Nee, maar ik heb net een kans gekregen waar ik toch even van moet bijkomen.quote:
Oeh, morgen even lezen wat het was..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb net een kans gekregen waar ik toch even van moet bijkomen.
En even moet overleggen met mezelf of ik het ga doen
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja. Heb tot één uur in Den Haag gezeten bij een bijeenkomst, en nu moet ik nog even alle telefoonnotities wegwerken...quote:
PWNquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Heb tot één uur in Den Haag gezeten bij een bijeenkomst, en nu moet ik nog even alle telefoonnotities wegwerken....
Dan is dan iets wat groots isquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
vertel...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:38 schreef Ladylike het volgende:
Mn baas is pissed
Op onze IT-ers ..
Mn baas probeert (volgens mij) office op de laptop van de directeur te zetten..
daar is ie gewoon al vanaf 10 uur vanmorgen mee bezig en ik heb de IT-ers al 100 x moeten doorverbinden..
Nou hoor ik hem gooien met papieren enzo
Dat die jongens voor 217 euro per uur niet even langskomen en het voor hem fixen snap ik niet
dat zou te makkelijk zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:38 schreef Ladylike het volgende:
Mn baas is pissed
Op onze IT-ers ..
Mn baas probeert (volgens mij) office op de laptop van de directeur te zetten..
daar is ie gewoon al vanaf 10 uur vanmorgen mee bezig en ik heb de IT-ers al 100 x moeten doorverbinden..
Nou hoor ik hem gooien met papieren enzo
Dat die jongens voor 217 euro per uur niet even langskomen en het voor hem fixen snap ik niet
hij gooit het gelukkig niet naar mijquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zou te makkelijk zijn
als hij met andere dingen dan papier gaat gooien moet je maken dat je weg bent he![]()
met de iTers hoop ik tochquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij gooit het gelukkig niet naar mij
Oeh directeur wil contract ontbinden
Mja, het betekent wel dat ik niet meer overdag op fok kom, dus een win-win voor iedereen.quote:
zou ik anders juichen?quote:
Kan ik je NOG minder zoenenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, het betekent wel dat ik niet meer overdag op fok kom, dus een win-win voor iedereen.
zal ik het doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:56 schreef Ladylike het volgende:
Okay ik pak dadelijk het wapen van mn baas af en dan schiet ik de directeur neer
Wie heeft de borgtocht voor mij?
nja op het wapen van mn baas staat een vergunning geregistreerdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal ik het doen
ik heb geen borgtocht nodig
vergunning heb je niks aan als je iemand neerschietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja op het wapen van mn baas staat een vergunning geregistreerd
wacht tot na het weekend heb je iig een week vrijquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja op het wapen van mn baas staat een vergunning geregistreerd
Go for it Phenoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:08 schreef Pheno het volgende:
Ik ga het ook gewoon in gang zetten ook. Je leeft maar 1x.
Dan kan ik iig zeggen dat ik het heb geprobeerd.
Succes!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:08 schreef Pheno het volgende:
Ik ben ook nieuwsgierigquote:
Manager iets?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, het betekent wel dat ik niet meer overdag op fok kom, dus een win-win voor iedereen.
Go for itquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:08 schreef Pheno het volgende:
echt welquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:19 schreef Ladylike het volgende:
Ph is een grotere tease dan ik ben
ik laat je niet zo lang wachten
alleen bij mensen die het verdienenquote:
quote:
Wait. Whut?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:38 schreef Ladylike het volgende:
mijn advocaat is nog goedkoperquote:
hij kan mijn advocaat wel lenen om dat contract te verbreken is goedkoper dan hun betalenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:29 schreef Ladylike het volgende:
yep.. die rekenen gewoon een uurloon van 217 euro
nja ik hoef het niet te betalen
Daar heb je bij ons een mannetje of 6 voorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:29 schreef Ladylike het volgende:
yep.. die rekenen gewoon een uurloon van 217 euro
nja ik hoef het niet te betalen
Druk aan het verzaken geweest?quote:
yep water slang het riool in en laten lopenquote:
werken weekend bierquote:
quote:
Da's inderdaad ook weer waar..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:50 schreef Pheno het volgende:
Dat nog niet. Al je schepen achter je verbranden is niet zo handig
Als het lukt meld ik het welquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Da's inderdaad ook weer waar..
Ben heel benieuwd wat het is!
Waarschijnlijk wel, maar eerst maar even kijken of ik straks een wens in vervulling zie gaan.quote:
Je wordt Sushi tester in Tokyoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar eerst maar even kijken of ik straks een wens in vervulling zie gaan.
Nee, sushi vult prima. Gisteren nog uitgeprobeerdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
heb je met dat sushi nou eigenlijk ook maar na 50 van die dingen eindelijk eens iets van " ik heb goed gegeten"?rijst, zeewier, en een excuus-sesamkorreltje. Dat schiet toch niet op?
Sushi kun je varieren hoor. Nori is niet eens verplicht, nigiri sushi bv heeft geen nori. Sesam hoeft al helemaal niet, maar meestal zie je dat bij inside out sushi. Maar de vis doet het 'm. De allervetste verse tonijn op zo'n builtje rijst is de hemel. Dit jaar weer naar de vismarkt in Tokio gegaan en met de ogen dicht genoten van die tonijnset met sushi en sashimiquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
heb je met dat sushi nou eigenlijk ook maar na 50 van die dingen eindelijk eens iets van " ik heb goed gegeten"?rijst, zeewier, en een excuus-sesamkorreltje. Dat schiet toch niet op?
Tonijn op de pizza tonijn noemen is als een blinde vink bij de slager vogelvlees noemenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
tonijn is die troep waar pizza zo van gaat stinkenhebben ze daar geen zalm of paling of forel of zo?
Ja, dat hebben ze ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
tonijn is die troep waar pizza zo van gaat stinkenhebben ze daar geen zalm of paling of forel of zo?
Oh, dan is er dus nog hoopquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tonijn op de pizza tonijn noemen is als een blinde vink bij de slager vogelvlees noemen
twee garnalen in een donkergroene danquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.shabushabu.nl/all-you-can-eat-menu
Die namen, van sommige zouden japanners spontaan gaan huilenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.shabushabu.nl/all-you-can-eat-menu
Het was redelijk eetbaarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die namen, van sommige zouden japanners spontaan gaan huilen
Maar goed, de eigenaar is dan ook chinees, daar kunnen ze ook niets aan doen.
Dat scheelt in de verwachting jaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het was redelijk eetbaar
En voor een sushivreetschuur verwacht ik ook niet meer.
De sushi in supermarkt waag ik me ook niet aan, en inderdaad, altijd in de korting omdat ze tegen de datum lopen. Neem ik bij de volgende BBQ wat zelfgemaakt spul meequote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb het nog nooit geprobeerd eigenlijk. Zou t best eens willen hoor, ze hebben hier bij de spar ook wel iets wat ze sushi noemen. Maar als ik dan zie dat ze niet eens de groente vers kunnen verkopen dan waag ik me daar echt niet aan. Zie het ook constant afgeprijsd staan. Nou ik ga gaan vis eten in blessuretijd
Doe dat nou niet, sushi van de spar oidquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb het nog nooit geprobeerd eigenlijk. Zou t best eens willen hoor, ze hebben hier bij de spar ook wel iets wat ze sushi noemen. Maar als ik dan zie dat ze niet eens de groente vers kunnen verkopen dan waag ik me daar echt niet aan. Zie het ook constant afgeprijsd staan. Nou ik ga gaan vis eten in blessuretijd
Dat ziet er best goed uit jaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
En de waar van Tiny Tokyo op Utrecht Centraal, zou dat wat zijn denk je?Lijkt me dat die stukken makkelijker aan hun omloopsnelheid komen?
Qua versheid zal dat beter zijn. Al ligt het ook aan hoe het klaargemaakt wordt daar (of ligt het ook voorverpakt?), Maar ik ben wat sceptisch over kwaliteit omdat ik wat voorkennis heb hoe het echt zou moeten zijn. Maar goed, een retourtje tokio is wat duurderquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
En de waar van Tiny Tokyo op Utrecht Centraal, zou dat wat zijn denk je?Lijkt me dat die stukken makkelijker aan hun omloopsnelheid komen?
Ze maken het in de loop van de dag en leggen het dan in de vitrine voor zover ik kon zien. Dus helemaal vers is het niet, maar het lijkt me redelijkquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Qua versheid zal dat beter zijn. Al ligt het ook aan hoe het klaargemaakt wordt daar (of ligt het ook voorverpakt?), Maar ik ben wat sceptisch over kwaliteit omdat ik wat voorkennis heb hoe het echt zou moeten zijn. Maar goed, een retourtje tokio is wat duurder
Het is een leuke om eens te proberen denk ik, niet te duur, dus als je het niets vindt dan valt de schade in de portemonnaie mee. Lulliger als je het bij een echte japanner probeert en het niets vindt
Ja, dat zal wel goed gaan. Ik doelde meer op een soort snackbar waar alles door elkaar ligt met de stukken nori overal nog te vinden. Ik zal eens over een week of twee daar eens kijken, dan ben ik toch weer in het centrum aan het werk.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze maken het in de loop van de dag en leggen het dan in de vitrine voor zover ik kon zien. Dus helemaal vers is het niet, maar het lijkt me redelijk
Mja wat is helemaal vers? De ingrediënten zijn toch smorgens vroeg al binnen. Of dat dan meteen smorgens vroeg of rond het middaguur verwerkt wordt maakt niet echt uit lijkt mequote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze maken het in de loop van de dag en leggen het dan in de vitrine voor zover ik kon zien. Dus helemaal vers is het niet, maar het lijkt me redelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |