Nee, maar ik heb net een kans gekregen waar ik toch even van moet bijkomen.quote:
Oeh, morgen even lezen wat het was..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb net een kans gekregen waar ik toch even van moet bijkomen.
En even moet overleggen met mezelf of ik het ga doen
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja. Heb tot één uur in Den Haag gezeten bij een bijeenkomst, en nu moet ik nog even alle telefoonnotities wegwerken...quote:
PWNquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Heb tot één uur in Den Haag gezeten bij een bijeenkomst, en nu moet ik nog even alle telefoonnotities wegwerken....
Dan is dan iets wat groots isquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
vertel...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:38 schreef Ladylike het volgende:
Mn baas is pissed
Op onze IT-ers ..
Mn baas probeert (volgens mij) office op de laptop van de directeur te zetten..
daar is ie gewoon al vanaf 10 uur vanmorgen mee bezig en ik heb de IT-ers al 100 x moeten doorverbinden..
Nou hoor ik hem gooien met papieren enzo
Dat die jongens voor 217 euro per uur niet even langskomen en het voor hem fixen snap ik niet
dat zou te makkelijk zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:38 schreef Ladylike het volgende:
Mn baas is pissed
Op onze IT-ers ..
Mn baas probeert (volgens mij) office op de laptop van de directeur te zetten..
daar is ie gewoon al vanaf 10 uur vanmorgen mee bezig en ik heb de IT-ers al 100 x moeten doorverbinden..
Nou hoor ik hem gooien met papieren enzo
Dat die jongens voor 217 euro per uur niet even langskomen en het voor hem fixen snap ik niet
hij gooit het gelukkig niet naar mijquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zou te makkelijk zijn
als hij met andere dingen dan papier gaat gooien moet je maken dat je weg bent he![]()
met de iTers hoop ik tochquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij gooit het gelukkig niet naar mij
Oeh directeur wil contract ontbinden
Mja, het betekent wel dat ik niet meer overdag op fok kom, dus een win-win voor iedereen.quote:
zou ik anders juichen?quote:
Kan ik je NOG minder zoenenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, het betekent wel dat ik niet meer overdag op fok kom, dus een win-win voor iedereen.
zal ik het doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:56 schreef Ladylike het volgende:
Okay ik pak dadelijk het wapen van mn baas af en dan schiet ik de directeur neer
Wie heeft de borgtocht voor mij?
nja op het wapen van mn baas staat een vergunning geregistreerdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal ik het doen
ik heb geen borgtocht nodig
vergunning heb je niks aan als je iemand neerschietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja op het wapen van mn baas staat een vergunning geregistreerd
wacht tot na het weekend heb je iig een week vrijquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja op het wapen van mn baas staat een vergunning geregistreerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |