Ja, ik open de KSC met 288 reacties... loop even naar de keuken om de macaroni uit de magnetron te halen. Kom terug, druk op invoeren en dan blijkt hij al vol te zijnquote:
't Was Pheno die onnodig het draadje moest sluiten met zijn sluitpostsquote:Op maandag 8 juni 2009 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik open de KSC met 288 reacties... loop even naar de keuken om de macaroni uit de magnetron te halen. Kom terug, druk op invoeren en dan blijkt hij al vol te zijn![]()
.
Kijk, jij snapt het... Pheno was gewoon weer eens de ninjapinguīn aan het uithangenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Was Pheno die onnodig het draadje moest sluiten met zijn sluitposts![]()
![]()
.
Jij was onschuldig!
Ja het ging snel ineensquote:Op maandag 8 juni 2009 19:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik wilde nog daar posten, toen zag ik een gesloten-iets.
Volgens mij snap jij het begrip ninja niet helemaalquote:Op maandag 8 juni 2009 19:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het... Pheno was gewoon weer eens de ninjapinguīn aan het uithangen.
Kan wel zijn, maar ninjapinguīn klinkt gewoon leukquote:Op maandag 8 juni 2009 19:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij het begrip ninja niet helemaal
Ben je jarig?quote:
quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:03 schreef Pheno het volgende:
Ja, verdomme, DaMuck!
Dat is geen geldquote:
Tof en feliquote:Op maandag 8 juni 2009 19:16 schreef Fha het volgende:
[..]dat duurt nog tot december
Ik heb eindelijk vakantiewerk
![]()
(das nog veel leuker dan jarig zijn
Thuiszorg verdient toch heel goed? (in de bijbanen-lijst zeg maar)quote:
DaAardbeien?quote:
Nou nee, ik verdien gewoon minimum loonquote:Op maandag 8 juni 2009 19:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
Thuiszorg verdient toch heel goed? (in de bijbanen-lijst zeg maar)
Zonde van die aardbeien!quote:
beter dan DaAambei?quote:
met slagroom..quote:
Vind ik ook nietquote:
Klopt. jarig zijn is kutquote:Op maandag 8 juni 2009 19:16 schreef Fha het volgende:
[..]dat duurt nog tot december
Ik heb eindelijk vakantiewerk
![]()
(das nog veel leuker dan jarig zijn
Mijn vriend is donderdag jarig maar dat mag ik niet van hem zeggenquote:
Wordt ie dertigquote:Op maandag 8 juni 2009 19:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn vriend is donderdag jarig maar dat mag ik niet van hem zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
32quote:
Hehe. Dan wil ie het dus voor het 3e jaar op rij ontkennen gok ik zoquote:
Wat een ouwe bok voor zo'n jong besje zegquote:
hahaha dat denk ik ook jaquote:Op maandag 8 juni 2009 19:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Hehe. Dan wil ie het dus voor het 3e jaar op rij ontkennen gok ik zo.
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:50 schreef Fha het volgende:
Een kennis heeft vorige week ergens de lelijkste verzameling tattoo's ooit laten zetten. Ik ben nog steeds zo geschokt dat ik het even met jullie wil delen
Wheheheh DAT wordt balen om het allemaal weer weg te moeten laserenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik ga me ook eens een lekker kipje van net 20 uitzoekenquote:
Mijn lief is ook ouder dan ikquote:Op maandag 8 juni 2009 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga me ook eens een lekker kipje van net 20 uitzoeken
Dat denk ik dus ook. En die meneer die het heeft gedaan maar lachenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wheheheh DAT wordt balen om het allemaal weer weg te moeten laseren
Van de onderliggende technieken anders ook. Grand Centralquote:Op maandag 8 juni 2009 19:48 schreef Sjowhan het volgende:
Snow Leopard upgrade voor $29.
Als dat inderdaad de upgradeprijs is, netjes van Apple; daar kan Microsoft nog wat van leren(de prijs dan)
Fail.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Krijg aids4 USB-poorten op een laptop, maar ZO god neukens dicht bij elkaar dat je er maar 1 tegelijk kunt gebruiken
Dat heeft die ***Dell van mijn werk ook. Steek je je muis in 1 van die pporten, kun je je toetsenbord of flashdrive nergens meer kwijt. Ik heb maar een dockingstation erbij laten bestellen, ze sterven maar met hun kuttroep daar bij Dellquote:Op maandag 8 juni 2009 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Krijg aids4 USB-poorten op een laptop, maar ZO god neukens dicht bij elkaar dat je er maar 1 tegelijk kunt gebruiken
Compaq ftwquote:Op maandag 8 juni 2009 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
We krijgen over 3 maanden nieuwe laptops, geen Dell meer. Ben ik daar ook weer van afquote:
Dan valt het tegen jaquote:Op maandag 8 juni 2009 20:34 schreef DaMart het volgende:
Mijn Asus heeft dat ook wel goed geregeld... maar ja, ik heb er zo weinig aan als hij al 8 weken in reparatie is![]()
.
Mja, ik heb vorige week al even aangegeven dat als hij deze week niet terug is, ze maar een nieuwe geven...quote:
Mijn Acer is de bestequote:
I prefer to call it 'KutPhone'quote:
Je moet het ook niet in je flamoes stoppenquote:
Ik heb het al bekeken en ik laat het voor me kopenquote:Op maandag 8 juni 2009 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga dat pooierding niet eens bekijken laat staan kopen
ik moet nog lachen ookquote:
Laat K. Noten het maar niet horen.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet het ook niet in je flamoes stoppen
Ze zingt mooi, maar ik vind het verderfelijk dat ze een kind niet even nog kind kunnen laten zijn. We hebben gezien wat er van Michael Jackson is geworden na een verloren jeugd...quote:
Trek jij even vergelijkingen andersquote:Op maandag 8 juni 2009 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zingt mooi, maar ik vind het verderfelijk dat ze een kind niet even nog kind kunnen laten zijn. We hebben gezien wat er van Michael Jackson is geworden na een verloren jeugd...
Ik heb een el cheapo nokia en ik ben die zat. Van het werk, maar je kunt er ook echt niets meequote:Op maandag 8 juni 2009 21:47 schreef Nijns het volgende:
[..]![]()
Dan zou mijn vriend wel boos zijn denk ik
Ach, dan noem ik een Britney Spears. Ook goed, wat jij wilt. Net zo doorgedraaid...quote:Op maandag 8 juni 2009 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trek jij even vergelijkingen anders![]()
Toen Hitler zo oud was als ik zat hij in studentenkroegen aan het bier. Ik word de meest gehate persoon ooit
Mja goed, je hebt idd amerikanen die hun dochters rond die leeftijd aankleden als poppen en daarmee "wedstrijden" houden alsof het een pluimveetentoonstelling is. Dat is wel droevig jaquote:Op maandag 8 juni 2009 21:53 schreef Pheno het volgende:
Ach, dan noem ik een Britney Spears. Ook goed, wat jij wilt. Net zo doorgedraaid...
Dat bedoel ik maar. Echt knap wat ze doet hoor, maar waarom nu meteen die hysterische wereld in gooien? Laat ze lekker buiten spelen, kind zijn, opgroeien. Nee, nu wordt het zo'n kindsterretje, die straks niet meer weet wat boven of onder is.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja goed, je hebt idd amerikanen die hun dochters rond die leeftijd aankleden als poppen en daarmee "wedstrijden" houden alsof het een pluimveetentoonstelling is. Dat is wel droevig ja
Voor veel opties moet je toch bijbetalen?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een el cheapo nokia en ik ben die zat. Van het werk, maar je kunt er ook echt niets mee
Dus ik denk dat ik deze wel even laat regelen door de secretaresse. Het ziet er weer tof uit. De iTouch heb ik al en die werkt ook al verrekte handig, dus dat verwacht ik van deze ook
Video opname met autofocus en witbalans, kompas erin voor navigatie, 3mp camera met autofocus en een fatsoenlijke foto bij wat mindere lichtsituaties. Voice control met iTunes. Hoog "hebbuh" gehalte
daar heb ik ooit eens een documentaire over gezienquote:Op maandag 8 juni 2009 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja goed, je hebt idd amerikanen die hun dochters rond die leeftijd aankleden als poppen en daarmee "wedstrijden" houden alsof het een pluimveetentoonstelling is. Dat is wel droevig ja
Ik ook!! heeeel bizar!!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:59 schreef Muck het volgende:
[..]
daar heb ik ooit eens een documentaire over gezien
Nee, dat zit gewoon in de camera hoor. Voor wat apps moet je kleine bedragen betalen (tomtom bv) maar op de iTouch hebben we alleen gratis spullen bv.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Voor veel opties moet je toch bijbetalen?
Daar moet idd wel voor gewaakt worden, Maar zingen kan ze alvastquote:Op maandag 8 juni 2009 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar. Echt knap wat ze doet hoor, maar waarom nu meteen die hysterische wereld in gooien? Laat ze lekker buiten spelen, kind zijn, opgroeien. Nee, nu wordt het zo'n kindsterretje, die straks niet meer weet wat boven of onder is.
Welnee, gewoon Vista (windows 6-) in de markt gooien voor een godsbedragquote:Op maandag 8 juni 2009 22:02 schreef Pheno het volgende:
En de nieuwe OSX upgrade voor maar 29 dollar, M$ are you reading this
$49 voor 5 licenties indien meerder macs (zoals hier)
Ja, dat hoorde ik ook. Triest. Had Vista dan overgeslagen. EN ons bedrijf gaat geheel over op Vista in september. Ik heb al gevraagd of ze niet beter een maandje kunnen wachtenquote:Op maandag 8 juni 2009 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, gewoon Vista (windows 6-) in de markt gooien voor een godsbedragen uiteindelijk maken we ook wel een keer iets goeds
![]()
Heb gehoord dat de Alpha's van Seven al bter waren dan welke Vista ook
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat wordt dan een mooie finale![]()
Vista vs ME om "De Slechtste Windows Ooit"
ME, dat zeker. Vista werkt tenminste nog als je het na installatie opstart.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat wordt dan een mooie finale![]()
Vista vs ME om "De Slechtste Windows Ooit"
Mits 128 TB ram jaquote:Op maandag 8 juni 2009 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
ME, dat zeker. Vista werkt tenminste nog als je het na installatie opstart.
He, ME kan het niet aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |