quote:Op maandag 8 juni 2009 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
Helpppppppppppppppppppppp,
ik val in slaap
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
Vond jouw sms trouwens lief![]()
Jij laat me altijd glimlachen
Feli!!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:42 schreef Fha het volgende:
Jeeej ik heb vakantiewerk
Vanaf 6 juli, 5 ochtenden in de week en als het goed gaat mag ik na de vakantie ook gewoon blijven
Goed zo!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:42 schreef Fha het volgende:
Vanaf 6 juli, 5 ochtenden in de week en als het goed gaat mag ik na de vakantie ook gewoon blijven
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:42 schreef Fha het volgende:
Jammiequote:Op maandag 8 juni 2009 17:00 schreef Fha het volgende:
Dus dan trakteer ik jullie allemaal op uuh een raketijsje
Juist dan welquote:Op maandag 8 juni 2009 17:20 schreef Nijns het volgende:
Note to self: niet willen beginnen met lijnen als het bijna 'die tijd van de maand is'
Waarom? Als ik al iets lekkers zie, wil ik het al eten.quote:
Dus dat is goed voor je doorzettingsvermogen enzo om het niet te doenquote:Op maandag 8 juni 2009 17:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waarom? Als ik al iets lekkers zie, wil ik het al eten.
feli Fhaquote:Op maandag 8 juni 2009 16:42 schreef Fha het volgende:
*Mompelt iets over basis van relaties en vertrouwenquote:Op maandag 8 juni 2009 17:27 schreef Fha het volgende:
Pfff.. sommige mensen.
Een vriendin van mij (al vind ik dat woord steeds minder passen) was vorige week behoorlijk over de zeik. Ze had sterk het vermoeden dat haar vriend vreemd gaat (zo zijn zij ook bij elkaar gekomen, hij was toen getrouwd, dus nouja het is hem niet vreemd iig) en ze had dus besloten met hem te gaan praten.
Spreek ik haar nu, dus ze zegt dat het beter gaat. Vraag ik of ze met hem gepraat heeft, zegt ze "nee maar ik heb in zijn email ingebroken"en die gaan trouwen in September
Precies wat ik mompelde dus.. Heb meteen maar even aan mijn vriend gevraagd of hij het aub gewoon wil zeggen als er iets is, dan mag hij daarna heus wel mn mail bekijken als hij dat wilquote:Op maandag 8 juni 2009 17:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
*Mompelt iets over basis van relaties en vertrouwen
Mijn vrouw zou gewoon bij mijn e-mail kunnen. Of fokaccount. Of creditcardquote:Op maandag 8 juni 2009 17:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Precies wat ik mompelde dus.. Heb meteen maar even aan mijn vriend gevraagd of hij het aub gewoon wil zeggen als er iets is, dan mag hij daarna heus wel mn mail bekijken als hij dat wil![]()
Hij weet ook al mijn wachtwoorden hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 17:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn vrouw zou gewoon bij mijn e-mail kunnen. Of fokaccount. Of creditcard
Inbreken klinkt meteen zo onaardig
Zekerquote:
Tof!!! Feliquote:Op maandag 8 juni 2009 16:42 schreef Fha het volgende:
quote:
Voor het duimen zekerquote:
Uhuquote:
Daarom heb ik een mac.quote:
Doettie t niet?quote:
Nee, stil. Eigenlijk.quote:
quote:
Pauper. Dat valt wel mee. Ik ga liveblog volgen, de keynote begint nu. Nieuwe Mac OSXquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |