quote:Kijk schele!
quote:Kan jij mms ontvangen? Dan mms ik je even een foto van de tafel![]()
Over topics praten in je sms-berichtenquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:09 schreef Susi het volgende:
Daar is al een topic van. Even zoeken hoor.
Vergeten in de TT te zettenquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:09 schreef Susi het volgende:
Daar is al een topic van. Even zoeken hoor.
Dit is deel twee dus.
Ik klikte nog ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:24 schreef Sm0keZ het volgende:
"Check dit topicJe laatst ontvangen sms! "
Wist niet dat je ook op Fok! zatquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:35 schreef Fransie het volgende:
"2k is teveel voor die zak"
quote:Gaat
goed,hebben
geen bereik op
camp rom
strasse in
munster/cregling
en,zyn nu in
Rothenburg o d
tauber,mooi
maar erg toerist.weer
wisselv. Gr van
ons
Schattig toch?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:38 schreef TNA het volgende:
[..]
Gaan hun ansichtkaarten per telegram of morsecode?
Ja, herkenbaarquote:
Laatste:quote:haha.Moenareis.VeellieveMensen.Taaltemoeilyk.Xxj.Mamma.
quote:ik sta voor de deur lamme
quote:Houvanje! Xx Tiffany & Priscilla.
tja waar het op slaat.. geen ideequote:
Concertje?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:48 schreef Crack_ het volgende:
"Meisje, volgens Fleur en Eef kun je al in de rij aansluiten vanaf 6 uur en rijden we vanaf 7.. Als jullie rond 7 hier zijn, is dat niet te laat denk je ? xx"
Mijn moeder is pas erg:quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar.
Ik heb er ook nog ergens zo een.
Gevonden:
[..]
Laatste:
[..]
quote:HALLOEETJE.THUIS.JEROEN.EET.NIET.MEE.MAMA.
quote:gast ik scat je face vol, ik weet dat je in bent, hou jezelf niet voor de gek...
Van m'n exquote:Jeetje wat een onzin. Maar goed veel plezier:)!! Kuss denk aan je:) ps ik ga iedereen in de pan rijden whaha. X
quote:VRIJDAG HUISHOUDEN IN UTRECHT, BE THERE!!! @_@
Delete! TIS NII voah nietS uit we3tjeuh!11quote:
Ze probeerd je met een goed gevoel achter te laten. Ze is dus vreemd gegaan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:31 schreef Brillebob het volgende:
"ik ga niet meer leren man, ik kan me echt niet concentreren. Ik hoop dat je kn slapen,en dat dit smsje je niet wakker maakt. Maar daar slaap jij meestal wel doorheen, haha. Kut school morgen, echt geen zin in X"
Mijn vriendin had het uitgemaakt omdat ze denkt dat ze niet goed genoeg voor me is. Ze stuurde dit vrij nutteloze smsje, ik denk dat ze iets wou zeggen maar niet echt wist wat. Tis een schat, khoop dat ze realiseerd dat ze meer dan goed genoeg voor me is. Kheb et nog uit der hoofd proberen te praten, maar na 2 uur nog niet weten te overtuigen
Deze kreeg ik van m'n ex gisteravondquote:
Ik loop haar altijd een beetje te pesten en zei dat je als jongen haar maar lief aan hoefde te kijken en ze smoltquote:Hi mate! Thanks voor je lieve smsje. Ik vond het gezellig dat je mee was! En ik weet wel dat je altijd kliert, maar kon het op dat moment niet zo goed hebben, sorry. Slaap lekker en tot snel! Liefs!
Neh, kweet zeker van niet. Ik mag der niet zien van der ouders. En ze heeft echt kenkerveel trauma's van der pa overgehouden. En op een of andere manier denkt ze dat ze mij ongelukkig maakt met der problemen. Ze moest bijna huilen toen ze et uitmaakte en loopt nu een beetje sip door school heen.quote:Ze probeerd je met een goed gevoel achter te laten. Ze is dus vreemd gegaan.
Kudtquote:Helemaal goed alleen mag je niet blijven :p want moet echt leren! Hoe laat kom je?
quote:Je nieuwe telefoonrekening staat voor je klaar op My Vodafone. Ga naar vodafone.nl, log in bij My Vodafone en bekijk je rekening online.
quote:Fijn dat u weer gekozen heeft voor KPN Mobiel.
Open uw wereld op kpn.com/mijnmobiel voor handige mobiele informatie en om uw mobiele zaken te regelen.
Geen actie-sms ontvangen? Sms STOP naar 6661.
quote:Ik wil eigenlijk gewoon lui in mijn pyjama gaan zitten maar moet min auto dalijk nog weg brengen :-S
emoquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:25 schreef Brillebob het volgende:
[..]
Neh, kweet zeker van niet. Ik mag der niet zien van der ouders. En ze heeft echt kenkerveel trauma's van der pa overgehouden. En op een of andere manier denkt ze dat ze mij ongelukkig maakt met der problemen. Ze moest bijna huilen toen ze et uitmaakte en loopt nu een beetje sip door school heen.
quote:Godverkut sla ik net een klant met een dvd voor zn kop per ongeluk
quote:Ja is weer gemaakt. Nieuwe bandjes. Radio doet het weer incl boxen :-) En mijn lampje brand niet meer :-)
quote:op stap vanavond?
hihi.quote:hee, sorry da ik gister nie veel zei en da ik opeens weg was. maar ik had het druk, miss kom ik morgen ff naar café x
quote:Ha bedankt en als t goed is zie ik je volgende weekEn als ik maar 999999 dollar win dan tot over een maand
gr
quote:Hey dikkop, koffie!
quote:Ik ga op de fiets
quote:ik bijt niet hard hooren daarnaast kan een bijtwondje in je nek heel sexy zijn :p
bier wezen drinken gisteravondquote:Ik poep even en dan kom ik een kleintje doen!
altijd leuk als men vergeet op verzenden te drukkenquote:we zijn een kwartiertje later
quote:Ja da isgoed
adres is *********
hoelaat ben je dan hier? Half 9?
x
quote:Ik kan het wel laten, maar het is gewoon fijn!:-P xxx
quote:Bel morgen maar als je wakker bent, dan word ik vanzelf wakker.. Kunnen we wat leuks gaan doen. X
quote:morgen moet ik uit school aan levensbeschouwing werken >_< maar ben wel optijd uit opzich. En hetzelfde! Sms me morgen maar wakker, dat is fijn :-P xxx Chai
quote:kijk schele!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |