Naja, ik was uitgegaan van vakantie-dagen opbouw t/m 31-12-09 maar nu ik onstalgen word, bouw ik natuurlijk minder op en kom ik nu dus 6.5 uur tekort.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik had ook altijd mijn dagen 'ruim op tijd' op. Even een weekje Indonesie werkt dan ook niet echt.
welkomquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:57 schreef J2ZGTE het volgende:
Mijn persoonlijke ervaring?;
Lekker bakkie hoor.
Daar krijg je gewoon een rekening vanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, ik was uitgegaan van vakantie-dagen opbouw t/m 31-12-09 maar nu ik onstalgen word, bouw ik natuurlijk minder op en kom ik nu dus 6.5 uur tekort.
Ontslagen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, ik was uitgegaan van vakantie-dagen opbouw t/m 31-12-09 maar nu ik onstalgen word, bouw ik natuurlijk minder op en kom ik nu dus 6.5 uur tekort.
Ja maar ze vragen haar wel even te vergeten dat ze het contract al verlengd hadden...quote:
Nou, die 6,5 uur mogen ze me wel kado geven wegens bewezen dienstenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:00 schreef Ladylike het volgende:
Daar krijg je gewoon een rekening van
Heb ik ook gehad omdat mijn baas blijkbaar 1 dag te veel verlof had gegeven
Hij hield de dagen zelf ook bij en dacht dat ik er nog recht op had
Achteraf rekening gekregen (die ik nooit betaald heb overigens)..
Ja.. 2 weken geleden gehoord..quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja maar ze vragen haar wel even te vergeten dat ze het contract al verlengd hadden...
Volledig gelijk!!!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, die 6,5 uur mogen ze me wel kado geven wegens bewezen dienstenof ik neem zo op als zijnde 'overuren' als ze daar nog een punt van ga maken, dan ga ik ECHT uit mijn plaat. (had ik mss al eerder moeten doen)
oeh goed van jou.. dat had ik dus inderdaad gemist...quote:[..]![]()
![]()
jij let goed op!
Maar even een update: dat heb ik dus niet gedaan, loopt nu een ontslagprocedure.
Het doet me goed te zien dat er mensen zijn die ook echt lezenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volledig gelijk!!!
[..]
oeh goed van jou.. dat had ik dus inderdaad gemist...
Maar super dat je er geen genoegen mee neemt
de ontslagprocedure kan ook je ook nog een tijd rekken hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het doet me goed te zien dat er mensen zijn die ook echt lezen(no offense naar de rest)
Ik had het hier ook niet gepost hoorNu maar hopen dat ik een beetje snel een nieuwe baan kan vinden (in principe vanaf 1 september)
Sterkte.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, ik sluit me op in het serverhok. Maar eens kijken welk draadje nou precies van welk naar welk kastje loopt allemaal want ik snap er inmiddels de tering meer van
su6 kerelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, ik sluit me op in het serverhok. Maar eens kijken welk draadje nou precies van welk naar welk kastje loopt allemaal want ik snap er inmiddels de tering meer van
die ligt wrs al lang bij de kantonrechterquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de ontslagprocedure kan ook je ook nog een tijd rekken hoor
overal op tegenwerken
Succes met het zoeken naar een nieuwe baanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het doet me goed te zien dat er mensen zijn die ook echt lezen(no offense naar de rest)
Ik had het hier ook niet gepost hoorNu maar hopen dat ik een beetje snel een nieuwe baan kan vinden (in principe vanaf 1 september)
Whehehe nou jij ook sterktequote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die ligt wrs al lang bij de kantonrechter
joepie, maximaal 4 weken uitstel (mits de tegenpartij accoord gaat anders heb je pech)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal ook wel maar daar kan je weerwoord gaan geven en vragen om uitstel om je verweer te kunnen ondersteunen
zijn toch weer 4 weken extra loonquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
joepie, maximaal 4 weken uitstel (mits de tegenpartij accoord gaat anders heb je pech)
Ah, vervelendquote:
quote:[..]![]()
![]()
jij let goed op!
Maar even een update: dat heb ik dus niet gedaan, loopt nu een ontslagprocedure.
Je hebt in ieder geval nog even. Schrale troost.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Het werkt altijd in je eigen nadeel. Bijvoorbeeld m.b.t. de ontslagvergoeding.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
overal op tegenwerken
Neukzequote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:44 schreef indahnesia.com het volgende:
- Opgestuurde gordijnen, check!
- Nieuwe sofa, check!
- Enkele van de nieuwste DVD's voor minder dan een euro per stuk, check!
- Fles zoete witte wijn, check!
- Vriendin, check!
Dat wordt een leuke avond.
whehehequote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:44 schreef indahnesia.com het volgende:
- Opgestuurde gordijnen, check!
- Nieuwe sofa, check!
- Enkele van de nieuwste DVD's voor minder dan een euro per stuk, check!
- Fles zoete witte wijn, check!
- Vriendin, check!
Dat wordt een leuke avond.
Doe ik ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
overal op tegenwerken
Dankje en nee; het ligt bij het CWIquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die ligt wrs al lang bij de kantonrechter
[..]
Succes met het zoeken naar een nieuwe baan
En dat heb ik al klaarliggen, maar uiteraard reageer ik pas op de 10e dag van de 14daagse reactietermijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal ook wel maar daar kan je weerwoord gaan geven en vragen om uitstel om je verweer te kunnen ondersteunen
Ja, ik heb nog even.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:35 schreef OA het volgende:
Ah, vervelend.
Je hebt in ieder geval nog even. Schrale troost.
Zou ik niet doen. Het werkt altijd in je eigen nadeel. Bijvoorbeeld m.b.t. de ontslagvergoeding.
Als jij wil dwarsliggen, kan een werkgever dat ook.
Vanavond ook? *Nijns naar Guus gaat*quote:
toppie je weet dus precies wat je moet doen om het ontslag te rekkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Doe ik ook![]()
[..]
Dankje en nee; het ligt bij het CWI
[..]
En dat heb ik al klaarliggen, maar uiteraard reageer ik pas op de 10e dag van de 14daagse reactietermijn
[..]
Ja, ik heb nog even.
Juist wel, want een ontslagvergoeding krijg ik hier sowieso niet. Dus ik probeer zo lang mogelijk in dienst te blijven zodat mijn inkomen het langst verzekerd is. Waarschijnlijk krijgen ze in juli akkoord voor mijn ontslag en dan moeten ze wachten tot de eerste dag van de volgende maand en dan pas gaat de opzegtermijn lopen (heb ik een maand) vandaar dat ik er op reken dat ik hier 31 augustus mijn laatste dag heb.
quote:
Dan is het duidelijk een ander verhaal.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog even.
Juist wel, want een ontslagvergoeding krijg ik hier sowieso niet. Dus ik probeer zo lang mogelijk in dienst te blijven zodat mijn inkomen het langst verzekerd is. Waarschijnlijk krijgen ze in juli akkoord voor mijn ontslag en dan moeten ze wachten tot de eerste dag van de volgende maand en dan pas gaat de opzegtermijn lopen (heb ik een maand) vandaar dat ik er op reken dat ik hier 31 augustus mijn laatste dag heb.
die heeft ze alquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:01 schreef OA het volgende:
[..]
Dan is het duidelijk een ander verhaal.
Enig nadeel dat je dan nog hebt, is de verpeste werksfeer.
Jupquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toppie je weet dus precies wat je moet doen om het ontslag te rekken
Woehoe, en ik wou nog wel een poncho kopen.. Niet nodig dusquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]vanaf zondagavond ie er kans op een bui
Ja, en ik moet eerlijk zeggen dat dat wel moeilijk is hoor. Aan de andere kant: er zitten meer mensen in hetzelfde schuitje en er zijn nu ook veel dingen die ik nu juist kan loslaten. Ik loop heel wat tandjes zachter (meer op Fok!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:01 schreef OA het volgende:
[..]
Dan is het duidelijk een ander verhaal.
Enig nadeel dat je dan nog hebt, is de verpeste werksfeer.
quote:
Niet zo vreemd dat je het moeilijk vindt. Wel goed dat je je niet laat kennen! Kan dat in ieder geval niet als reden worden aangevoerd, al is dat natuurlijk niet echt van belang in dit geval.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, en ik moet eerlijk zeggen dat dat wel moeilijk is hoor. Aan de andere kant: er zitten meer mensen in hetzelfde schuitje en er zijn nu ook veel dingen die ik nu juist kan loslaten. Ik loop heel wat tandjes zachter (meer op Fok!) maar blijf het werk dat ik doe nog wel heel goed doen; over mij kunnen ze echt niks zeggen. (in tegenstelling tot wat collega's die het wat minder professioneel opnemen.. en ik ben nog wel zo'n jonkie *arrogant trots is op zichzelf*)
Precies. Om klokslag 1700 uur komt mijn "1700, naar huis, weekendquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoezo moet je overwerken over 4 uur is het kwart over 5
![]()
Hij test de users, voordat Danny ze toelaat op FOK...quote:
Weggooi-poncho?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:07 schreef Nijns het volgende:
Woehoe, en ik wou nog wel een poncho kopen.. Niet nodig dus
[..]
Ja, en ik moet eerlijk zeggen dat dat wel moeilijk is hoor. Aan de andere kant: er zitten meer mensen in hetzelfde schuitje en er zijn nu ook veel dingen die ik nu juist kan loslaten. Ik loop heel wat tandjes zachter (meer op Fok!) maar blijf het werk dat ik doe nog wel heel goed doen; over mij kunnen ze echt niks zeggen. (in tegenstelling tot wat collega's die het wat minder professioneel opnemen.. en ik ben nog wel zo'n jonkie *arrogant trots is op zichzelf*)
nee, variatie ftw.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:16 schreef OA het volgende:
[..]
Hij test de users, voordat Danny ze toelaat op FOK...
Dan gaat er wel wat meer fout dan alleen maar de layoutquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:16 schreef OA het volgende:
[..]
Hij test de users, voordat Danny ze toelaat op FOK...
whehehequote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:16 schreef OA het volgende:
[..]
Precies. Om klokslag 1700 uur komt mijn "1700, naar huis, weekend" post weer.
Ik ga eerder weg dan LL vandaag! Nog maar 2 uur!quote:
Naja, ik wil ze gewoon geen enkele stok geven om mee te slaan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:14 schreef OA het volgende:
[..]
Niet zo vreemd dat je het moeilijk vindt. Wel goed dat je je niet laat kennen! Kan dat in ieder geval niet als reden worden aangevoerd, al is dat natuurlijk niet echt van belang in dit geval.
Ja, leek me wel sexyquote:
Wel als je er niets onder aan hebt.quote:
zo'n vuilniszak vind je sexyquote:
quote:
Ik nok voor die tijd al af.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:16 schreef OA het volgende:
[..]
Precies. Om klokslag 1700 uur komt mijn "1700, naar huis, weekend" post weer.
Ik ook, 17:00 is het veuls te druk op de weg. Om 9:00 oook overigens.quote:
Tja, dat laat ik aan jullie overquote:
Ja, en daarna kom ik in dat ding even naar jouw clubquote:
You little tease!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
Tja, dat laat ik aan jullie over
[..]
Ja, en daarna kom ik in dat ding even naar jouw club
quote:
En vriendlief dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
Je geeft me ideeen voor een nieuwe outfitquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
Dus je bent verstandigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, ik wil ze gewoon geen enkele stok geven om mee te slaan.
Niet iedereen bevindt zich nog in de luxe positie van een luie student!quote:
whehehe ik zie ja al staan in zo'n dingquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je geeft me ideeen voor een nieuwe outfit
De officemanager was toch met vakantie?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:46 schreef OA het volgende:
[..]
Niet iedereen bevindt zich nog in de luxe positie van een luie student!
Ik maakte maar een grapje!!quote:
Tappen in plastic; it is fantastic!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je geeft me ideeen voor een nieuwe outfit
quote:
Whaha, jij vond het toch niet sexy?quote:
Ze zeggen hetquote:
wel als je er niks onder aan hebtquote:
speciaal voor jouw gedaan denk ikquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:10 schreef DaMart het volgende:
Weer een NinjaPG-topic.
Maar vooruit, er staat thee in de TT.
Zanikboks.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:10 schreef DaMart het volgende:
Weer een NinjaPG-topic.
Maar vooruit, er staat thee in de TT.
Ik vrees dat dat hem niet wordquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel als je er niks onder aan hebt
en het hier komt showen![]()
Ah, je had het ook al gezienquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:20 schreef DaMart het volgende:
Zaterdag 13 juni downtime!
Mijn weekendleven, wat doen ze.
Ferme taal, dat mag ik welquote:
quote:
Misschien kan je beter aan je scriptie werken ipv een gat in de dag te slapenquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Misschien kan je beter aan je scriptie werken ipv een gat in de dag te slapen
Ja, ik bedoel het echt niet lullig hoor maar als ik in marc z'n situatie zat (en dat zit ikquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Misschien kan je beter aan je scriptie werken ipv een gat in de dag te slapen
Ik heb toch gezegd dat ik het niet lullig bedoel..?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zal maar niets zeggen, want dat zou wel eens als niet aardig kunnen overkomen
dat dacht ik ook alquote:
Dat mag zekerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat dacht ik ook al
maar ik mag toch wel dromen he
Oh, je geeft eigenlijk toe dat Nijns hierover wel een punt heeft dus?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zal maar niets zeggen, want dat zou wel eens als niet aardig kunnen overkomen
Ik niet, maar kan slechts continu op mezelf blijven reagerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |