Wow van wie kreeg je die smsquote:Op zondag 16 mei 2010 16:59 schreef FoolWithMokey het volgende:
Mensen alleen posten als het grappig is, anders vervuilen jullie dit(deze) topic.
Van jou, ben je dement aan het worden ofzo? het was nog geen 10 minuten geleden!quote:
aahja deze stuurde ik gisteren naar jou toch ?quote:Op zondag 16 mei 2010 17:06 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Van jou, ben je dement aan het worden ofzo? het was nog geen 10 minuten geleden!
quote:lekker ben je toch wel
Hij is wel gekomen uiteindelijkquote:Ik weet niet of ik nog naar de stad ga aangezien ik brak ben van gister, ik bel wel of ik straks kom
quote:Alstublieft
quote:Nogmaals bedankt voor het helpen met mijn verslag.
quote:Dankjewel. Timur en Ramon hebben je sms ontvangen! Timur Open Radio, zaterdag en zondag van 12tot 15 uur. Dit ontvangst SMSje kost 25 ct. Info: www.3fm.nl/sms
quote:Vodafone Voicemail.
+2.............. heeft u 1 keer
gebeld, maar geen bericht
achtergelaten. 16/05/10 14:08
quote:
quote:Ja, toen lag ik dus al lang en breed te slapen. Heb je je nog vermaakt? xxx
Nee niet interessant...quote:Vodafone: Uw huidig tegoed is 12,21 euro. Uw laatst verwerkt verbruik was op 16-05-2010 13:29. Meer info: Vodafone.nl
Maatje van mij zat bij Sparta op de tribune...quote:Zoiets verzin je niet
Goedkope vibrators bestel je zegquote:Op zondag 16 mei 2010 19:04 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
"Totaalbedrag iDEAL transactie E 12,96. Volgnummer 333; TAN-code XXXXXX."
Interessant??
Klopt! Die dingen kosten niks meer tegenwoordig...quote:Op zondag 16 mei 2010 19:50 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Goedkope vibrators bestel je zeg.
Best handig, een moeder die je voortaan gewoon een sms stuurt als je boven in bed ligt tijdens etenstijdquote:Eten! x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |