Ja, ik open de KSC met 288 reacties... loop even naar de keuken om de macaroni uit de magnetron te halen. Kom terug, druk op invoeren en dan blijkt hij al vol te zijnquote:
't Was Pheno die onnodig het draadje moest sluiten met zijn sluitpostsquote:Op maandag 8 juni 2009 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik open de KSC met 288 reacties... loop even naar de keuken om de macaroni uit de magnetron te halen. Kom terug, druk op invoeren en dan blijkt hij al vol te zijn![]()
.
Kijk, jij snapt het... Pheno was gewoon weer eens de ninjapinguïn aan het uithangenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Was Pheno die onnodig het draadje moest sluiten met zijn sluitposts![]()
![]()
.
Jij was onschuldig!
Ja het ging snel ineensquote:Op maandag 8 juni 2009 19:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik wilde nog daar posten, toen zag ik een gesloten-iets.
Volgens mij snap jij het begrip ninja niet helemaalquote:Op maandag 8 juni 2009 19:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het... Pheno was gewoon weer eens de ninjapinguïn aan het uithangen.
Kan wel zijn, maar ninjapinguïn klinkt gewoon leukquote:Op maandag 8 juni 2009 19:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij het begrip ninja niet helemaal
Ben je jarig?quote:
quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:03 schreef Pheno het volgende:
Ja, verdomme, DaMuck!
Dat is geen geldquote:
Tof en feliquote:Op maandag 8 juni 2009 19:16 schreef Fha het volgende:
[..]dat duurt nog tot december
Ik heb eindelijk vakantiewerk
![]()
(das nog veel leuker dan jarig zijn
Thuiszorg verdient toch heel goed? (in de bijbanen-lijst zeg maar)quote:
DaAardbeien?quote:
Nou nee, ik verdien gewoon minimum loonquote:Op maandag 8 juni 2009 19:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
Thuiszorg verdient toch heel goed? (in de bijbanen-lijst zeg maar)
Zonde van die aardbeien!quote:
beter dan DaAambei?quote:
met slagroom..quote:
Vind ik ook nietquote:
Klopt. jarig zijn is kutquote:Op maandag 8 juni 2009 19:16 schreef Fha het volgende:
[..]dat duurt nog tot december
Ik heb eindelijk vakantiewerk
![]()
(das nog veel leuker dan jarig zijn
Mijn vriend is donderdag jarig maar dat mag ik niet van hem zeggenquote:
Wordt ie dertigquote:Op maandag 8 juni 2009 19:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn vriend is donderdag jarig maar dat mag ik niet van hem zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
32quote:
Hehe. Dan wil ie het dus voor het 3e jaar op rij ontkennen gok ik zoquote:
Wat een ouwe bok voor zo'n jong besje zegquote:
hahaha dat denk ik ook jaquote:Op maandag 8 juni 2009 19:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Hehe. Dan wil ie het dus voor het 3e jaar op rij ontkennen gok ik zo.
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:50 schreef Fha het volgende:
Een kennis heeft vorige week ergens de lelijkste verzameling tattoo's ooit laten zetten. Ik ben nog steeds zo geschokt dat ik het even met jullie wil delen
Wheheheh DAT wordt balen om het allemaal weer weg te moeten laserenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik ga me ook eens een lekker kipje van net 20 uitzoekenquote:
Mijn lief is ook ouder dan ikquote:Op maandag 8 juni 2009 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga me ook eens een lekker kipje van net 20 uitzoeken
Dat denk ik dus ook. En die meneer die het heeft gedaan maar lachenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wheheheh DAT wordt balen om het allemaal weer weg te moeten laseren
Van de onderliggende technieken anders ook. Grand Centralquote:Op maandag 8 juni 2009 19:48 schreef Sjowhan het volgende:
Snow Leopard upgrade voor $29.
Als dat inderdaad de upgradeprijs is, netjes van Apple; daar kan Microsoft nog wat van leren(de prijs dan)
Fail.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Krijg aids4 USB-poorten op een laptop, maar ZO god neukens dicht bij elkaar dat je er maar 1 tegelijk kunt gebruiken
Dat heeft die ***Dell van mijn werk ook. Steek je je muis in 1 van die pporten, kun je je toetsenbord of flashdrive nergens meer kwijt. Ik heb maar een dockingstation erbij laten bestellen, ze sterven maar met hun kuttroep daar bij Dellquote:Op maandag 8 juni 2009 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Krijg aids4 USB-poorten op een laptop, maar ZO god neukens dicht bij elkaar dat je er maar 1 tegelijk kunt gebruiken
Compaq ftwquote:Op maandag 8 juni 2009 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
We krijgen over 3 maanden nieuwe laptops, geen Dell meer. Ben ik daar ook weer van afquote:
Dan valt het tegen jaquote:Op maandag 8 juni 2009 20:34 schreef DaMart het volgende:
Mijn Asus heeft dat ook wel goed geregeld... maar ja, ik heb er zo weinig aan als hij al 8 weken in reparatie is![]()
.
Mja, ik heb vorige week al even aangegeven dat als hij deze week niet terug is, ze maar een nieuwe geven...quote:
Mijn Acer is de bestequote:
I prefer to call it 'KutPhone'quote:
Je moet het ook niet in je flamoes stoppenquote:
Ik heb het al bekeken en ik laat het voor me kopenquote:Op maandag 8 juni 2009 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga dat pooierding niet eens bekijken laat staan kopen
ik moet nog lachen ookquote:
Laat K. Noten het maar niet horen.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet het ook niet in je flamoes stoppen
Ze zingt mooi, maar ik vind het verderfelijk dat ze een kind niet even nog kind kunnen laten zijn. We hebben gezien wat er van Michael Jackson is geworden na een verloren jeugd...quote:
Trek jij even vergelijkingen andersquote:Op maandag 8 juni 2009 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zingt mooi, maar ik vind het verderfelijk dat ze een kind niet even nog kind kunnen laten zijn. We hebben gezien wat er van Michael Jackson is geworden na een verloren jeugd...
Ik heb een el cheapo nokia en ik ben die zat. Van het werk, maar je kunt er ook echt niets meequote:Op maandag 8 juni 2009 21:47 schreef Nijns het volgende:
[..]![]()
Dan zou mijn vriend wel boos zijn denk ik
Ach, dan noem ik een Britney Spears. Ook goed, wat jij wilt. Net zo doorgedraaid...quote:Op maandag 8 juni 2009 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trek jij even vergelijkingen anders![]()
Toen Hitler zo oud was als ik zat hij in studentenkroegen aan het bier. Ik word de meest gehate persoon ooit
Mja goed, je hebt idd amerikanen die hun dochters rond die leeftijd aankleden als poppen en daarmee "wedstrijden" houden alsof het een pluimveetentoonstelling is. Dat is wel droevig jaquote:Op maandag 8 juni 2009 21:53 schreef Pheno het volgende:
Ach, dan noem ik een Britney Spears. Ook goed, wat jij wilt. Net zo doorgedraaid...
Dat bedoel ik maar. Echt knap wat ze doet hoor, maar waarom nu meteen die hysterische wereld in gooien? Laat ze lekker buiten spelen, kind zijn, opgroeien. Nee, nu wordt het zo'n kindsterretje, die straks niet meer weet wat boven of onder is.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja goed, je hebt idd amerikanen die hun dochters rond die leeftijd aankleden als poppen en daarmee "wedstrijden" houden alsof het een pluimveetentoonstelling is. Dat is wel droevig ja
Voor veel opties moet je toch bijbetalen?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een el cheapo nokia en ik ben die zat. Van het werk, maar je kunt er ook echt niets mee
Dus ik denk dat ik deze wel even laat regelen door de secretaresse. Het ziet er weer tof uit. De iTouch heb ik al en die werkt ook al verrekte handig, dus dat verwacht ik van deze ook
Video opname met autofocus en witbalans, kompas erin voor navigatie, 3mp camera met autofocus en een fatsoenlijke foto bij wat mindere lichtsituaties. Voice control met iTunes. Hoog "hebbuh" gehalte
daar heb ik ooit eens een documentaire over gezienquote:Op maandag 8 juni 2009 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja goed, je hebt idd amerikanen die hun dochters rond die leeftijd aankleden als poppen en daarmee "wedstrijden" houden alsof het een pluimveetentoonstelling is. Dat is wel droevig ja
Ik ook!! heeeel bizar!!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:59 schreef Muck het volgende:
[..]
daar heb ik ooit eens een documentaire over gezien
Nee, dat zit gewoon in de camera hoor. Voor wat apps moet je kleine bedragen betalen (tomtom bv) maar op de iTouch hebben we alleen gratis spullen bv.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Voor veel opties moet je toch bijbetalen?
Daar moet idd wel voor gewaakt worden, Maar zingen kan ze alvastquote:Op maandag 8 juni 2009 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar. Echt knap wat ze doet hoor, maar waarom nu meteen die hysterische wereld in gooien? Laat ze lekker buiten spelen, kind zijn, opgroeien. Nee, nu wordt het zo'n kindsterretje, die straks niet meer weet wat boven of onder is.
Welnee, gewoon Vista (windows 6-) in de markt gooien voor een godsbedragquote:Op maandag 8 juni 2009 22:02 schreef Pheno het volgende:
En de nieuwe OSX upgrade voor maar 29 dollar, M$ are you reading this
$49 voor 5 licenties indien meerder macs (zoals hier)
Ja, dat hoorde ik ook. Triest. Had Vista dan overgeslagen. EN ons bedrijf gaat geheel over op Vista in september. Ik heb al gevraagd of ze niet beter een maandje kunnen wachtenquote:Op maandag 8 juni 2009 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, gewoon Vista (windows 6-) in de markt gooien voor een godsbedragen uiteindelijk maken we ook wel een keer iets goeds
![]()
Heb gehoord dat de Alpha's van Seven al bter waren dan welke Vista ook
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat wordt dan een mooie finale![]()
Vista vs ME om "De Slechtste Windows Ooit"
ME, dat zeker. Vista werkt tenminste nog als je het na installatie opstart.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat wordt dan een mooie finale![]()
Vista vs ME om "De Slechtste Windows Ooit"
Mits 128 TB ram jaquote:Op maandag 8 juni 2009 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
ME, dat zeker. Vista werkt tenminste nog als je het na installatie opstart.
He, ME kan het niet aanquote:
quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 08-06-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 045 Pheno
02. 045 Fha
03. 038 goldfinger1963
04. 024 Nijns
05. 023 Dr_Flash
06. 021 DaMart
07. 020 Ladylike
08. 019 marcb1974
09. 017 MPG
10. 017 OA
11. 015 indahnesia.com
12. 012 Sjowhan
13. 011 Muck
14. 010 JortK
15. 005 Papierversnipperaar
16. 003 dndiek
17. 002 Frutsel
18. 001 Het_hupt
19. 001 Aarti
Reeks-statistieken!
Heb ik net voor mezelf ingeschonkenquote:
milieubesparing FTWquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb ik net voor mezelf ingeschonken.
Wel leuk trouwens, heb vorig weekend 6 (senseo)mokken en 6 theeglazen gehaald bij de Action om eens te zien of men hier (we zijn hier, inclusief afdeling F&A en interne controle, met z'n 12ven) over zou willen naar bekers in plaats van de plastic bekertjes die ontzettend hard gingen.
Het was volgens mij wat wennen, maar ik zie nu echt iedereen met een mok of theeglas zitten. En da's ook gelijk te merken in het gebruik van de plastic bekers, deze zijn bijna niet meer aangeraakt
vóór het neuken enzoquote:
Doe maar!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vóór het neuken enzo
Ik wil vrij vragen
Vrees dat ik het op de fiets niet zal halenquote:
nijnsquote:
lekker voor jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lekker voor jeHoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet nu wel morgen werken
stupidity has become as common as common sense was before
jah? Dus?quote:
Ik heb, normaal gesproken, op woensdag vrij. Dat is nu dus gewisseld met vrijdagquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jah? Dus?
Ik ook
en vrijdag weer 2 keer
´s avond gaat mn vent meewerken
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb, normaal gesproken, op woensdag vrij. Dat is nu dus gewisseld met vrijdag
Hij gaat werken?
weet er wel iets voorquote:
Das helemaal niet goed voor jouw concentratiequote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
iig vrijdag proefdraaien.. als ie goed draait gaat ie draaien als ik moet werken
en gister had je het nog druk daarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:40 schreef Ladylike het volgende:
Ik mag naar huis als ik dat wil
hoef zelfs niet tot 12 uur te wachten ...
even nog wat dingetjes doenen dan ben ik lekker naar huis
wat schuift het?quote:
geldwolfquote:
Liefde betaalt mn rekeningen nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geldwolf![]()
ik ben lief![]()
heb wel een medicijn tegen de hoofdpijn
Ik ontwijk werk nuquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:47 schreef afro het volgende:
Ja kom mij ook maar helpen!!
Ben bezig voor me baas verslag+handleiding van 10000 pagina's over applicatie virualisatie te schrijven.
Word er al helemaal gek van.
Heb je zelf voor gekozen, had je maar een bull moeten pakkenquote:
Hoe laat ben je begonnen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:40 schreef Ladylike het volgende:
Lekkerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:40 schreef Ladylike het volgende:
kloptquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Liefde betaalt mn rekeningen niet
[..]
Ik ontwijk werk nu
(en Goldfinger is mn baas whehehehe)
[..]
Heb je zelf voor gekozen, had je maar een bull moeten pakken
8 uurquote:
Jaquote:
Je kiest samenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt
en ik heb niet gekozen voor deze 2 dat was nicole
de volgende wordt dus echt wel weer een bull![]()
enorm druk vooral de kleinstequote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je kiest samen
och en ze zijn hartstikke lief.. alleen enorm druk
matigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
wil ik buiten gaan werken begint het te regenen![]()
Is het daar nu eindelijk slechter weer dan hier????quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
wil ik buiten gaan werken begint het te regenen![]()
Sadistquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Is het daar nu eindelijk slechter weer dan hier????
Hulde
Owja, want normaal maken de zuiderlingen ons niet lekker met 'de zon schijnt hier heerlijk'quote:
Vrij weinigquote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Is het daar nu eindelijk slechter weer dan hier????
Hulde
quote:
Dat heb ik altijd!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:00 schreef Ladylike het volgende:
Vrees dat ik het op de fiets niet zal halen
Of je hebt niets meer aan me
[..]
Cola? Zo vroeg?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:23 schreef afro het volgende:
Goeievroegesmorges!
(zit wel aan de cola is dat erg?)
Fhaquote:
sms'en met een gebroken pols... ja jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:00 schreef Fha het volgende:
Drama queen "vriendin" is weer bezigSmsje: "Niet schrikken hoor maar ik heb gister een ongeluk gehad. Heb een gebroken pols, gekneusd bekken en een zwaar gekneusde rug. Kusjes"
Wie smst dat nou ineens compleet uit het niets?!Raar wief.
MPGquote:
Ik zou die 'vriendin' houden en er lekker een boek over schrijvenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:00 schreef Fha het volgende:
Drama queen "vriendin" is weer bezigSmsje: "Niet schrikken hoor maar ik heb gister een ongeluk gehad. Heb een gebroken pols, gekneusd bekken en een zwaar gekneusde rug. Kusjes"
Wie smst dat nou ineens compleet uit het niets?!Raar wief.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:13 schreef Nijns het volgende:
Stom hoe je merkt dat je eigenlijk al niet meer meedoet bij een bedrijf als je bent ontslagen
Je zit toch wel thuis nu?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:13 schreef Nijns het volgende:
Stom hoe je merkt dat je eigenlijk al niet meer meedoet bij een bedrijf als je bent ontslagen
Dat lijkt me een erg goed ideequote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:12 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik zou die 'vriendin' houden en er lekker een boek over schrijven
Jeumig. Ik zit het me dus ook al heeel erg lang af te vragenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:14 schreef Frutsel het volgende:
Weet iemand al wat het Q-geluid is?
43.200 euro
Zij denkt natuurlijk: Teef, bel me dan ook..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat lijkt me een erg goed idee![]()
@Fruts: Haaaaay![]()
en ik kan ook smsen met 1 hand hoor, dus daar heb ik ook maar 1 pols voor nodig
Natuurlijk smste ik even terug "goed bezig, met de auto ofzo?" en natuurlijk komt er nu geen bericht terug. Dat is voor een extra dramatisch effect denk ik
De 1e tip van vanochtend word je nog niet veel wijzer vanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Jeumig. Ik zit het me dus ook al heeel erg lang af te vragen
wehehe dat zal het zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zij denkt natuurlijk: Teef, bel me dan ook..Ipv zon kutsms!
(Niet realiserende dat zij begon met sms'en)
[..]
De 1e tip van vanochtend word je nog niet veel wijzer van
Het wat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:14 schreef Frutsel het volgende:
Weet iemand al wat het Q-geluid is?
43.200 euro
Naja, ik probeer nog gewoon mijn best te doen en mijn dingen af te maken maar ik word echt nergens meer in betrokken. Ik word er echt mega onzeker van, al dat gesmoes van mijn collega's.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Ik zou zelf ook al niet meer mee doen
Nee, gewoon mijn tijd uitzitten..quote:
Het lijkt mij een boek wat ik wel zou willen lezen hoor, geef gewoon een beetje je eigen invulling er aan en hupsakee!quote:
quote:
Selectief lezen FTWquote:
Ik denk dat het wel een kaskraker word jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:23 schreef Nijns het volgende:
Het lijkt mij een boek wat ik wel zou willen lezen hoor, geef gewoon een beetje je eigen invulling er aan en hupsakee!
Immer.quote:
Ooooooohhh, IK wil het boek wel schrijven!!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel een kaskraker word jaAh, ik krijg bericht terug.
"ik was lopend...... hij met de auto"
Let op de dramatische puntjes!!
We maken er wel een samenwerking vanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ooooooohhh, IK wil het boek wel schrijven!!!
Haayquote:
Q-Music's Het Geluid is terugquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:21 schreef afro het volgende:
Ja was vergeten drinken meetenemen.,
en had nog fles cloa in koelkast op me werk staanXD.
Maare waar kan je dat geluid horen niet op het internet?
Het geluid van Qquote:
Afgesprokenquote:
Jij weer..quote:
Mja vanavond en donderdag ook om half 7 inderdaad. Valt opzich nog mee, ik ben er regelmatig nog om half 9 aan tafel geschovenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:57 schreef Muck het volgende:
Mogge
en fha, daar heeft mijn school ook een handje van...
Om half 7 nog een tentamen inplannen![]()
bij ons komt het door de achterlijke verbouwing die maar uit blijft lopenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja vanavond en donderdag ook om half 7 inderdaad. Valt opzich nog mee, ik ben er regelmatig nog om half 9 aan tafel geschoven![]()
Komt gewoon door die stomme deeltijders die zonodig een normale baan moeten hebben en dat daarom de herkansingen altijd 's avonds zijn. Ofzo![]()
Het is in ieder geval iemands schuld!
Mjah dat schijnt bij verbouwingen te horen ofzoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:04 schreef Muck het volgende:
[..]
bij ons komt het door de achterlijke verbouwing die maar uit blijft lopen
Niks, gewoon even plagenquote:
ja, dat is bij ons ook zoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah dat schijnt bij verbouwingen te horen ofzo![]()
Wat ik nog het mooist vond was, dat toen onze school verbouwd werd, er regelmatig boven of naast het lokaal werd geboord waar het tentamen was. Man! Wat is dat goed voor mijn, toch al geringe, concentratieEn dan ging de uuh.. mannetje die ons in de gaten houdt, stug door met boos kijken als iemand moest niezen, want dat veroorzaakt natuurlijk veel meer overlast
![]()
![]()
PWNquote:
Wel tof dan weer dat je bij elke post naar mij verwijst..quote:
Mja erg fijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:12 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, dat is bij ons ook zo
zit je te denken.... golgi-apparaat, golgi-apparaat.... wat doet dat ook weer?njiiiieeeee beng beng beng! kadoeng kadoeng kadoeng dudududududu
smiddagsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:57 schreef Muck het volgende:
Mogge
en fha, daar heeft mijn school ook een handje van...
Om half 7 nog een tentamen inplannen![]()
Erg dubbelzinnig vind ik hem eigenlijk... en dan te bedenken dat je wel naar die paarden, euh parenclub, wilde... dusquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wel tof dan weer dat je bij elke post naar mij verwijst..
Bier is voor de zwakkeren onder onsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
Maar is er nog bier?
Ere wie ere toekomt hè.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wel tof dan weer dat je bij elke post naar mij verwijst..
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:21 schreef Frutsel het volgende:
Erg dubbelzinnig vind ik hem eigenlijk... en dan te bedenken dat je wel naar die paarden, euh parenclub, wilde... dus
Ja dusquote:
(zag net pas je post in dat andere topic, ik hoop dat die indruk goed is?quote:
Nah, was een grapje..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
(zag net pas je post in dat andere topic, ik hoop dat die indruk goed is?)
Fleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesquote:
Ik twijfel nog of ik er een sig van maak...quote:
Fhaakequote:
Wat een schattig plaatjequote:
Dat vond ik niet ergquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fhaake![]()
Kwam je alleen ff opbeuren, dat was alles
licht hequote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fhaake![]()
Kwam je alleen ff opbeuren, dat was alles
Fles en ik waren het er juist over eens dat ik echt een moddervet wijf benquote:
Bij twijfel proberen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:52 schreef OA het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik er een sig van maak...
Dat ligt er aan wat voor prijs er gevraagd wordt en wat de staat van de DS in kwestie isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:33 schreef afro het volgende:
Ben er weer
Heb nog even vragie hoeveel zouden jullie zo een oude ds (die dikke silver kleurige)
kopen 2de hands? met 2 spelletjes.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:40 schreef Pheno het volgende:
Alleen mijn oude DS is kapot gehamerd door ELite Beat Agents
Ok.quote:
Het was een tof spel, maar fuck die ritmes. Ik heb nu een verschuiving, als ik op punt x tik, dan registreert de DS een cm er naastquote:
Ik heb iig geen interesse, ik heb 1 fat ds, 2 lites, 1 psp, een wiiquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:55 schreef afro het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nog 2 van die oude dsen liggen en heb zo hard geld nodig dat ik nu alles verkoop wat ik maar kanXD
Dvds xbox ds
Nee, niet eens. De fat kreeg ik bij een telefoonabo, 1 lite gekocht nadat ie andere kapot was met airmiles, daarna nog 1 gekocht met korting. PSP was ook een aanbieding (FF 7 CCquote:
Oeh jum!quote:
rijk worden FTWquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Oeh jum!
Ik krijg net een mail over nog meer vakantie werkBen benieuwd wat voor fantastisch ze me te bieden heeft, ga ik misschien toch nog rijk worden deze zomer
![]()
moet alleen wel op letten dat ik niet te enthousiast word en te veel ga werken![]()
Alles wat binnenkomt gaat alleen direct door naar mijn vriend maar dat vergeet ik nu voor het gemak evenquote:
Ik verveel me doodquote:
Waarom dat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Alles wat binnenkomt gaat alleen direct door naar mijn vriend maar dat vergeet ik nu voor het gemak even![]()
Omdat hij nog een heuleboel geld van me krijgtquote:
Ok.. No offense: hoe lang zijn jullie al samen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat hij nog een heuleboel geld van me krijgt
9 maanden ofzo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ok.. No offense: hoe lang zijn jullie al samen?
Knap dat hij je nu al zoveel geld durft te lenen dan. Niet dat ik denk dat je het niet zal terugbetalen, maar toch, ik weet niet of ik het zou durven.quote:
Tjah of dat of hij had een dakloze vriendinquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
Knap dat hij je nu al zoveel geld durft te lenen dan. Niet dat ik denk dat je het niet zal terugbetalen, maar toch, ik weet niet of ik het zou durven.
Sommige dingen doe je uit liefde...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Tjah of dat of hij had een dakloze vriendinDie keuze is niet heel ingewikkeld.
Ook datquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sommige dingen doe je uit liefde...
en mn vent en ik zijn 15 jaar samen, als ie weg wilt gaat ie toch wel..
doet die niet hij heeft het veels te goedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sommige dingen doe je uit liefde...
en mn vent en ik zijn 15 jaar samen, als ie weg wilt gaat ie toch wel..
Ik bedoelde het niet als een verwijtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ook datdaarbij is het maar geld. Als hij het niet zou kunnen missen had hij het niet gedaan. Het zal hem echt aan zijn reet roesten of hij het ooit terug krijgt.
Thee graagquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doet die niet hij heeft het veels te goed![]()
middag allemaal![]()
koffie?
Idd... te goedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
middag allemaal![]()
koffie?
daar ging het ook niet om.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
middag allemaal![]()
koffie?
Zo is het ook niet opgevat hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet als een verwijtik zat me alleen af te vragen of ik dat andersom zou kunnen.. Ik vind het heel fijn voor je dat jullie zo zeker zijn van je relatie!
Koekjesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
koekje erbij?
GF deelt thee en koffie uit
nee dat klopt zie ik wel in mijn familie de ene naar 23 jaar en de ander na 20 jaar gaan scheidenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar ging het ook niet om.
Het ging mij erom, of je nu 2 maanden of 20 jaar samen bent.. niets is zeker
Goed hequote:
\quote:
Doettie allemaal?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Goed he
Kleine is vanalles aant uitspoken
eerst etenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:57 schreef Fha het volgende:
Hmm.. Zal ik nu een tosti eten zonder dat ik echt honger heb, in de hoop te voorkomen dat ik straks bij het tentamen een rommelende maag heb... Of zal ik het niet doen (aangezien ik geen honger heb) en het risico lopen dat ik met een rommelende maag bij het tentamen zit en dan wel idioot veel honger heb? ingewikkeld
maar jij hebt de koekjestrommel meegenomenquote:
hij is met de hond aant boxenquote:
Toch heb ik dat vaker gehoord. Geld doet rare dingen met mensen en kan de beste relaties of vriendschappen om zeep helpenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo is het ook niet opgevat hoor![]()
Maar we zijn inderdaad zeker van onze relatie. En in ieder geval van onze vriendschap, mocht het over gaan dan blijf ik toch wel door gaan met afbetalen en dat weet hij
quote:
toch niet abby hequote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij is met de hond aant boxen
daarna rende hij gillend naar de slaapkamer waar ik hem betrapte op het springen en rollen op en in het bed
klopt heb hetzelf aan de lijve ondervondenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Toch heb ik dat vaker gehoord. Geld doet rare dingen met mensen en kan de beste relaties of vriendschappen om zeep helpen![]()
Maar ik denk dat het dan wel om wat meer geld gaat dan bij onsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Toch heb ik dat vaker gehoord. Geld doet rare dingen met mensen en kan de beste relaties of vriendschappen om zeep helpen![]()
Heeel onschuldig dusquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij is met de hond aant boxen
daarna rende hij gillend naar de slaapkamer waar ik hem betrapte op het springen en rollen op en in het bed
Nee haha die loopt weg, Laika is de lulquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Heeel onschuldig dus![]()
* Fha gaat tosti maken
*proest* daar ging mijn koffiequote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee haha die loopt weg, Laika is de lul
maar die gooit um gewoon om en bijt in zn enkels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |