike het volgende:
yep.. die rekenen gewoon een uurloon van 217 euro
nja ik hoef het niet te betalen
Daar heb je bij ons een mannetje of 6 voorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:29 schreef Ladylike het volgende:
yep.. die rekenen gewoon een uurloon van 217 euro
nja ik hoef het niet te betalen
Druk aan het verzaken geweest?quote:
yep water slang het riool in en laten lopenquote:
werken weekend bierquote:
quote:
Da's inderdaad ook weer waar..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:50 schreef Pheno het volgende:
Dat nog niet. Al je schepen achter je verbranden is niet zo handig
Als het lukt meld ik het welquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Da's inderdaad ook weer waar..
Ben heel benieuwd wat het is!
Waarschijnlijk wel, maar eerst maar even kijken of ik straks een wens in vervulling zie gaan.quote:
Je wordt Sushi tester in Tokyoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar eerst maar even kijken of ik straks een wens in vervulling zie gaan.
Nee, sushi vult prima. Gisteren nog uitgeprobeerdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
heb je met dat sushi nou eigenlijk ook maar na 50 van die dingen eindelijk eens iets van " ik heb goed gegeten"?rijst, zeewier, en een excuus-sesamkorreltje. Dat schiet toch niet op?
Sushi kun je varieren hoor. Nori is niet eens verplicht, nigiri sushi bv heeft geen nori. Sesam hoeft al helemaal niet, maar meestal zie je dat bij inside out sushi. Maar de vis doet het 'm. De allervetste verse tonijn op zo'n builtje rijst is de hemel. Dit jaar weer naar de vismarkt in Tokio gegaan en met de ogen dicht genoten van die tonijnset met sushi en sashimiquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
heb je met dat sushi nou eigenlijk ook maar na 50 van die dingen eindelijk eens iets van " ik heb goed gegeten"?rijst, zeewier, en een excuus-sesamkorreltje. Dat schiet toch niet op?
Tonijn op de pizza tonijn noemen is als een blinde vink bij de slager vogelvlees noemenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
tonijn is die troep waar pizza zo van gaat stinkenhebben ze daar geen zalm of paling of forel of zo?
Ja, dat hebben ze ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
tonijn is die troep waar pizza zo van gaat stinkenhebben ze daar geen zalm of paling of forel of zo?
Oh, dan is er dus nog hoopquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tonijn op de pizza tonijn noemen is als een blinde vink bij de slager vogelvlees noemen
twee garnalen in een donkergroene danquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.shabushabu.nl/all-you-can-eat-menu
Die namen, van sommige zouden japanners spontaan gaan huilenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.shabushabu.nl/all-you-can-eat-menu
Het was redelijk eetbaarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die namen, van sommige zouden japanners spontaan gaan huilen
Maar goed, de eigenaar is dan ook chinees, daar kunnen ze ook niets aan doen.
Dat scheelt in de verwachting jaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het was redelijk eetbaar
En voor een sushivreetschuur verwacht ik ook niet meer.
De sushi in supermarkt waag ik me ook niet aan, en inderdaad, altijd in de korting omdat ze tegen de datum lopen. Neem ik bij de volgende BBQ wat zelfgemaakt spul meequote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb het nog nooit geprobeerd eigenlijk. Zou t best eens willen hoor, ze hebben hier bij de spar ook wel iets wat ze sushi noemen. Maar als ik dan zie dat ze niet eens de groente vers kunnen verkopen dan waag ik me daar echt niet aan. Zie het ook constant afgeprijsd staan. Nou ik ga gaan vis eten in blessuretijd
Doe dat nou niet, sushi van de spar oidquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb het nog nooit geprobeerd eigenlijk. Zou t best eens willen hoor, ze hebben hier bij de spar ook wel iets wat ze sushi noemen. Maar als ik dan zie dat ze niet eens de groente vers kunnen verkopen dan waag ik me daar echt niet aan. Zie het ook constant afgeprijsd staan. Nou ik ga gaan vis eten in blessuretijd
Dat ziet er best goed uit jaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
En de waar van Tiny Tokyo op Utrecht Centraal, zou dat wat zijn denk je?Lijkt me dat die stukken makkelijker aan hun omloopsnelheid komen?
Qua versheid zal dat beter zijn. Al ligt het ook aan hoe het klaargemaakt wordt daar (of ligt het ook voorverpakt?), Maar ik ben wat sceptisch over kwaliteit omdat ik wat voorkennis heb hoe het echt zou moeten zijn. Maar goed, een retourtje tokio is wat duurderquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
En de waar van Tiny Tokyo op Utrecht Centraal, zou dat wat zijn denk je?Lijkt me dat die stukken makkelijker aan hun omloopsnelheid komen?
Ze maken het in de loop van de dag en leggen het dan in de vitrine voor zover ik kon zien. Dus helemaal vers is het niet, maar het lijkt me redelijkquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Qua versheid zal dat beter zijn. Al ligt het ook aan hoe het klaargemaakt wordt daar (of ligt het ook voorverpakt?), Maar ik ben wat sceptisch over kwaliteit omdat ik wat voorkennis heb hoe het echt zou moeten zijn. Maar goed, een retourtje tokio is wat duurder
Het is een leuke om eens te proberen denk ik, niet te duur, dus als je het niets vindt dan valt de schade in de portemonnaie mee. Lulliger als je het bij een echte japanner probeert en het niets vindt
Ja, dat zal wel goed gaan. Ik doelde meer op een soort snackbar waar alles door elkaar ligt met de stukken nori overal nog te vinden. Ik zal eens over een week of twee daar eens kijken, dan ben ik toch weer in het centrum aan het werk.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze maken het in de loop van de dag en leggen het dan in de vitrine voor zover ik kon zien. Dus helemaal vers is het niet, maar het lijkt me redelijk
Mja wat is helemaal vers? De ingrediënten zijn toch smorgens vroeg al binnen. Of dat dan meteen smorgens vroeg of rond het middaguur verwerkt wordt maakt niet echt uit lijkt mequote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze maken het in de loop van de dag en leggen het dan in de vitrine voor zover ik kon zien. Dus helemaal vers is het niet, maar het lijkt me redelijk
RENNEUHHHH!!!!!quote:Lekker fris biertje met greentea en yuzu (Japanse citrusvrucht). Deze biertopper is het geesteskind van Arjen Hemelaar. Een oerhollandse conceptman creeert een super internationaal premium biermerk wat je beslist in de koelkast MOET hebben wil je nog een beetje meedoen in onze scene.
Nou laat nou maar zittenquote:
ja maar popje, jij begon toch met alleen zwaaienquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou laat nou maar zitten
Ik weet ook weer waar ik sta [ afbeelding ]
ik ben spefjaalquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
een fok!ker die mijn persoonlijke ruimte respecteertHOE KAN DIT??!!
Nee, in Nederland kan het niet supervers zijn, of je moet de vis zelf vangen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja wat is helemaal vers? De ingrediënten zijn toch smorgens vroeg al binnen. Of dat dan meteen smorgens vroeg of rond het middaguur verwerkt wordt maakt niet echt uit lijkt me
Japanners drinken bier om de alcohol, niet om de smaakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Dat is toch dagelijkse kost?quote:
Bij jou misschien?quote:
Tijdens kantooruren is het hier vaak zelfs druk!quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 12-06-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 050 Ladylike
02. 049 goldfinger1963
03. 044 Pheno
04. 036 Nijns
05. 027 Dr_Flash
06. 026 Sjowhan
07. 026 marcb1974
08. 024 OA
09. 016 indahnesia.com
10. 015 MPG
11. 011 _F.U.B.A.R_
12. 011 Frutsel
13. 008 Muck
14. 005 JortK
15. 005 DaMart
16. 002 dndiek
17. 001 aeque
18. 001 J2ZGTE
Reeks-statistieken!
Ik sta er niet in!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:37 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie zijn er gisteren allemaal afgekomen op dat rondje koffie of thee van OA?
[..]
Times flies when you're having fun!quote:
Ik ben niet gek, ik ben een balpen, zoiets?quote:
Indahquote:
Democratie is toch: Je koopt een huis, stemt CDA voor de HRA en je krijgt de verboden en inbreuk op je privacy gratis erbij?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:26 schreef Pheno het volgende:
Democratie? Dat bestaat zelfs in Europa niet
Ze duwen je toch alles door de strot, waarvan de meeste dingen acties zijn waar ik niet voor gestemd heb
Begin een bedrijf.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering ik ben 2e
** GF mompelt zoiets van moet toch echt een hobby gaan zoeken ofzo
Maar in Europa wordt de illusie nog een beetje opgehouden tenminste.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:26 schreef Pheno het volgende:
Democratie? Dat bestaat zelfs in Europa niet
Ze duwen je toch alles door de strot, waarvan de meeste dingen acties zijn waar ik niet voor gestemd heb
ja dat isquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Potverdrie, twee lekkere dames op mijn bank. Okay, de ene is mijn vriendin, maar als die ene mijn vriendin niet was, dan mocht die andere toch ook wel een keer...
Klopt, wellicht zegt zij dan nee, en dat andere dametje ja. Dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
je kan het altijd vragen aan je vriendin
dilemma's dilemma'squote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Klopt, wellicht zegt zij dan nee, en dat andere dametje ja. Dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben.
whehehe is maar goed dat er een spatie tussen staatquote:
47509quote:
Toedeloequote:
Gecaramelliseerde Indiër..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:29 schreef Muck het volgende:
heeft iemand nog een geweldig idee voor een toetje voor morgen?
Ik ga indiaas koken en weet niets voor het dessert
Indiase dooie rat?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:29 schreef Muck het volgende:
Spamz0r!quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gecaramelliseerde Indiër..
Kan wel even zoeken voor je als je wil?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:29 schreef Muck het volgende:
Smakelijkquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Tijd om een hapje te gaan eten in het winkelcentrum.
Wat!quote:
Ik had een gratis online enquete gemaakt en was overtuigd dat ik de resultaten tot 14 dagen in kon zien, maar het was dus 10. Nu moet ik verdomme betalenquote:
Rond 18:00, geloof ik.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:40 schreef Nijns het volgende:
Vanaf hoelaat gaat FOK! down?
Anders wil ik graag toestemming om hier de link naar mijn (nieuwe) enquete te posten zodat jullie me please please please kunnen helpen aan fictieve antwoorden (ookal is het niet jullie vakgebied) om aan mijn minimum aantal te komen..
Maar mag ik wel de lieve KSC-ers een pm sturen?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rond 18:00, geloof ik.
En als je toestemming wilt voor een enquête, kun je het beste even een bericht sturen naar forum@fok.nl.
van mij wel hoor nijnsquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar mag ik wel de lieve KSC-ers een pm sturen?ik hoef het alleen aan jullie te vragen.. niet aan heel fok!
Dus als je KSC'ers niet lief vindt, krijgen ze geen PM?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar mag ik wel de lieve KSC-ers een pm sturen?ik hoef het alleen aan jullie te vragen.. niet aan heel fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |