Fail.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Krijg aids4 USB-poorten op een laptop, maar ZO god neukens dicht bij elkaar dat je er maar 1 tegelijk kunt gebruiken
Dat heeft die ***Dell van mijn werk ook. Steek je je muis in 1 van die pporten, kun je je toetsenbord of flashdrive nergens meer kwijt. Ik heb maar een dockingstation erbij laten bestellen, ze sterven maar met hun kuttroep daar bij Dellquote:Op maandag 8 juni 2009 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Krijg aids4 USB-poorten op een laptop, maar ZO god neukens dicht bij elkaar dat je er maar 1 tegelijk kunt gebruiken
Compaq ftwquote:Op maandag 8 juni 2009 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
We krijgen over 3 maanden nieuwe laptops, geen Dell meer. Ben ik daar ook weer van afquote:
Dan valt het tegen jaquote:Op maandag 8 juni 2009 20:34 schreef DaMart het volgende:
Mijn Asus heeft dat ook wel goed geregeld... maar ja, ik heb er zo weinig aan als hij al 8 weken in reparatie is![]()
.
Mja, ik heb vorige week al even aangegeven dat als hij deze week niet terug is, ze maar een nieuwe geven...quote:
Mijn Acer is de bestequote:
I prefer to call it 'KutPhone'quote:
Je moet het ook niet in je flamoes stoppenquote:
Ik heb het al bekeken en ik laat het voor me kopenquote:Op maandag 8 juni 2009 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga dat pooierding niet eens bekijken laat staan kopen
ik moet nog lachen ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |