RENNEUHHHH!!!!!quote:Lekker fris biertje met greentea en yuzu (Japanse citrusvrucht). Deze biertopper is het geesteskind van Arjen Hemelaar. Een oerhollandse conceptman creeert een super internationaal premium biermerk wat je beslist in de koelkast MOET hebben wil je nog een beetje meedoen in onze scene.
Nou laat nou maar zittenquote:
ja maar popje, jij begon toch met alleen zwaaienquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou laat nou maar zitten
Ik weet ook weer waar ik sta [ afbeelding ]
ik ben spefjaalquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
een fok!ker die mijn persoonlijke ruimte respecteertHOE KAN DIT??!!
Nee, in Nederland kan het niet supervers zijn, of je moet de vis zelf vangen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja wat is helemaal vers? De ingrediënten zijn toch smorgens vroeg al binnen. Of dat dan meteen smorgens vroeg of rond het middaguur verwerkt wordt maakt niet echt uit lijkt me
Japanners drinken bier om de alcohol, niet om de smaakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Dat is toch dagelijkse kost?quote:
Bij jou misschien?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |