RENNEUHHHH!!!!!quote:Lekker fris biertje met greentea en yuzu (Japanse citrusvrucht). Deze biertopper is het geesteskind van Arjen Hemelaar. Een oerhollandse conceptman creeert een super internationaal premium biermerk wat je beslist in de koelkast MOET hebben wil je nog een beetje meedoen in onze scene.
Nou laat nou maar zittenquote:
ja maar popje, jij begon toch met alleen zwaaienquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou laat nou maar zitten
Ik weet ook weer waar ik sta [ afbeelding ]
ik ben spefjaalquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
een fok!ker die mijn persoonlijke ruimte respecteertHOE KAN DIT??!!
Nee, in Nederland kan het niet supervers zijn, of je moet de vis zelf vangen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja wat is helemaal vers? De ingrediënten zijn toch smorgens vroeg al binnen. Of dat dan meteen smorgens vroeg of rond het middaguur verwerkt wordt maakt niet echt uit lijkt me
Japanners drinken bier om de alcohol, niet om de smaakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Dat is toch dagelijkse kost?quote:
Bij jou misschien?quote:
Tijdens kantooruren is het hier vaak zelfs druk!quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 12-06-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 050 Ladylike
02. 049 goldfinger1963
03. 044 Pheno
04. 036 Nijns
05. 027 Dr_Flash
06. 026 Sjowhan
07. 026 marcb1974
08. 024 OA
09. 016 indahnesia.com
10. 015 MPG
11. 011 _F.U.B.A.R_
12. 011 Frutsel
13. 008 Muck
14. 005 JortK
15. 005 DaMart
16. 002 dndiek
17. 001 aeque
18. 001 J2ZGTE
Reeks-statistieken!
Ik sta er niet in!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:37 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie zijn er gisteren allemaal afgekomen op dat rondje koffie of thee van OA?
[..]
Times flies when you're having fun!quote:
Ik ben niet gek, ik ben een balpen, zoiets?quote:
Indahquote:
Democratie is toch: Je koopt een huis, stemt CDA voor de HRA en je krijgt de verboden en inbreuk op je privacy gratis erbij?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:26 schreef Pheno het volgende:
Democratie? Dat bestaat zelfs in Europa niet
Ze duwen je toch alles door de strot, waarvan de meeste dingen acties zijn waar ik niet voor gestemd heb
Begin een bedrijf.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering ik ben 2e
** GF mompelt zoiets van moet toch echt een hobby gaan zoeken ofzo
Maar in Europa wordt de illusie nog een beetje opgehouden tenminste.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:26 schreef Pheno het volgende:
Democratie? Dat bestaat zelfs in Europa niet
Ze duwen je toch alles door de strot, waarvan de meeste dingen acties zijn waar ik niet voor gestemd heb
ja dat isquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Potverdrie, twee lekkere dames op mijn bank. Okay, de ene is mijn vriendin, maar als die ene mijn vriendin niet was, dan mocht die andere toch ook wel een keer...
Klopt, wellicht zegt zij dan nee, en dat andere dametje ja. Dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
je kan het altijd vragen aan je vriendin
dilemma's dilemma'squote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Klopt, wellicht zegt zij dan nee, en dat andere dametje ja. Dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben.
whehehe is maar goed dat er een spatie tussen staatquote:
47509quote:
Toedeloequote:
Gecaramelliseerde Indiër..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:29 schreef Muck het volgende:
heeft iemand nog een geweldig idee voor een toetje voor morgen?
Ik ga indiaas koken en weet niets voor het dessert
Indiase dooie rat?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:29 schreef Muck het volgende:
Spamz0r!quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gecaramelliseerde Indiër..
Kan wel even zoeken voor je als je wil?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:29 schreef Muck het volgende:
Smakelijkquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Tijd om een hapje te gaan eten in het winkelcentrum.
Wat!quote:
Ik had een gratis online enquete gemaakt en was overtuigd dat ik de resultaten tot 14 dagen in kon zien, maar het was dus 10. Nu moet ik verdomme betalenquote:
Rond 18:00, geloof ik.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:40 schreef Nijns het volgende:
Vanaf hoelaat gaat FOK! down?
Anders wil ik graag toestemming om hier de link naar mijn (nieuwe) enquete te posten zodat jullie me please please please kunnen helpen aan fictieve antwoorden (ookal is het niet jullie vakgebied) om aan mijn minimum aantal te komen..
Maar mag ik wel de lieve KSC-ers een pm sturen?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rond 18:00, geloof ik.
En als je toestemming wilt voor een enquęte, kun je het beste even een bericht sturen naar forum@fok.nl.
van mij wel hoor nijnsquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar mag ik wel de lieve KSC-ers een pm sturen?ik hoef het alleen aan jullie te vragen.. niet aan heel fok!
Dus als je KSC'ers niet lief vindt, krijgen ze geen PM?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Maar mag ik wel de lieve KSC-ers een pm sturen?ik hoef het alleen aan jullie te vragen.. niet aan heel fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |