quote:Kijk schele!
quote:Kan jij mms ontvangen? Dan mms ik je even een foto van de tafel![]()
Over topics praten in je sms-berichtenquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:09 schreef Susi het volgende:
Daar is al een topic van. Even zoeken hoor.
Vergeten in de TT te zettenquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:09 schreef Susi het volgende:
Daar is al een topic van. Even zoeken hoor.
Dit is deel twee dus.
Ik klikte nog ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:24 schreef Sm0keZ het volgende:
"Check dit topicJe laatst ontvangen sms! "
Wist niet dat je ook op Fok! zatquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:35 schreef Fransie het volgende:
"2k is teveel voor die zak"
quote:Gaat
goed,hebben
geen bereik op
camp rom
strasse in
munster/cregling
en,zyn nu in
Rothenburg o d
tauber,mooi
maar erg toerist.weer
wisselv. Gr van
ons
Schattig toch?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:38 schreef TNA het volgende:
[..]
Gaan hun ansichtkaarten per telegram of morsecode?
Ja, herkenbaarquote:
Laatste:quote:haha.Moenareis.VeellieveMensen.Taaltemoeilyk.Xxj.Mamma.
quote:ik sta voor de deur lamme
quote:Houvanje! Xx Tiffany & Priscilla.
tja waar het op slaat.. geen ideequote:
Concertje?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:48 schreef Crack_ het volgende:
"Meisje, volgens Fleur en Eef kun je al in de rij aansluiten vanaf 6 uur en rijden we vanaf 7.. Als jullie rond 7 hier zijn, is dat niet te laat denk je ? xx"
Mijn moeder is pas erg:quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar.
Ik heb er ook nog ergens zo een.
Gevonden:
[..]
Laatste:
[..]
quote:HALLOEETJE.THUIS.JEROEN.EET.NIET.MEE.MAMA.
quote:gast ik scat je face vol, ik weet dat je in bent, hou jezelf niet voor de gek...
Van m'n exquote:Jeetje wat een onzin. Maar goed veel plezier:)!! Kuss denk aan je:) ps ik ga iedereen in de pan rijden whaha. X
quote:VRIJDAG HUISHOUDEN IN UTRECHT, BE THERE!!! @_@
Delete! TIS NII voah nietS uit we3tjeuh!11quote:
Ze probeerd je met een goed gevoel achter te laten. Ze is dus vreemd gegaan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:31 schreef Brillebob het volgende:
"ik ga niet meer leren man, ik kan me echt niet concentreren. Ik hoop dat je kn slapen,en dat dit smsje je niet wakker maakt. Maar daar slaap jij meestal wel doorheen, haha. Kut school morgen, echt geen zin in X"
Mijn vriendin had het uitgemaakt omdat ze denkt dat ze niet goed genoeg voor me is. Ze stuurde dit vrij nutteloze smsje, ik denk dat ze iets wou zeggen maar niet echt wist wat. Tis een schat, khoop dat ze realiseerd dat ze meer dan goed genoeg voor me is. Kheb et nog uit der hoofd proberen te praten, maar na 2 uur nog niet weten te overtuigen
Deze kreeg ik van m'n ex gisteravondquote:
Ik loop haar altijd een beetje te pesten en zei dat je als jongen haar maar lief aan hoefde te kijken en ze smoltquote:Hi mate! Thanks voor je lieve smsje. Ik vond het gezellig dat je mee was! En ik weet wel dat je altijd kliert, maar kon het op dat moment niet zo goed hebben, sorry. Slaap lekker en tot snel! Liefs!
Neh, kweet zeker van niet. Ik mag der niet zien van der ouders. En ze heeft echt kenkerveel trauma's van der pa overgehouden. En op een of andere manier denkt ze dat ze mij ongelukkig maakt met der problemen. Ze moest bijna huilen toen ze et uitmaakte en loopt nu een beetje sip door school heen.quote:Ze probeerd je met een goed gevoel achter te laten. Ze is dus vreemd gegaan.
Kudtquote:Helemaal goed alleen mag je niet blijven :p want moet echt leren! Hoe laat kom je?
quote:Je nieuwe telefoonrekening staat voor je klaar op My Vodafone. Ga naar vodafone.nl, log in bij My Vodafone en bekijk je rekening online.
quote:Fijn dat u weer gekozen heeft voor KPN Mobiel.
Open uw wereld op kpn.com/mijnmobiel voor handige mobiele informatie en om uw mobiele zaken te regelen.
Geen actie-sms ontvangen? Sms STOP naar 6661.
quote:Ik wil eigenlijk gewoon lui in mijn pyjama gaan zitten maar moet min auto dalijk nog weg brengen :-S
emoquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:25 schreef Brillebob het volgende:
[..]
Neh, kweet zeker van niet. Ik mag der niet zien van der ouders. En ze heeft echt kenkerveel trauma's van der pa overgehouden. En op een of andere manier denkt ze dat ze mij ongelukkig maakt met der problemen. Ze moest bijna huilen toen ze et uitmaakte en loopt nu een beetje sip door school heen.
quote:Godverkut sla ik net een klant met een dvd voor zn kop per ongeluk
quote:Ja is weer gemaakt. Nieuwe bandjes. Radio doet het weer incl boxen :-) En mijn lampje brand niet meer :-)
quote:op stap vanavond?
hihi.quote:hee, sorry da ik gister nie veel zei en da ik opeens weg was. maar ik had het druk, miss kom ik morgen ff naar café x
quote:Ha bedankt en als t goed is zie ik je volgende weekEn als ik maar 999999 dollar win dan tot over een maand
gr
quote:Hey dikkop, koffie!
quote:Ik ga op de fiets
quote:ik bijt niet hard hooren daarnaast kan een bijtwondje in je nek heel sexy zijn :p
bier wezen drinken gisteravondquote:Ik poep even en dan kom ik een kleintje doen!
altijd leuk als men vergeet op verzenden te drukkenquote:we zijn een kwartiertje later
quote:Ja da isgoed
adres is *********
hoelaat ben je dan hier? Half 9?
x
quote:Ik kan het wel laten, maar het is gewoon fijn!:-P xxx
quote:Bel morgen maar als je wakker bent, dan word ik vanzelf wakker.. Kunnen we wat leuks gaan doen. X
quote:morgen moet ik uit school aan levensbeschouwing werken >_< maar ben wel optijd uit opzich. En hetzelfde! Sms me morgen maar wakker, dat is fijn :-P xxx Chai
quote:kijk schele!
quote:welcome to my wolfpack
Of je schopt ff een topic van een jaar geleden omhoog!quote:Op zondag 16 mei 2010 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoi schat, je mag ook wel eerder langs komen vanavond. xxx S
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:10 schreef Izi Info het volgende:
Uw Prepaid TeGoed is laag. Voorkom ongemak en waardeer op tijd op. Bel gratis 1200, optie 1.
16 Mei 2010 11:10
Van : Izi Info
quote:Het saldo op uw rekening eindigend op 4919 is ¤ 299,70. (16:48 15-05-2010).
Laats verzonden bericht ''aan Annnet'':quote:On my way
quote:Ok
en (zelfde persoon zelfde tijdstip ook)quote:Hoe is het in je coma?
quote:Jointje?
quote:Kus
quote:Op zondag 16 mei 2010 13:57 schreef Onorgineel het volgende:
Luister dan, het is 13:44!
om 13:44, uit het niets
quote:Op zondag 16 mei 2010 10:38 schreef Fapje het volgende:
Hoi zoon, leef je nog of ben je in het land van de doden? Groeten, je moeder
quote:Ohja, haha ben alweer in Den Helder. Gr en tot gauw.
Zoietsquote:Yooo! Dit geloof je nooit. Ik heb zojuist WK 2 kaartjes NED-JAP gewonnen. All in+ticket naar Afrika.
Ik moest gelijk aan jou denken, aangezien je toch mn beste maat bent. Kun jij die week de container buiten zetten? Alvast bedankt he!
quote:
Niet goed?quote:
quote:Ben net unterwegs, een mens moet ook poepen
quote:Wow ik zag net een paar duiven kots opeten van een zwerver..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is patat
Ja ik zag het al, wat een toeval.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:48 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag ook gehad![]()
Wow van wie kreeg je die smsquote:Op zondag 16 mei 2010 16:59 schreef FoolWithMokey het volgende:
Mensen alleen posten als het grappig is, anders vervuilen jullie dit(deze) topic.
Van jou, ben je dement aan het worden ofzo? het was nog geen 10 minuten geleden!quote:
aahja deze stuurde ik gisteren naar jou toch ?quote:Op zondag 16 mei 2010 17:06 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Van jou, ben je dement aan het worden ofzo? het was nog geen 10 minuten geleden!
quote:lekker ben je toch wel
Hij is wel gekomen uiteindelijkquote:Ik weet niet of ik nog naar de stad ga aangezien ik brak ben van gister, ik bel wel of ik straks kom
quote:Alstublieft
quote:Nogmaals bedankt voor het helpen met mijn verslag.
quote:Dankjewel. Timur en Ramon hebben je sms ontvangen! Timur Open Radio, zaterdag en zondag van 12tot 15 uur. Dit ontvangst SMSje kost 25 ct. Info: www.3fm.nl/sms
quote:Vodafone Voicemail.
+2.............. heeft u 1 keer
gebeld, maar geen bericht
achtergelaten. 16/05/10 14:08
quote:
quote:Ja, toen lag ik dus al lang en breed te slapen. Heb je je nog vermaakt? xxx
Nee niet interessant...quote:Vodafone: Uw huidig tegoed is 12,21 euro. Uw laatst verwerkt verbruik was op 16-05-2010 13:29. Meer info: Vodafone.nl
Maatje van mij zat bij Sparta op de tribune...quote:Zoiets verzin je niet
Goedkope vibrators bestel je zegquote:Op zondag 16 mei 2010 19:04 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
"Totaalbedrag iDEAL transactie E 12,96. Volgnummer 333; TAN-code XXXXXX."
Interessant??
Klopt! Die dingen kosten niks meer tegenwoordig...quote:Op zondag 16 mei 2010 19:50 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Goedkope vibrators bestel je zeg.
Best handig, een moeder die je voortaan gewoon een sms stuurt als je boven in bed ligt tijdens etenstijdquote:Eten! x
Email nooit ontvangenquote:"Heb al een en ander af, mail je vanaaf wel even de resultaten. Ok? Hoe was de BBC les?"
Wat heb je gestuurd dan?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:24 schreef stef040 het volgende:
''nee helemaal niet juist niet, heb denk ik nog nooit zoiets liefs gelezen, en niet denken dat zegt ze maar want is echt zo!''
Dit was gisteren. en vervolgens was ik geforceerd om District 9 te kijken, dát was pas een kutfilm.quote:"uh nee. da's een kutfilm. ik kies wel wat, zie je over een uurtje? haha"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, wtf.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.
quote:Oh fijn dat jullie daarmee bezig zijn! Geeft niet. Het vrouwlijke slachtoffer heet ***** ********* geloof ik! Als ik wat moet doen moet je het zeggen! X
quote:Ik mis je nu stiekem wel naast me
M'n collega over dat ik vandaag later beginquote:Prima! Geniet van het mooie weer en tot morgen. Groetjes.
Nu maar hopen voor hun dat ze straks weer weg kunnen uit Ierland!quote:We zijn in het hotel. We hadden 4 uur vertraging. Moesten over zuid eng vliegen vanwege de as. De zon schijnt. Paula wachtte maar 10 min dus dat was goed.
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:28 schreef Irois het volgende:
[..]
Best handig, een moeder die je voortaan gewoon een sms stuurt als je boven in bed ligt tijdens etenstijd
Extragratis reclamequote:Helaas, je hebt geen iPhone gewonnen maar ga naar www.dubbelfrisss.mobi/dl en download onze gratis bowling phonegame.
Veel bowlingplezier,
DubbelFrisss
Lekker hoor, een moeder die "x" stuurt.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:28 schreef Irois het volgende:
[..]
Best handig, een moeder die je voortaan gewoon een sms stuurt als je boven in bed ligt tijdens etenstijd
daarvoor:quote:Bedankt voor je SMS op deze zonnige maandag. Kusje op je telefoon Coen en Sander coenensandershow.nl Dit ontvangst SMSje kost 25 ct. Info: www.3fm.nl/sms
quote:Rabo Alerts: Uw actueel saldo op *986 is +95,34 EUR AF 16-05 30,00 AF 15-05 6,45 AF 15-05 12,70
quote:bel en zeg dat ik moet komen
wiehoe alles valt uit, dus ben lekker vrij =)quote:Geschiedenis valt morgen uit dus geen school voor jou ahaha xx
That's my girlquote:Goeeeed, met softbal deed ik niet mee en bij voetbal heb ik 3 turkse vmbo jongens gedolt (a) xxxxxxx
Jouw vriendin is mentally challenged? ( kan ff niet op het NL-woord komen)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:01 schreef Irois het volgende:
[..]
Ik was aangereden en smste een vriendin even dat ik wat later was
Ze kwam 15 minuten later.quote:Eh tussen nu en een half uur?:-P en ik ga op racefiets en gezien ik dan ontzettend snel ben ben ik er dan wel in 5 min:-D en nee ik overschat mezelf niet:-D Xxx
Nee.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:03 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
Jouw vriendin is mentally challenged? ( kan ff niet op het NL-woord komen)
"Mongool" lijkt me van toepassing.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:03 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
Jouw vriendin is mentally challenged? ( kan ff niet op het NL-woord komen)
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:10 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Was dat van broer nattermann die eindelijk werk heeft?
Ook niet handig dat ze niet even zeggen hoeveel je moet betalen en op welk rek.nummerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Laatste sms:
U heeft voor dit nr.
sinds 06-05-2010
betalingsachterstand.
Betaal ¤**,** op rek.
******** van ********* te
Groningen ovv..
Vergeten te betalen, maar even doen dan
Tokkievriendin?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:41 schreef VeerEli het volgende:
''hoeveel joints haal je uit 1 gram ong''
vriendin van me
Okquote:
Haha, uiteraard wel..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:37 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ook niet handig dat ze niet even zeggen hoeveel je moet betalen en op welk rek.nummer
Wat heb je geantwoord?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:41 schreef VeerEli het volgende:
''hoeveel joints haal je uit 1 gram ong''
vriendin van me
quote:Joh waar ben je?:p
Ik heb gestuurd dat ik het van wiet niet weet, ik rook altijd hasj namelijk. Maar dat ik uit een grammetje hasj meestal rond de 4 jointjes haal, maar dat dat er maar net aan ligt hoeveel je erin pleurtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:09 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Wat heb je geantwoord?
Ik ken mensen die er 1 max 2 uit draaien, en mensen die er makkelijk 10 uit draaien
Ontopic;
[..]
kud voor jequote:Op woensdag 19 mei 2010 14:37 schreef Xs2Shanna het volgende:
Mag niet hopen, nou spreek je vanmiddag wel.
Mijn paps.
Vanochtend namelijk te horen gekregen dat de stekker eruit gaat bij mijn werk.
Jaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:58 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Dus meisjes die blowen zijn tokkies.
quote:Let op:geef nooit uw TAN-code af! Totaalbedrag overboeking E 30,00.. Volgnummer 591 TAN-code 497280
meestal VMBOquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:01 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Het was geen vraag.
![]()
En jongens die blowen zijn...?
Muh, ken jongens (en meisjes) die blowen maar wel op de universiteit zitten en er goed voor staan. Ook zat Havo/VWO en HBO'ers die blowen.quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:22 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Muh, ken jongens (en meisjes) die blowen maar wel op de universiteit zitten en er goed voor staan. Ook zat Havo/VWO en HBO'ers die blowen.
Het is maar net hoe goed je er mee om kunt gaan he
Iemand die in zijn boosheid over een vertraging wat nummertjes heeft verwisseld denk ikquote:Kut NS
Laatst verstuurd naar een vriendin:quote:"Tot zo, baby. En goedemorgen lieffie. <3"
quote:"Heyyy, Ik heb 't gehoord.. hoe gaat het nu met je..? xxx"
Hij had afgelopen week al naar allemaal een mail gestuurd, maar daar blijkt niet iedereen op te kijken of te reageren ... Ach ja, blijft een rare kerelquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:54 schreef Salatrel het volgende:
smsen of je de mail gelezen hebt
stuur dan de mail gewoon gelijk als sms
quote:Project gaat niet door, ik bel je wel als ik de les af is..
ciderquote:hey, are you at home tonight ? i'll be in town so i can take that bottle of cider from you?
quote:Welkom bij SMS-Alert van Politie Brabant-Noord. Uw toegangscode voor Internet is uw 06-nummer met het wachtwoord xxxxx
En wat was het? Een onverstaanbaar gebrabbel van een niet-nederlands sprekend persoon?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:47 schreef Prulez het volgende:
"Je hebt 1 VoiceMailbericht(en). Een maand lang internetten op je mobiel? Nu voor 9,95 Euro. Toets *132#. Meer info? Check hi.nl/mobielinternet"
Who the fuck spreekt er overigens in godsnaam een VoiceMail in om 04:36...... Onbekend nummer. Toch maar even een keer luisteren.
quote:Hey stuk. Sorry, maar ik moet ff kwijt dat ik weer eens ontzettend veel zin in je heb. Dikke kus.
Jammer genoeg niet.quote:
Het is niet de buurman, maar wel iemand die ik niet hoef.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Oh, je dikke buurman
Da's kut ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar word ik vrolijk van ^_^
Nogal vrijpostig van die meneer dan zeg.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is niet de buurman, maar wel iemand die ik niet hoef.
Dat eerste zal me niks verbazen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:33 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nogal vrijpostig van die meneer dan zeg.
Anderzijds, wel verdacht dat hij spreekt over "weer eens". Duidt dit op het feit dat zijn gedachten meermaal daags congrueren in jouw schaamstreek, of is het slechts de nasleep van een verkeerde keuze uit het verleden?
quote:Jup, zou wel gek zijn als het me niets deed. Jup, ik weet het, thnx voor het aanbod, gaan we zeker een keer doen!
quote:Wil je mij eens anaal uitwonen? Groetjes SuperrrTuxxx
but everybody knows wendnesday is pity night out!quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:40 schreef Cyaa het volgende:
[..]
Ja, ze was vrij vandaag. Ik zit nu half aangeschoten op mn werk![]()
/offtopic
Van m'n beste vriend. Ralph is trouwens mn vriend.quote:Hè gevaarlijk meisje :$ Het is gezellig ja, we vinden het jammer dat je niet kon komen. Ralph straalde van geluk toen ik je bericht doorgaf. : ) Spreek je gauw xxxxxxx <33!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |