http://www.uwsupermarkt.nl/?aid=17248quote:BLOEMENDAAL – Sligro (Golff en Em-Te) naait Albert Heijn op een vreselijke manier. Het bedrijf uit Veghel heeft prominent op de achterpagina 3 kratten Brand bier halen en 2 betalen van ¤ 18,33 voor ¤ 12,22! AH heeft hetzelfde bier voor ¤ 4,99 per krat is dus ¤ 14,97. Er staat nergens in de voorwaarden dat het om een per klant gaat en de folder is bepalend, dus de marktleider kan de prijzen in de kassa aanpassen wat ze wil, het kratje bier (of twee of honderd) is gratis. Plus een lekker appeltaartje uiteraard. Go fot it
Jumbo heeft hetzelfde kratje Amstel ook al in de folder staan voor 2 voor ¤ 9,00. Deze folder was al geldig vanaf 21 mei! Albert Heijn had dit ruim geleden al kunnen weten. Ook de Ariel staat er goedkoper in! Foutje van de dealmakers in Zaandam? Klik hier voor de folder
Zelfs Spar is goekoper. Klik met Ariel. Klik hier
En natuurlijk Dirk
bronquote:* De laagste actieprijs van Nederland is herkenbaar aan de rode portemonnee met de ‘laagste actieprijsgarantie’. Deze staat bij alle A-merk producten in de AH Bonus folder.
* Vindt u toch één van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau.
Je bent niet de enige.quote:
Folder is niet bepalend.quote:Er staat nergens in de voorwaarden dat het om een per klant gaat en de folder is bepalend
jazeker wel.quote:
Nee hoor, in de meeste reclame folders staat zoiets als "drukfouten voorbehouden".quote:
Hahah ben heel benieuwd of het lukt.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:01 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb net 50 kratten bier gekocht bij de Jumbo en ga nu naar de AH om mijn 225 euro terug te krijgen. Overigens heb ik de kratten in beurten van 25x2 afgerekend dus ik heb recht op 25 appeltaartjes.
Oh wacht, had die laagste prijs garantie niet gelezenquote:Op maandag 8 juni 2009 18:06 schreef Rosbief het volgende:
Ik snap hem niet, iemand die hem kan uitleggen?
Moet je het niet bij de AH gekocht hebben en een folder van de Jumbo meenemen om voor die actie in aanmerking te komen?quote:Op maandag 8 juni 2009 18:01 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb net 50 kratten bier gekocht bij de Jumbo en ga nu naar de AH om mijn 225 euro terug te krijgen. Overigens heb ik de kratten in beurten van 25x2 afgerekend dus ik heb recht op 25 appeltaartjes.
http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantiequote:Vindt u toch één van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau.
quote:Een appeltaartje per artikel en per klant.
AH zal ongetwijfeld een of andere clausule hebben dat producten die bij een andere partij tijdelijk in de aanbieding zijn in een 3-voor-2 actie, niet meetellen.quote:BLOEMENDAAL – Sligro (Golff en Em-Te) naait Albert Heijn op een vreselijke manier. Het bedrijf uit Veghel heeft prominent op de achterpagina 3 kratten Brand bier halen en 2 betalen van ¤ 18,33 voor ¤ 12,22! AH heeft hetzelfde bier voor ¤ 4,99 per krat is dus ¤ 14,97. Er staat nergens in de voorwaarden dat het om een per klant gaat en de folder is bepalend, dus de marktleider kan de prijzen in de kassa aanpassen wat ze wil, het kratje bier (of twee of honderd) is gratis. Plus een lekker appeltaartje uiteraard. Go fot it
Jumbo heeft hetzelfde kratje Amstel ook al in de folder staan voor 2 voor ¤ 9,00.
Inderdaad. AH praat over Brand Bier terwijl de Jumbo Amstel aanbied.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:32 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Zo te zien is het gesubmit door iemand die de hele dag door Euroshopper uit blik drinkt...
[..]
AH zal ongetwijfeld een of andere clausule hebben dat producten die bij een andere partij tijdelijk in de aanbieding zijn in een 3-voor-2 actie, niet meetellen.
En vervolgens gaat het opeens over 'hetzelfde kratje Amstel'
dus je wilt zeggen dat dit drukfouten zijn?quote:Op maandag 8 juni 2009 18:04 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Nee hoor, in de meeste reclame folders staat zoiets als "drukfouten voorbehouden".
Leuke grap.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:01 schreef JohnDDD het volgende:
vertelquote:Op maandag 8 juni 2009 19:27 schreef zoalshetis het volgende:
lol. veel fantasie de mensen hier. ook te weinig kleine lettertjes gelezen.
heb ik al gedaan.quote:
Echt?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:39 schreef zoalshetis het volgende:
denk dat de mensen te slecht de achterzijde van de actievoorwaarden hebben gelezen. geeft niet. maar veel gratis bier kan je vergeten.
jij hebt de voorwaarden op de site gelezen?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:39 schreef zoalshetis het volgende:
denk dat de mensen te slecht de achterzijde van de actievoorwaarden hebben gelezen. geeft niet. maar veel gratis bier kan je vergeten.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:30 schreef vanhal het volgende:
[..]
Echt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Echt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je mag Meki wel een slokkie aanbieduh...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:30 schreef vanhal het volgende:
[..]
Echt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bronquote:Brand-bier heel even gratis bij AH
Het klinkt te mooi om waar te zijn, maar gisteren waren de kratjes Brand-bier bij Albert Heijn gratis en voor niets. Het feest was echter van zeer korte duur, tegen het middaguur moest gewoon weer worden betaald voor de twaalf pijpjes gerstenat.
Dat het bier even voor niets was, komt door de laatste actie van de marktleider. Wie met een folder van een concurrent kan aantonen dat een A-merk elders goedkoper is dan bij AH krijgt zijn geld terug én een appeltaart.
In een folder van Golff en Em-Té supermarkten, met de aanbiedingen van deze week, wordt het biermerk goedkoper aangeboden dan bij AH.
Supermarktdeskundige Gerard Rutte kwam erachter en plaatste het op zijn site, uwsupermarkt.nl. De combinatie gratis en bier doet het altijd goed en in een mum van tijd was het nieuws ook op GeenStijl te lezen, met een verwijzing naar de site van Rutte.
Door de overweldigende belangstelling ging de supermarktsite keer op keer op zwart. Albert Heijn kreeg er lucht van, en de grootgrutter besloot rond de lunch om de prijs van een kratje Brandbier te verlagen van ¤4,99 naar ¤3,99. Goedkoper dan bij de concurrent.
Nou... dat zag je toch op tv... En alles wat op tv te zien is, is waargebeurd....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:17 schreef isogram het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe die lenige limbodanser van de AH onder een lat op 0 centimeter hoogte denkt door te dansen...
[..]
Echt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is echt wel supertop!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:30 schreef vanhal het volgende:
[..]
Echt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Echt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Echt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat had ik eerder moet weten. Maar welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:30 schreef vanhal het volgende:
[..]
Echt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
A) Je koopt een A-merk bij AH (in dit geval kratten bier);quote:
Zijn er nog artikelen waar de prijs niet van is veranderd dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
A) Je koopt een A-merk bij AH (in dit geval kratten bier);
B) Je toont aan via een folder dat het bij een andere supermarkt goedkoper is;
C) Je krijgt je geld terug (mag het bier houden);
D) Je krijgt nog een appeltaartje ook.
Dit was tijdelijk mogelijk, maar door maatregelen van AH nu niet meer.
Geen idee...quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:04 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zijn er nog artikelen waar de prijs niet van is veranderd dan?
Anders ga je jezelf eerst even verdiepen in de aanbiedingen waar de AH daadwerkelijk laagste prijsgarantie opgeeftquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:39 schreef iBenny het volgende:
Zo even gratis
-zakken mars
-buys zoenen
-koffie
-rode kool in pot
-vruchtenhagel
-vienetta ijs
-rijst
-milk & fruit
-en ga zo maar verder....
halen bij de plaatselijke Appie... Jumbo heeft namelijk de prijzen verlaagt...![]()
[zie pagina 12 & 13 van de Spits]
(en natuurlijk moet ik de appeltaart niet vergeten)
Alles met de rode portemonnee komt in aanmerking.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:46 schreef Resco het volgende:
[..]
Anders ga je jezelf eerst even verdiepen in de aanbiedingen waar de AH daadwerkelijk laagste prijsgarantie opgeeft
Je trapt er ook in gozer.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:46 schreef Resco het volgende:
[..]
Anders ga je jezelf eerst even verdiepen in de aanbiedingen waar de AH daadwerkelijk laagste prijsgarantie opgeeft
Je trapt er ook in gozer.
Precies, en uit dat rijtje wat hierboven gepost is komt daar dus niks voor in aanmerkingquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:48 schreef TNA het volgende:
[..]
Alles met de rode portemonnee komt in aanmerking.
Ze bedoelen hier de supermarkten van Sligro, Em-té of Golff. Daar heb ke geen klantenkaart nodig.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:53 schreef Kadooosh het volgende:
Jammer bij de sligro heb je een klantenkaart nodig
Als je maar goed leestquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:28 schreef Meki het volgende:
Vandaag weer eens boodschappen doen bij Jumbo en ik krijg ze dan terug bij AH...
En volgens het consumentenrecht is dat niet geldig.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:04 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Nee hoor, in de meeste reclame folders staat zoiets als "drukfouten voorbehouden".
Je bent gewoon pissig dat je zelf het voordeel niet gepakt hebt, ik vind het wel ok als mensen AH aan zn woord houdt, dan moeten ze maar beter die prijzen berekenen. Dit is het risico dat je loopt als je geen gedegen onderzoek doet vooraf. Maar ze krijgen er ook weer een hoop publiciteit door natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:16 schreef TommyGun het volgende:
Tsja,
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Niet enkel het bier dus. Alleen jammer dat er op dusdanige schaal misbruik van gemaakt moet worden imo.
Uiteindelijk betalen we het zelf terug (prijzen omhoog) zodra de actie voorbij is.
Pics zijn van andere, via Dumpert
We betalen het helemaal niet zelf, want de AH is een bedrijf die winst wilt, dus is er een reden waarom ze in normale periode's 1.50 vragen en niet 1.55: omdat dan de omzet het beste is (denk bijv. aan prijs elasticiteit of concurrentie). Het zal wel invloed op hun winst hebben ja, dus de aandeelhouders zullen er (heel weinig) van voelen. Maar ze zullen niet hierdoor de normale prijs gaan verhogen, en zelfs dan zou je gewoon bij een ander kunnen gaan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:16 schreef TommyGun het volgende:
Tsja,
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Niet enkel het bier dus. Alleen jammer dat er op dusdanige schaal misbruik van gemaakt moet worden imo.
Uiteindelijk betalen we het zelf terug (prijzen omhoog) zodra de actie voorbij is.
Pics zijn van andere, via Dumpert
AH moet eens ophouden met hebzuchtigheid en liegen tegen de klanten dat ze goedkoop zijn..quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:50 schreef Zith het volgende:
[..]
We betalen het helemaal niet zelf, want de AH is een bedrijf die winst wilt, dus is er een reden waarom ze in normale periode's 1.50 vragen en niet 1.55: omdat dan de omzet het beste is (denk bijv. aan prijs elasticiteit of concurrentie). Het zal wel invloed op hun winst hebben ja, dus de aandeelhouders zullen er (heel weinig) van voelen. Maar ze zullen niet hierdoor de normale prijs gaan verhogen, en zelfs dan zou je gewoon bij een ander kunnen gaan.
NEE TOCH een bedrijf vraagt geld voor haar diensten en producten WTF KANKERDIEVENquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:06 schreef Meki het volgende:
Heel erg goed...
Maak AH maar failliet... laat ze maar eens stikken in hun hebzuchtige winstdiefstallerij..
[..]
Echt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
A) Niemand VERPLICHT jou om boodschappen te doen bij de AHquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:16 schreef Meki het volgende:
Niet op die manier...
vele hoge prijzen vragen en anderen supermarkten stelen.. en personeel die 25 jaar zijn ontslaan omdat ze oud zijn.
ze pesten alle ouderen weg... is dat nou een bedrijf ??
Dit dus. Opzettelijk bedrijven naaienquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:05 schreef Pinterman het volgende:
Treurnis. Een ieder die op deze manier van de AH gebruik maakt erkent daarmee dat hij / zij gewoon arm is. Wees er trots op!
Ik hoef geen gratis shit. Ik betaal voor wat ik hebben wil. Zoals het een normaal mens betaamt.
Wat een onzin. Als het AH niet bevalt moeten ze de actie simpelweg afschaffen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 07:26 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Dit dus. Opzettelijk bedrijven naaien
nee joh, bedrijf bedenkt een actie, concurent bedenkt een tegenactie, dat heet nou marktwerkingquote:Op donderdag 11 juni 2009 07:26 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Inderdaad, 10x een 12-krat bier van 5 eur = 50 euro, nou als je voor 50 euro 10 minuten besproken wordt op Editie NL dan is dat super goedkope publiciteit.quote:Op donderdag 11 juni 2009 07:33 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als het AH niet bevalt moeten ze de actie simpelweg afschaffen.
Ik denk dat AH in zijn handjes wrijft over de bijna gratuit marketing. Daar hoor ik je dan weer niet over, die arme reclamebureaus.
Doe eens niet zo dom.quote:Op donderdag 11 juni 2009 07:26 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Whaha respect hoor!quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:06 schreef UncleSam het volgende:
Ik kon het niet laten, vanmorgen kar vol Jillz, Fruitella en Lu Cracotte volgeladen
120 euro
Die gezichten, priceless.
Ik schaamde me ook wel, maarja ze schreeuwen het zelf, dan moet je niet opeens terugkrabbelen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:08 schreef Resco het volgende:
[..]
Whaha respect hoor!
Ik weet niet, ik zou het ook wel willen maar ik voel me dan toch pauperig op de een of andere manier, terwijl het volledig legitiem is. Hebben jullie dat dan niet?
pics?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:06 schreef UncleSam het volgende:
Ik kon het niet laten, vanmorgen kar vol Jillz, Fruitella en Lu Cracotte volgeladen
120 euro
Die gezichten, priceless.
Nee.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:33 schreef Emme-r-tje het volgende:
moeten het supermarkten zijn die in de buurt zitten?
Precies! Leuke actiequote:Op donderdag 11 juni 2009 09:51 schreef MissHobje het volgende:
Moet er wel om lachen eigenlijk.. slim en doe er lekker je voordeel mee.. appie vergist zich niet zomaar dus het zal heus bewust zijn.
Precies, commercials zijn een stuk duurder dan wat kratjes bier, waarmee ze verschillende tv-programma's en nieuwssites halen. Volgende week de actie aanpssen en missie voltooid.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:51 schreef MissHobje het volgende:
Moet er wel om lachen eigenlijk.. slim en doe er lekker je voordeel mee.. appie vergist zich niet zomaar dus het zal heus bewust zijn.
Mag je het eigenlijk ook gewoon uitprinten?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:26 schreef UncleSam het volgende:
Hier staan de folders:
http://wijnproevers.nl/pdf/wijnwijzer.pdf pagina 14 Jillz 2.29 (AH verkoopt het voor 2.99)
http://www.sanders-superm(...)atervar10!0!0!F!.jpg
Lu Cracotte en Vitalu 0.99 (In Ah voor 2 voor 2.50)
http://www.sanders-superm(...)wpage.asp?pageid=38#
http://www.golff.nl/Aanbiedingen/Pages/Aanbiedingen.aspx?pagina=3
Mentos en Fruittella, volgens mij zit er in de mentos een verkeerd aantal rollen, daarom heb ik alleen maar fruittella gekocht. In de Golff 2 voor 1.99. In de AH 2 voor 2,50
Hoe heb je het voor elkaar gekregen om die Brand bier mee te krijgen? Hebben ze de prijs niet aangepast dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:57 schreef TNA het volgende:
[..]
Precies, commercials zijn een stuk duurder dan wat kratjes bier, waarmee ze verschillende tv-programma's en nieuwssites halen. Volgende week de actie aanpssen en missie voltooid.
Als je het maar kunt aantonen toch ??lijkt me van wel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:01 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Mag je het eigenlijk ook gewoon uitprinten?
Al die winkels die genoemd worden zitten niet bij mij in de buurt..
Niet mijn foto's. En wrs een paar dagen oud.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe heb je het voor elkaar gekregen om die Brand bier mee te krijgen? Hebben ze de prijs niet aangepast dan?
Cool, duidelijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:11 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb de pdfjes en afbeeldingen op mn Xperia telefoon gezet, ik heb ook een slechte printer, en de kleine lettertjes van de actiedatum waren onleesbaar
Maar het aantonen op mn telefoon was voldoende.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:11 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb de pdfjes en afbeeldingen op mn Xperia telefoon gezet, ik heb ook een slechte printer, en de kleine lettertjes van de actiedatum waren onleesbaar
Zullen we ook meteen je boodschappen dan maar gaan doenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:27 schreef sander89 het volgende:
Hopelijk gaat de actie volgende week door?(Laagste Actieprijs Garantie)
Is vast wel iemand zo lief om vrijdag of zaterdag het nieuwe foldertje voor volgende week in te scannen.
Geweldigquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:11 schreef UncleSam het volgende:
Klantenservice.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:59 schreef firecow het volgende:
Maar hoe gaat dit nou in ze werk ??
Moet je eerst betalen en daarna naar de klanten service gaan en aantonen dat het goedkoper is ? en daar je geld terug krijgen + appeltaart ? Of moet je gaan lopen kloten bij zo'n 15 jarige kassamuts ?
Trekpleister -35%, AH - 33,34%.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:03 schreef eveneenkortevraag het volgende:
hee, waar zijn de ariel en nivea goedkooper? dan ga ik r ff heen!!
Werkt die Brand ook nog steeds? Die prijs was toch al aangepast?quote:
brand prijs en ariel prijs (vergeleken met jumbo) zijn aangepastquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:19 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Werkt die Brand ook nog steeds? Die prijs was toch al aangepast?
Het waren oudere foto's en dat had ie al verteld een stukje hiervoor....quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:19 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Werkt die Brand ook nog steeds? Die prijs was toch al aangepast?
waar haal je die -35% vandaan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:06 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Trekpleister -35%, AH - 33,34%.
Trekpleister is dus goedkoper.
Op de papieren folder, zijn de Mentos, Meller en Fruittella samen afgebeeld.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:40 schreef eQuaL het volgende:
[..]
zeker weten? Wil niet voor lul staan daar
Het gaat per 3 hequote:Op donderdag 11 juni 2009 11:42 schreef Voltreffer het volgende:
Nivea nog steeds dus? Dan ga ik vanavond even kijken. Als je er eerst 1 haald, kan je dan daarna gewoon weer? En een printje is voldoende hé?
reken eerst de prijs uit van de trekpleister per 3 min 35% zit je onder de prijs van de appie heb je bingo.. zo niet pechquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:50 schreef Voltreffer het volgende:
Dat bedoel ik, maar het werkt dus wel?
Blijkbaar had iemand een paar vrienden meegenomen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:05 schreef Weemz het volgende:
Toch raar dat ze zoveel bier hebben meegekregen:
Brand bier
Diverse varianten*
Bijv.: krat 12 flesjes à 0.3 liter**
liter 1.39
* Nog geen 20? Laat je legitimatie zien. Alcohol onder de 16, natuurlijk niet.
** Voor deze aanbieding geldt maximaal 6 kratten per klant.
Tenzij ze het in weet ik veel hoeveel keer hebben afgerekend natuurlijk. Anders best domme caissière(s).
Lijkt me niet dat ze dat zien als een supermarkt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:09 schreef Qwea het volgende:
4-pack Jillz, die zoete limonade met alcohol voor vrouwen. Bij de keten Wijnproevers (pagina 14) ¤2.29, bij de AH ¤2.99.
Dan zou die dus ook niet geleden?
En op de website hebben ze het alleen maar over "winkel". Ongetwijfeld zullen er AH`s zijn die wel geld terug en een appeltaart geven, maar toch handig om dit even te weten voordat je voor 200euro aan Nivea koopt!quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:32 schreef UncleSam het volgende:
Is een van deze aanbiedingen in de overlappende actieperiode in een andere folder goedkoper, dan krijgt u het aankoopbedrag terug en een heerlijke appeltaart gratis.
Hier hebben ze het weer over een folder en niet een supermarkt.
Dat is een beetje link idd, je moet echt heel zeker weten dat er over zulke zaken geen discussies ontstaat. Sommigen willen geen stampij in de winkel en zullen het alsnog goedkeuren, maar het hoeft niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:40 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
En op de website hebben ze het alleen maar over "winkel". Ongetwijfeld zullen er AH`s zijn die wel geld terug en een appeltaart geven, maar toch handig om dit even te weten voordat je voor 200euro aan Nivea koopt!
AH geeft gratis boodschappen wegquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:10 schreef -En4Cer- het volgende:
We moeten eigenlijk even een overzichtje maken met producten die elders goedkoper zijn en die we dus gratis op kunnen halen. Wie maakt een opzetje?
http://www.anne-jan.nl/gratis-shoppen-bij-de-appie-heijn.htmlquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:10 schreef -En4Cer- het volgende:
We moeten eigenlijk even een overzichtje maken met producten die elders goedkoper zijn en die we dus gratis op kunnen halen. Wie maakt een opzetje?
op de ah sitequote:Op donderdag 11 juni 2009 12:05 schreef pronkjewail het volgende:
Trekpleister telt niet!
Er liggen bij de ingang van de AH foldertjes met de actievoorwaarden (in de vorm van een rode portomonnee!) en daar staat duidelijk in dat het moet gaan om een andere SUPERMARKT!
quote:Garantie
* De laagste actieprijs van Nederland is herkenbaar aan de rode portemonnee met de ‘laagste actieprijsgarantie’. Deze staat bij alle A-merk producten in de AH Bonus folder.
* Vindt u toch één van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau.
De LU cracottes zijn bij de Spar ¤1.19! De aanbieding staat ook op de website, maar dan krijg je de datum van de aanbieding er niet bij op. Tenzij de AH ook printscreentjes toestaat!quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:35 schreef Martijnnissen het volgende:
Hier een actionreport. Zojuist bij AH in Wageningen geweest en de 3 producten van de weblog geprobeerd.
Niet helemaal gelukt, maar toch... het is wel lache.![]()
4-pack Jillz, die zoete limonade met alcohol voor vrouwen. Bij de keten Wijnproevers (pagina 14) ¤2.29, bij de AH ¤2.99.
Is helaas niet gelukt. De Wijnproevers valt niet onder supermarkt en gaat dus niet door.
LU Cracotte, die gortdroge beschuitcrackers. Bij Sanders Supermarkten ¤0.99, bij de AH 2 voor ¤2.50.
Wel gelukt, maar moeizaam omdat de datum niet op de folder van Sanders Supermarkten staat.
Fruittella, die taaie fruitsnoepjes. Bij de Golff 2 voor ¤1.99, bij de AH 2 voor ¤2.50.
Ook niet gelukt. Golff verkoopt 3-packs en bij de AH is het een 5-pack
Ik had van alles maar 2 stuks meegenomen, dus de schade valt gelukkig mee.
3 gezichtcremes a 4,99 per stuk bij de kruidvat -> 35% korting.quote:
alleen supermarkten staat er dus nuquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
3 gezichtcremes a 4,99 per stuk bij de kruidvat -> 35% korting.
Bij de AH is het 33.34% korting bij 2+1 gratis.
Ik zie hier duidelijk 4 sticks op de verpakking staan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:35 schreef Martijnnissen het volgende:
Fruittella, die taaie fruitsnoepjes. Bij de Golff 2 voor ¤1.99, bij de AH 2 voor ¤2.50.
Ook niet gelukt. Golff verkoopt 3-packs en bij de AH is het een 5-pack
Jah, de fruitella gaat per 4, de mentos per 3 blijkbaar... mij is het in ieder geval niet gelukt ze te overtuigen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:23 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ik zie hier duidelijk 4 sticks op de verpakking staan.
1,45. Voor mn pakkie kauwgom en 2 tasjes erbijquote:
Wat gehaald en hoe ging het?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
1,45. Voor mn pakkie kauwgom en 2 tasjes erbij
Zooi lu cracottes, nog veul meer fruitella, en zo'n appelcider ding. Had voor dik 50 euro. En 3 appeltaartenquote:
Ik had ook een uitgeprinte folderquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:56 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Om fucking 2 pakken van die cracottes heb ik een halfuur lange discussie gehad met 2 managers en de baliemedewerker, meer dan 20 euro aan arbeidsloon verder ze tot de conclusie dat een geprint blaadje geen folder was, dat vond ik wel erg knap, waar kwam die folder van de AH dan vandaan "Word die hierheen gebeamt uit een ander universum?". Na die opmerking ben ik de winkel uitgezet.
Dus iemand die een "echte" folder van Sanders supermarkten heeft?
Ja dat snap ik, maar hier hebben we dus bejaard personeel dat graag uren aan arbeidsloon kwijt is in plaats van een euro of 3 kwijt te zijn aan een klant die net 3 tassen boodschappen koopt.quote:
De ene keer accepteren ze het wel, de andere keer niet als ik het hiet zo lees.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:06 schreef pronkjewail het volgende:
Is er iemand die gratis spullen heeft gekregen met een uitgeprinte aanbiedingsmail van een andere supermarkt???
Want als dat kan zou het hele probleem van een folder meenemen ook verholpen zijn!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:56 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Om fucking 2 pakken van die cracottes heb ik een halfuur lange discussie gehad met 2 managers en de baliemedewerker, meer dan 20 euro aan arbeidsloon verder ze tot de conclusie dat een geprint blaadje geen folder was, dat vond ik wel erg knap, waar kwam die folder van de AH dan vandaan "Word die hierheen gebeamt uit een ander universum?". Na die opmerking ben ik de winkel uitgezet.
Dus iemand die een "echte" folder van Sanders supermarkten heeft?
Zowat iedereen lukt het met een print.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:06 schreef pronkjewail het volgende:
Is er iemand die gratis spullen heeft gekregen met een uitgeprinte aanbiedingsmail van een andere supermarkt???
Want als dat kan zou het hele probleem van een folder meenemen ook verholpen zijn!
bij mij wilden ze maar 1 meedoen. 1 zo'n cider ding. Omdat het een print was, zonder naam en zoner dataquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:08 schreef kunstfiets het volgende:
ik heb de folder van wijproeverij, ze deden eerst moeilijk.
daarna niet meer.
zit nu op 80 flesjes(60 euro)
ben er weer vandoor, ander filliaal.
post vanaaf pics
wat moet ik nou eigenlijk printen dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
bij mij wilden ze maar 1 meedoen. 1 zo'n cider ding. Omdat het een print was, zonder naam en zoner datahad ik er niet bijgeprint
Iets waarop de naam van de winkel, de prijs en de datum waarop de aanbieding geldig is staat.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wat moet ik nou eigenlijk printen dan?
niks meer. Prijzen zijn al aangepastquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wat moet ik nou eigenlijk printen dan?
Word niet gelijk gedaan hoor, ze krijgen in WinkelWeb allemaal een berichtje maar geen personeelslid die, die op tijd leest en het daadwerkelijk aanpast op het schap en in het systeem.quote:
maar hier bij de 2 AH's wel. Die ik heb gehad iig.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:16 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Word niet gelijk gedaan hoor, ze krijgen in WinkelWeb allemaal een berichtje maar geen personeelslid die, die op tijd leest en het daadwerkelijk aanpast op het schap en in het systeem.
Heb ik wel gedaanquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:19 schreef -En4Cer- het volgende:
Moet je het echt eerst betalen en dan kun je het geld pas terugvragen?
Kun je niet met dat spul naar naar de kassa lopen en zeggen hier <insert winkel> is het goedkoper, zie folder, dus ik neem het zo mee?
Als het niet lukt wordt het zo'n duur geintje namelijk
Bij jou is er dus eigenlijk helemaal geen geld aan te pas gekomen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb ik wel gedaannaar de klantenservice
Als je naar de klantenservice gaat wel, moet je namelijk eerst naar de kassa.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:21 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Bij jou is er dus eigenlijk helemaal geen geld aan te pas gekomen?
afgezien van mn 2 tasjes en mn pakje kauwgom a 1,45 niet neequote:Op donderdag 11 juni 2009 16:21 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Bij jou is er dus eigenlijk helemaal geen geld aan te pas gekomen?
nee hoor, hier niet. De klantenservice zitten naast de kassa's. En is ook een verkapte kassa.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:22 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Als je naar de klantenservice gaat wel, moet je namelijk eerst naar de kassa.![]()
Ik ben ook naar de klantenservice geweest.
priceless.. werkdag is hiervoor bij dus ik ga ff langs de ahquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee hoor, hier niet. De klantenservice zitten naast de kassa's. En is ook een verkapte kassa.
Dus ik heb mn appelcider daar opgemikt, mn ding laten zien, zij zei dat ik er maar 1 kon (ik zei dat ik er nog ff 30 ging halen) omdat er geen naam en geen datum op stond.
Toen liet ik mn fruitella folder en mn lu cracotte folder zien, heb ik de cider daar laten staan, heb ik een grote mand meegenomen, vol gepleurd, terug naar de klantenservice, pakkie kauwgom erbij + 2 tasjes en ik moest voor mn 2 overvolle tassen 1,45 betalen
En toen gaf ze me 1 bon voor appeltaart, toen ging ik breed grijnzen en zeggen dat ik 3 aparte artikelen had, toen ging zij sneu kijken, gaf me 3 bonnen, zuchtte, keek vet verbaasd, ik ging de winkel terug in, 3 taartjes halen, weer naar de klantenservice, taartjes in mn tas gedaan, ze bedankt voor de grtis boodschappen en ben met een mega grijns de winkel uitgelopen
Het staat er duidelijk: In de folder staan de actieprijzen vermeld!quote:De laagste actieprijs van Nederland is herkenbaar aan de rode portemonnee met de ‘laagste actieprijsgarantie’. Deze staat bij alle A-merk producten in de AH Bonus folder.
Je kan het sowieso ruilen lijkt mequote:Op donderdag 11 juni 2009 16:19 schreef -En4Cer- het volgende:
Moet je het echt eerst betalen en dan kun je het geld pas terugvragen?
Kun je niet met dat spul naar naar de kassa lopen en zeggen hier <insert winkel> is het goedkoper, zie folder, dus ik neem het zo mee?
Als het niet lukt wordt het zo'n duur geintje namelijk
doe je toch goed dan, aangezien de jills en fruitella artikelen niet gelden (geen supermarkt en verpakking met andere hoeveelheid)quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee hoor, hier niet. De klantenservice zitten naast de kassa's. En is ook een verkapte kassa.
Dus ik heb mn appelcider daar opgemikt, mn ding laten zien, zij zei dat ik er maar 1 kon (ik zei dat ik er nog ff 30 ging halen) omdat er geen naam en geen datum op stond.
Toen liet ik mn fruitella folder en mn lu cracotte folder zien, heb ik de cider daar laten staan, heb ik een grote mand meegenomen, vol gepleurd, terug naar de klantenservice, pakkie kauwgom erbij + 2 tasjes en ik moest voor mn 2 overvolle tassen 1,45 betalen
En toen gaf ze me 1 bon voor appeltaart, toen ging ik breed grijnzen en zeggen dat ik 3 aparte artikelen had, toen ging zij sneu kijken, gaf me 3 bonnen, zuchtte, keek vet verbaasd, ik ging de winkel terug in, 3 taartjes halen, weer naar de klantenservice, taartjes in mn tas gedaan, ze bedankt voor de grtis boodschappen en ben met een mega grijns de winkel uitgelopen
hier zitten er ook 4quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:36 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
priceless.. werkdag is hiervoor bij dus ik ga ff langs de ah.. tering wat een boel AH's hier in de omgeving van AMsterdam
Heb de voorwaarden op het rode portomonneetje nog even nagelezen en je hebt gelijk. Of de Ah erin trapt is een ander verhaal, maar je hebt wel gelijk.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:42 schreef Zith het volgende:
[..]
Het staat er duidelijk: In de folder staan de actieprijzen vermeld!
(De actieprijs herkent u aan portemonnee-logo's; die logo's staan in de folder; ergo, de actieprijzen staan ook in de folder)
Ofwel, de prijs in de winkel is niet de actieprijs! Wanneer u in een andere folder een lager prijs ziet staan, dan heeft u recht op teruggave van het aankoopbedrag én een appeltaartje!
Of de prijs in de winkel hoger of lager is dan de actieprijs in de folder doet niet ter zake. Dan had er in de actievoorwaarden iets moeten staan van "U vindt de actieprijzen op het schap in de winkel"
Geen supermarkt? Je bedoeld van die jills? ja, dat wist ik wel, hun niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:51 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
doe je toch goed dan, aangezien de jills en fruitella artikelen niet gelden (geen supermarkt en verpakking met andere hoeveelheid)
hoezo erin trapt. Voorwaarden zijn bindend. Alleen zou ik geen proces gaan starten om zoietsquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:55 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Heb de voorwaarden op het rode portomonneetje nog even nagelezen en je hebt gelijk. Of de Ah erin trapt is een ander verhaal, maar je hebt wel gelijk.
Fuck me!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:27 schreef kunstfiets het volgende:
een dubbele fail voor de AH.
de Jilz was inderdaad een dikke fout.
maar naast de jilz stond de strongbow ook voor 2,99 als actieprijs en in de folder van de wijnproeverij was deze ook een actieprijs van 2,29
maar voor de AH actievoorwaarden geld dat de bonusaanbieding met laagste prijs garantie IN DE FOLDER moet staan.
die longbow shit stond er niet in.
kreeg het echter wel meeen geld terug.
ik had het pas door toen in 2 andere supermarkten de jilz uitverkocht was en de strongbow er nog stond.
btw, jilz is volgensmij in enschede niet meer te krijgen en volgens een vakkenvuller passen ze de prijzen de volgende dag zeker aan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb net een strongbow in de vriezer gemiktquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:36 schreef kunstfiets het volgende:
baal wel, de eerste keer dus met 1 pakje jilz.
gaat die hoer dus mekkeren over het feit dat ik de folder als pdf op mijn mda had.
moest een echte folder van papier zijn (staat nergens in de actievoorwaarden of het digitaal of op papier moet).
maar goed, ik dus weer google op wijproeverij en die was op 600 meter afstand.
erheen gefietst, terug en toen stonden er al een stel studenten met 10 packs.
die kregen het mee.
toen heb ik de resterende, 10 pack jilz mee genomen.
bij de 2e keer zeiden ze dat ze de prijs al hadden aangepast in hun pc (2,28).
wou gezeik besparen en naar een andere gegaan.
weer 10 pack met vooral strongbow.
en weer geld terug.
btw, deden weer moeilijk. de nieuwe actievoorwaarden die ze net binnen hadden zouden niet gelden voor alcoholische dranken.
ze hadden een printje in een map.
hoe lang is die actie van die jilz appelcider eigenlijk al?
alleen vandaag of pas vandaag de fail ontdekt.
smaakt die rotzooi eigenlijk![]()
zo ff koud zetten
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:55 schreef JuiceJuice het volgende:
Ik heb net ook 3 flessen van die nivea bende gehaald en ook gewoon geld terug gekregen met een korting van 33.5% ofzo. Ging ik naar de volgende AH, bleek de korting bijgesteld naar 35%. Stond ik daar met mijn 15 flessen nivea![]()
Wel teruggebracht en uiteindelijk naar de volgende AH gegaan. Daar ook 3 flessen gehaald, maar ook met 35%. Teruggebracht, krijg ik de orginele prijs terug aan geld, dus niet 10 euro maar 15
Als je aan kan tonen dat het daar goedkoper is; volgens mij wel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:07 schreef kunstfiets het volgende:
trouwens de actievoorwaarden spreken over de folderprijs.
zou ik ng steeds kratjes brand kunnen ophalen voor nop als ik de folderprijs met een andere super vergelijk?
vast geen franchise albert heijn danquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:29 schreef Zith het volgende:
Nou het is me ook gelukt hoor in Arnhem bij de AH op Velperplein.![]()
Niet over de top gegaan; 3x strongbow en 2x van die crocuettes. Bij de klantenservice stond de filiaalmanager er al en met een big smile vroeg ze me of het me gelukt was![]()
Ze maakte er geen probleem van en omdat ze zo gezellig was vroeg ik of het al vaker gebeurt was bij haar AH, ja hoor - iemand had zelfs 20 pakken Jilz en 20x Strongbow gehaaldZe zei dat AH nu druk bezig was vervelende regeltjes in te voeren (bijv. als je 1x crocuettes natuel en 1x vital kocht, dan zou het oppeens niet meer mogen) vond ze onzin en ze was ook niet van plan in discussie te gaan met de klanten - het was de schuld van de AH zelf.
Ze hadden de Crocuette naturel al naar 2.18 gehaald, maar de vital nog niet, dus die heb ik gekocht![]()
Nietquote:
ja die strongbow geld dus officieel niet he...quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:29 schreef Zith het volgende:
Nou het is me ook gelukt hoor in Arnhem bij de AH op Velperplein.![]()
Niet over de top gegaan; 3x strongbow en 2x van die crocuettes. Bij de klantenservice stond de filiaalmanager er al en met een big smile vroeg ze me of het me gelukt was![]()
Ze maakte er geen probleem van en omdat ze zo gezellig was vroeg ik of het al vaker gebeurt was bij haar AH, ja hoor - iemand had zelfs 20 pakken Jilz en 20x Strongbow gehaaldZe zei dat AH nu druk bezig was vervelende regeltjes in te voeren (bijv. als je 1x crocuettes natuel en 1x vital kocht, dan zou het oppeens niet meer mogen) vond ze onzin en ze was ook niet van plan in discussie te gaan met de klanten - het was de schuld van de AH zelf.
Ze hadden de Crocuette naturel al naar 2.18 gehaald, maar de vital nog niet, dus die heb ik gekocht![]()
Klopt. Staat niet in de folder, maar er staat wel 2.99 bij netzoals de cider.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:35 schreef kunstfiets het volgende:
[..]
ja die strongbow geld dus officieel niet he...
hij staat niet in de folder... of heb ik het nu fout?
Ik ga ze zo wel 'ff halen dan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nietmn kerel vindt ze wel te doen
Werkelijk, het smaakt naar apfelkorn met waterApfelkorn is lekker, maar met water niet
Tis echnie lekkerquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:44 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Ik ga ze zo wel 'ff halen dan.
denk alleen niet dat AH dit een 2de x gebeurtquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:07 schreef JuiceJuice het volgende:
Denk dat het nu wachten is op de folder van volgende week
pics or it didn't happenquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:45 schreef kunstfiets het volgende:
zo met mijn huisgenaat voor de nivea rimpelcreme.
de [ampers zijn hier ook nog voor de normale korting in dit filliaal.
staat nog voor 1000 euro aan pampers
Je krijgt je geld terug :\. Normaal is het dat je het verschil terug krijgt...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
A) Je koopt een A-merk bij AH (in dit geval kratten bier);
B) Je toont aan via een folder dat het bij een andere supermarkt goedkoper is;
C) Je krijgt je geld terug (mag het bier houden);
D) Je krijgt nog een appeltaartje ook.
Dit was tijdelijk mogelijk, maar door maatregelen van AH nu niet meer.
Ik heb dat met Jilzz knetter misselijk wordt ik ervan dus ik ben het niet gaan halenquote:
tering.quote:
forget it,quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik heb dat met Jilzz knetter misselijk wordt ik ervan dus ik ben het niet gaan halen
Hier trouwens zowat niemand die de actie doorhad dus maybe morgen ff checken
Vanmiddag ook foldertje gehaald aan de Deurningerstraat? Ik kwam er rond half 5 aanzetten voor een folder, zegt die man "En, is het gelukt?". Iemand anders was me dus al voor, was ook te merken bij de appie daar in noord-Enschede prijs al aangepastquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:27 schreef kunstfiets het volgende:
een dubbele fail voor de AH.
de Jilz was inderdaad een dikke fout.
maar naast de jilz stond de strongbow ook voor 2,99 als actieprijs en in de folder van de wijnproeverij was deze ook een actieprijs van 2,29
maar voor de AH actievoorwaarden geld dat de bonusaanbieding met laagste prijs garantie IN DE FOLDER moet staan.
die longbow shit stond er niet in.
kreeg het echter wel meeen geld terug.
ik had het pas door toen in 2 andere supermarkten de jilz uitverkocht was en de strongbow er nog stond.
btw, jilz is volgensmij in enschede niet meer te krijgen en volgens een vakkenvuller passen ze de prijzen de volgende dag zeker aan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tegenover spitfirequote:Op donderdag 11 juni 2009 20:57 schreef 988012 het volgende:
[..]
Vanmiddag ook foldertje gehaald aan de Deurningerstraat? Ik kwam er rond half 5 aanzetten voor een folder, zegt die man "En, is het gelukt?". Iemand anders was me dus al voor, was ook te merken bij de appie daar in noord-Enschede prijs al aangepast![]()
Hoorde toen ik weer buiten was bij die AH een meisje zeggen tegen een ander dat er ook mensen waren die het stonden uit te delen daar eerder vandaagquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:04 schreef kunstfiets het volgende:
[..]
tegenover spitfire![]()
ja ik was dus degene voor je![]()
ik heb daar de folder gescoord en die vent uitgelegd waarom![]()
hahaha, 2,28 met de viltstift he.
ik had 10 packs en iemand voor me 10 packs en een of andere idioot voor 250 euro aan die meuk sochtends
trouwens best kans dat je langs mijn huis bent gefietst.
das die ene met die fiets in de boom![]()
op 346 zijn ook 2 kamers vrijquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:16 schreef 988012 het volgende:
[..]
Hoorde toen ik weer buiten was bij die AH een meisje zeggen tegen een ander dat er ook mensen waren die het stonden uit te delen daar eerder vandaagBen uiteindelijk nog naar centrum en zuiden gefietst maar daar waren de prijzen helaas ook al aangepast.
En heb de fiets zien hangen hoorGa maandag kijken bij een kamer op 344a dus misschien worden we nog bijna buren ook
Ik weet niet hoe die jills smaakt, maar dit was echt niet te zuipenquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik heb dat met Jilzz knetter misselijk wordt ik ervan dus ik ben het niet gaan halen
Hier trouwens zowat niemand die de actie doorhad dus maybe morgen ff checken
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:18 schreef kunstfiets het volgende:
[..]
op 346 zijn ook 2 kamers vrij(huis met het kunstwerk)
je kan ook gewoon ff bij ons langs komen.
drinken we een paar jillz
rond de 14 met een soort inbouw kast.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:35 schreef kunstfiets het volgende:
[..]
rond de 14 met een soort inbouw kast.
en twee grote ramen
onze huiskamer is kleine 30 m2.
ook een "rommelhok" voor plek voor logees
100 gb porno op de server![]()
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:55 schreef kunstfiets het volgende:
hier iedereen pvv gestemt![]()
geert president 4 life![]()
![]()
quote:
ja die gedachte had ik ook maar ik denk dat het heel veel gezeik word en je het uiteindelijk verliest.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:52 schreef Sorella het volgende:
Wat ik me nu afvraag he, normaal als ik iets koop en de kassa geeft een hogere prijs aan als dat op het prijskaartje staat dan wordt het verschil terug gegeven. Nu passen ze de prijs in de kassa aan dus lager maar de prijskaartjes bij de producten zijn nog niet aangepast dan zijn ze toch ook verplicht je het voor dat bedrag mee te geven ? dus heb je ook recht op die laagste prijs garantie, of denk ik nu fout ?
haha appeltaarten opquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:46 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik heb Jillz. Cracottes en Mentos ingeslagen.
Ik ken iemand die werkt bij een AH waar nog niks noppes nada is weggegeven, niemand die erop let. Maar de AH waar ik net was, damn, ik was nummer zoveel en het was wijziging na wijziging, toch vond de manager het wel humor.
Heb even met die gast gepraat, veel studenten die het doen, alleen maar eigenlijk, zijn AH zat vlak bij de Erasmus universiteit dus daardoor waren alle appeltaarten op.
Ik zou me eerder doodschamen om daar bij de servicebalie te bedelen voor gratis crackers en snoepjes.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
Bizar dit.Dat die lui bij de AH-winkels dit ook toestaan, ik zou het ze domweg verbieden om met die spullen uit mijn zaak te verdwijnen, laat ze maar gaan procederen.
![]()
Tja, als mensen het voor de gein doen vind ik het wel een stunt, maar om er beter van te worden vind ik wel sneu, als je nu in de bijstand zit, ok maar gewoon.... en dan zit je daar met je vrachtlading mentos of Jilz (wtf dat ook wel niet mag zijn)quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zou me eerder doodschamen om daar bij de servicebalie te bedelen voor gratis crackers en snoepjes.
Paupertopic.
Idd, is gewoon een leuke sport zoals iemand al zei, de meeste managers vinden het ook wel leuk, op die bejaarde na uit mijn "verwijderingservaring"..quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:51 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, als mensen het voor de gein doen vind ik het wel een stunt, maar om er beter van te worden vind ik wel sneu, als je nu in de bijstand zit, ok maar gewoon.... en dan zit je daar met je vrachtlading mentos of Jilz (wtf dat ook wel niet mag zijn)
Tsja, heel veel mensen gaan nu eenmaal achter dit soort koopjes aan, ik vind dat eigenlijk wel logisch, het is een buitenkansje dus waarom niet, en Brand is goed bier. Ik vind het eerder debiel dat je je als personeel dit soort fratsen op de mouw laat spelden door een stel proleten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:50 schreef gelly het volgende:
Ik zou me eerder doodschamen om daar bij de servicebalie te bedelen voor gratis crackers en snoepjes.
tja, ik had liever brand gehad.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Paupertopic.
En kun je die gewoon uitprinten van internet en meenemen of zo?quote:
hahaha tering gast, respect.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:02 schreef Stephan1237 het volgende:
Ikke komt bij klantenservice
Klantenservice: Jij komt zeker je geld terughalen
Ikke : Ja
Klantenservice: Hier heb je je 300 euro weer terug
ik had de pdf op mijn mda gepleurd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:02 schreef Christiaan het volgende:
[..]
En kun je die gewoon uitprinten van internet en meenemen of zo?
Was een toneelstukje, niet echt jammergenoegquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:03 schreef kunstfiets het volgende:
[..]
hahaha tering gast, respect.
welk artikel?
ik gok nivea?
Zoveel bier van 1 merk heeft er in de AH hier nog nooit gestaanquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Tsja, heel veel mensen gaan nu eenmaal achter dit soort koopjes aan, ik vind dat eigenlijk wel logisch, het is een buitenkansje dus waarom niet, en Brand is goed bier. Ik vind het eerder debiel dat je je als personeel dit soort fratsen op de mouw laat spelden door een stel proleten.
Dit zou ik toch echt niet laten gebeuren als ik een AH-winkel had:
[ afbeelding ]
Haha, dat dacht ik ook toen ik die foto zag. Ik kom nooit bij de AH voor bier (Grolsch of Brand) want het is in de AH bij mij echt bijna altijd uitverkocht, en bovendien hebben ze weinig soorten speciaalbier. Misschien hebben ze wel extra uit het magazijn laten komen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:08 schreef Samson het volgende:
Zoveel bier van 1 merk heeft er in de AH hier nog nooit gestaan
ja de voorwaarden zijn laat in de middag op de site aangepast...quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:12 schreef Repeat het volgende:
Ik lees op de AH site dat je bij alcoholische dranken nog maar de helft terugkrijgt?
Dus dat betekent steeds weer opnieuw de winkel inlopen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:14 schreef kunstfiets het volgende:
[..]
ja de voorwaarden zijn laat in de middag op de site aangepast...
ook de max van 6 per klant dus ...
Vaak staat er aardig wat in het magazijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:08 schreef Samson het volgende:
[..]
Zoveel bier van 1 merk heeft er in de AH hier nog nooit gestaan
Ik niet, dan zou me helemaal kapotvreten aan die dingen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:54 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik wou dat ik die mentos had, is erg lekker
Dit geloof ik ook niet, je geeft klanten toch geen rolcontainers mee? tenzij ze er dikke borg voor betalen 500 euro ofzo (die dingen zijn aardig duur).quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Tsja, heel veel mensen gaan nu eenmaal achter dit soort koopjes aan, ik vind dat eigenlijk wel logisch, het is een buitenkansje dus waarom niet, en Brand is goed bier. Ik vind het eerder debiel dat je je als personeel dit soort fratsen op de mouw laat spelden door een stel proleten.
Dit zou ik toch echt niet laten gebeuren als ik een AH-winkel had:
[ afbeelding ]
Ik heb zitten zoeken maar ik heb geen idee welke wet ze hiermee bedoelen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:12 schreef jongman het volgende:
Één van de voorwaarden:
Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet- en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
Ik heb ook al even in me kluwer gezocht. Maar iderdaad, waar dit op is gebaseerd? (ik zoek nog ff verder:D)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:24 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ik heb zitten zoeken maar ik heb geen idee welke wet ze hiermee bedoelen?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:25 schreef jongman het volgende:
[..]
Ik heb ook al even in me kluwer gezocht. Maar iderdaad, waar dit op is gebaseerd? (ik zoek nog ff verder:D)
quote:Artikel 20. Gratis verstrekken
Behoudens bij proeverijen is reclame waarbij alcoholhoudende drank door een lid van de
branche of met actieve medewerking van een lid van de branche gratis of tegen minder dan
de helft van de normale verkoopprijs van de alcoholhoudende drank aan particulieren wordt
aangeboden, niet toegestaan.
Handleiding:
De korting mag maximaal 50% van de voor die plaats normale verkoopprijs bedragen.
Bijvoorbeeld: een sixpack mag wel van ¤ 4,99 worden afgeprijsd naar maximaal ¤ 2,50 maar
niet voor ¤ 2,49 (immers 2 * 2,50= 5,- en 2 * ¤ 2,49 = ¤ 4,98). Gebruik nooit het woord ‘gratis’
of synoniemen daarvan in de communicatie.
Gegrond! Dan heeft AH de afgelopen dagen de wet behoorlijk overtreden, gezien de mensen die geslaagd zijn in het gratis verkrijgen van de alcoholische versnaperingen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:27 schreef UncleSam het volgende:
[..]
[Artikel 20. Gratis verstrekken
Behoudens bij proeverijen is reclame waarbij alcoholhoudende drank door een lid van de
branche of met actieve medewerking van een lid van de branche gratis of tegen minder dan
de helft van de normale verkoopprijs van de alcoholhoudende drank aan particulieren wordt
aangeboden, niet toegestaan.
Handleiding:
De korting mag maximaal 50% van de voor die plaats normale verkoopprijs bedragen.
Bijvoorbeeld: een sixpack mag wel van ¤ 4,99 worden afgeprijsd naar maximaal ¤ 2,50 maar
niet voor ¤ 2,49 (immers 2 * 2,50= 5,- en 2 * ¤ 2,49 = ¤ 4,98). Gebruik nooit het woord ‘gratis’
of synoniemen daarvan in de communicatie.]
Bron: http://projecten.drecomm.(...)omoties_mei_2005.pdfquote:Lid 2 Tijdens horecapromoties is het niet toegestaan alcoholhoudende drank gratis aan
te bieden of te verkopen tegen minder dan de helft van de normale verkoopprijs
Nou dat denk ik niet. Ze hebben er toch geen reclame voor gemaakt? De verkoop mag wel, maar je mag er geen reclame voor maken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:29 schreef jongman het volgende:
[..]
Gegrond! Dan heeft AH de afgelopen dagen de wet behoorlijk overtreden, gezien de mensen die geslaagd zijn in het gratis verkrijgen van de alcoholische versnaperingen.
Jillz hebben ze inderdaad landelijk aangepast. Evenals Brand bier.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Jillz gaat dus niet meer lukken? Welke nog wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |