Nee, niet eens. De fat kreeg ik bij een telefoonabo, 1 lite gekocht nadat ie andere kapot was met airmiles, daarna nog 1 gekocht met korting. PSP was ook een aanbieding (FF 7 CCquote:
Oeh jum!quote:
rijk worden FTWquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Oeh jum!
Ik krijg net een mail over nog meer vakantie werkBen benieuwd wat voor fantastisch ze me te bieden heeft, ga ik misschien toch nog rijk worden deze zomer
![]()
moet alleen wel op letten dat ik niet te enthousiast word en te veel ga werken![]()
Alles wat binnenkomt gaat alleen direct door naar mijn vriend maar dat vergeet ik nu voor het gemak evenquote:
Ik verveel me doodquote:
Waarom dat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Alles wat binnenkomt gaat alleen direct door naar mijn vriend maar dat vergeet ik nu voor het gemak even![]()
Omdat hij nog een heuleboel geld van me krijgtquote:
Ok.. No offense: hoe lang zijn jullie al samen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat hij nog een heuleboel geld van me krijgt
9 maanden ofzo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ok.. No offense: hoe lang zijn jullie al samen?
Knap dat hij je nu al zoveel geld durft te lenen dan. Niet dat ik denk dat je het niet zal terugbetalen, maar toch, ik weet niet of ik het zou durven.quote:
Tjah of dat of hij had een dakloze vriendinquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
Knap dat hij je nu al zoveel geld durft te lenen dan. Niet dat ik denk dat je het niet zal terugbetalen, maar toch, ik weet niet of ik het zou durven.
Sommige dingen doe je uit liefde...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Tjah of dat of hij had een dakloze vriendinDie keuze is niet heel ingewikkeld.
Ook datquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sommige dingen doe je uit liefde...
en mn vent en ik zijn 15 jaar samen, als ie weg wilt gaat ie toch wel..
doet die niet hij heeft het veels te goedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sommige dingen doe je uit liefde...
en mn vent en ik zijn 15 jaar samen, als ie weg wilt gaat ie toch wel..
Ik bedoelde het niet als een verwijtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ook datdaarbij is het maar geld. Als hij het niet zou kunnen missen had hij het niet gedaan. Het zal hem echt aan zijn reet roesten of hij het ooit terug krijgt.
Thee graagquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doet die niet hij heeft het veels te goed![]()
middag allemaal![]()
koffie?
Idd... te goedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doet die niet hij heeft het veels te goed![]()
middag allemaal![]()
koffie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |