Hij heeft gewoon doorgewerkt en al zn verlof laten uitbetalenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:28 schreef indahnesia.com het volgende:
382 vakantiedagen. Dat is een leuk laatste jaar werken.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:10 schreef Ladylike het volgende:
Indah!
(zie je Ph en DaMart, hij is ook niet vrijgezel maar krijgt toch een kusje)
dus toch....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:28 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker, want je mag wettelijk gezien alleen de dagen van de afgelopen 5 jaar meenemen. Dus als je recht op 20 dagen hebt, kan je na 5 jaar (uiteraard) maximaal 100 dagen hebben staan. En na 10 dus ook. Kan zijn dat je baas zich er niet aan houdt, maar de fiscus heeft daar geen boodschap aan.
Tenzij jullie 77 vakantiedagen per jaar hebbenquote:
waarom ken jij die regeltjes zo goedquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:28 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker, want je mag wettelijk gezien alleen de dagen van de afgelopen 5 jaar meenemen. Dus als je recht op 20 dagen hebt, kan je na 5 jaar (uiteraard) maximaal 100 dagen hebben staan. En na 10 dus ook. Kan zijn dat je baas zich er niet aan houdt, maar de fiscus heeft daar geen boodschap aan.
Als ze bij de overheid zit kan dat best.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
Tenzij jullie 77 vakantiedagen per jaar hebben
Ik zou de baas vragen offie het wil uitbetalen in euro's op een exotische rekening. Dan mag hij 10% houden ook nog!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon doorgewerkt en al zn verlof laten uitbetalen
Zo weinig maar?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
Omdat ik dit onlangs heb opgezocht om een collega haar ongelijk te bewijzen.quote:
40 dus het valt nog meequote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
Handig, hoeft ie er in ieder geval niet meer naar te zoeken om in het nieuws te komen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)uitse-scholier.dhtml
Dan is het theoretisch niet mogelijkquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Handig, hoeft ie er in ieder geval niet meer naar te zoeken om in het nieuws te komen.
Check die reacties trouwens ook. Een afkaatsende meteoriet die vervolgens een krater van een halve meter veroorzaakt. Mijn reet.
quote:Pancho Villa, Aalst
Normaal zou hij toch een gaatje in zijn hand moeten hebben denk ik, of is dat alleen zo voor mijn vrouw als ze geld uitgeeft ?
Pwned...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:34 schreef OA het volgende:
[..]
Omdat ik dit onlangs heb opgezocht om een collega haar ongelijk te bewijzen.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
40 dagenquote:
Nou inderdaad. Ik heb er na mijn vakantie nog maar 29 over.quote:
Ik kom straks 6,5 uur tekortquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik heb er na mijn vakantie nog maar 29 over.
Inclusief meegenomen dagen van vorig jaar dus.
Ik had ook altijd mijn dagen 'ruim op tijd' op. Even een weekje Indonesie werkt dan ook niet echt.quote:
Ik heb er nu 20 omdat ik maar een half jaar contract heb, maar in oktober krjig ik er dus nog 20 om tot mei 2010 mee te doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik heb er na mijn vakantie nog maar 29 over.
Inclusief meegenomen dagen van vorig jaar dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |