quote:welcome to my wolfpack
Of je schopt ff een topic van een jaar geleden omhoog!quote:Op zondag 16 mei 2010 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoi schat, je mag ook wel eerder langs komen vanavond. xxx S
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:10 schreef Izi Info het volgende:
Uw Prepaid TeGoed is laag. Voorkom ongemak en waardeer op tijd op. Bel gratis 1200, optie 1.
16 Mei 2010 11:10
Van : Izi Info
quote:Het saldo op uw rekening eindigend op 4919 is ¤ 299,70. (16:48 15-05-2010).
Laats verzonden bericht ''aan Annnet'':quote:On my way
quote:Ok
en (zelfde persoon zelfde tijdstip ook)quote:Hoe is het in je coma?
quote:Jointje?
quote:Kus
quote:Op zondag 16 mei 2010 13:57 schreef Onorgineel het volgende:
Luister dan, het is 13:44!
om 13:44, uit het niets
quote:Op zondag 16 mei 2010 10:38 schreef Fapje het volgende:
Hoi zoon, leef je nog of ben je in het land van de doden? Groeten, je moeder
quote:Ohja, haha ben alweer in Den Helder. Gr en tot gauw.
Zoietsquote:Yooo! Dit geloof je nooit. Ik heb zojuist WK 2 kaartjes NED-JAP gewonnen. All in+ticket naar Afrika.
Ik moest gelijk aan jou denken, aangezien je toch mn beste maat bent. Kun jij die week de container buiten zetten? Alvast bedankt he!
quote:
Niet goed?quote:
quote:Ben net unterwegs, een mens moet ook poepen
quote:Wow ik zag net een paar duiven kots opeten van een zwerver..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is patat
Ja ik zag het al, wat een toeval.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:48 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag ook gehad![]()
Wow van wie kreeg je die smsquote:Op zondag 16 mei 2010 16:59 schreef FoolWithMokey het volgende:
Mensen alleen posten als het grappig is, anders vervuilen jullie dit(deze) topic.
Van jou, ben je dement aan het worden ofzo? het was nog geen 10 minuten geleden!quote:
aahja deze stuurde ik gisteren naar jou toch ?quote:Op zondag 16 mei 2010 17:06 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Van jou, ben je dement aan het worden ofzo? het was nog geen 10 minuten geleden!
quote:lekker ben je toch wel
Hij is wel gekomen uiteindelijkquote:Ik weet niet of ik nog naar de stad ga aangezien ik brak ben van gister, ik bel wel of ik straks kom
quote:Alstublieft
quote:Nogmaals bedankt voor het helpen met mijn verslag.
quote:Dankjewel. Timur en Ramon hebben je sms ontvangen! Timur Open Radio, zaterdag en zondag van 12tot 15 uur. Dit ontvangst SMSje kost 25 ct. Info: www.3fm.nl/sms
quote:Vodafone Voicemail.
+2.............. heeft u 1 keer
gebeld, maar geen bericht
achtergelaten. 16/05/10 14:08
quote:
quote:Ja, toen lag ik dus al lang en breed te slapen. Heb je je nog vermaakt? xxx
Nee niet interessant...quote:Vodafone: Uw huidig tegoed is 12,21 euro. Uw laatst verwerkt verbruik was op 16-05-2010 13:29. Meer info: Vodafone.nl
Maatje van mij zat bij Sparta op de tribune...quote:Zoiets verzin je niet
Goedkope vibrators bestel je zegquote:Op zondag 16 mei 2010 19:04 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
"Totaalbedrag iDEAL transactie E 12,96. Volgnummer 333; TAN-code XXXXXX."
Interessant??
Klopt! Die dingen kosten niks meer tegenwoordig...quote:Op zondag 16 mei 2010 19:50 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Goedkope vibrators bestel je zeg.
Best handig, een moeder die je voortaan gewoon een sms stuurt als je boven in bed ligt tijdens etenstijdquote:Eten! x
Email nooit ontvangenquote:"Heb al een en ander af, mail je vanaaf wel even de resultaten. Ok? Hoe was de BBC les?"
Wat heb je gestuurd dan?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:24 schreef stef040 het volgende:
''nee helemaal niet juist niet, heb denk ik nog nooit zoiets liefs gelezen, en niet denken dat zegt ze maar want is echt zo!''
Dit was gisteren. en vervolgens was ik geforceerd om District 9 te kijken, dát was pas een kutfilm.quote:"uh nee. da's een kutfilm. ik kies wel wat, zie je over een uurtje? haha"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, wtf.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.
quote:Oh fijn dat jullie daarmee bezig zijn! Geeft niet. Het vrouwlijke slachtoffer heet ***** ********* geloof ik! Als ik wat moet doen moet je het zeggen! X
quote:Ik mis je nu stiekem wel naast me
M'n collega over dat ik vandaag later beginquote:Prima! Geniet van het mooie weer en tot morgen. Groetjes.
Nu maar hopen voor hun dat ze straks weer weg kunnen uit Ierland!quote:We zijn in het hotel. We hadden 4 uur vertraging. Moesten over zuid eng vliegen vanwege de as. De zon schijnt. Paula wachtte maar 10 min dus dat was goed.
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:28 schreef Irois het volgende:
[..]
Best handig, een moeder die je voortaan gewoon een sms stuurt als je boven in bed ligt tijdens etenstijd
Extragratis reclamequote:Helaas, je hebt geen iPhone gewonnen maar ga naar www.dubbelfrisss.mobi/dl en download onze gratis bowling phonegame.
Veel bowlingplezier,
DubbelFrisss
Lekker hoor, een moeder die "x" stuurt.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:28 schreef Irois het volgende:
[..]
Best handig, een moeder die je voortaan gewoon een sms stuurt als je boven in bed ligt tijdens etenstijd
daarvoor:quote:Bedankt voor je SMS op deze zonnige maandag. Kusje op je telefoon Coen en Sander coenensandershow.nl Dit ontvangst SMSje kost 25 ct. Info: www.3fm.nl/sms
quote:Rabo Alerts: Uw actueel saldo op *986 is +95,34 EUR AF 16-05 30,00 AF 15-05 6,45 AF 15-05 12,70
quote:bel en zeg dat ik moet komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |