quote:Hey stuk. Sorry, maar ik moet ff kwijt dat ik weer eens ontzettend veel zin in je heb. Dikke kus.
Jammer genoeg niet.quote:
Het is niet de buurman, maar wel iemand die ik niet hoef.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Oh, je dikke buurman
Da's kut ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar word ik vrolijk van ^_^
Nogal vrijpostig van die meneer dan zeg.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is niet de buurman, maar wel iemand die ik niet hoef.
Dat eerste zal me niks verbazen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:33 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nogal vrijpostig van die meneer dan zeg.
Anderzijds, wel verdacht dat hij spreekt over "weer eens". Duidt dit op het feit dat zijn gedachten meermaal daags congrueren in jouw schaamstreek, of is het slechts de nasleep van een verkeerde keuze uit het verleden?
quote:Jup, zou wel gek zijn als het me niets deed. Jup, ik weet het, thnx voor het aanbod, gaan we zeker een keer doen!
quote:Wil je mij eens anaal uitwonen? Groetjes SuperrrTuxxx
but everybody knows wendnesday is pity night out!quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:40 schreef Cyaa het volgende:
[..]
Ja, ze was vrij vandaag. Ik zit nu half aangeschoten op mn werk![]()
/offtopic
Van m'n beste vriend. Ralph is trouwens mn vriend.quote:Hè gevaarlijk meisje :$ Het is gezellig ja, we vinden het jammer dat je niet kon komen. Ralph straalde van geluk toen ik je bericht doorgaf. : ) Spreek je gauw xxxxxxx <33!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |