mijn kusjes heeft ie ook niet gezienquote:
Ah, daarom kom ik er niet in.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het inlikken in de crew heeft je al je klefkracht gekost
Jij gaat ze toch wel weer eens meetenquote:
Crapquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het inlikken in de crew heeft je al je klefkracht gekost
In dat geval kan je inpakken en naar huis!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:05 schreef Pheno het volgende:
Ik verveel me. Ik wacht op de uitkomst van twee usertesten. Maar het is vrijdag en ik kreeg al twee out of office mailtjes bij navraag of ze vandaag er nog aan toe komen
ik wel dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:05 schreef Sjowhan het volgende:
Maar we zijn ook geen vrijgezel hè.. misschien ligt het daaraan
Dat doen we nu toch al? Danny flikkert gewoon alles in productie.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:21 schreef Frutsel het volgende:
usertesten op fok zou ook wel es nuttig zijn
je hebt wel zin, kom op! je kunt het!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zo anders heb ik ff geen zin meer ...
Ik ontken gewoon dat je een vriendin hebtquote:
Ik had heul niet gezien dat jij er wasquote:
quote:
ik heb week 34 en 35 vrijquote:
26 juni ga ikquote:
Ik nog 9quote:
hehehe... alleen users he... geen modsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doen we nu toch al? Danny flikkert gewoon alles in productie.
quote:
de kust.. welke weten we nog nietquote:
denk eraan... 1 dag bewarenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja ik ga gewoooooooooooon niet ..... iets met geen dagen enz lal
Gaafquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de kust.. welke weten we nog niet
belgische voor als we niet ver willen reizen
Franse misschien
maar ik denk dat we doorrijden naar Roses in Spanje
weet daar goedkoop te overnachten en het ligt lekker rustig maar toch in de buurt van uitgaansdingen
dat sowieso.. heb ik heel hard nodigquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat sowieso.. heb ik heel hard nodig
kan mij niet snel genoeg gaanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik ooklekker he? Dat je nu al weet dat het snel is?
Ik heb er 34 na mijn vakantie in april.quote:
Mogguh marcquote:
een collega hier is nu met de vut..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er 34 na mijn vakantie in april.
Mij ook niet maar jouw 9 dagen en mijn 2 weken zijn nog te overzienquote:
Zoveel kan je er toch niet ieder jaar meenemen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:54 schreef Ladylike het volgende:
een collega hier is nu met de vut..
die krijgt gewoon 382 dagen uitbetaald omdat ie die nog over had
een heel fucking jaarsalaris!!! (en nog wat extra´s)
zal de belastingdienst wel erg blij mee zijn
Hier mag je dus blijkbaar alles meenemenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mij ook niet maar jouw 9 dagen en mijn 2 weken zijn nog te overzien
[..]
Zoveel kan je er toch niet ieder jaar meenemen?
382 gadenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier mag je dus blijkbaar alles meenemen
hoorde het mn baas gisteren hardop zeggen tegen de secretaresse die hem met de lonen helpt..
Same herequote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja ik ga gewoooooooooooon niet ..... iets met geen dagen enz lal
Een hele cirkelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
382 gadenhoe lang heeft die man daar gewerkt zeg? Nooit vakantie opgenomen in ieder geval...
meer 30 jaar gewerkt hier...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
382 gadenhoe lang heeft die man daar gewerkt zeg? Nooit vakantie opgenomen in ieder geval...
quote:
een DAG??quote:
Naja, het is gewoon zonde hoeveel belasting hij straks over dat bedrag moet betalenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
meer 30 jaar gewerkt hier...
en hij wilde niet stoppen maar anders kwam zn pensioen in gevaar
Hequote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, het is gewoon zonde hoeveel belasting hij straks over dat bedrag moet betalen
Nou, hij krijgt straks 382 vakantiedagen uitbetaald, denk maar niet dat de balastingdienst dat 'door de vingers ziet', daar gaat hij echt flink belasting over betalen.quote:
Das 76 en een halve week vakantiequote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, hij krijgt straks 382 vakantiedagen uitbetaald, denk maar niet dat de balastingdienst dat 'door de vingers ziet', daar gaat hij echt flink belasting over betalen.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een DAG??Wij zijn met een half uurtje wel klaar toch?
![]()
Om te trouwen natuurlijkquote:
Nu issie met de VUT, vrij genoegquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Das 76 en een halve week vakantie
Plus de standaard vrije dagen, kom je op 78 dagen en je bouwt weer nieuwe op... dus nog es 30 extra is nog 6 weken dus 84 weken vrij
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een DAG??Wij zijn met een half uurtje wel klaar toch?
![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
jij wel jaik denk ik het in een dag nog nie eens red
Hij moet daar normaal belasting over betalen hoor, daar is geen speciaal tarief voor.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, hij krijgt straks 382 vakantiedagen uitbetaald, denk maar niet dat de balastingdienst dat 'door de vingers ziet', daar gaat hij echt flink belasting over betalen.
Ik meende ook dat je er iets meer belasting over betaalt...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij moet daar normaal belasting over betalen hoor, daar is geen speciaal tarief voor.
Ligt aan wat je precies verdient;quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik meende ook dat je er iets meer belasting over betaalt...
Nee, je betaald er normaal over. Het KAN zo zijn dat je door de extra dagen die ze dan uitbetalen ineens in een hogere schaal komt. Dan zou je over dat meerdeel het tarief uit de hogere schaal betalen, maar dat is nog steeds niet bijzonderquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik meende ook dat je er iets meer belasting over betaalt...
oh zometeen maar eens doorlezenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ligt aan wat je precies verdient;
zie ook einde contract>vakantiedagen uitbetalen> belasting? (oud topic, maar wel informatief)
weer wat geleerdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, je betaald er normaal over. Het KAN zo zijn dat je door de extra dagen die ze dan uitbetalen ineens in een hogere schaal komt. Dan zou je over dat meerdeel het tarief uit de hogere schaal betalen, maar dat is nog steeds niet bijzonder
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh zometeen maar eens doorlezen
Thanx
[..]
weer wat geleerd
Omdat mn glazen bol ineens kapot is gegaan en ik niet meer alles weetquote:
das wel minderquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Omdat mn glazen bol ineens kapot is gegaan en ik niet meer alles weet
Vast verkeerd afgeleverd en zo toch nog goed terecht gekomen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:58 schreef Pheno het volgende:
Rammstein kaarten na meer foutmeldingen dan fok op een dag binnen
Vetquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:58 schreef Pheno het volgende:
Rammstein kaarten na meer foutmeldingen dan fok op een dag binnen
Behoorlijkquote:
Indah!quote:
zo lang je druk bezig blijft valt het niet opquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vet
[..]
Behoorlijk
[..]
Indah!
(zie je Ph en DaMart, hij is ook niet vrijgezel maar krijgt toch een kusje)
Boh man.. geen zin...
dat het mn baas nog niet opvalt dat ik zo veel typ terwijk ik geen typwerk heb
Oeh nou heb ik verkopen te typen, dan valt het helemaal niet meer opquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zo lang je druk bezig blijft valt het niet op
Jah daar kanik weinig aan doen hequote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh nou heb ik verkopen te typen, dan valt het helemaal niet meer op
Zeker, want je mag wettelijk gezien alleen de dagen van de afgelopen 5 jaar meenemen. Dus als je recht op 20 dagen hebt, kan je na 5 jaar (uiteraard) maximaal 100 dagen hebben staan. En na 10 dus ook. Kan zijn dat je baas zich er niet aan houdt, maar de fiscus heeft daar geen boodschap aan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
als het saai is kan een dag lang durenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hier is het vet rustig paar telefoontjes / klagende mensen per uur
dus de dag duurd mega lang ...
Hij heeft gewoon doorgewerkt en al zn verlof laten uitbetalenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:28 schreef indahnesia.com het volgende:
382 vakantiedagen. Dat is een leuk laatste jaar werken.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:10 schreef Ladylike het volgende:
Indah!
(zie je Ph en DaMart, hij is ook niet vrijgezel maar krijgt toch een kusje)
dus toch....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:28 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker, want je mag wettelijk gezien alleen de dagen van de afgelopen 5 jaar meenemen. Dus als je recht op 20 dagen hebt, kan je na 5 jaar (uiteraard) maximaal 100 dagen hebben staan. En na 10 dus ook. Kan zijn dat je baas zich er niet aan houdt, maar de fiscus heeft daar geen boodschap aan.
Tenzij jullie 77 vakantiedagen per jaar hebbenquote:
waarom ken jij die regeltjes zo goedquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:28 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker, want je mag wettelijk gezien alleen de dagen van de afgelopen 5 jaar meenemen. Dus als je recht op 20 dagen hebt, kan je na 5 jaar (uiteraard) maximaal 100 dagen hebben staan. En na 10 dus ook. Kan zijn dat je baas zich er niet aan houdt, maar de fiscus heeft daar geen boodschap aan.
Als ze bij de overheid zit kan dat best.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
Tenzij jullie 77 vakantiedagen per jaar hebben
Ik zou de baas vragen offie het wil uitbetalen in euro's op een exotische rekening. Dan mag hij 10% houden ook nog!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon doorgewerkt en al zn verlof laten uitbetalen
Zo weinig maar?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
Omdat ik dit onlangs heb opgezocht om een collega haar ongelijk te bewijzen.quote:
40 dus het valt nog meequote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
Handig, hoeft ie er in ieder geval niet meer naar te zoeken om in het nieuws te komen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)uitse-scholier.dhtml
Dan is het theoretisch niet mogelijkquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Handig, hoeft ie er in ieder geval niet meer naar te zoeken om in het nieuws te komen.
Check die reacties trouwens ook. Een afkaatsende meteoriet die vervolgens een krater van een halve meter veroorzaakt. Mijn reet.
quote:Pancho Villa, Aalst
Normaal zou hij toch een gaatje in zijn hand moeten hebben denk ik, of is dat alleen zo voor mijn vrouw als ze geld uitgeeft ?
Pwned...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:34 schreef OA het volgende:
[..]
Omdat ik dit onlangs heb opgezocht om een collega haar ongelijk te bewijzen.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
40 dagenquote:
Nou inderdaad. Ik heb er na mijn vakantie nog maar 29 over.quote:
Ik kom straks 6,5 uur tekortquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik heb er na mijn vakantie nog maar 29 over.
Inclusief meegenomen dagen van vorig jaar dus.
Ik had ook altijd mijn dagen 'ruim op tijd' op. Even een weekje Indonesie werkt dan ook niet echt.quote:
Ik heb er nu 20 omdat ik maar een half jaar contract heb, maar in oktober krjig ik er dus nog 20 om tot mei 2010 mee te doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik heb er na mijn vakantie nog maar 29 over.
Inclusief meegenomen dagen van vorig jaar dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |