Kudtquote:Helemaal goed alleen mag je niet blijven :p want moet echt leren! Hoe laat kom je?
quote:Je nieuwe telefoonrekening staat voor je klaar op My Vodafone. Ga naar vodafone.nl, log in bij My Vodafone en bekijk je rekening online.
quote:Fijn dat u weer gekozen heeft voor KPN Mobiel.
Open uw wereld op kpn.com/mijnmobiel voor handige mobiele informatie en om uw mobiele zaken te regelen.
Geen actie-sms ontvangen? Sms STOP naar 6661.
quote:Ik wil eigenlijk gewoon lui in mijn pyjama gaan zitten maar moet min auto dalijk nog weg brengen :-S
emoquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:25 schreef Brillebob het volgende:
[..]
Neh, kweet zeker van niet. Ik mag der niet zien van der ouders. En ze heeft echt kenkerveel trauma's van der pa overgehouden. En op een of andere manier denkt ze dat ze mij ongelukkig maakt met der problemen. Ze moest bijna huilen toen ze et uitmaakte en loopt nu een beetje sip door school heen.
quote:Godverkut sla ik net een klant met een dvd voor zn kop per ongeluk
quote:Ja is weer gemaakt. Nieuwe bandjes. Radio doet het weer incl boxen :-) En mijn lampje brand niet meer :-)
quote:op stap vanavond?
hihi.quote:hee, sorry da ik gister nie veel zei en da ik opeens weg was. maar ik had het druk, miss kom ik morgen ff naar café x
quote:Ha bedankt en als t goed is zie ik je volgende weekEn als ik maar 999999 dollar win dan tot over een maand
gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |