quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 08-06-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 045 Pheno
02. 045 Fha
03. 038 goldfinger1963
04. 024 Nijns
05. 023 Dr_Flash
06. 021 DaMart
07. 020 Ladylike
08. 019 marcb1974
09. 017 MPG
10. 017 OA
11. 015 indahnesia.com
12. 012 Sjowhan
13. 011 Muck
14. 010 JortK
15. 005 Papierversnipperaar
16. 003 dndiek
17. 002 Frutsel
18. 001 Het_hupt
19. 001 Aarti
Reeks-statistieken!
Heb ik net voor mezelf ingeschonkenquote:
milieubesparing FTWquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb ik net voor mezelf ingeschonken.
Wel leuk trouwens, heb vorig weekend 6 (senseo)mokken en 6 theeglazen gehaald bij de Action om eens te zien of men hier (we zijn hier, inclusief afdeling F&A en interne controle, met z'n 12ven) over zou willen naar bekers in plaats van de plastic bekertjes die ontzettend hard gingen.
Het was volgens mij wat wennen, maar ik zie nu echt iedereen met een mok of theeglas zitten. En da's ook gelijk te merken in het gebruik van de plastic bekers, deze zijn bijna niet meer aangeraakt
vóór het neuken enzoquote:
Doe maar!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vóór het neuken enzo
Ik wil vrij vragen
Vrees dat ik het op de fiets niet zal halenquote:
nijnsquote:
lekker voor jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lekker voor jeHoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet nu wel morgen werken
stupidity has become as common as common sense was before
jah? Dus?quote:
Ik heb, normaal gesproken, op woensdag vrij. Dat is nu dus gewisseld met vrijdagquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jah? Dus?
Ik ook
en vrijdag weer 2 keer
´s avond gaat mn vent meewerken
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb, normaal gesproken, op woensdag vrij. Dat is nu dus gewisseld met vrijdag
Hij gaat werken?
weet er wel iets voorquote:
Das helemaal niet goed voor jouw concentratiequote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
iig vrijdag proefdraaien.. als ie goed draait gaat ie draaien als ik moet werken
en gister had je het nog druk daarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:40 schreef Ladylike het volgende:
Ik mag naar huis als ik dat wil
hoef zelfs niet tot 12 uur te wachten ...
even nog wat dingetjes doenen dan ben ik lekker naar huis
wat schuift het?quote:
geldwolfquote:
Liefde betaalt mn rekeningen nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geldwolf![]()
ik ben lief![]()
heb wel een medicijn tegen de hoofdpijn
Ik ontwijk werk nuquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:47 schreef afro het volgende:
Ja kom mij ook maar helpen!!
Ben bezig voor me baas verslag+handleiding van 10000 pagina's over applicatie virualisatie te schrijven.
Word er al helemaal gek van.
Heb je zelf voor gekozen, had je maar een bull moeten pakkenquote:
Hoe laat ben je begonnen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:40 schreef Ladylike het volgende:
Lekkerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:40 schreef Ladylike het volgende:
kloptquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Liefde betaalt mn rekeningen niet
[..]
Ik ontwijk werk nu
(en Goldfinger is mn baas whehehehe)
[..]
Heb je zelf voor gekozen, had je maar een bull moeten pakken
8 uurquote:
Jaquote:
Je kiest samenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt
en ik heb niet gekozen voor deze 2 dat was nicole
de volgende wordt dus echt wel weer een bull![]()
enorm druk vooral de kleinstequote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je kiest samen
och en ze zijn hartstikke lief.. alleen enorm druk
matigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
wil ik buiten gaan werken begint het te regenen![]()
Is het daar nu eindelijk slechter weer dan hier????quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
wil ik buiten gaan werken begint het te regenen![]()
Sadistquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Is het daar nu eindelijk slechter weer dan hier????
Hulde
Owja, want normaal maken de zuiderlingen ons niet lekker met 'de zon schijnt hier heerlijk'quote:
Vrij weinigquote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Is het daar nu eindelijk slechter weer dan hier????
Hulde
quote:
Dat heb ik altijd!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:00 schreef Ladylike het volgende:
Vrees dat ik het op de fiets niet zal halen
Of je hebt niets meer aan me
[..]
Cola? Zo vroeg?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:23 schreef afro het volgende:
Goeievroegesmorges!
(zit wel aan de cola is dat erg?)
Fhaquote:
sms'en met een gebroken pols... ja jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:00 schreef Fha het volgende:
Drama queen "vriendin" is weer bezigSmsje: "Niet schrikken hoor maar ik heb gister een ongeluk gehad. Heb een gebroken pols, gekneusd bekken en een zwaar gekneusde rug. Kusjes"
Wie smst dat nou ineens compleet uit het niets?!Raar wief.
MPGquote:
Ik zou die 'vriendin' houden en er lekker een boek over schrijvenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:00 schreef Fha het volgende:
Drama queen "vriendin" is weer bezigSmsje: "Niet schrikken hoor maar ik heb gister een ongeluk gehad. Heb een gebroken pols, gekneusd bekken en een zwaar gekneusde rug. Kusjes"
Wie smst dat nou ineens compleet uit het niets?!Raar wief.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:13 schreef Nijns het volgende:
Stom hoe je merkt dat je eigenlijk al niet meer meedoet bij een bedrijf als je bent ontslagen
Je zit toch wel thuis nu?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:13 schreef Nijns het volgende:
Stom hoe je merkt dat je eigenlijk al niet meer meedoet bij een bedrijf als je bent ontslagen
Dat lijkt me een erg goed ideequote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:12 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik zou die 'vriendin' houden en er lekker een boek over schrijven
Jeumig. Ik zit het me dus ook al heeel erg lang af te vragenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:14 schreef Frutsel het volgende:
Weet iemand al wat het Q-geluid is?
43.200 euro
Zij denkt natuurlijk: Teef, bel me dan ook..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat lijkt me een erg goed idee![]()
@Fruts: Haaaaay![]()
en ik kan ook smsen met 1 hand hoor, dus daar heb ik ook maar 1 pols voor nodig
Natuurlijk smste ik even terug "goed bezig, met de auto ofzo?" en natuurlijk komt er nu geen bericht terug. Dat is voor een extra dramatisch effect denk ik
De 1e tip van vanochtend word je nog niet veel wijzer vanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Jeumig. Ik zit het me dus ook al heeel erg lang af te vragen
wehehe dat zal het zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zij denkt natuurlijk: Teef, bel me dan ook..Ipv zon kutsms!
(Niet realiserende dat zij begon met sms'en)
[..]
De 1e tip van vanochtend word je nog niet veel wijzer van
Het wat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:14 schreef Frutsel het volgende:
Weet iemand al wat het Q-geluid is?
43.200 euro
Naja, ik probeer nog gewoon mijn best te doen en mijn dingen af te maken maar ik word echt nergens meer in betrokken. Ik word er echt mega onzeker van, al dat gesmoes van mijn collega's.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Ik zou zelf ook al niet meer mee doen
Nee, gewoon mijn tijd uitzitten..quote:
Het lijkt mij een boek wat ik wel zou willen lezen hoor, geef gewoon een beetje je eigen invulling er aan en hupsakee!quote:
quote:
Selectief lezen FTWquote:
Ik denk dat het wel een kaskraker word jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:23 schreef Nijns het volgende:
Het lijkt mij een boek wat ik wel zou willen lezen hoor, geef gewoon een beetje je eigen invulling er aan en hupsakee!
Immer.quote:
Ooooooohhh, IK wil het boek wel schrijven!!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel een kaskraker word jaAh, ik krijg bericht terug.
"ik was lopend...... hij met de auto"
Let op de dramatische puntjes!!
We maken er wel een samenwerking vanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ooooooohhh, IK wil het boek wel schrijven!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |