Thuiszorg verdient toch heel goed? (in de bijbanen-lijst zeg maar)quote:
DaAardbeien?quote:
Nou nee, ik verdien gewoon minimum loonquote:Op maandag 8 juni 2009 19:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
Thuiszorg verdient toch heel goed? (in de bijbanen-lijst zeg maar)
Zonde van die aardbeien!quote:
beter dan DaAambei?quote:
met slagroom..quote:
Vind ik ook nietquote:
Klopt. jarig zijn is kutquote:Op maandag 8 juni 2009 19:16 schreef Fha het volgende:
[..]dat duurt nog tot december
Ik heb eindelijk vakantiewerk
![]()
(das nog veel leuker dan jarig zijn
Mijn vriend is donderdag jarig maar dat mag ik niet van hem zeggenquote:
Wordt ie dertigquote:Op maandag 8 juni 2009 19:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn vriend is donderdag jarig maar dat mag ik niet van hem zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
32quote:
Hehe. Dan wil ie het dus voor het 3e jaar op rij ontkennen gok ik zoquote:
Wat een ouwe bok voor zo'n jong besje zegquote:
hahaha dat denk ik ook jaquote:Op maandag 8 juni 2009 19:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Hehe. Dan wil ie het dus voor het 3e jaar op rij ontkennen gok ik zo.
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:50 schreef Fha het volgende:
Een kennis heeft vorige week ergens de lelijkste verzameling tattoo's ooit laten zetten. Ik ben nog steeds zo geschokt dat ik het even met jullie wil delen
Wheheheh DAT wordt balen om het allemaal weer weg te moeten laserenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik ga me ook eens een lekker kipje van net 20 uitzoekenquote:
Mijn lief is ook ouder dan ikquote:Op maandag 8 juni 2009 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga me ook eens een lekker kipje van net 20 uitzoeken
Dat denk ik dus ook. En die meneer die het heeft gedaan maar lachenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wheheheh DAT wordt balen om het allemaal weer weg te moeten laseren
Van de onderliggende technieken anders ook. Grand Centralquote:Op maandag 8 juni 2009 19:48 schreef Sjowhan het volgende:
Snow Leopard upgrade voor $29.
Als dat inderdaad de upgradeprijs is, netjes van Apple; daar kan Microsoft nog wat van leren(de prijs dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |